home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 33288 gange)
Borelli BB
Landsholdsspiller

Jul!
« : 17 Dec 2006, 21:32 »

Så er det snart jul alle freaks, og hvis i ikke allerede er kommet i julestemning, så er det på tide at komme det! Hvid jul eller ej - glæder mig stadig til at fejre den! Julen her på FmFreaks er altid hyggelig, og især juledagene hvor man har fri, er kanone og meget stemningsfyldte. Husker selv da jeg var ny i crewet ved sidste jul, hvordan jeg brugte meget af min tid op til jul på IRC kanalen, her på siden og på MSN sammen med alle jer andre freaks.

Denne tråd her skal bare proppes til med jul, minder, billeder osv. der har en dejlig relevans til julen.

Go' Jul og Godt Nytår!

« Seneste Redigering: 17 Dec 2006, 21:33 af Borelli BB » Logged

Chelidze90
Gæst

Sv: Jul!
« Svar #1: 17 Dec 2006, 21:44 »

Så er det snart jul alle freaks, og hvis i ikke allerede er kommet i julestemning, så er det på tide at komme det! Hvid jul eller ej - glæder mig stadig til at fejre den! Julen her på FmFreaks er altid hyggelig, og især juledagene hvor man har fri, er kanone og meget stemningsfyldte. Husker selv da jeg var ny i crewet ved sidste jul, hvordan jeg brugte meget af min tid op til jul på IRC kanalen, her på siden og på MSN sammen med alle jer andre freaks.

Denne tråd her skal bare proppes til med jul, minder, billeder osv. der har en dejlig relevans til julen.

Go' Jul og Godt Nytår!

Jep, det er altid dejligt at sidde og lame inde på IRC Smiley Og jeg er da også så smår begyndt at komme i julestemming, inden jeg går fuldstændig amok de sidste par dage. Har dog ikke hørt så meget julemusik de sidste par dage, i forhold til de sidste år. Det kunne være nice med en hvid jul, selvom jeg ikke regner med det, men man kan aldrig være sikker Smiley

Så god jul skal der også lyde til alle dem, som sidder foran deres skærm, hvor de har placeret deres hænder på tastaturet og musen og klikker ind og ser denne besked Smiley

Thore
Manager

« Svar #2: 17 Dec 2006, 21:46 »

Der er i hvert falde ved og være koldt udenfor, jeg er lige kørt hjem fra arbejde, det var da nødvendigt at skrabe is væk fra ruden.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #3: 17 Dec 2006, 21:50 »

God jul fra nedbørs-haderen] Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4: 17 Dec 2006, 21:52 »

Fantastisk indlæg BBB
Nu det jul igen Nu det jul igen Nu det jul igen

absalonsen
Gæst

« Svar #5: 17 Dec 2006, 21:52 »

Der er i hvert falde ved og være koldt udenfor, jeg er lige kørt hjem fra arbejde, det var da nødvendigt at skrabe is væk fra ruden.

Da jeg kørte til skole i fredag var det 11 grader. Shockeret Ca. 7.40 om morgenen i december - det er ikke normalt.

Men om vejret tillader det eller ej - så er det snart jul!!  Smiley Opstemt Grin

N17
Manager

« Svar #6: 17 Dec 2006, 21:57 »

GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR

OG LAD DER SÅ KOMME SNE

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 17 Dec 2006, 21:58 »

mvh,
mathias

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8: 17 Dec 2006, 21:59 »

Ja lad der komme sne, så man ikke for en snebold kylet i bagkraniet over i skolen ticked off

absalonsen
Gæst

« Svar #9: 17 Dec 2006, 22:00 »

Kære alle sammen.

Jeg har en meget kedelig nyhed. Det bliver IKKE jul i år. Julemanden har desværre været ude for en meget grim påkørsel, da han var ude og varme sine rensdyr op. Jeg beklager, men et kæmpe fly har ødelagt det for os alle.  Græder

Her er beviset! (Jeg skal advare mod et stærkt billed. Børn, som Zone 43 og Gosser, bør ikke se dette)

R.I.P. Santa Claus

absalonsen
Gæst

« Svar #10: 17 Dec 2006, 22:03 »

Nej nej nej!!
Hvad sker der for folk?? Læste lige, at julemanden var blevet udskrevet, da han mirakuløst havde overlevet. På vej hjem fra hospitalet går det galt igen. Her er endnu et bevis: (Børn, som Zone 43 og Gosser bør ikke se det)

R.I.P Julemanden

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 17 Dec 2006, 22:05 »

[img width=250 height=200]http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/CKB89249.jpg
Tester, er skam ikke god til det med billeder. Skuffet

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 17 Dec 2006, 22:06 »

hvad skal jeg gøre? Grin

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 17 Dec 2006, 22:06 »

Chelidze90
Gæst

« Svar #14: 17 Dec 2006, 22:07 »

Kode:
[img width=250 height=200]http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/CKB89249.jpg[/img]
Tester, er skam ikke god til det med billeder. Skuffet

Sådan ^^ Wink

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010