home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jubel-Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Jubel-Tråden  (Læst 6287 gange)
Lakxe
Reserveholdsspiller

Jubel-Tråden
« : 17 Dec 2006, 13:58 »

Hvorfor ikke have en tråd, hvor man bare kan komme af med sin FM2007-jubel også selvom den er ligegyldig? Vundet over FC København med et miniputhold? Vundet sammenlagt efter at have tabe første kamp 0-3?  Eller "bare" vundet Champions League? Så sig' frem her!

Starter selv med min jubel over min 3-2 sejr over Schalke 04 med Werder Bremen. Kommer bagud 0-2 midt i 1. halvleg og det ligner noget værre rod. Kæmper mig på 2-2 midt i 2.halvleg... indtil Baumann trykker af 30 meter fra feltet og bolden kvæner ind i det lange hjørne. 5 min før tid.... JAA Maaann !

SorenLarsen
Gæst

Sv: Jubel-Tråden
« Svar #1: 18 Dec 2006, 18:01 »

Jeg har et spil med Rushden i conferense . Vi skulle møde Man utd i Fa Cuppen . Da vi mødte den stod det 0-0 efter 90 min . men i det 103 min scorer Micheal Rankine til 1-0 og det bliver kampens resultat Opstemt

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #2: 18 Dec 2006, 20:08 »

Skulle spille første kamp i sæsonen mod Lyon, med PSG. Havde få dage forinden tabt supercuppen til dem, 1-0 på et mål i 93' minut!

Jeg kommer hurtigt foran ved Pauleta, de udligner, Pauleta scorer igen, og de udligner igen... Omkring 75' minut, bliver en bold lagt ind i feltet, den bliver rettet af, og lige uden for feltet står David Hellebuyck, som hamrer første gang, og scorer et fantastisk mål. Ikke desto mindre formår Lyon igen at udligne, men i 87' minut får jeg hjørnespark... Paulo Cesar går op mod den, header mod fjerneste hjørne, og minsandten om ikke Lyon laver selvmål. Jeg vinder kampen 4-3!

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 19 Dec 2006, 20:42 »

Skulle spille første kamp i sæsonen mod Lyon, med PSG. Havde få dage forinden tabt supercuppen til dem, 1-0 på et mål i 93' minut!

Jeg kommer hurtigt foran ved Pauleta, de udligner, Pauleta scorer igen, og de udligner igen... Omkring 75' minut, bliver en bold lagt ind i feltet, den bliver rettet af, og lige uden for feltet står David Hellebuyck, som hamrer første gang, og scorer et fantastisk mål. Ikke desto mindre formår Lyon igen at udligne, men i 87' minut får jeg hjørnespark... Paulo Cesar går op mod den, header mod fjerneste hjørne, og minsandten om ikke Lyon laver selvmål. Jeg vinder kampen 4-3!
Det er sådanne ting, der gør man elsker dette spil...

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4: 19 Dec 2006, 20:52 »

Jeg skulle med mit Atletico hold møde Real på bernabeu. Det lyder som en svær kamp men det blev en klar 0-6 sejr til mig. Jeg fik chance hvert minut og kampen tog mig 25 min. fordi jeg havde chancer næsten hvert minut. skud hed 34-0 i mit favør. Det var skud på mål.

Hala Madrid!

dandy
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 19 Dec 2006, 22:58 »

fik bendtner på fri med FCK  Thumbs Up

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #6: 20 Dec 2006, 17:43 »

Har lige taget Sevilla samlet 2-1 i UEFA-cuppen.. 1-0 hjemme og 1-1 ude.. Og nu venter Besiktas som tog Bremen 3-1 samlet!! Opstemt

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 20 Dec 2006, 18:07 »

Har lige taget Sevilla samlet 2-1 i UEFA-cuppen.. 1-0 hjemme og 1-1 ude.. Og nu venter Besiktas som tog Bremen 3-1 samlet!! Opstemt

Kerm

udemærket, må man spørge hvem du er Wink

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 20 Dec 2006, 18:18 »

Har kvalificeret mig til VM 2010 med DK, med spillere som Pierre Kanstrup, Michael Lumb og Rajko Lekic i start-elleveren i næsten hver kamp Opstemt

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 20 Dec 2006, 20:04 »

Jaaaaaaa!! Har vundet Uefa cuppen over Chelsea på straffespark 5-6 med portsmouth
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 20:15 af kauster » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #10: 20 Dec 2006, 20:06 »

udemærket, må man spørge hvem du er Wink

Han er Brøndby Wink

Men flot sejr over Chelsea. Hvem var du til den kamp Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kauster
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 20 Dec 2006, 20:20 »

Men flot sejr over Chelsea. Hvem var du til den kamp Rullende Øjne

Haha typisk, retter på andre og glemmer det selv  Wink

Er Portsmouth.. Blev nummer 3 i ligaen, vandt FA Cuppen over Arsenal og Vandt som Uefa cuppen over Chelsea  Djævel

Soccerpop
Gæst

« Svar #12: 20 Dec 2006, 21:47 »

Har to ting jeg meget gerne vil juble over.
Jeg er FCK og i tredje runde af kval. til CHL skulle jeg spille mod HSV. Første kamp ender 0-0 i Hamborg, og så var der lagt op til en gyser i Parken.
I anden halvleg scorer jeg til 1-0 og det ser godt ud, men så udligner HSV. Kort efter scorer jeg til 2-1, men 2 min. senere udligner HSV igen og det ser temelig sort ud, men så slår Frederik Berglund til på hovedstød og jeg vinder 3-2.
I den første kamp skulle jeg op mod selveste Barcelona, og jeg vandt yderst overraskende 2-1 Shockeret, helt fantastisk

ZhotLog
Gæst

« Svar #13: 27 Dec 2006, 21:58 »

Jubii!

Har netop sikret mig videre avancement i Champions League, med FCK i første sæson. Parken må have eksploderet, da jeg sikrede mig billeten til 1/8-dels finalerne hjemme med en 3-0 sejr over Celtic. Juhuu! Thumbs Up

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #14: 27 Dec 2006, 23:06 »

Ja, fik 2-2 på udebane imod Serie A holdet Napoli i Euro Cuppen 1. runde med B93, en kamp jeg klart skulle ha vundet med suveræn dominans. 4. sæson Wink

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010