home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hva' nu, Juve?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Efter ca. 6 mdr. er Juventus nr. 1. Hvordan vil du beskrive efteråret?
Superb. Serie A here we come
- 10 (83,3%)
Fornuftigt
- 2 (16,7%)
Middelmådigt
- 0 (0%)
F****** ringe ticked off
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hva' nu, Juve?  (Læst 5156 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #15: 17 Dec 2006, 14:03 »

Det ser jo godt ud, KUTGW Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #16: 17 Dec 2006, 14:22 »

Det ser jo godt ud, KUTGW Smiley

Tak Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #17: 17 Dec 2006, 20:55 »

Cawersk: Hvor skal der, efter din mening, skæres ned henne? Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #18: 18 Dec 2006, 14:46 »



Farvel minus point


Del Piero var med til at sikre Juventus plus point

Del Piero (17)
Floro Flores (51)


Der var lagt op til et mindre brag da Genoa hjemme på Luigi Ferraris tog imod ubesejrede Juventus. Genoa havde inden kampen tabt 3, vundet 1 og 1 uafgjort. Hjemmeholdet havde overraskende Luciano Figueroa med i startopstillingen på trods det at han var på vej tilbage i kampform efter en skade. Han blev skiftet ud med et kvarter igen.

Sæsonmål nr. 5 fik anfører Del Piero scoret efter små 17 minutter. Det kom efter at Marchionni fik bolden frem til Bojinov, som fik fat i bolden nær hjørneflaget. Her kunne han se en Del Piero som kom løbende med 120 i timen, Bojinov spillede ham og så kunne de zebra-stribede juble.

Kort efter pausen kunne Juventus spillere og fans så juble igen på Luigi Ferraris. Det sker efter Aythami – endnu en gang – afværgede et angreb. Paro spiller en bold i dybden til Marchionni, som spiller bolden nær den forreste stolpe, hvor Floro Flores kom løbende også var der ingen chance til Rubinho på Genoa målet. Målet var ligeledes Floro Flores 5. sæson træffer.

Kampen var meget chancefattig, under 15 forsøg havde de to mandskaber til sammen da kampen var fløjtet af! 5-9 hed det. Med sejren er Juventus nu oppe på +1 point.

”Vi har fået en rigtig god sæsonstart. Jeg synes at vi gør det godt over hele linjen igen. Jeg håber vi kan fortsætte på den her måde, da vi nok så ender med en oprykning, hvis kunne være dejligt” sagde Marchionni efter kampen






2-0 sejrene fortsætter


Palladino scorede sit første sæsonmål

Del Piero (11)
Palladino (22)


Kampen skulle gå hen og blive lidt af en gentagelse af Genoa kampen. Chancefattig, hvor Juve spillerne fik nettet til at blafre og defensiven tillod ikke modstanderne at komme til de store chancer.

Zebina erobrer bolden lige omkring midten og sender bolden videre, efter lidt sammenspil med Boumsong og Paro, til Trezeguet, som header bolden ned for fødderne til Del Piero, der tager et par træk ind i feltet og scorer sikkert efter små 11 min.

Omkring 10 min. Senere var den så gal igen for albinoerne (ja, det kalder jeg AlbinoLeffe Opstemt ). Paro sparker hjørne og Palladino hopper højest og sender Juventus på sejrskurs, med sin første sæsontræffer.






Endnu en storsejr på hjemmebane!


Bojinov med det første hattrick I sæsonen!

Bojinov (10)
Bojinov (35)
Trezeguet (45)
Bojinov (66)


Valeri Bojinov viser for tiden, hvorfor han netop skal være at finde i start 11’eren. Mod Arezzo var de eneste der kunne stoppe ham, hans holdkammerater under jubel scenerne og fotograferne fra de forskellige medier. Arezzo trænes i øvrigt at den tidligere Juventus spiller Antonio Conte.

Allerede efter 10 minutter viser Bojinov skarphed da Balzarettis indlæg bliver headet ind efter godt opspil fra Zebina og Zanetti. Sidstnævnte var med for blot anden gang i sæsonen.

Med små 10 til pause viser Bojinov igen målstyrke. Trezeguet header Balzaretti’s indlæg videre til Bojinov som banker bolden mellem benene til gæsternes målmand. Dette mål var Bojinov’ femte – og ikke det sidste i denne kamp.

Inden dommeren kunne fløjte til pause synes Trezeguet at han ville på måltavlen. Balzaretti stopper et angreb fra den udlejede Juventus angriber Rey Volpato og finder Camoranesi, som finder Trezeguet i feltet, der via sit hoved gør det til pausestilling 3-0.

Bojinov startede målfesten og han stopper målfesten. Med knap 25 min. Igen gør han til 4-0. Et mål der minder lidt om Trezeguet’s. Camoranesi opfanger bolden et stykke ude for feltet og slår et indlæg lige i ansigtet på Bojinov, som scorer.

”Jeg er glad for sejren i dag, ligesom de andre vi har fået i ligaen. To assist i dag er udmærket for en back spiller, jeg håber at jeg en dag vil efterligne Bojinov’ bedrifter i dag” sagde Balzaretti efter kampen til klubbens hjemmeside.





Lidt modstand i storsejr!


Marchionni gjorde en forskel efter pausen

Del Piero (11)
Anaclerio (25)
Marchionni (52)
Camoranesi (64)


Juventus kom igen foran tidligt, men denne gang fik de noget hårdere mostand end tidligere! En indskifter gjorde forskellen efter pausen. Marco Marchionni – som før træneransættelsen skiftede fra Parma til Juventus – fik ikke en fod, men to fødder med i to afgørende situationer.

Som nævnt kom de zebra-stribede fra Torino tidligt foran. 11 minutter (det er ikke første gang med de 11 min.). Kaptajnen gik forrest fra start og nettede. Det skete efter Camoranesi spillede Bojinov fri, han forsøgte han at finde Trezeguet, men bolden endte hos Del Piero efter en Verona forsvarer rettede bolden af. Anføreren skød mod målet første gang og gjorde til 1-0.

Et kvarter senere kom noget så sjælendt som et mål mod Juventus! Det skete efter at gæsterne spillede bolden rundt på midten inden Nieto fik den og smed den indover mod Anaclerio. Han kom højest op og gjorde det til 1-1. Hvilket også var pauseresultatet!!

I pausen afløste Marchionni Trezeguet. Det skulle vise sig at være en god ide. Efter 7 minutter på banen scorer han til 2-1. Det kom efter at Del Piero fik fat i et dårligt udspark fra gæsternes målmand, han spillede Bojinov, som så Marchionni i en bedre position og han løb ned og scorede.

12 min. Efter føringsmålet var den tidl. Parma mand igen i fokus da Zanetti’ hovedstød til ham lykkedes. Han løb ned mod baglinjen og slog bolden ind mod forreste stolpe, hvor den tidl. Verona mand, Mauro Camoranesi, kom løbende. Han kunne nemt score til 3-1

”Det var dejligt at være med til at afgøre en kamp til vores fordel. Et mål og en assist samt kåring af kampens spiller på en halvleg er virkeligt stort. Jeg håber at det kan påvirke mit bedre til at blive bedre i fremtiden for Juventus.” sagde en stolt Marchionni






Modstand – nu også på udebane!


Trezeguet sikrede sejren

Del Piero (17)
Ricchiuti (33)
Trezeguet (53)


Rimini på udebane lignede på forhånd en nem kamp for sejrsvante Juventus. Kampen blev langt fra nem, og faktisk var hjemmeholdet tæt på at tage point! Gæsterne fra Torino var dog en tand bedre og endte med at tage de tre point med hjem.

Det første mål kommer efter ca. 16 ½ min. Da hjemmeholdets Vitiello ikke får bolden hen til en medspiller, bolden ender i stedet hos Nedved, som smart ser en Del Piero, der skyder ca. 25 m. og har det held til at den går ind.

Rimini var godt med i kampen ca. 15. min. Efter Juves føringsmål var det så hjemmeholdet der kunne juble over Ricchiuti’ mål. Pagano modtager bolden bag Juve’s forsvar og sender bolden ind ved nærmeste stolpe, hvor Ricchiuti kommer løbende og får prikket bolden ind.

Her efter styrer Juventus kampen, og fortjent kunne de efter en håndfuld minutter efter pausen igen juble. Denne gang var det Trezeguet, som scorede. Boumsong sparker bolden ned mod Rimini målet, til trods for han var sidste mand, kunne bolden ryge ind i feltet og helt umarkedet kunne Trezeguet drible uden om hjemmeholdet målmand og scorer kampens sidste mål.

”Jeg synes at vi spiller en god kamp i dag, desværre havde vi ikke det held der skulle til for at få point til dagens kamp” sagde hjemmeholdets Peccarisi, der blev MoM.






Overraskende pointdeling i Torino!


En skuffet Palladino over 0-0 kampen.


Juventus var hjemme på Olimpico urørlige, sølle tre chancer kom Bologna frem til, alle var ikke i nærheden af målet. Juventus derimod vadede i chancer, men i dag ville bolden bare ikke ind. Største chance tilfaldt Bojinov, som kort før pause brændte et straffe.

”Det er klart at vi er utroligt skuffede. Vi spiller en af de bedste kampe hidtil i denne sæson, også formoder vi ikke at score et enkelt mål.” Lød det efter kampen fra en skuffet træner.




Næste update: Kommer der mere pointdelinger i Serie B?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #19: 18 Dec 2006, 21:26 »

Lækkert du kom op over minuspointene.. Smiley Nu skal du bare op i toppen.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #20: 19 Dec 2006, 12:10 »

Lækkert du kom op over minuspointene.. Smiley Nu skal du bare op i toppen.. Smiley

Kerm

Ja, det var ikke værst. I'am on my way Smiley

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #21: 19 Dec 2006, 13:18 »

det ser godt ud. Kan vi ikke får et ss af stilligen ??
Logged



Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #22: 19 Dec 2006, 13:28 »

det ser godt ud. Kan vi ikke får et ss af stilligen ??

Ja, det er ikke så værst Smiley

Desværre. Jeg er et stykke længere fremme, og så vidt jeg kan se, kan man ikke se stillingen fra tidligere Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #23: 19 Dec 2006, 13:29 »

okay. Så må vi vente til senere. Men kan ikke lige finde ud af det. Har du tabt endnu ?? nej vel ?
Logged



Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #24: 19 Dec 2006, 13:35 »

okay. Så må vi vente til senere. Men kan ikke lige finde ud af det. Har du tabt endnu ?? nej vel ?

Det må i, ja Smiley

Det vil jeg ikke afslører endnu, wait and see Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #25: 19 Dec 2006, 17:49 »



Juve tilbage på sporet


Nedved var en af de bedste I dagens storsejr!

Del Piero (23)
Nedved (29)
Bojinov (45)
Floro Flores (79)
Floro Flores (87)


Efter 0-0 skuffelsen hjemme mod Bologna skulle Juventus i dag møde Mantova på udebane. Kampen skulle gå hen og blive nemmere end forventet. For anden gang i sæson kunne de zebra-stribede fra Torino gå fra banen med en 5-0 sejr!

Kampen starter godt for gæsterne der ca. halvvejs i første halvleg kommer foran ved – ja, rigtigt gættet – Del Piero. Bojinov får fat i bolden og finder Aythami, som sparker den frem til Del Piero, som hugger til læderet første gang og måltavlen lyser 0-1.

Kort tid efter er det så Nedved’s tur til at juble, det sker efter Zanetti stopper et angreb. Efter lidt spil ude langs kanten får Nedved bolden og placerer den oppe i modsatte hjørne, uden chance for målmanden.

Inden dommeren kunne fløjte til pause have Bojinov noget at revanchere fra sidste kamp. Nemlig et brændt straffe. Igen har Nedved en fod med i målet idet han ser ham (Bojinov red.) i feltet. Bojinov kommer højest og gør det til 0-3.

Efter 72 min. Spillet kommer Floro Flores på banen i stedet for Bojinov. En udskiftning, som skulle vise sig at være smart. Ca. 6 min. Senere banker han nemlig til bolden fra 35 meter (!). Det skyldes dårligt målmandsspil. Da Bellodi var gået op for at tage et frispark. Mindre end 10 senere kommer Floro Flores igen på måltavlen. Denne gang pga. dårligt forsvarsspil. I stedet for at cleare, ender Camoranesi næsten med at tage et hjørne, som ender i panden på Floro Flores

”Jeg regner med at starte inde i næste kamp” Lød det fra Floro Flores.




 

Juventus reserver vinder i Verona.


Zarate var med til at sænke Chievo

Zarate (29)
Tiribocchi (73)
Marchisio (76)


Juventus tog til Verona I denne pokal kamp imod Serie A klubben Chievo. Chievo ligger inden kampen nr. 4 i Serie A, og med en del spillere, som ikke har fået meget spilletid for Juventus hidtil ligger den vel til højrebenet for hjemmeholdet? Blandt de nye for Juventus er Mirante, Tudor, Marchisio og Guzman. Sidstnævnte ville bevise at han vil i start 11’eren, at han endte med et gult inden for første minut!

Efter knap en lille halv times spil kunne Juventus spillerne så juble over Zarate’s første sæsontræffer. Ufortjent på det tidspunkt da Chievo havde haft hele spillet hidtil. Målet kom efter et hurtigt spil med begyndelse fra målmand Mirante. Han sendte bolden frem til Bojinov, der via. Aythami, fik bolden frem til Zarate, som var iskold i sin afslutning. Det var i øvrigt hans første sæson mål.

Med lidt mere end et kvarter igen fik Chievo endelig bonus for deres hårde arbejde. Brighi er med til at starte angrebet op efter at have opsnappet en løs bold, ser han Bruno, som sender bolden ind til Tiribocchi, som sikkert header bolden ind.

Herefter skulle man tro at Chievo så ville gå efter sejren, det ville de også, men i stedet skulle det hele gå hen og ende med Juventus sejr da debutanten Marchisio, som i øvrigt spillede en god kamp, scorede få minutter efter 1-1 målet. I noget der kunne ligne en offside kendelse, vælger linjedommeren at holde flaget nede også kunne Marchisio nemt gøre det til 1-2.

”Det var godt at se bolden ryge i nettet, jeg mener ikke selv at jeg var offside, og jeg håber at vi nu kan spille os videre i Coppa Italia” Sagde Marchisio






Sikker sejr i Vicenza


Jubel over Zebina’ første sæsonmål!

Zebina (59)
Del Piero (90)


Det var et Juve hold, som kom til Vicenza med selvtilliden i orden efter 1-2 sejren mod Chievo. Hjemmeholdet kom fra en 2-0 sejr mod Triestina. Vicenza havde fornøjelsen af at møde Parma i Coppa Italia en kamp, som endte 0-0. Så det var to mandskaber med selvtillid, hvilket man også kunne se på banen.

Vi skal først hen næsten runde en time i kampen før der kan blive jublet. Målscoren var højrebacken Zebina, som stod helt fri ved bagerste stolpe efter Palladino kunne få lov til at sparke den ind over.

I næsten 4 minutters overtid dribler Floro Flores sig fri ude på fløjen og lægger den ind til Nedved, der header den ned til Del Piero’ venstreben, som banker bolden sikkert ind til 0-2.

”Jeg synes at vi var noget bedre i dag, og det var derfor fortjent vi vandt. Vi er i en god stime, efter den gode start. Jeg håber det fortsætter i lang tid endnu!” sagde Zebina






Endnu en skuffelse hjemme


En skuffet Palladino over endnu en 0-0 kamp


Sidst Juventus spillede hjemme var det mod Bologna, den kamp endte 0-0. I dag var det så Pescara, som kiggede forbi. Kampen var en ren kopi af Bologna kampen, Juventus dominans, men ingen mål.

De kommende tre kampe er ligeledes på hjemmebane. Forhåbentlig der kommer mål i de kampe Rullende Øjne






Så kom målene tilbage på Olimpico!


Del Piero satte Juventus I gang igen på hjemmebane

Del Piero (24)
Camoranesi (49)


230 minutter! Så lang tid skulle der gå fra seneste Juventus mål på hjemmebane til den næste. Camoranesi scorede ved den lejlighed og nu sætter Del Piero det i gang igen. Bari hed modstanderen.

Som nævnt ovenover var det anfører Del Piero, som kom på måltavlen til 1-0. Det skete efter et par chancer. Camoranesi kaster indkast, Bojinov forlænger og så står Del Piero og Boumsong begge klar til at skyde. Det gør førstnævnte og jubel på Olimpico.

Kort efter pause ”stjæler” Aythami bolden fra en Bari, der ellers lignede en der var klar til en 1 mod 1 situation, han spiller så Chellini, der næsten sparker fra målfelt til målfelt. Men bolden ender hos Camoranesi, som tager et par træk ind mod bolden, inden han banker den ind ved nærmeste stolpe.

”Det er utroligt dejligt at se de to bolde gå i mål, især det første efter de to skuffende 0-0 kampe på hjemme på Olimpico” Sagde en glad Juventus træner efter kampen.







Trezeguet med et typisk mål!

Trezeguet (40)
Boumsong (75)


Juventus tog pænt imod gæsterne fra Frosinone. Gæsterne vidste på forhånd, hvad der ventede på Olimpico, så de stillede op i en 4-5-1 opstilling. Det var dog ikke godt nok for dem, da de ikke kom frem til de store chancer. Sølle 4 chancer i alt mod Juventus’ 18.

Med kort tid til pause kom Juventus, ikke overraskende, foran. Det skete ved den franske landsholdsspiller, David Trezeguet, efter godt opspil mellem Palladino og Paro. Først nævnte fik ”æren” af at komme med indlægget til Trezeguet’ hovedstød.

Efter pausen skulle endnu en franskmand komme på måltavlen. Denne gang ved forsvar spilleren Jean-Alain Boumsong. Zebina spiller en fri Del Piero, som ender med at sikre et hjørne, som Paro tager sig af. Inden over står Boumsong fri, og gør det til 2-0.

”Det var da en herlig fornemmelse at score i dag. Specialt fordi jeg havde et væddemål med Aythami, om, hvem der ville score det første mål” Sagde Boumsong






Argentinsk-italiener sparker Juve videre


Zarate scorede sit andet mål I Juve trøjen!

Zarate (37)


Chievo var det bedste hold i den første kamp, nu var det omvendt, dog vandt Chievo ikke, de fik end ikke scoret et mål på reserve keeper Mirante. Til gengæld sparkede Zarate sig til mere spille tid, efter et succes ophold på U-20 holdet.

Med få minutter til pause kunne de godt 24.500 tilskuere, eller størstedelen af dem, juble over at havde set Zarate score sit andet mål i Juventus trøjen. Zebina spiller bolden ind til Zarate, der både får plads og tid til at kontrollere bolden over i det lange hjørne.
”Jeg håber at jeg har fået overbevist ”A” om, at jeg er den rette angriber til de kommende kampe på A-holdet” sagde dagens målscorer, Zarate.


7 fik ret, 3 forkert





Næste update: Jule afslutning. Hvordan klarer Juve deres 3 sidste kampe?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #26: 19 Dec 2006, 19:41 »

Afstemning!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #27: 20 Dec 2006, 17:32 »



Juventus opvisning i Crotone!


Trezeguet åbnede ballet!

Lopez, Crotone (19), udvisning
Trezeguet (20)
Palladino (32)


I årets tredje sidste kamp skulle vi møde Crotone på udebane. Kampen starter – igen, igen, igen – bedst for os, og starten er vigtig Rullende Øjne

Efter et mindre slagsmål, hvilket endte med en udvisning til hjemmeholdet Lopez, kunne Zebina sparke et frispark ind til Trezeguet, der sikkert kunne heade Juventus på sejrskurs.

Herefter vidste størstedelen af fansene, hvordan kampen ville foregå og det var da også kun et spørgsmål, hvad kampen skulle ende. Omkring 12 min. Efter føringsmålet kunne de zebra-stribede så igen juble. Og ligesom det første mål var Zebina og Trezeguet involveret i målet. Zebina sparker bolden frem til Trezeguet, som ser en fri Palladino i feltet, han får både tid og plads til at tæmme bolden og hugge til læderet, som ender i det lange hjørne.

”Hvem er Crotone?” Sang Juventus tilhængerne efter sejren.






Bojinovs gode gensyn!


Bojinov sænkede sin gamle klub!

Bojinov (3)


Årets sidste udekamp. Lecce – Juventus. Hvilken kamp! Mange havde forventninger om en mål- og chancerig kamp. Det fik de ikke, de fik lige det modsatte. En halv tam afslutning på udebane i 2006. Men en spiller skulle afgøre det hele efter kort tid.

Stadionuret havde knapt nok rundet de tre omgange før den tidl. Lecce og ”Viola” angriber, Valeri Bojinov kunne gøre det til 0-1. Det hele startede ved at Chellini satte en kontra i gang, bolden endte hos Bojinov, lige omkring midten, som så derfra kunne tage sig en solotur ned til Lecce målet og score.

”Det var et godt gensyn med min gamle hjemmebane, at jeg så fik scoret gjorde mit gensyn endnu bedre” Sagde Bojinov efter kampen.






Årets sidste kamp – årets sidste storsejr!


Palladino havde to assist og et mål I årets sidste kamp!

Bojinov (8)
Do Prado (15 SM)
Del Piero (30)


I årets sidste kamp kom Modena på besøg på Olimpico. Det skulle gå hen og blive en ren opvisning for de fans, der kiggede forbi. Især en mand gjorde en kæmpe forskel! Raffele Palladino hedder han.

Allerede efter 8 minutter starter det hele. Palladino dribler ude på fløjen, inden bolden endte hos Bojinov, som blot skulle røre bolden, hvilket han så også gjorde. Hans 2. mål i træk.

Camoranesi bliver spillet fri ude på højre fløjen, han slår den indover første gang, hvor så Do Prado er uheldig med at score selvmål!

Efter 30 min. Spil bliver Juventus festen så total! Palladino og Trezeguet spiller 1-2 med hinanden langs venstrefløjen, inden førstnævnte spiller bolden ind til Del Piero, der hugger til bolden første gang. 3-0 efter 3-0 min. Ikke dårligt!

Her efter måtte tilhængerne vente til det 60. min. Før det næste mål kom! Marchionni ligger bolden ind til Bojinov, som overraskende nok header videre til Palladino, som så får lov til at score til slutresultatet 4-0! Hvilken måde at slutte et flot efterår af på!

”Jeg synes at det hele kører, som det skal i dag, og når det gør det så er godt nok surt at være vores modstandere!” Sagde en Palladino efter kampen til klubbens hjemmeside.




Stillingen:



Superb at ligge nr. 1 efter et halvt år, når man nu startede med minus 17 point Opstemt

Næste update: Præsentation af trup (havde glemt det tidl. Forlegen), samt lidt rygter!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 17:40 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #28: 20 Dec 2006, 20:22 »

Ny afstemning!

En kommentar eller to, ville heller ikke skade Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hva' nu, Juve?
« Svar #29: 21 Dec 2006, 18:04 »

En kommentar eller to, ville heller ikke skade Rullende Øjne

Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010