home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hva' nu, Juve?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Efter ca. 6 mdr. er Juventus nr. 1. Hvordan vil du beskrive efteråret?
Superb. Serie A here we come
- 10 (83,3%)
Fornuftigt
- 2 (16,7%)
Middelmådigt
- 0 (0%)
F****** ringe ticked off
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Hva' nu, Juve?  (Læst 5155 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Hva' nu, Juve?
« : 15 Dec 2006, 20:19 »



Hva’ nu, Juve?

Efter sommerens skandale, hvor flere af spillere har forladt den tvangs nedrykkede klub fra Torino, ser det noget sort ud i Torino. Træner Capello er taget til Real Madrid sammen med bl.a. Cannavaro og Zambrotta til Barcelona osv. Moggi er nu afløst af Giovanni Cobolli Gigli.

Ifølge flere af de italienske medier skulle Gigli have udset Deschamps eller Lippi, som klubbens nye manager. Begge har en fortid i klubben hhv. som spiller og træner. En ting er sikkert, Gigli har i hvert fald kontaktet de italienske medier til et pressemøde d. 14/7-06. kl. 11:45. Hvad der vil ske, må tiden vise.





Næste update: Hvem bliver præsenteret?

edit; Udinese bloggen er lukket da jeg har gemt dette savegame oven på dette her med Juve Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 20:19 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #1: 15 Dec 2006, 21:14 »

Afstemning!

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #2: 16 Dec 2006, 13:46 »

Overraskelse i Juventus!



Juve anføreren Del Piero til pressemødet


Mange havde regnet med at se enten Deschamps eller Lippi blive ansat som den nye Juventus manager, som skal føre Juventus tilbage i toppen af italiensk fodbold, men medierne blev noget overrasket over at se, hvem valget faldt på! Den tidl. Ass. Manager, og spiller, for juventus’ ungdomsafl. Blev præsenteret. Navnet: Casper Andersen, bedre kendt som ”A”.

”Jeg er da lidt overrasket over at komme tilbage til Juventus. Jeg måtte stoppe min karriere i klubben tidl. Pga. mange knæ- og lyskeskader. Hvorefter jeg var med at til assistere for holdet i en periode. Jeg skulle rigtigt at have været med til at træne et mindre dansk hold, men da jeg blev ringet op af Gigli, kunne jeg ikke sige nej.” lød det fra ”A”

Del Piero har da også kun positive ord om sin nye træner: ”Vi spillede sammen i den omtalte korte periode, hvis han træner ligeså godt, som han spillede så vinder vi højest sandsynligt Champions League om 2 år!” sagde Del Piero, med et smil på læben.

Mange mener at de italienske hold spiller defensivt, vil du følge den ”tradition”
Nej, selvom jeg mener at det ikke er alle hold, som spiller defensivt. Vi vil angribe fra første fløjt.

Jeg formoder at der vil forekomme nogle transfers, kan du oplyse noget om det?
Det er rigtigt at der højest sandsynligt vil forekomme transfers, men hvem kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt.

Hvad fik dig til at vende ’hjem’ til Juventus?
Jeg savnede Italien, og Torino, en smule, på trods af mit drengerøvs liv i Københavns området. Jeg har stadig en del kontakt til byen og klubben (Juventus red.), og da jeg fik opringningen, var jeg der stort set med det samme




Næste update: Transfers og venskabskampe!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #3: 16 Dec 2006, 13:49 »

Fed start, og fed signatur funny

« Seneste Redigering: 16 Dec 2006, 14:01 af GHERTESTEAS » Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #4: 16 Dec 2006, 13:52 »

Juventus ligger i Napoli Peace

men spændende
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #5: 16 Dec 2006, 13:53 »

Juventus ligger i Napoli Peace


Hvor satan har du hørt den påstand henne. Huh
Juventus ligger i Torino om du vil det eller ej.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #6: 16 Dec 2006, 14:07 »

Fed start, og fed signatur funny



Thanks Smiley

Juventus ligger i Napoli Peace

men spændende

Det ligger nu i Torino, ellers har de godt nok langt til deres hjemmekampe Wink

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #7: 16 Dec 2006, 14:31 »

Hvor satan har du hørt den påstand henne. Huh
Juventus ligger i Torino om du vil det eller ej.
Thanks Smiley

Det ligger nu i Torino, ellers har de godt nok langt til deres hjemmekampe Wink



mener nu at havde læst de ligger i Napoli
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #8: 16 Dec 2006, 14:38 »

Logged

It's gonna be legendary

Niko
Gæst
 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #9: 16 Dec 2006, 14:40 »

De hed engang Juventus Turin (;
Bloggen ser lovende ud ..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #10: 17 Dec 2006, 11:47 »

TTT – Taktik, Transfer og Træningskampe





Som nævnt under pressemødet i den foregående update, vil der blive angrebet fra det første fløjt. Det sker i form en min egen version af 4-1-3-2 opstillingen. Taktikken er testet med følgende hold: Man Utd, Liverpool og Brøndby. For førstnævnte endte det med sejre hjemme og uafgjorte ude. I Liverpool var resultaterne lidt mere svingende, men det var nok til at ligge i top 3 efter ca. 4-5 mdr. Hos Brøndby svingede det en smule mere med resultaterne, det skyldes bl.a. et par forsvarsfejl, noget som ikke regner med vil ske i Torino.






Der har været  et par enkelte indkøb og et par salg, men ikke i Mourinho stil (a la første sæson han var i Chelsea) Wink. Her er hvad det er endt med:

Transfer:

Ind:

Domenico Criscito, Genoa
Kenneth Vermeer, Ajax Amsterdam
Antonio Floro Flores, Arezzo
Aythami, Las Palmas
Mauro Zarate, Velez

Ud:

Orlando Urbano, Lucchese
Paolo de Ceglie, Fiorentina
Marcelo Zalayeta, Lille.
Nicola Legrottaglie, Nice (leje)
Robert Kovac, Bayer Leverkusen (leje)

For at komme ind på indkøbende; Criscito var delejet af Juventus og Genoa, her valgte jeg at købe Genoa’ 50 % af ham, han er en fremtidens mand. Han vil få et par kampe i løbet af sæsonen, men er back-up.

Vermeer er hentet til for at give konkurrence på målmandsposten, som i forvejen består af Buffon og Mirante. Buffon er sikkert første valg, så Mirante og Vermeer må ”slås” om pladsen som andet valg til den position.

Floro Flores er hentet til for at give mere konkurrence til angrebspladserne, som bestod af Trezeguet og Bojinov. Men Floro Flores er ikke den eneste angriber, der er hentet.

Aythami er et ungt spansk forsvarstalent. Han skal give mere konkurrence til pladserne som centralt forsvar. Han vil højest sandsynligt spille sammen med Boumsong i det centrale forsvar, med mindre at Tudor eller Criscito skulle gå hen og gøre det bedre.

Som nævnt ved Floro Flores var han ikke den eneste angriber, som blev hentet. Mauro Zarate er en ung og lovende angriber, som vil spille for A-holdet og U-20 holdet. Så han kan gå hen og blive bedre. Zarate har både argentisk og italiensk pas, af sidstnævnte grund (eller rettere sagt pas) var det skyld i at han kunne komme til klubben.




Til sidst i de tre T’er kommer Træningskampene. Jeg har aflyst en del rundt omkring i det italienske og andre steder i Europa for at komme til Sydamerika, nærmere bestemt Colombia og Chile og spille et par kampe. Men først skulle AC Milans ”reserver” (Defensiven mindede om 1. holdet) ordnes. I slutningen af månedens kom også 3 stk. Coppa Italia kampe, som ikke er værd at skrive om, da de mildest talt var ”træningskampe” Wink

Træningskampene

AC Milan reserverne – Juventus 0-3
Cobreloa – Juventus 1-1
Colo Colo – Juventus 0-1
Bucaramanga – Juventus 0-3
Envigado – Juventus 0-1

Coppa Italia

Martina – Juventus 0-2
Mantova – Juventus 0-2
Juventus – Treviso 2-0




Næste update: Serie B start.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #11: 17 Dec 2006, 13:31 »



God start for Juventus.


Del Piero havde en fod med I de to mål.

Marchionni (49)
Del Piero (90)


Juventus tog denne aften imod en anden nedrykker, nemlig Brescia. Hjemmeholdet havde intet mindre end 2 nye mand i start 11’eren. Aythami og Floro Flores. Det to havde ikke helt den store indflydelse på de to mål. Det havde anfører Del Piero til gengæld.

Det første mål faldt kort inden i 2. halvleg. Floro Flores kom frem til en stor chance, der dog blev reddet på stregen, bolden ender hos Nedved, der ser en fri Del Piero ude på fløjen, han sender den ind nær den forreste stolpe, hvor Marchionni prikker den ind.

Kort inde i overtiden får Del Piero en friløber ned mod Brescia målet. Han dribler forbi to Brescia forsvarer og scorer sten sikkert til 2-0. Hvilket var et fortjent resultat, da hjemmeholdet var bedre end gæsterne.

”Det er en utrolig god start vi får i dag i de nye rammer (nyt stadion red.), fansene var gode i dag og de fik hvad de ville have. Perfekt start, jeg håber vi kan fortsætte sådan her i et stykke tid endnu.” lød det fra ”A”







Storsejr til overlegne Juventus!


Bojinov åbnede for målfesten!

Bojinov (6)
Floro Flores (17)
Del Piero (30 str.)
Trezeguet (70)
Cacia (83)


Piacenza tog imod Juventus på en dejlig varm eftermiddag. Juventus kom fra sikker 2-0 sejr hjemme mens Piacenza kom fra en uafgjort og et nederlag. Juventus var favoritter og det var de ikke sene til at udnytte. Hele fem mål faldt der i kampen.

Stadion uret har lige præcis rundet de 6 min. Før Bojinov har scoret. Bandespil mellem Bojinov og Floro Flores ender med en afslutning til Del Piero, som rammer træværket og bolden ender hos Bojinov som sikkert gør det til 0-1.

0-2 målet efter på et frispark ca. 25 meter ude fra målstregen. Floro Flores scorede. Før målet blev en realitet var der nærmest slåskamp mellem spillerne, da dommeren fløjtede til frispark. To mand fra hjemme holdet endte med at få gult kort.

0-3 målet var ligeledes på en dødbold. Denne gang et straffe begået af Nef på Boumsong. Forinden havde Chellini og Palladino hjulpet hinanden til hjørnespark, og da Nedved så kom med indlægget blev Boumsong så væltet omkuld i det ”kriminelle” felt og udnyttede Del Piero sikkert.

25 min. Efter pausen kom et rent fransk spil til gode for Juventus. Zebina med et lang løb ned mod Piacenza målet inden han fik et halvtyndt frispark. Det slog han hurtigt ind i feltet, hvor Trezeguet sikkert kunne gøre det 0-4!

I slutminutterne slappede Boumsong så meget af, at han ikke fik fat i en bold fra Chellini, den fik Cacia til gengæld fat i og han kunne så reducere en af hjemmeholdet 3 chancer.

”Det var en rigtig god kamp i dag fra vores side, jeg selv var tæt på en enkelt gang at komme på måltavlen desværre lykkedes det dog ikke. Dog fik jeg stoppet en del angreb, hvilket var med til at hjælpe holdet til sejr.” lød det fra kampens spiller Aythami.






Topkamp i Napoli!


Nedved scorede kampens eneste mål

Nedved (67)


San Paolo i Napoli lagde onsdag aften græs til en af Serie B’ største kampe i denne sæson. Napoli – Juventus. Kampen skulle da også gå hen og blive en meget lige kamp, hvor en mand gjorde en forskel.

1. Halvleg

Hjemmeholdet startede kampen bedst og kom frem til et par chancer, dog var de ikke tæt på at ryge ind. Jo længere frem i kampen man kom, jo mere fik Juventus chancer og spil til at hænge sammen. Palladino og Del Piero var tætteste på at score kampens første mål.

2. Halvleg

Begge mandskaber deles om at komme frem til chancer, og begge hold har gode muligheder for at bringe sig i front. Det sker for gæsterne fra Torino efter ca. 67 min. Spil. Buffon sparker målspark frem mod Trezeguet som header tilbage til Boumsong, der spiller en fri Floro Flores som ser Zarate længere fremme, han spiller den ind til Nedved, som gør det til 0-1. Her efter har Juventus stort set hele spillet, men kampen ender 0-1.

”Det er utroligt dejligt at komme på måltavlen. Jeg håber vi kan fortsætte på denne måde.” Lød det kort fra Nedved






Endnu en sejr


Trezeguet med sit andet sæson mål I 3 kampe!

Trezeguet (5)
Floro Flores (20)


Juventus fortsætter hvor de slap, nemlig med sejr. Denne gang er det Triestina der måtte tage hjem med et nederlag. Det skyldes bl.a. en superb start og godt defensivt spil.

Sølle 5 min. Skulle der gå før hjemmeholdets tilhængere kunne jubel. Marchionni finder en fri Trezeguet inde i feltet og skal bare sætte en inderside på, hvilket han også gjorde. Trezeguet ser ud til at blive en af de store profiler for Juventus i denne sæson.

Angreb efter angreb kunne Juventus fansene igen juble, denne gang var det Antonio Floro Flores der med sit ligeledes anden sæsontræffer kunne gøre det til 2-0. Dermed var kampen reelt lukket.

Trods at man kunne havde været bagud meget større end det var tilfældet, kom Issah Eliakwu frem til en god chance kort før pause. Buffon redder, men Eliakwu måtte i den situation forlade banen da Aythami uheldigvis (for gæsterne) støder ind i ham. Anden halvleg er ligesom den første, blot uden mål. Sikker og fortjent sejr, der kunne og burde havde været større.






Storsejr – nu på hjemmebane!


Olimpico har lagt græs til 3 juve sejr forløbig!

Bojinov (7)
Scarlato (35 SM)
Del Piero (45)
Marchionni (66)
Bojinov (68)


De sidste to hjemmekampe har foreløbig resulteret I 2 x 2-0 sejre. Mange spekulere på om det også skulle ske i dag. En del havde i hvert fald oddset det, og dem der gjorde kom til at fortryde det. For det blev en ren målfest, som Bojinov åbnede og lukkede.

   
Igen, igen, igen kommer vi foran tidligt. Efter spil mellem Zebina, Del Piero og Chellini ender det med at Bojinov scorer på Chellini’ hovedstøds forsøg. Det er anden gang i sæsonen at Bojinov scorer sådan et mål, forhåbentlig ikke det sidste Wink

Det næste mål falder ca. 30 min. Senere. Efter en omgang indianer fodbold, hvor bolden blev spillet mellem angreb og forsvar, ender den hos Bojinov som løber ned til baglinjen og spiller Del Piero fri foran mål, det er dog ikke Del Piero der har sidste fod på bolden, det har Scarlato.

Men Del Piero skulle komme på måltavlen inden pause, det skete da Zanetti spillede bolden bag Spezia’ forsvarskæde og Del Piero var hurtig til at opfatte, hvor bolden ville hen og i 1 mod 1 situationen mod gæsternes målmand var Juventus kaptajnen iskold i sin afslutning

Efter pausen fortsætter de nemme mål at komme til Juventus’ fordel. Zanetti spiller bolden til Bojinov, som afslutter første gang – igen på træværket – denne gang er det Marchionni som scorer, dog efter at have måtte tæmme bolden ned. LEGESTUE!

Efter 4-0 målet når stadion uret dårligt nok at komme rundt to gange før der er mere jubel blandt de zebra-stribede spillere og fans. Aythami stopper et angreb, Chellini sparker bolden væk fra feltet og Bojinov ender overraskende nok med at få fat i bolden på bekostning af Spezia’ venstreback, som kunne have sparket bolden væk. Men Bojinov takkede for bolden ve dat tage et par træk ind i feltet, ned mod baglinjen, også en afslutning som overraskende nok ender i målet! En sikker vinder til månedens mål Wink

Bojinov, du har en fod med i 4 af dagens 5 mål. Hvad er din reaktion af din indsats i dag?
Jeg synes selv at jeg gjorde det godt, det gjorde vi alle. Det første mål jeg får lavet et blandt de nemmere, mens det andet overraskede mig en del, det skulle rigtigt havde været en indlæg. At jeg så også har to assist gør vel at mine chancer for en startplads bliver bedre? sagde kampens spiller Bojinov.




På trods at 5 dejlige sejre er vi stadig sidst. Nu med -2 point.

Næste update: Mere Serie B 
« Seneste Redigering: 17 Dec 2006, 13:58 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #12: 17 Dec 2006, 13:49 »

En ok blog, men efter ming mening skriver du alt for meget om kampene. Det bliver meget tungt og ensformigt at læse.
Logged

Waaah

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #13: 17 Dec 2006, 13:50 »

God start jeg ville dog foretrække, at du sætter billedet op sådan her: Altså i den størrelse, billedet er uploadet i. Det ser pænere ud, synes jeg:



Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #14: 17 Dec 2006, 13:55 »

En ok blog, men efter ming mening skriver du alt for meget om kampene. Det bliver meget tungt og ensformigt at læse.

Det prøver jeg så at fikse til næste update Smiley

God start jeg ville dog foretrække, at du sætter billedet op sådan her: Altså i den størrelse, billedet er uploadet i. Det ser pænere ud, synes jeg:





Det bliver fikset om et øjeblik Smiley

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010