home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 198 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bedste Kamp
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bedste Kamp  (Læst 6502 gange)
Heitmann
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #15: 29 Dec 2006, 16:14 »

I er også så heldige at have en bestyrelse der ved noget om indkøb, og en bestyrelse der ikke prøver at lave en stor gang familie-sammenføreing, det er så uproffesionelt, desværre. Forlegen

OT:
Fuldstændig enig - altså jeg må have lidt sympati for Brøndbys fans i den sag - at ansætte ens amatør søn som Sportsdirektør i en af Danmarks største klubber, hvorfor jeg skriver amatør er fordi han har jo intet prøvet inden for det job førhen.
Også efter den første uge at sælge både Skoubo og Elmander så er man lidt hvad skal man kalde det? Tumpet? . (Uden at købe forstærkning forøvrigt)  
Logged

Heitmann
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #16: 29 Dec 2006, 16:17 »

Og selvom han havde en brilliant teknink, så vil jeg vove den påstand at han ikke er i nærheden af stjernerne idag, C. Ronaldo, Ronaldinho, Messi etc. Håber ikke jeg bliver skudt ned for den bemærkning Thumbs Up

Jeg håber nogle af de ældre drenge her inde på siden kan svarer på den ?
Logged

cbollerup
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #17: 29 Dec 2006, 16:24 »

Citat
Jeg håber nogle af de ældre drenge her inde på siden kan svarer på den ?

Nu skal jeg ikke gøre mig selv til en fodbold guru (jeg er jo kun lilleputspiller:)), men er det ikke rimelig sikkert at fodbold bliver ved med at udvikle sig, og det der gør at der er spillere, som er bedre end alle andre (Pelé, Maradona, Ronaldinho), det er fordi de er forud for deres tid? Jeg kan ikke  bare sige at jeg har ret, men er det ikke noget i den stil, som Heitmann siger det, håber nogle af de "Store-drenge" kan hjælpe.
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #18: 29 Dec 2006, 17:34 »

Hvorfor lever i stadig i fortiden ?
Jeg piver skam ikke - Tværtimod!
Hvem er det lige som har 19p op til os - og 15p ned til nedrykningsstregen? funny

Umiddelbart ville jeg sige dét var piveri? Jeg piver ikke over, at vi er tættere på at rykke ned, end at vinde noget som helst, hvor har jeg overhovedet nævnt det henne indenfor .. Lad os sige den sidste måned? - Jeg ved da godt vi har haft et skodefterår, og sådan er dét bare..

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #19: 29 Dec 2006, 17:42 »

Hvorfor lever i stadig i fortiden ?

Lol! Tråden handler om hvilken kamp, der efter brugernes mening er den bedste nogensinde. Derfor er det vel meget naturligt, at en Brøndby-fan nævner 5-0-kampen? Må en kamp højst være et år gammel, for at man har din tilladelse til at kalde det den bedste kamp, eller hvor går grænsen?

TT: CL-finalen i '99 var helt unik, men jeg må også nævne kvartfinalen mod Real Madrid fra 2003. Vi taber første kamp 1-3 i en kamp, hvor Real Madrid spiller helt ufattelig flot fodbold i første halvleg, mens anden halvleg er helt lige.

I anden kamp på Old Trafford kommer der for alvor gang i det. 4-3 til United i den mest velspillede kamp jeg nogensinde har set - krydret med et hæsblæsende tempo hele vejen igennem. Det blev ikke til avancement, men til gengæld vandt United en af historiens bedste kampe.
Logged

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #20: 29 Dec 2006, 17:45 »

lige nøjagtigt i den kamp, synes jeg virkelig at real virkede som om de hele tiden havde et ekstra gear at spille i.. hver gang united scorede, så udligenede de
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #21: 29 Dec 2006, 17:48 »

lige nøjagtigt i den kamp, synes jeg virkelig at real virkede som om de hele tiden havde et ekstra gear at spille i.. hver gang united scorede, så udligenede de

Jaså. Real Madrid udlignede nu ellers ikke en eneste gang; det gjorde United tværtimod tre gange, før de scorede sejrsmålet Grin
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #22: 29 Dec 2006, 17:49 »

TT: CL-finalen i '99 var helt unik, men jeg må også nævne kvartfinalen mod Real Madrid fra 2003. Vi taber første kamp 1-3 i en kamp, hvor Real Madrid spiller helt ufattelig flot fodbold i første halvleg, mens anden halvleg er helt lige.

I anden kamp på Old Trafford kommer der for alvor gang i det. 4-3 til United i den mest velspillede kamp jeg nogensinde har set - krydret med et hæsblæsende tempo hele vejen igennem. Det blev ikke til avancement, men til gengæld vandt United en af historiens bedste kampe.

Faktisk den, jeg skulle til at skrive. Er helt enig i det, du har skrevet. Nok den eneste gang, hvor det har været til at tage, at vi røg ud. Jeg husker returkampen bedst. Ronaldo scorer et flot, flot hattrick for Madrid og bliver klappet ud - af United-fansene. Beckham kommer ind og scorer to mål, simpelthen fantastisk underholdning, der var i den kamp.
Logged

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #23: 29 Dec 2006, 17:49 »

undskyld, det var også omvendt jeg mente Smiley altså at hver gang i udlignede satte de tempoet op og scorede.. sorry.. my bad
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #24: 29 Dec 2006, 17:52 »

undskyld, det var også omvendt jeg mente Smiley altså at hver gang i udlignede satte de tempoet op og scorede.. sorry.. my bad

Tja, United var lige så hurtige til at score sine mål, som Real var om deres. Jeg tror, du kunne trænge til at se den kamp igen, hvis du mener, at Real var bedst i den kamp. Det var to offensive, ufatteligt velspillende hold, som matchede hinanden til perfektion, og kampen var helt tæt.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #25: 29 Dec 2006, 17:53 »

det mp nok være kampen Real Madrid - OB hvor OB vinder 2-0 Opstemt:D
Logged

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #26: 29 Dec 2006, 17:54 »

jeg siger heller ikke at united spillede dårligt, men synes bare at real var bedst. for mig virkede det bare som om at det havde et ekstra gear hver gang united scorede
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #27: 29 Dec 2006, 17:57 »

her er mine kandidater: Arsenal 2-4 Manchester United Kampdato: 01-02-2005 21:00 det var spændende
eller var det  AC Milan 3-4 Inter Kampdato: 28-10-2006 20:30
eller også var det en af de utallige Chelsea - Barcelona kampe
eller også var det en af fcks fede chl kampe eller den mod ajax altså returopgøret
eller også var det AC Milan - Liverpool

men jeg tror nok at jeg må sige det var Arsenal - Manchester United der var den bedste
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #28: 29 Dec 2006, 18:02 »

Puha, den er svær. Den bedste kamp.. jeg kan nok ikke undgå at min nationalfølelse påvirker mig, men lad os bare sige at kriteriet er den kamp, der har underholdt mig bedst. I så fald vil jeg sige Danmark-Brasilien i VM i 1998! Jeg var ikke så gammel den gang, men jeg kan stadig huske det meste og det jeg husker var fantastisk. Så ærgeligt at vi ikke vandt Skuffet

Nigeria kampen var også et højdepunkt. Sand efter blot 18 sekunder på banen =)
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste Kamp
« Svar #29: 29 Dec 2006, 18:04 »

men jeg tror nok at jeg må sige det var Arsenal - Manchester United der var den bedste

Den kamp var sgu helt fantastisk at følge på TTV. Jeg så den desværre ikke, men den så særdeles underholdende ud. To udligninger og så knækker vi dem med to kasser.

OT: Er du både Chelsea- og United-fan? Shockeret
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010