home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 60862 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: [Afstemning] Kanonerne
« Svar #90: 08 Jan 2007, 22:49 »

Kanon resultater! Dejlig update Wink

Niko
Gæst

Sv: [Afstemning] Kanonerne
« Svar #91: 08 Jan 2007, 23:17 »

Stilling, Måneds kåringer & Statistik

Spillerstatistik:

Flest mål:

Thierry Henry (32)

Flest Assists:

Thierry Henry (17)

Kampens bedste spiller flest gange:

Kolo Toúre (5)

Månedens Priser:

Månedens Spiller:

1. Xabi Alonso (Liverpool)
2. Sami Hyypiä (Liverpool)
3. Didier Drogba (Chelsea)

Månedens Unge Spiller:

1. Luke Morre (Aston Villa)
2. Salomon Kalou (Chelsea)
3. Aaron Lennon (Tottenham)

Månedens Manager:

1. Roberto Macini (Chelsea)
2. Rafa Benitez (Liverpool)
3. Steve Coppell (Reading)

Stillingen:

Niko
Gæst

Sv: [Februar Update] Kanonerne
« Svar #92: 08 Jan 2007, 23:41 »

- LÆS !

Ved godt at om natten, der ikke er så mange læsere inde på siden. Men kunne godt tænke mig nogle flere kommentare, i må gerne bede om SS Og andre ting hvis i ønsker det?
Jeg ville bare gerne bede jer om af komme med en kommentar. "Det er en god blog KUTGW" Det er en fin kommentar. Det holder skrivelysten oppe. Nu skal det ikke siges jeg ikke har nogen skrivelyst. For jeg elsker min blog, og vil håbe på flere læsere fordi jeg lægger så meget tid i bloggen.

Håber kan forstå mig og fortælle hvad i synes om mit arbejde Smiley

-KNM-
Manager

Sv: [- LÆS !] Kanonerne
« Svar #93: 08 Jan 2007, 23:45 »

Kommentare kommer i perioder. Du må bare holde humøret højt.

Hvis du kun skriver for at få kommentare, så får du nok ikke så mange, men hvis du skriver for at dele din oplevelse i fm med alle os, så skal de nok komme

Niko
Gæst

« Svar #94: 08 Jan 2007, 23:47 »

Hvis du kun skriver for at få kommentare, så får du nok ikke så mange, men hvis du skriver for at dele din oplevelse i fm med alle os, så skal de nok komme

Altså der er jo lidt af det hele. Jeg har nogle mål med min blog, det har jeg ikke haft ved mine tidligere. Derfor er de ikke blevet så lange.

Kunne godt bare tænke mig en god håndfuld kommentare hver gang der er update. Det giver meget mere lyst til at skrive om næste måned igen.

N17
Manager

« Svar #95: 08 Jan 2007, 23:48 »

Nu smider jeg en kommentar, men en anden gang vil jeg ikke smide en kommentar! Det får mig i hvert fald til at lade være med at give en kommentar, at du hele tiden beder om det! Det er jo tit du vil have kommentarer. Men hvis man ikke har noget at skrive i den givne situation, er det så ikke dumt bare at skrive!

Jeg er da også super glad for at få en kommentar indimellem, men vil da heller have folk giver dem fordi de gerne vil give en, end fordi jeg skal ud og bede dem om en kommentar! Det virker for kunstigt for mig Opstemt

Desuden er der jo ikke meget at kommenterer i din sidste update!

Men god blog, dog det forkerte hold. Derfor håber jeg ikke du vinder PL Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst

« Svar #96: 08 Jan 2007, 23:48 »

Hej Niko .

Jeg synes du har en god blog her, fint og godt arbejde. Men det er ikke altid jeg lige har lysten til at kommentere, men jeg gør det da en gang imellem.

Men kommentare er ikke noget man beder om Wink de kommer bare Smiley hehe. Men god blog og fortsæt det gode arbejde Smiley

Møller !

Niko
Gæst

« Svar #97: 08 Jan 2007, 23:52 »

Begynder også af tvivle på jeg kan nå det.
Liverpool er langt foran, men Champions League trofæet, det ryger til London!
  Hævet Øjenbryn

Niko
Gæst

« Svar #98: 08 Jan 2007, 23:54 »

Det kan jeg garantere jer for! Det er jeg begyndt at satse 100% på.

Niko
Gæst

« Svar #99: 08 Jan 2007, 23:57 »

Hej Niko .

Jeg synes du har en god blog her, fint og godt arbejde. Men det er ikke altid jeg lige har lysten til at kommentere, men jeg gør det da en gang imellem.

Men kommentare er ikke noget man beder om Wink de kommer bare Smiley hehe. Men god blog og fortsæt det gode arbejde Smiley

Møller !

Nu smider jeg en kommentar, men en anden gang vil jeg ikke smide en kommentar! Det får mig i hvert fald til at lade være med at give en kommentar, at du hele tiden beder om det! Det er jo tit du vil have kommentarer. Men hvis man ikke har noget at skrive i den givne situation, er det så ikke dumt bare at skrive!

Jeg er da også super glad for at få en kommentar indimellem, men vil da heller have folk giver dem fordi de gerne vil give en, end fordi jeg skal ud og bede dem om en kommentar! Det virker for kunstigt for mig Opstemt

Desuden er der jo ikke meget at kommenterer i din sidste update!

Tak, for 2 ting. I har givet míg mere erfaring.

1. Jeg skal ikke spørge om kommentare,
2. Selvfølgelig rosen for bloggen Wink

Møller
Gæst

« Svar #100: 09 Jan 2007, 00:02 »

Nemlig Niko Wink

Bare skriv skriv og skriv igen så kommer de af sig selv. Men har selv været i din situation da jeg ikke havde skrevet så mange blogs skrev jeg også kontant efter kommentare, men nu skriver jeg mere for som KNM at dele mine oplevelser med jer Wink og det går jo udemæket i Esbjerg ! Smiley

Guldbrand
Gæst

« Svar #101: 09 Jan 2007, 10:02 »

Nå, så vil jeg da også lige smide en lille kommentar efter at have læst hele bloggen igennem.. 

Jeg syntes at layoutet er rigtig godt ! dejlig sat op, og nem at læse.. så det er jo bare helt kanont  Thumbs Up

Udover det, så er den også spændende at følge med i.. så det er jo også bare helt perfekt..  Thumbs Up

Men som så mange andre siger.. så spørger du evigt og al tid efter kommentare til din blog.. og det gør at det bliver lidt træls at læse den.. Og desuden, så syntes jeg faktisk ellers at der er masser af svar til dine updates.. så problemet ligger jo hos dig.. For der er altså meget andet på FMF end lige din blog  Wink

men når det er sagt, så syntes jeg stadig rigtig godt om din blog, og håber at den vil forsætte i lang tid.. Og som så mange andre siger.. du skal skrive fordi du selv har lyst, og ikke for at få masser af respons..

En lille ønskeseddel får du også af mig til ting jeg godt kunne tænke mig i din blog.. hehe   Opstemt

1. Til hver kamp må du skrive resultatet, så man ikke nødvendigvis behøver at læse alt igennem for at få resultatet.. Nogle gange kan man godt miste pusten lidt..

2. Til kampene mod klubbens største rivaler (f.eks. Tottenham) kunne det være dejligt hvis du satte lidt ekstra fokus på de kampe, og evt. lavede nogle meget små interviews med spillere fra både din egen, og modstanderes klub.. Og evt. skrev lidt historie om hvordan de 2 klubber tidligere har klaret sig imod hinanden.. f.eks at Arsenal og tottenham har spillet xxx antal kampe imod hinanden, hvoraf Arsenal har vundet XXX gange og spillet XX gange Uafgjort, mens tottenham har vundet de resterende kampe. osv.  Smiley

Nå det blev vist et lidt halv langt svar..  Men forsæt det gode arbejde.. for det er en rigtig god blog du har gang i  Peace 

Niko
Gæst

« Svar #102: 09 Jan 2007, 15:34 »

2. Til kampene mod klubbens største rivaler (f.eks. Tottenham) kunne det være dejligt hvis du satte lidt ekstra fokus på de kampe, og evt. lavede nogle meget små interviews med spillere fra både din egen, og modstanderes klub.. Og evt. skrev lidt historie om hvordan de 2 klubber tidligere har klaret sig imod hinanden.. f.eks at Arsenal og tottenham har spillet xxx antal kampe imod hinanden, hvoraf Arsenal har vundet XXX gange og spillet XX gange Uafgjort, mens tottenham har vundet de resterende kampe. osv.   Peace

Sjovt du siger det. Den første kamp vi skal spille i marts er mod netop mod Tottenham  Wink

Niko
Gæst

« Svar #103: 09 Jan 2007, 19:10 »

Spurs - The Gunners

Birk Poulsen: "Vi er en klasse bedre"
Af Johnny Knoxville

Dette derby opgør mellem Tottenham Hotspurs & Arsenal, har mange fodbold elskere i England set frem til. Arsenal er dog små favoritter, selvom de spiller på White Hart Lane. Deres anden kamp de har spillet denne sæson endte 4-0 til de rødklædte. Spurs største stjerne er Ditimar Berbatov. Arsenals er uden tvilt Thierry Henry.
White Hart Lane

Der bliver sikkert fuldt hus på White Hart Lane, fans var allerede ude og synge kamp sange ved 1200 tiden. Der var Tottenham fansene som sang:

One team in London,
There’s only one team in London,
One team in London,
There’s only one team in London

Vi har spurgt begge trænere hvad de tror om kampen og de andets hold styrker. Vi snakkede med Martin Jol først: "Arsenals styrke er af de har nok verdens bedste angriber og nogle gode backups. De har råd til en masse gode spillere, hvis Tottenham også havde de penge, vil vores klub havde været det samme sted som Arsenal. I dagens kamp håber jeg på vi vinder, men jeg forventer ikke vi vinder." Birk Poulsen havde dog en lidt anden mening mere negativt. "Tottenham har ingen styrker, man kan jo se af de ikke kan spille fodbold, mit hold vinder 3-0 mindst, da jeg mener vi er meget bedre end dem. Sidst på Emirates hvor kampen endte 4-0 til de gode altså os. Kunne man klart se mit mandskab var en klasse over dem. Vi kunne stille med 2. holdet og vinde sikkert 2-0". Kampen bliver spillet idag kl. 1500 og kan ses på adskillige Tv kanaler. Vi ønsker jer en rigtig god kamp!

Der går rygter om Birk Poulsen vil skaffe Patrick Vieira tilbage til London.

Arsenal gav bolden op og allerede efter 5 min. fælder Hleb, Edgar Davids og får vist et gult kort. 3 minutter efter har Arsenal en god kontra, men den engelske Landsholds målmand for hånden på bolden, så den bliver viftet over overliggeren. Bare kun 1 min. efter har Henry en friløber. Han runder målmanden og scorer sikkert 1-0 til udebane holdet Arsenal. Arsenal fansene er vilde af jubel. Efter scoringen kommer der mange chancer til begge hold. Arsenal har nok flest, Fabregas spiller kanon og ligger op til en masse skud muligheder. Robin V. Persie spiller også rigtig godt for Arsenal. I der 37 minut laver det engelske stortalent Aaron Lennon et perfekt indlæg til Keane, men han rammer heldigvis for Arsenal ved siden af med hans hovedstød. Arsenal går til pausen med en førring og et stort smil på læben. Spurs tilhængerne er meget stille idagens kamp. Arsenals fans er helt vilde. I Pausen skiftede Martin Jol til en mere offensiv taktik, Birk Poulsen holdte den gamle, men tog Saha ud og den unge engelske angriber Theo Walcott ind som afløser. Bare 2 minutter inde i anden halvleg har Walcott sin første chance, men den ryger hårdt og lige over Tottenham målet. I minuttet efter får kampens målscorer vist et gult kort. Indtil det 60 minut har Tottenham et hav af chancer især Aaron Lennon har hævet sit spil. Men Arsenal fører stadig 1-0. Birk Poulsen ser ud til af ville lave en ændring på holdet ... Rosicky bliver taget ind, som afløser for Alexander Hleb. I samme minut tog Martin Jol, Aaron Lennon ud og den Egyptiske Mido ind. Til det 80 minut står det igen på Tottenham spil. Arsenal har et par chancer ind i mellem. Tottenham brænder dog alle deres chancer i kampen. 2 af dem på frit mål, og Arsenal vinder kampen 0-1, det var meget fortjent. Da de spillede bedst. Kolo Abib Toure Blev Man Of The Match.

6/3 - 07: Milan 0-0 Arsenal (Champions League)
10/3 - 07: Arsenal 3-0 Norwich (FA CUP)
14/3 - 07: Arsenal 2-0 Middlebrough (Premier League)
17/3 - 07: Arsenal 4-0 Wigan (Premier League)
21/3 - 07: Blackburn 1-3 Arsenal (Premier League)
31/3 - 07: Manchester City 1-1 Arsenal (Premier League)

Arsenal skal møde Bayern !

Af Johnny Knoxville

Der er altid en enorm fight om denne pokal.

Den 10/3 - 07. Var der lodtrækning til kvartfinalerne i Champions League. Arsenal var blandt en af de 8 hold som var gået videre til den. De øvrige hold var Spanske Barcelona som havde slået Lille fra Frankrig ud i første knockout runde, Det anden spanske hold var Real Madrid, de havde slået de Holandske mestre PSV ud. Der var et tysk hold nemlig Bayern München, de havde slået  Roma ud, med en samlet målscorer på 2-1. Lyon var også med, de havde slået Inter ud af tuneringen. Resten af holdene var Engelske, det var Chelsea & Liverpool, var holdene. Der var mange inde ved lodtrækningen. Birk Poulsen var en af dem, han har fortalt hvad han synes om det: "Jeg er stolt over af have fået mit Arsenal hold, til Kvartfinalen i Champions League, jeg kan ikke sige andet". Der kom 8 store Plastic fodbolde ind, det var den legendariske fodbold spiller Zico som tog den ene, bagefter kom følgene: Beckenbauer , Pelé , Banks , Laudrup , Platini , Zidane & til sidst kom Romarió som løftede de andre bolde ind. Alle nogen af de bedste spillere i verdenen nogensinde. Nu skulle der blive lavet lodtrækning. Den første som blev taget var "Barcelona" , Nu fortalte lodtrækkeren at han nu ville trække den som skulle spille mod Barcelona, Han trakte "Real Madrid". Folk klappede. Nu skulle han trække fra den bold som Pelé havde løftet, der stod "Arsenal" på sedlen. Nu var der spænding ... Han trakte "Bayern München". Så lige nu var der trukket 2, Barcelona - Real Madrid & Arsenal - Bayern. Nu skulle de trække fra den bold som Gordon Banks havde taget ind, der trakte han "Lyon", bagefter var den den "Danske bold" han skulle trække fra, der stod "Liverpool" på sedlen. Nu skulle den sidste kamp fast slåes. Det blev Chelsea - Dynamo Kiev. Så lodtrækningen blev:

Barcelona - Real Madrid
Arsenal - Bayern
Lyon - Liverpool
Chelsea - Dynamo Kiev

Nikolaj Emil Birk Poulsen har forlænget kontrakten til år 2010   Cool
Stillingen  & Månedens priser, kommer ikke i denne omgang ..

Niko
Gæst

Sv: [- MARTS !] Kanonerne
« Svar #104: 10 Jan 2007, 20:48 »

Chefen bliver 3 år mere !

Af Johnny Knoxville

Rio Mavuba er glad for Arsenal.

Arsenals forholdsvis nye træner Nikolaj Emil Birk Poulsen, har givet Arsenal en bemærkning om af han ønskede en kontrak forlænglse. Den var Arsenals bestyrelse med på og de tilbød hurtig efter den talentfulde danske manager en 3 årig kontrakt, han udskød den dog en uge. "Jeg følte ikke jeg var 100% klar, på af blive, jeg har udtalt før af vi vinder Champions League. Men vi skulle lige videre fra Milano før jeg kunne sige noget." Fortalte Poulsen pressen. Da den uge var udskudt kom Birk Poulsen selv ind til bestyrelsen og fortalte han ønskede sig en kontrak forlænglse nu! Han underskrev en ny kontrakt 1 time efter og både fans, bestyrelse & spillere var glade for at Nikolaj havde underskrevet en helt ny kontrakt også på hele 3 år. Den franske midtbane spiller, som Birk Poulsen hentede i Januar Rio Mavuba, er yderst glad for af Birk Poulsen forsætter "Birk Poulsen er ligesom en far for mig, han købte mig til Arsenal fordi han troede på mig. Han bruger mig i næsten alle kampe. Da jeg jo desværre ikke kan være med i Champions League. Men han er en utrolig vigtig person for min udvikling" Fortæller den enormt glade Antonio Rio Mavuba. Birk Poulsen har fortalt hvad han vil gøre med klubben de næste par år hvor den er under hans ledelse. "Champions League 2 gange, Premier League 3 gange plus den sæson vi er igang med, den tror jeg også vi vinder Liverpool har en masse skader lige Pt. og mine spillere er klar på at nå dem." Fortæller en af Englands mænd med størst ambitioner. Arsenals support klub har lavet en Birk Poulsen sang som lyder:
N-E-B-P
With him the truimf we can see
Det bliver spændene af se om han vinder Premier League i år. Men med de spiller han har, kan de stadig godt nå det,

April i Arsenal

Vejret er begyndt af blive godt i England og det meste oppe nord på. Danmark , Sverige , Norge , Tyskland osv. London var også et godt bevis på af Fodbold er bedst når det er godt vejr. Arsenal skulle i Måndens løb møde et par store hold, endda Newcastle 2 gange i træk.

Arsenal 4-0 Bayern München Champions League
  1. Louis Saha 1-0
11. Louis Saha 2-0
40. Louis Saha 3-0

75. Lukas Podolski (Skadet)
87. Carlos Vela 4-0

Arsenal 7-2 Chelsea
  4. Thierry Henry 1-0
13. Salomon Kalou 1-1
16. Rio Mavuba 2-1
30. Louis Saha 3-1

35. Michael Ballack (Rødt kort)
45. Joe Cole 3-2
48. Louis Saha 4-2
53. Francesc Fabregs 5-2
71. Alexander Hleb 6-2
73. Francesc Fabregas 7-2

Bayern München 0-0 Arsenal Champions League

Everton 1-0 Arsenal
  5. Andrew Johnson

Arsenal 3-0 Newcastle
  6. Thierry Henry 1-0
18. Robin van Persie 2-0
45. Giorgio Chiellini 3-0

Newcastle 2-3 Arsenal
  4. Scott Parker 1-0
43. Carl Finnigan 2-0

45. Thierry Henry 2-1
55. Thierry Henry 2-2
91. Thierry Henry 2-3

Arsenal 1-1 Chelsea Champions League
  3. Paulo Ferreira (Rødt kort)
  6. Theirry Henry (Skadet)
30. Carlos Vela 1-0
67. Andriy Shevchenko 1-1

Arsenal 2-1 Sheffield United
20. Carlos Vela 1-0
29. Louis Saha 2-0
31. Ade Akinbiyi 2-1
77. Alexander Hleb (Skadet)

Månedens Kåringer;

Måndens Spiller: 1. Thierry Henry , 2. Louis Saha , 3. Henri Camera
Månedens Unge Spiller: 1. Francesc Fabregas , 2. Al Banguro , 3. Manuel Fernandes
Månedens Manager: 1. Nikolaj Emil Birk Poulsen ,  2. Martin O'Niell , 3. Paul Jewell
« Seneste Redigering: 10 Jan 2007, 20:55 af Niko » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010