Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 504 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
FCK - Gennembrudet i Europa jagtes!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: FCK - Gennembrudet i Europa jagtes! (Læst 4282 gange)
C!V!C
Lilleputspiller
FCK - Gennembrudet i Europa jagtes!
«
:
25 Nov 2005, 19:58 »
Efter at have læst mange af de spændende historier, er jeg selv blevet så interesseret, at jeg ville fortælle lidt om mit FCK spil som jeg har kørende.
Jeg er dog i 2. sæson, men inspireret af en anden her på boardet, så kan det vist godt lykkedes at fortælle en god historie alligevel.
De forskellige indstillinger er opsat således:
Sprog: Engelsk
Ligaer: Danmark, Norge, Sverige, Italien, Frankrig, Spanien og England. Alle ligaer er kun med den øverste division, på nær England som også har deres 1. division, eftersom det er den stærkeste sekunda liga.
Spillet blev begyndt med den seneste patch!
Lad os begynde!
FCK ansætter ukendt træner!
31/7-05 kl. 12.00
Der var indkaldt til pressemøde i PARKEN af PSE.
Flemming Østergaard indledte pressemødet med at offentliggøre, til stor forbavselse af de velmødte journalister i øvrigt, at de havde opsagt kontrakten med succestræner Hans Backe. Don Ø gjorde det dog klart, at de i fællesskab med Hans Backe havde valgt at opsige deres succesfulde samarbejde, så der var altså ikke tale om en fyring! Personlige årsager var det eneste Don Ø ville ud med.
Ordet blev givet videre til sportsdirektør Niels Christian Holmstrøm, han gjorde det klart at klubben havde handlet hurtigt for ikke at skabe uro, og den ukendte manager Daniel Yousafzai, som skulle vise sig at være en nær ven af Bestyrelsesformand Flemming Østergaard, var blevet ansat på en 1-årig kontrakt.
Den nye træner var ikke at finde på pressemødet, af ukendte årsager, men NCH havde aftalt med Onside at han ville medvirke i aftenens program, så de kunne få sat ansigt på den ukendte træner.
31/7-05 kl. 20.00
Den ukendte manager Daniel Yousafzai var til stede iført jakkesæt, og satte sig til rette i gæstestolen.
Carsten Werge:
"Vi har forstået at I ikke ville ud med, hvorfor FC København har ansat dig som træner for deres 1. hold, og hvorfor det kun er på en 1-årig kontrakt, så dette respektere vi naturligvis og ville i stedet for spørge hvad dine planer er for holdet?"
Daniel Yousafzai:
"Jamen, jeg ville først sige, at alt det med at jeg kun har underskrevet en 1-årig kontrakt, ikke skal ses som en hindring, alt kan ske i fodbold. Når det så er sagt, så ville jeg viderebygge på Hans Backe's succes, jeg ved at folk i og omkring FCK er opsatte på at få noget der ligner et gennembrud i Europa, og det er hvad jeg ville arbejde hen imod."
Carsten Werge:
"FCK har jo som bekendt haft en stor udskiftning i spillertruppen, og dette kulminerede så med et træner skifte, du har så ikke været ind omkring nyindkøbene, så hvilke visioner har du for holdet? Har du tænkt dig at tilføre holdet nogle yderligere spillere?"
Daniel Yousafzai:
"Jeg ser spiller materialet som værende kompetent nok til at konkurrere i såvel SAS ligaen som ude i Europa, jeg er ovenud tilfreds med de handler der er blevet foretaget, så nej man skal ikke forvente at se noget aktivitet fra vores side i den tilbageværende transfer periode."
Med disse ord blev interviewet afsluttet, og fodbold Danmark var nu blevet noget klogere på tiltrædelsen af den nye træner.
Næste update kommer snarest!
«
Seneste Redigering: 07 Dec 2005, 15:41 af C!V!C
»
Bademesteren
Manager
Sv: FCK - Gennembrudet i Europa jagtes!
«
Svar #1:
25 Nov 2005, 20:45 »
Vi byder din blog velkommen C!V!C og lad os så høre, hvordan du når frem til dit endelige mål
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #2:
25 Nov 2005, 20:53 »
Velkommen til siden, og til blog-sektionen
Jeg glæder mig til at læse næste update, da jeg synes du skriver utroligt godt og spændende. Interessant vinkel, med at du først blev præsenteret, men ikke dukkede op på flimmerkassen før om aftenen... Spiller man lidt kostbar, eller har du lavet en underhåndaftale med tv3?
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Mikkellas
Gæst
«
Svar #3:
25 Nov 2005, 21:08 »
Jeg synes det ser spændende ud, jeg glæder mig til næste update :k:
C!V!C
Lilleputspiller
«
Svar #4:
26 Nov 2005, 16:47 »
Jeg glemte at skrive hvor mange penge jeg havde fået stillet til rådighed, men det var små 42 mio. kr, set i lyset af at der ikke ville komme forstærkninger, så var det et ganske pænt beløb, hvis der nu skulle opstå en skade eller to
10/7-05
Der var blevet spillet 5 venskabs kampe, disse blev naturligvis brugt til at eksperimentere med forskellige startopstillinger og formationer. Holdet var taget på "tour" i England, og 4 af kampene var i mod engelske sekunda hold, mens den sidste blev spillet på hjemmebane i mod franske Bastia.
Kampene forløb således:
Scarborough-FCK 1-2
Cheltenham-FCK 1-1
Oldham-FCK 1-3
Millwall-FCK 1-0
FCK-Bastia 1-0
Der er ikke det store at tillægge venskabskampe, derfor springer vi let og elegant over det.
FC København sikrer sig stortalent!
Morten Bertolt blev vejet og fundet for let, han røg til AaB for små 600.000 kr. I øvrigt kunne FCK oplyse at de havde sikret sig stortalentet Lebohang Mokoena fra Sydafrikanske Orlando Pirates. Flere (større) klubber havde været med i jagten på talentet, men det var upåagtede FC København der løb af med ham, til stor undren for medierne, men Mokoena slog fast at han havde valgt det der var bedst for hans udvikling.
BT reporter: "Du har netop gjort dit første indkøb, og sikret dig en spiller der var jagtet af flere europæiske top klubber, hvad er det du ser i ham?"
Daniel: "Mokoena er en meget spændende type, det er en spiller vi forventer os enormt meget af iløbet af de kommende år, og som jeg ser det, så er det kun på begrænset tid vi har ham i klubben. Vi skal nok få stor glæde af ham, det er jeg ikke et sekund i tvivl om!"
Kampdag: FC Midtjylland – FC København
24/7 kl. 12.00
Så kom dagen, fansene og alle fodbold interesserede gik og ventede på, det skulle være dagen, FCK’s nye hold for 1. gang skulle i aktion. Spændende var det at se hvilken taktik, og startopstilling Daniel Yousafzai ville gøre brug af, mulighederne var mange ligeledes var spørgsmålene.
Kl. 15.00
Startopstillingen:
Kampen startede med små chancer til begge hold, spillet bølgede lidt frem og tilbage. I det 12. minut fik FC Midtjylland et noget tvivlsomt straffe, Bo Svensson havde muligvis været lidt for aggresiv overfor Michael Hansen, som uden tøven satte den sikkert i nettet og gjorde det til 1-0.
FCK havde herefter en masse dødbolds situationer, og i det 19. minut fik de et frispark i højre side ved målfeltet, her fra sendte Saarinen bolden i panden på Allback der scorede til 1-1.
I det 27. minut bragte David Nielsen sit hold foran 2-1, det var endnu engang Bo Svensson der var i fokus i negativ forstand, han tabte hovedstødsduellen til David Nielsen, der pandede den ind i nettet.
Pause stillingen blev 2-1 til FC Midtjylland.
Efter pausen prøvede FCK at etablere et pres, og dette udmøntede sig til et mål af den dobbelte målscore Allback, målet kom dog på et kontraangreb, efter at Allback blev spillet fri af Thomas Røll.
Herefter tilfaldte chancerne FCM, men det blev dog aldrig rigtigt farligt, og FC København manglede tydeligvis viljen til at vinde kampen, de havde åbenbart sat sig tilfreds med et uafgjort resultat.
Resultat: 2-2
MOM: Marcus Allback
Tilskuere: 7724
Taktikken der blev brugt kan ses her:
28/7-05
FC København interesseret i AaB spillere!
Ifølge bold.dk skulle FCK være på nippet til at hente midtbane slideren Rasmus Wurts og kreatøren Martin Ericsson fra AaB, bold.dk erfarer at prisen skulle ligge på godt 25 mio kr. for de to spillere.
Noget der dog muligvis kan sætte en stopper for handlen er Rasmus Wurts høje lønkrav, skulle det ske at de to parter ikke kan nå til enighed, så skulle FC København allerede have kørt norske Brann’s Martin Andresen i stilling.
«
Seneste Redigering: 07 Dec 2005, 15:42 af C!V!C
»
C!V!C
Lilleputspiller
«
Svar #5:
26 Nov 2005, 16:50 »
Tak for den gode respons, det varmer jo helt
Jeg ville bestræbe mig på at skrive en god historie til gavn for jer læsere, så kom endelig med konstruktiv kritik!
Næste update kommer også op i dag, når jeg lige får lidt tid.
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #6:
26 Nov 2005, 17:53 »
Fed blog! Glæder mig til at høre mere om dit spil! KUTGW!
philipo
Reserveholdsspiller
«
Svar #7:
26 Nov 2005, 18:06 »
Jeg kan godt lide at du skriver, "at der ikke vil være nogen aktivitet omkring spiller indkøb".
Men ser da du har købt: Mokoena og skal du nu også til at købe Rasmus Wurts og Martin Ericsson. Det kan jeg meget godt lide
Men ellers en god Blog. Bare forsæt.
Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo
C!V!C
Lilleputspiller
«
Svar #8:
26 Nov 2005, 18:29 »
Hawkinz: Det er muligvis for at spille kostbar, men kunne også være af grunde, der ikke tåler dagens lys så tidligt i historien
Saviola: Takker
Philipo: Det var sådan set med vilje, nu var jeg i 2.sæson da jeg startede med at skrive historien, så det var ikke fordi at jeg lige havde startet et spil, og havde bestemt mig for ikke at købe nogle spillere
Det var mere for at få presset væk fra skuldrende, hvis man går ud og reklamere at man ville forstærke holdet, så ville der altid blive stillet spørgsmålstegn ved de signings man foretager sig. Går man derimod ud og siger, at man ikke har tænkt sig at forstærke holdet, så bliver omgivelserne indstillet på dette, men køber man så nogle spillere, så bliver fansene og andre positivt overrasket
zakii
Gæst
«
Svar #9:
26 Nov 2005, 21:42 »
ja, det er en god historie glæder mig til og høre den næste blog side
C!V!C
Lilleputspiller
«
Svar #10:
27 Nov 2005, 00:25 »
Lodtrækning til UEFA Cup 2. kval runde
FC københavn som var seedet, trak norske Tromsø og skal møde dem i UEFA Cuppen's 2. kval. runde. Første kamp bliver spillet i Norge, med returkamp 14 dage efter.
Onside journalist:
"I trak norske Tromsø, hvor tilfreds er du med det?"
Daniel Yousafzai:
"Jeg syntes at det er en noget nær perfekt lodtrækning, vi har et godt kendskab til Tromsø og så skal vi ikke rejse spor langt, sportslig set så er det en af de bedre modstandere vi kunne trække, og det er jeg godt tilfreds med. Vores hold får noget ordentlig modstand, og vi skal virkelig være op på dupperne hvis vi ville videre, det bliver bestemt ikke en walkover."
Onside journalist:
"Regner du selv med at I kommer videre til hovedturneringen?"
Daniel Yousafzai:
"Det regner jeg bestemt med, alt andet ville være en katastrofe, men vi får forhåbentligt god erfaring fra vores møder imod Tromsø, og det er vigtigt hvis man ville gøre sig gældende i europæisk fodbold!"
FC Københavns første hjemmekamp imod AaB
30/7-05 kl. 15.00
FC København skulle spille deres første hjemmekamp, forventningerne var store imod deres rivaler fra Aalborg, og træneren havde udtalt at man fuldt ud ville gå efter sejren, modsat forrige kamp hvor FCK var tilfredse med uafgjort set i lyset af kampens forløb.
kl. 17.00
Træneren var nødsaget til at lave nogle ændringer i startopstillingen pga. nogle skader. Mokoena erstattede en småskadet Alvaro Santos, mens Dan Thomassen erstatede en skadet Bo Svensson.
Det blev en drømmestart for FC København, der bragte sig foran 1-0 allerede efter et minut, målet kom på et kontra angreb, bolden blev stukket i dybden til Allbäck der helt fra midterlinien løb direkte ned mod målet, og køligt udplacerede AaB's chanceløse Jimmy Nielsen.
I det 17. minut blev Mokoena fældet i straffesparks feltet af den udlånte FCK'er Ole Tobiasen, Røll satte sig for at sparke og han kunne bringe sit hold foran 2-0.
FC København havde totalt domineret kampen, og hvilken start på sæsonen hjemme publikumet havde fået!
Efter pausen kom AaB dog mere og mere med inde i kampen, og havde et par nærgående forsøg, efter blot 4 minutter inde i 2. halveg kunne Augustinussen på et flot langskud reducere til 1-2.
Marcus Allbäck havde endnu engang frit løb mod målet, og heller ikke denne gang svigtede han, han lukkede og slukkede kampen med sin scoring til 3-1. 4 mål på 2 kampe, sikke en start han havde fået på sin karriere i FCK.
Resultat: 3-1
MOM: Marcus Allbäck (2. kamp i træk)
Tilskuere: 36085
2/8-05
FC københavn indkalder til pressemøde
Bold.dk
FC København har indkaldt til pressemøde, som ville blive afholdt i morgen. Det ventes at de to AaB spillere Martin Ericsson og Rasmus Würtz bliver præsenteret i den hvide trøje, dog rygtedes det også at handlen med Würtz faldt i vasken, og Martin Andresen fra norske Brann bliver præsenteret istedet. Alt dette bliver vi klogere på i morgen.
3/8-05 kl. 12.00
Af de højere magter hos FC København, var det kun træner Daniel Yousafzai der var at finde på pressemødet. Ved siden af ham sad 2 unge ukendte spillere, det var hverken AaB spillerne eller Martin Andresen.
Jonatan Berg og Marcus Pode var navnet på de nye spillere, første nævnte blev købt fra IFK Gøteborg for sølle 260.000 kr, mens Pode var hentet fra rivalerne Malmø FF for ligeledes et beskedent beløb, 1,1 mio. kr. var der langet over disken for denne spiller.
Spillerne blev beskrevet som 2 kæmpe talenter, og Daniel Yousafzai slog fast at disse 2 nye spillere ikke skulle løbe rundt og spille i den danske 2. division. Næ nej, spillerne skulle være en del af 1. holdet, og i første omgang fokuserede man på deres udvikling, og et led i dette var en hel del 1. holds kampe. Disse 2 spillere skulle forstærke bredden i truppen.
Det var nok for i dag, næste update kommer i morgen!
God læsning og sov godt!
«
Seneste Redigering: 27 Nov 2005, 00:29 af C!V!C
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #11:
27 Nov 2005, 00:31 »
Meget godt skrevet.
En lille ting, som jeg mener du børe gøre, er at indsætte Streger, efter hver nyhed.
Altså sådan en^^
Det gør du ved at skrive:
Kode:
[hr]
Eller ved at trykke på knappen, i menuen.
LosCules
Gæst
«
Svar #12:
27 Nov 2005, 09:25 »
Citat af: JosepGuardiola 27 Nov 2005, 00:31
Meget godt skrevet.
En lille ting, som jeg mener du børe gøre, er at indsætte Streger, efter hver nyhed.
Altså sådan en^^
Det gør du ved at skrive:
Kode:
[hr]
Eller ved at trykke på knappen, i menuen.
Desværre kan jeg ikke finde den knap du taler om?
Men ellers en fantastisk blog!
«
Seneste Redigering: 27 Nov 2005, 09:29 af LosCules
»
JosepGuardiola
Gæst
«
Svar #13:
27 Nov 2005, 15:22 »
Citat af: LosCules 27 Nov 2005, 09:25
Desværre kan jeg ikke finde den knap du taler om?
Men ellers en fantastisk blog!
Knappen ser sådan ud:
<->
^Den knap jeg taler om
Den står før denne knap:
Kan den findes nu?
C!V!C
Lilleputspiller
«
Svar #14:
27 Nov 2005, 19:21 »
JosepGuardiola: Det var en god idé, kom endelig med flere så den kan blive bedre for jer at læse
7/8-05
Før mødet imod Tromsø, var der en kamp imod OB på udebane der skulle overståes. Der var blevet genvalg til samtlige elleve spillere, og de to nye var med på bænken. De kom da også ind og fik deres debut, da de erstattede Silberbauer og Saarinen på kanterne.
Kampen endte 1-1, FCK var i denne kamp gået over til kontra bold. FCK kom bagud i det 24. minut da Miti bragte OB foran, og vi skulle helt frem til 74. minut hvor Ijeh kunne score sit første sæson mål.
Resultat: 1-1
MOM: Saarinen
Tilskuere: 10094
FC Københavns første UEFA Cup kamp
11/8-05
FCK skulle spille sin første UEFA kamp, på udebane i mod Tromsø, forhåbentligt var det den første ud af mange UEFA opgør i denne sæson.
Der var lavet en del ændringer i startopstillingen til denne kamp. Røll var blevet skadet, mens Svensson var fit for fight efter sin, og så blev der givet pause til et par enkelte spillere, der sad på bænken i denne kamp.
Startopstillingen:
FC København vandt en sikker sejr på 1-0, målet blev sat ind af Ijeh i det 57. minut. Et godt udgangspunkt før returkampen i Parken om 14 dage.
Resultat: 1-0
MOM: Rabóczki
Tilskuere: Af en eller anden grund, var tilskuere tallet ikke tilstede.
FCK vinder stort over Esbjerg!
14/8-05
Allerede 3 dage efter skulle FCK i aktion igen, denne gang tog de imod Esbjerg på hjemmebane.
Kampen endte hele 4-0, efter at FCK havde ført 1-0 ved pausen. De tre første mål blev alle scoret af Peter Ijeh, mens Gravgaard i overtiden kunne gøre det til 4-0.
Resultat: 4-0
MOM: Peter Ijeh
Tilskuere: 23879
20/8-05
FC København tog imod oprykkerne fra Horsens, og den kamp endte helt som forventet 2-0 til FCK. Allbäck fik scoret sit 5. sæson mål, det sidste mål blev sat ind af Saarinen, som ligeledes havde fået en forrygende start på sæsonen hos københavnerne.
25/8-05 kl. 19.00
Så var det tid til retur opgøret i UEFA Cuppen’s 2. kval. Runde, FCK havde et godt udgangspunkt efter at de vandt 1-0 i deres første møde i Norge.
Mokoena erstattede Allbäck i startopstillingen, ellers var det stærkeste hold FCK stilte med. Dan Thomassen startede inde for 3. gang i træk fremfor Bo Svensson.
Kl. 19.45
FCK fik en perfekt start på kampen, efter Mokoena bragte dem foran i det 8. minut. FCK havde godt styr på kampen, men hen imod slutningen fik Tromsø etableret et udemærket pres, der udmøntede i et straffespark 4. min før pausen. Dette var muligheden for Tromsø at komme tilbage igen i kampen, Ole Martin Årst satte sig for at tage sparket....Men sparket blev reddet af Jesper Christiansen, og FCK kunne gå til pausen med en 1-0 føring.
FCK kunne i det 64. minut gøre det til 2-0, Ijeh stod for målet, han var virkelig flyvende for tiden.
Herefter trak FCK sig lidt tilbage på banen, og gik til at spille mere direkte og kontrafodbold. I kampens døende minutter fik Tromsø endnu et straffespark, og endnu engang var det efter en FCK spiller havde haft hånd på bolden. Og som om det ikke skulle være løgn, så var det endnu engang Ole Martin Årst der skulle sparke......Og ja I gættede rigtigt Årst brændte IGEN, og det efter at Christiansen en gang til hev en klasse redning frem.
2-0 sluttede kampen, og FCK var videre til UEFA Cuppen’s 1. runde.
Det var en tilfreds Daniel Yousafzai der mødte pressen efter kampen, og han kunne oftenliggøre at Løverne ville præsentere en ny spiller på et pressemøde i morgen.
Resultat: 2-0
MOM: Peter Ijeh
Tilskuere: 13657
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »