home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Spanien - En stolt fodboldnation
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog.?  (Afstemning slut: 14 Feb 2007, 23:03)
*
- 1 (6,7%)
**
- 1 (6,7%)
***
- 5 (33,3%)
****
- 3 (20%)
*****
- 5 (33,3%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Spanien - En stolt fodboldnation  (Læst 10445 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #60: 21 Jan 2007, 16:00 »

hold da kæft det gør godt, også rigtig godt skrevet . Fortsæt det gode arbejde.
Ja, det går da meget godt.  Wink Tak, vil prøve at fortsætte i samme spor, men vil selvfølgelig høre på råd til en forbedring af bloggen.!

Det er rigtig flot skrevet og resultaterne er også med Smiley Fortsæt det gode arbejde.
Det går godt ja.. Tak.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Tor1991
Gæst
 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #61: 21 Jan 2007, 16:03 »

Super Blog, og gode resultater Peace

KUTGW Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #62: 21 Jan 2007, 16:22 »

Super Blog, og gode resultater Peace

KUTGW Wink
Tak.! Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #63: 23 Jan 2007, 16:28 »

18. Juli.

Spanien til tops på verdensrangsliste

Den nyeste verdensrangsliste er netop kommet frem, og der kan man se førstepladsen har fået ny ejermand. Italien, som før lå etter er faldet en plads, og afgivet førstepladsen til Spanien.
Det spanske hold har været i eminent form indtil videre i EM - Kvalifikationen, og der skal gå meget galt for de ikke sikkert kvalificerer sig.


Estaria havde da han overtog jobbet i Spanien ambitioner om, at tage førstepladsen på verdensranglisten inden han stoppede. Det mål er nu allerede nået, men det betyder bestemt ikke Estaria er færdig.

“At ligge etter på verdensrangslisten er selvfølgelig godt, men det er ikke noget jeg er vildt lykkelig over. Vi har ikke haft den sværeste gruppe, alt respekt for vores modstandere, men vi har altså bare været bedre. Derfor ligger jeg ikke så meget i denne placering, andet end jeg kan rose drengene for en fantastiks præstation.
Jeg vil vinde de store trofæer, det er det som tæller for mig.”


Selvom Estaria ikke rigtig lød til at være over begejstret for denne placering, må han vel inderst inde føle en eller anden glæde og lettelse ved at det er gået så godt. Han kom som ukendt manager til en stor fodboldnation, og har klaret det over forventning. Derfor vil det da være underligt ikke at føle en eller anden form for lettelse.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2. September.


Vicente ikke med til Island


Den offensive spanske midtbanemand Vicente går glip af to landskampe, grundet en alvorlig skade. Vicente fik får en måned siden overrevet en lægmuskel, og skulle sidde ude i 3 måneder. Der er nu gået en måned, men Vicente er langt fra klar.
Afbudet er ærgerligt, da Vicente har vist god figur og været fast mand på dette spanske landshold.
Men skaden kan der jo ikke ændres på, og Estaria må bare finde en anden til den venstrefløj, Vicente har spillet så godt. Han har været udfordrerne og dermed fået lagt nogle gode indlæg til sit holds angribere i boksen.

“Det er ærgerligt, men jeg kan jo ikke gøre noget ved det” Var manager Estaria´s kommentar til skaden.




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2. September.

Den annoncerede Spanien trup til kampene mod Island og Letland

Målmænd: Iker Casillas, José Reina

Forsvarsspillere: César Arzo, Asier Del Horno, Michel Salgado, Pablo, Carles Puyol, Raúl Albiol, Sergio Ramos.
 
Midtbanespillere: David Albelda, Rubén Baraja, Borja Oubiña, Cesc Fábregas, Guti, Jesús Navas, Joaquín, Antonio Puerta, Raúl García, Silva, Xabi Alonso, Xavi, Alberto Zapater.

Angribere: Fernando Torres, Raúl, José Antonio Reyes, David Villa.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

7. September.

Sejr må ikke tages for givet

Når Spanien lørdag eftermiddag løber på banen i Island, må man ikke tror der ikke skal kæmpes for en sejr.
Spanien er før kampen udråbt til kæmpe favoritter, men skal passe på med ikke at undervurdere Island.
På trods af deres dårlige placering i kvalifikations gruppen, har de også gode spiller, som kan skabe overraskelse på en god dag.
Spanien kan dog ikke løbe fra den store favorit værdighed, og Island skal da også spille bedre end nogensinde for, at kunne slå, eller blot tage point fra de suveræne spaniere.

Manager Estaria har ikke været til at fange inden kampen. Han må være fuldt koncentreret på denne kval kamp, som alle forventer han vinder.
Det er nogle gange svært at komme som kæmpefavoritter, men Spanien har prøvet det hele kvalifikationen gennem, og det må ikke være derfor Estaria ikke vil snakke. Han har ikke meldt noget ud, andet end han ikke havde tid. Men mon ikke der inderst inde gemmer sig en grund til denne tavshed.

Måske nervøsitet.. Hvem ved.?
Et er i hvert fald sikkert. Det skal blive spændende at se om Spanien kan klare presset fra omverdenen, eller om Island stjæler billedet og tager point.



De to holds opstilling til morgendagenskamp


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

7. September.

Zapater kræver fokus
Zapater kræver fokus

Spanske Alberto Zapater er dagen inden mødet med Island ude med et kald til holdet, om ikke at undervurdere de islandske drenge.
Godt nok er de svagest på papiret, men det er på banen det hele bliver afgjort, og her kan næsten alt ske.
Har Island lidt held med sig, kan dette nemt udvikle sig til en svær kamp for de spanske stjerner. Er det derimod Spanien som har alle tvivlkendelserne med sig, kan det godt gå hen og se lidt sort ud for Island.

Zapater kræver fokus, og ikke mindst koncentration fra alle på holdet. De skal gå ud og spille deres spil, og ikke spille fedtspil bare fordi man på papiret er meget bedre.
Det er for farligt bare at tro man let vinder, og derfor ikke tager opgaven seriøst. Det er vigtigt ikke at undervurdere slutter han.






- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


8. September

Island

VS

Spanien




Laugardalsvöllur, Reykjavík
13.967



1. Halvleg.

Kampen starter lidt nervøst uden nogen rigtige chancer til nogen af holdene. Derefter er det dog Spanien som overtager kampen, og kommer frem til kampens første chancer.
Så går der lidt nervøsitet i den igen, og Island har et par skudforsøg. Dog med manglende kvalitet. Spanien overtager igen spillet, men får ikke rigtig skabt noget farligt.
Men efter 27 min. Går det galt for Spanien. Et indlæg bliver sendt ind fra højre, og lige ind i panden på islandske Finnbogason. Casillas kommer ikke rigtig ud til bolden, og Finnbogason kan let sende bolden ind bag ham.
Spanien er bagud. Ikke lige den kost de har været vant til i denne kvalifikation.
Der sker ikke mere i denne halvleg, og Spanien må noget skuffende gå til pause bagud 1-0 mod Island.



2. Halvleg.

Spanien var bagud ved pausen, og der måtte gøres noget. David Villa bliver pillet ud, og de sidste to kampes store positive oplevelse Reyes sættes ind. Hvis han har holdt den fantastiske form fra sidst, kan det ikke andet end blive godt.
Spanien skal op og presse på for at få scoret. De har dog svært ved at fastholde presset, og Island er gode til at bryde spillet. Ingen af holdene kommer rigtig frem til noget, og indledningen af halvlegen har ikke været noget at råbe hurra for.
Spanien kan ikke komme frem til noget, og mister bolden hurtigt. Det giver Island nogle løse chancer, som giver et par gode skudforsøg. Det er dog ikke noget der er godt nok til scoring på den spanske målmand Casillas.
Men der skal til at ske noget, hvis de ikke skal miste deres første point. Og det gør de så. 83 minutter er spillet, da Silva finder Torres, som scorer flot.
Men det var ikke det sidste fra Spanien. Det er ikke for ingen ting de er ubesejret. Sergio Ramos ligger en god bold ind i feltet. Der står Puerta klar, og scorer på et flot hovedstødsmål.spani en har vendt kampen, og ligger nu til at vide IGEN.
Det var forreste Puerta´s debutkamp, og dermed hans første mål i sin første kamp.

Det så længe ud til Spanien endelig ville tabe point. Men ved et fremragende comeback fik de vendt kampen til deres formål, og hevet en sejr hjem.
Det var ikke overbevisende, men trods alt en sejr, og endnu 3 point på kontoen.



Island 1-2 Spanien


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

9. September.

Ny Spanien stjerne takker Estaria

Den unge spanier Antonio Puerta er ude med takkende ord til manager Estaria. Han fik sin debut i kampen mod Island, og takkede med at score det afgørende mål.
Det lover dermed godt for fremtiden for den 22-årige, der til daglig gør sine folder i  spanske Sevilla. Han var overlykkelig da han mødte pressen, og det var der vel ikke så meget at sige til.
Han var ny mand på holdet, gik ind og tog det ansvar der gav dem sejren.
Estaria var da også glad på den unge spaniers vegne, men ville dog ikke køre det for højt op. Godt nok afgjorde han kampen, og sikrede Spaniens ubesejrede række fortsatte. Men det kræver store præstationer hver gang, og dermed er en kamp ikke nok til at imponere Estaria.

“Han skal vise han er værdig til en plads på holdet. Viser han mig det, skal han nok få spilletid” Udtaler Estaria.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Online Online


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #64: 23 Jan 2007, 16:57 »

total fed update
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #65: 23 Jan 2007, 20:01 »

« Seneste Redigering: 27 Jan 2007, 22:57 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #66: 27 Jan 2007, 23:34 »

Du får nogle rigtig fede resultater, og det er fortjent.

Din blog er i øvrigt rigtig godt sat op. Hvis ikke det var fordi det var for sent ville jeg stemme på dig som månedens blog.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #67: 27 Jan 2007, 23:41 »

Du får nogle rigtig fede resultater, og det er fortjent.

Din blog er i øvrigt rigtig godt sat op. Hvis ikke det var fordi det var for sent ville jeg stemme på dig som månedens blog.
Tak..! Det er jeg glad for, at få at vide.!  Wink
Det er sådanne kommentarer, som gør man får lyst til at skrive mere.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #68: 27 Jan 2007, 23:44 »

Nu er spanien da en stolt fodboldnation Opstemt
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #69: 27 Jan 2007, 23:51 »

Nu er spanien da en stolt fodboldnation Opstemt
Nemlig.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #70: 09 Feb 2007, 14:51 »

Hej
Så blev det vinterferietid, og det er selvfølgelig dejligt efter en hård uge i skolen med fremlæggelse af projekt og terminsprøver..
Det betyder selvfølgelig, at jeg nu kan få lidt mere tid ved computeren, og altså komme videre med min blog. Jeg vil ikke have mulighed for internet mandag - torsdag, men vil derimod sagens kunne skrive en masse opdates.. Derfor vil den første opdate nok komme op torsdag eftermiddag/aften.!

Håber ikke den lange pause har mindsket interessen for bloggen, da jeg selv er godt tilfreds med den.



Chelsea-4ever
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #71: 09 Feb 2007, 23:05 »

Afstemning tilføjet - Smid lige en stemme, og meget gerne en kommentar.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #72: 09 Feb 2007, 23:10 »

Kom til at trykke på en forkert stemme, skulle have givet 4, men kom til at trykke 3 Skuffet

Men jeg synes din blog er rigtig god, dog mangler jeg lidt mere privat liv. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #73: 09 Feb 2007, 23:18 »

Jeg har givet din blog topkarakter, da jeg mener det er den bedste blog på siden pt.! Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spanien - En stolt fodboldnation
« Svar #74: 09 Feb 2007, 23:26 »

Kom til at trykke på en forkert stemme, skulle have givet 4, men kom til at trykke 3 Skuffet

Men jeg synes din blog er rigtig god, dog mangler jeg lidt mere privat liv. Smiley
Tak.. Synes bare det er lidt svært, at blande så meget privat liv ind, på den måde jeg har valgt at skrive min blog på. Men vil da lige tænke over det til næste opdate.!


Jeg har givet din blog topkarakter, da jeg mener det er den bedste blog på siden pt.! Opstemt
Tusind tak.. Det er jeg meget glad for du synes.. Må da også indrømme, at jeg selv er meget tilfreds.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010