|
Pronk
Gæst
|
|
Må nok være Brøndby - Fck . 5-0 easy EASY ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Helt klart kvartfinalen i Champions League i 2003 mellem Man U og Real Madrid som ender 4-3 til Man U fantastisk kamp men mange mål og en Ronaldo i storform
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Helt klart kvartfinalen i Champions League i 2003 mellem Man U og Real Madrid som ender 4-3 til Man U fantastisk kamp men mange mål og en Ronaldo i storform
Hehe, ja.. Det var sku tider.. Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
25.02.01: Manchester United 6 - 1 Arsenal Ja det taler jo for sig selv. Arsenal fik ikke et ben til jorden i den kamp. Klasse kamp. Jeg blev helt forpustet over at juble over alle de scoringer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
25.02.01: Manchester United 6 - 1 Arsenal Ja det taler jo for sig selv. Arsenal fik ikke et ben til jorden i den kamp. Klasse kamp. Jeg blev helt forpustet over at juble over alle de scoringer  *Host Host* Den kamp giver mig kvalme.. Men min ynglings kamp er klart: Thisted 3 - 0 Brabrand !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
top 5
5: Real Madrid-Arsenal 0-1 Yes Henry var bare så klasse 4: OB-Hertha BSC 1-0 Ha de pølse tyskere blev sunget ud af stadion det er fryd 3: Liverpool-Alaves 5-4 Selvom jeg ikke holdte med nogen af dem så var det en kanon kamp 2: OB-Brøndby 3-0 3-3 4-3 Jeg gik bare totalt amok fedt at være på stadion 1: Real Madrid-OB Var ikke så gammel men har den da på 3 forskelige videobånd og man kan da godt fælde en tåre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenckerDK
|
|
Selvom man ikke er OB tilhænger må man jo stadig give dem respekt for deres 2-0 sejr i UEFA Cupen for små 10-12 år siden mod selveste Real Madrid på Santiago Bernabeu, og det var endda med stjerner som Michael Laudrup, Amavisca, Ivan Zamorano og en aldrende Butrageno
|
|
|
|
|
|
Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.
Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK
|
|
|
|
|
Tribute
|
|
Tottenham-Manchester UNITED 3-4. united var bagud 3-0 i pausen og vender tilbage og scorer fire mål... KLASSE
|
|
|
|
|
|
BOYKOT EA GAMES!
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Ville Også lige nævne Real Madrid - Roma, mener det var år 2003. Hvor Roma kommer foran 0-2 også Real vinder 4-2. En kanon kamp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
VM (2006) Kvart/1/18 finalen (kan sku ikke præcis huske hvilken runde det var) Tyskland - Argentina: 1-1. Kæft der var spænding i den dyst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njandersen
Gæst
|
|
Vil vælge at sige
Uefa Cup finalen Liverpool vs Alaves
Eller 5-2 kampen Tottenham - Everton. Den første jeg så på WHL
Er fuldstændig enig.. kan huske kampen tydeligt, og den var genial!..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kenny
|
|
No doubt. Real Madrid - OB, 0-2 
|
|
|
|
|
|
Utrolige Loyale Trofaste Råbende Aktive Supportere
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Brøndby - FCK var 5-0 var en ganske fed kamp.  Kan ikke lige komme i tanke andre kampe end BIF kampe, men det kommer nok senere...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
5-0 kan vi ikke komme udenom  Der udover må Brøndby's UEFA Cup eventyr fra starten af 90'erne også med  Personligt husker jeg også følgende kampe; Brøndby - Barca 0-1 og Brøndby - PSV ?-?. Kan ikke huske, hvad den blev, men Jan Heintze var med i kampen 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
25.02.01: Manchester United 6 - 1 Arsenal Ja det taler jo for sig selv. Arsenal fik ikke et ben til jorden i den kamp. Klasse kamp. Jeg blev helt forpustet over at juble over alle de scoringer  ja jeg så målene fra den igår inde på Youtube sådan skal det gøres!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|