home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Jubel-Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Jubel-Tråden  (Læst 6288 gange)
FEDTHAGE
Gæst

Sv: Jubel-Tråden
« Svar #15: 27 Dec 2006, 23:10 »

WOOOHOOO...
Er Varde... og i 4 sæson er jeg lige rykket op i SAS ligaen.
Fik en flot syvende plads (var klart nedrykningsfavorit sammen med LFA).
Men så det fedeste... JEG VANDT DONG CUPPEN  crazy crazy crazy Opstemt Opstemt Grin Grin over FCK!!
Og fik anden pladsen i årets manager.

og klubben er STADIG halvtidsprof...  crazy

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #16: 28 Dec 2006, 00:08 »

Fest og glade dage på Østerbro, B93 slog Napoli hele 3-0 på Østerbro stadion.

Med første scoring a Prica, hvorefter Thaore smækkede læderet i kassen fra kanten af feltet. Prica lukkede kampen med et herligt friløb og narrede fuldstændig Cudicini i napoli målet med et lækkert skud i det lange hjørne og dermed sikkrede B93 en plads i Euro Cuppen's gruppe spil.

21' - Rade Prica
45' - Christian Traoré
80' - Rade Prica

Gruppen ser således ud :

Man Utd - Skuffet
Celtic
AEK
Thun
B 93

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

ZhotLog
Gæst

« Svar #17: 28 Dec 2006, 00:42 »

I CL 1/8-dels finalen med mit førnævnte FCK hold, møder jeg Inter.. Shockeret Jeg starter på hjemmebane, og efter 20 minutter har lejesvenden Kerlon bragt mig i front med 1-0. Nu er problemet bare, at jeg ikke tør og spille videre.  Ubeslutsom

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 28 Dec 2006, 12:48 »

Anden sæson veloverstået med werder bremen.

Løb med mesterskabet foran frankfurt (Huh) og hsv på 3. pladsen. Derefter i Champions League finalen, som blev spillet på Brøndby Stadion foran 20000 tilskuere - Igen en "Huh". Tabte dog finalen til Man Utd med 4-1 efter klar klar dominans i hele første halvleg... men så kom der sgu gummiben i den sidste del af kampen.

Desuden blev det også til en sejr i premiér-liga-cuppen over bayern.

Samlet en ok-sæson med med to trofæer.... er vel okay at juble bare lidt over det Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #19: 28 Dec 2006, 12:50 »

Jeg har lige fået Kasper S til FCK og så er jeg endelig kommet med i CL. Første år trak jeg Liverpool og så var resultatet lgesom sat. Men nu trak og Club Brugge og BANG! så ar jeg med. Lasse Qvinst sikrede mig deltagelsen med det vidende mål!

Er i CL gruppe med
Ajax
Inter
Rumænsk hold.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #20: 28 Dec 2006, 19:15 »

Jeg har lige fået Freddy Adu til brøndby for "kun" 22 millioner kroner Smiley

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 28 Dec 2006, 20:08 »

YEEEEEEEES!

Efter et 2-1 nederlag i Italien mod Inter, endte returkampen fantastisk på vestegnen. Det blev til en super sejr på hele 3-0 som har sikret mig en kvartfinaleplads i ChL. Dette er sket i 2. sæson som manager for de gule og blå.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2006, 20:10 af Inex » Logged

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 30 Dec 2006, 13:15 »

Endnu en ChL optur, efter 3-1 nederlag på Stamford Bridge gik turen til vestegnen hvor det var en ordentlig opgave. Efter 3 minutter kom Chelsea allerede foran, så det så ud til at jeg var færdig i ChL. 2 min. før pausen reducerede Per Nilsson dog til 1-1. Efter Pausen blev Dawis Janczyk sat ind, denne chance udnyttede han fuldt ud, da han kronede en halv skidt sæson af med et hattrick. Så efter en 4-1 sejr hjemme, og samlet 5-4, er jeg gået videre til Semifinalen efter og have slået Inter og Chelsea ud.

Sådan, jeg vinder det lort Peace Nu skal Valencia bare slåes i semifinalen.

Lakxe
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 30 Dec 2006, 13:57 »

Ikke ligefrem dårligt, at vælte chelsea med så stor sikkerhed på hjemmebane...

Spiller stadig med werder og har fået en mildest talt dårligt start i den hjemlige liga. Tabt de tre første kampe, så gutterne trænger virkelig til en sejr. Dette håbede jeg selvfølgelig at rette lidt på i CL-kampen mod Lissabon.

Nåede inde registeringen af spillere til CL at leje en spiller i chelsea (kan ikke huske hans lange navn) - men tænkte... hva fanden, mon ikke han kan gribe chancen i sådan en kamp. Og jo tak! - Vinder 4-0 og han klapper tre kasser ind i sin debut... lækkert nok vi har lejet ham resten af sæsonen... hehe

Don Abramovich
Manager

« Svar #24: 30 Dec 2006, 17:00 »

Jubler over at jeg lge har fundet ud af at en af mine talenter bli'r sammenlignet med Michael Owen! Det er dq dejligt!

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 31 Dec 2006, 00:56 »

Så jubler jeg igen, med 1-0 nederlag på udebane til Valencia i ChL semifinale tog jeg imod et stærkt Valencia hold på hjemmebane. Lebohang Mokoena kunne efter 26 min. sende bolden i mål til 1-0, denne stilling holdt ud, ligeledes i den forlængede spilletid. Derfor måtte kampen afgøres i straffesparkskonkur rence, og da jeg ved jeg har en stærk målmand i Enyeama, havde jeg måske en chance.

Det hele starter godt med at Edgar Barreto scorer, og Enyeama napper Miroslav Klose. Derefter misser Tomas Sivok dog hans chance, men Enyeama viser endnu engang klasse og nupper et skud. Kevin Larsen kunne derefter skyde bolden sikkert ind, og Enyeama napper endnu et skud, hvilken målmand. Mikkel Thygesen står til slut med muligheden for at sende mig i ChL finalen, og denne chance misser han ikke.

Derfor er jeg nu i 2. sæson klar til ChL finale efter at have slået Inter, Chelsea og Valencia ud i knockout runderne. Venter spændt på om det bliver Werder Bremen eller Real Madrid jeg skal møde. Real Madrid slog jeg i Euro Cup finalen i 1. sæson, så det kunne da være meget sjovt og slå dem igen.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #26: 09 Jan 2007, 16:27 »

Allan  Gaarde bliver kåret i CL næstbedste spiller i en alder af 33...
http://aycu16.webshots.com/image/8175/2001299360717822606_rs.jpg

N.Bendtner
Ynglingespiller

« Svar #27: 09 Jan 2007, 16:41 »

nice er af en gamle aaber at være !!!!!!!!!

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 09 Jan 2007, 17:01 »

Ikke ligefrem dårligt, at vælte chelsea med så stor sikkerhed på hjemmebane...

Spiller stadig med werder og har fået en mildest talt dårligt start i den hjemlige liga. Tabt de tre første kampe, så gutterne trænger virkelig til en sejr. Dette håbede jeg selvfølgelig at rette lidt på i CL-kampen mod Lissabon.

Nåede inde registeringen af spillere til CL at leje en spiller i chelsea (kan ikke huske hans lange navn) - men tænkte... hva fanden, mon ikke han kan gribe chancen i sådan en kamp. Og jo tak! - Vinder 4-0 og han klapper tre kasser ind i sin debut... lækkert nok vi har lejet ham resten af sæsonen... hehe

hans lange navn vil jeg gerne havde Peace

Come On You Spurs
COYS

lurking

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #29: 09 Jan 2007, 19:31 »

The treble med Inter i 1. sæson, Tak til Vieira fordi han scorede mod Real i sidste minut, og tak til Zlatan fordi han kassede og gav mig sejren mod Roma i Coppe Italia! YES!

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010