home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1146 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Real Madrid mod nye tider.
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid mod nye tider.  (Læst 10176 gange)
michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #15: 22 Dec 2006, 18:03 »

Okay tak
Logged

Hala Madrid!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #16: 22 Dec 2006, 18:05 »

Okay tak
Det var så lidt! Tror du, du kan finde ud af det ?
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #17: 22 Dec 2006, 18:10 »

Jeg kan måske, men jeg har ikke lige billeder med i næste update, men efter det vil jeg havde billeder med i hver update. Skal nemlig lære det ordenlig.
Logged

Hala Madrid!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #18: 22 Dec 2006, 18:28 »

Hvor kan man se hvad ens billed hedder?
Logged

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #19: 22 Dec 2006, 19:35 »

Hvad mener du helt præcist?
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #20: 22 Dec 2006, 22:32 »

DECEMBER OG JANUAR


Så er det tid til December først. Herefter vil jeg fortælle om Januar. Jeg kan på forhånd uden at afslører for meget at det December ikke bliver verdens bedste måned.
Vi startede lørdag med at rejse til Valencia. Ikke for at møde Valencia men bysbørnene Levante. En modstander hvor kravet var sejr men det var også vigtig vi ikke tog for let på det. Jeg valgte at løbe en lang tur med gutterne så de var helt klar til kampen.

Levante 1-1 Real Madrid
Ronaldo (48)
Chiumiento (65)

Kommentar:Det er bare ikke godt nok at vi ikke kan vinde over Levante. Det er bare en modstander vi skal vinde over men vi er for overlegne. Ronaldo laver ellers et fantastisk mål, men så falder vi helt sammen. Det er skidt.

Efter skuffelsen skulle vi til Lyon. Der var intet på spil og derfor spillede vi med reserver og tabte fortjent 2-0 i en kamp hvor Helguera viste at han var klar andenholdsspiller. Han fik 3.

Efter vi havde været i Lyon kom det store opgør mod Barca. Laudrup sad i sæddet der og de lå nr. 1 inden runden. I Marca var der her kommentaren om de to hold: Real Madrid har været stærke i år men de har ikke deres klart bedste spiller med. Nemlig David Villa. De spillede en skidt kamp i midtugen i Lyon hvor de lignede det hold man har kridiseret meget. Bjarne Goldbæk har dog været ude og sige at man havde en dårlig dag så lad os se hvad de kan komme med i aften. Barca har været rigtige gode i år efter det rigtige dårlige år sidste år. Laudrup har fået banket vilje ind i truppen. Ronaldinho ser ud til at være verdens bedste igen.

Real Madrid 3-3 Barcelona
Eto'o (4,74)
Baptista (26,34)
Van Nistelrooy (64)
Akale (86)

Kommentar. Det er jo skide ærgelig vi ikke vinder. Vi fører 3-1 også bliver Cannavaro udvist hvor han er anden sidste. Det er jo lidt dårlig af dommeren. Jeg syntes ellers vi spiller rigtig godt, men vi skal atlså også vinde.

Nu var der endnu et stort opgør. Det var mod 2. pladsen. Nemlig Atletico. Hele Madrid var klar til opgøret. Der var kæmpe fester og man var virkelig klar til opgøret. Inden kampen var der fyrværkeri. Jeg prøvede at sætte spilleren lidt ned og bare sige det kun var en kamp, men man kunne mærke de var en tiggende bumbe alle elleve.

Atletico 0-2 Real Madrid
Van Nistelrooy (28)
Baptista (37)

kommentar: Det er rigtig godt. Fortjent sejr. Vi står stærkt gennem hele kampen og de har kun et skud så det skal selvfølgelig fejres med et par øl.

Efter succesen mod Atletico var det min opgave at få armene ned på spillerne så de var klar til kampen mod Betis på hjemmebane. Publikum var rigtig tændte og var helt vildt spændte til at se deres helte spille igen.

Real Madrid 2-2 Betis
Rafael Sobis (6,13)
Baptista (13)
Robinho (90)

kommentar: Jamen det er simpelthen for skidt. Vi spiller af lort til at starte med. I pausen sætter jeg alt frem og vi får kæmpe chancer. Det skal også siges at Juanito fik rødt kort i det 44. så vi burde kunne havde fået flere mål. Det bliver svært at vinde mesterskabet hvis vi spiller sådan.

Nu var det Villarreal der kom til Bernabeu. Villarreal havde klaret sig rigtig godt inden opgøret så vi skulle virkelige være klar til en stor dyst. Jeg valgte at spille lidt defensiv idag da det var det hold der havde scoret flest mål i ligaen.

Real Madrid 1-2 Villarreal
Xisco (13)
R.V.N. (45)
Valencia (76)

Kommentar. Det er noget lort! Vi spiller som bræk idag. Det skal virkelig ske noget hvis vi skal være med i mesterskabet for det her er så langt under standard.

Så er vi nået til Januar. Her kan jeg fortælle igen uden at afslører for meget at det blev et meget bedre måned end før.
Vi skulle starte med at spille cup. Jeg kan bare sige at vi røg ud 2-1 samlet til Valencia. Vi spillede dog med vores andenhold og de havde stærkeste, så det var jo meget klart de vandt.
Nu galdt det Getafe på udebane. Jeg gik over til en ny taktik, og jeg håber den kommer til at virke. Villa var tilbage og det var rigtig dejlig. Han havde denne kommentar til Marca inden kampen: Jamen jeg skal lige igang men så tror jeg nok jeg kan komme op på det spil som jeg havde inden skaden. Det bliver dejlig at spille igen.

Getafe 2-3 Real Madrid
Hitzelsperger (28)
Luccin (38)
R.V.N. (44,55str.)
Del Moral (66)

kommentar: Vi spiller en gude kamp offensiv. Defensiv har Marcelo en lidt dårlig kamp men ellers virke den nye opstilling rigtig godt. Jeg regner med at bruge den den næste tid.

Nu skulle vi havde besøg af Deportive. En kamp som publikum glædede sig til. Især efter den flotte sejr over bysbørnene Getafe sidste weekend. Real Madrids Baptista havde denne kommentar inden kampen: Det bliver vigtig vi presser Depor så vi kan scorer mange mål idag. Alle på holdet er tændte så vi skal bare vinde idag.

Real Madrid 5-1 Deportivo
Baptista (6)
Cannavaro (13)
Claudio Lopez (16)
Beckham (25)
Villa (45)
R.V.N. (45)

Kommentar:Vigtig og rigtig flot sejr. Især i første helveg spiller vi drømmefodbold. I anden kører vi den sikkert hjem. Det skal også siges til Villa at det virkelig var et verdensklasse mål han scorede.

Nu skulle vi til Baskerlandet, nærmere Bilbao hvor vi skulle følge op på den flotte kamp. Vi sparede et par af spillerne for vi havde en masse trætte, og jeg tror vi sikkert kan vinde over Bilbao som ligger på en sidste.

Bilbao 0-2 Real Madrid
Villa (11)
Emerson (45)

kommentar: Rigtig godt af gutterne. Vi spillede flot og kørte den sikkert hjem. Villa laver igen et verdensklassemål. Han har virkelig fundet formen.

Sidste kamp i måneden. Det galdt om Elche hvor kravet var SEJR. Spillerne var fuldkommen klar. Så åben øjene og se en fantastisk resultat:

Real Madrid 9-0 Elche
Beckham (4,45str, 66str.)
R.V.N. (26)
Ronaldo (31,49,76)
Robinho (39)
Emerson (41)

Kommentar: FANTASTISK

Jeg syntes December var et rigtig dårlig måned. Det skal dog også siges vi havde en masse hårde kampe. Men min nye taktik var intet mindre end genial i Januar. Vi vandt alle kampe i ligaen og var tæt på at slå Valencia ud med reserver. Så det var noget af en lang update.
Logged

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #21: 22 Dec 2006, 22:34 »

Så mangler vi bare billederne. Hvad vil du have billeder ind af? Så kan jeg måske hjælpe dig.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #22: 22 Dec 2006, 22:39 »

Jeg vil gerne havde et billed af Villa og et af Beckham. Men jeg forstår altså ikke den der guide med billeder. Syntes det er svært med de der koder.
Logged

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #23: 22 Dec 2006, 22:41 »

Fra spillet eller et fra google?
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #24: 22 Dec 2006, 22:42 »

God lang opdate.. Men ville gøre det mere spændene med et par billeder, nu opdaten er så lang.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #25: 22 Dec 2006, 22:44 »

Du gør bare sådan her: [img width=xxx height=xxx]http://direkte billedlink[/img] Prøv dig frem, og se hvordan det går.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #26: 22 Dec 2006, 22:47 »

Jeg skal prøve i næste update. Men øver mig lidt så den næste update bliver nok ikke helt Proffiesonel.
Logged

Hala Madrid!

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #27: 22 Dec 2006, 22:49 »

Nej nej, det er også fint nok Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #28: 22 Dec 2006, 22:53 »

Dejlig kontant blog. Du skriver sgu bare hvis de spiller som.. ja bræk, kort sagt, elsker den kontant hed, at man for det direkte hvad du mener. Herligt.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid mod nye tider.
« Svar #29: 22 Dec 2006, 23:51 »

Mikkelas det må gerne være fra google. På forhånd tak hvis du kan hjælpe.
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010