home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 33339 gange)
Gosser
Manager

Sv: Jul!
« Svar #30: 17 Dec 2006, 23:07 »

Vi får det traditionelle Opstemt Hos os er det flæskesteg, and, medister, rødkål, brune og almindelige kartofler, brun sovs og lidt af hvert Opstemt TIl dessert får vi selvfølgelig risalamande med kirsebærsovs, og til kaffen en masse slik, og andre julegodter Thumbs Up

Btw, nice avatar BBB Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #31: 17 Dec 2006, 23:17 »

Vi får det traditionelle Opstemt Hos os er det flæskesteg, and, medister, rødkål, brune og almindelige kartofler, brun sovs og lidt af hvert Opstemt TIl dessert får vi selvfølgelig risalamande med kirsebærsovs, og til kaffen en masse slik, og andre julegodter Thumbs Up

Btw, nice avatar BBB Wink
Vi får faktisk præcis det samme Shockeret

Gosser
Manager

« Svar #32: 17 Dec 2006, 23:27 »

Vi får faktisk præcis det samme Shockeret

Så skal vi lege sammen..

Eller det der! Opstemt

Thore
Manager

« Svar #33: 18 Dec 2006, 14:31 »

Ja, vi plejer i min familie at få Rensdyr juleaften. Hvad gør I andre?

Jamen vi får flæskesteg, frikadeller, medisterpølse, ribenssteg, brune og hvide kartofler, brun sovs og rødkål

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #34: 18 Dec 2006, 14:49 »

Så skal vi lege sammen..

Eller det der! Opstemt

Rauw...

Maden er det samme hos os, også spiller vi pakkespil, samt åbner gaver Wink

Jo ikke skidt, og skide hyggeligt

Superb spil, elsker det Thumbs Up

Iøvrigt har jeg fundet mit juletræ frem, som jeg fik i netop pakkepsil sidste år Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chelidze90
Gæst

« Svar #35: 18 Dec 2006, 17:08 »

Ja lad der komme sne, så man ikke for en snebold kylet i bagkraniet over i skolen ticked off

Så er det jo der fordelen ligger i at være de største på skole. Så kan man jagte alle de små  Hævet Øjenbryn

Nice avatar btw  Grin

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 18 Dec 2006, 17:17 »

Så er det jo der fordelen ligger i at være de største på skole. Så kan man jagte alle de små  Hævet Øjenbryn

Amen!

Jeg har glædet mig, lige siden rygeforbuddet på hele min skole, til at kaste store mængder sne på rygerne, der ikke har andre stedet at stå end uden for i den bidende kulde. Men ak, nej - med det nuværende vejr må jeg desværre nok kigge langt efter muligheden for, at den lille dreng kommer op i en og tyre nogle snebolde efter de onde, onde rygere :-(

mvh,
mathias

Soccerpop
Gæst

« Svar #37: 18 Dec 2006, 17:20 »

Hader Sne som Pesten! Det er koldt, det er glat og det er vådt.
Hvad godt er der ved det Huh

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #38: 18 Dec 2006, 17:27 »

Amen!

Jeg har glædet mig, lige siden rygeforbuddet på hele min skole, til at kaste store mængder sne på rygerne, der ikke har andre stedet at stå end uden for i den bidende kulde. Men ak, nej - med det nuværende vejr må jeg desværre nok kigge langt efter muligheden for, at den lille dreng kommer op i en og tyre nogle snebolde efter de onde, onde rygere :-(

mvh,
mathias

Show no mercy Djævel

Rygere er noget Den Onde har skabt på en meget dårlig dag. Jeg vil gerne pointere, at man ikke kan være ondskabsfuld nok overfor rygere. F.eks. bør de ikke have julegaver el. fødseldagsgaver;-)

Emillionaire
Gæst

« Svar #39: 18 Dec 2006, 17:29 »

der må jeg så give dig ret og så bliver ens fede sko ødelagt

Chelidze90
Gæst

« Svar #40: 18 Dec 2006, 17:31 »

Ja, det synes jeg også dengang jeg var mindre, da jeg blev trukket ned af en 20 meters betontrappe på rykken, for så at blive vasket af 12 personer, som dengang gik i 9 klasse. Se det var lidt noget lort, når man kom blødende op fra trappen :/

Men jeg vil give dig ret i at det er noget lort når det er smeltet , så falder man meget nemt på is, men det er en helt anden historie Peace

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #41: 18 Dec 2006, 17:36 »

Så var der da masser af frost idag :-). Det medførte dog bare at jeg styrtet meget brutalt på cyklen.

Og så er mandagen overstået, så mangler vi bare tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #42: 18 Dec 2006, 17:40 »

Så var der da masser af frost idag :-). Det medførte dog bare at jeg styrtet meget brutalt på cyklen.

Og så er mandagen overstået, så mangler vi bare tirsdag, onsdag, torsdag og fredag.

mmhm, de behøver skam ikke overstås så hurtigt. Tysk overstået for hele ugen, og det bedste er, at jeg stadig mangler 3 matematikmoduler (= poker). Hele ugen er blot som en leg, mens fredagen virkelig trækker tænder ud - 2½ time i kirken!

Chelidze90
Gæst

« Svar #43: 18 Dec 2006, 17:44 »

mmhm, de behøver skam ikke overstås så hurtigt. Tysk overstået for hele ugen, og det bedste er, at jeg stadig mangler 3 matematikmoduler (= poker). Hele ugen er blot som en leg, mens fredagen virkelig trækker tænder ud - 2½ time i kirken!

Wtf  Shockeret

Får i først ferie på fredag? Vi gør selv på torsdag, men der skal jeg til begravelse, så jeg får onsdag selvom jeg godt kunne have været foruden. Og om onsdagen skal vi ned og låne bøger og spise pizza med klassen. Så imorgen er kun den eneste rigtige skoledag tilbage Opstemt

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #44: 18 Dec 2006, 17:50 »

Wtf  Shockeret

Får i først ferie på fredag? Vi gør selv på torsdag, men der skal jeg til begravelse, så jeg får onsdag selvom jeg godt kunne have været foruden. Og om onsdagen skal vi ned og låne bøger og spise pizza med klassen. Så imorgen er kun den eneste rigtige skoledag tilbage Opstemt

Leg, pizza og fridage. Folkeskolen som man kan huske den Smiley.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010