home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  TV SHOp
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: TV SHOp  (Læst 1920 gange)
donut17
Ynglingespiller

TV SHOp
« : 14 Dec 2006, 05:36 »

nå så blev klokken 05.00, og så kommer tv shop og så kom ideen: FM på tv shop funny
en muskuløs mand der holder om en model. modellen holder spillet ved brysterne og manden siger: "drømmern du om at styre Real Madrid ? med FM07 får en spændende og utrolig sikker oplevelse, som du ikke finder andre steder" og han fortsætter: "med bare 2 timer dagligt i 2 uger kan DU blive manager for DIT favorit," kort pause og ind kommer sir alex ferguson og siger : " drømmer du om at sætte Ole Gunnar Solkjær ind på banen i 89 min så han kan score det afgørende mål? jeg har gjort det masser af gange og nu er det DIN tur, med FM07 styrer DU holdet mod succes" kameraet skifter til den muskuløse mand der siger:"og bestiller du nu får FM-biceps-improver med i købet, så du kan komme iform og få veltrimmede overarme, alt imens du vinder pokaler til din favorit klub" kameraet skifter til forskellige managers der siger"Jeg har altid mit FM spil med mig, uanset om jeg rejser eller er på Nou Camp til CL finalen" og "FM07 gav mig inspiration til hvordan vi skulle undgå nedrykning" og "jeg droppede en træner karriere for brasilien til fordel for FM07", kameraet skifter til modellen som siger"bestil FM07 nu for kun 400kr"

Det er jo genialt det der funny
« Seneste Redigering: 14 Dec 2006, 05:50 af donut17 » Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: TV SHOp
« Svar #1: 14 Dec 2006, 05:55 »

Du har brug for professionel hjælp:D

donut17
Ynglingespiller

« Svar #2: 14 Dec 2006, 06:05 »

nej nej ikke hjælp Smiley søvn måske Opstemt

Forza FCK

United-styrer
Gæst

« Svar #3: 14 Dec 2006, 07:14 »

Hahaha! Kreativt funny

vesperGT
Manager

« Svar #4: 14 Dec 2006, 07:51 »

Alternativt crazy

Don Abramovich
Manager

« Svar #5: 14 Dec 2006, 08:04 »

nå så blev klokken 05.00, og så kommer tv shop og så kom ideen: FM på tv shop funny
en muskuløs mand der holder om en model. modellen holder spillet ved brysterne og manden siger: "drømmern du om at styre Real Madrid ? med FM07 får en spændende og utrolig sikker oplevelse, som du ikke finder andre steder" og han fortsætter: "med bare 2 timer dagligt i 2 uger kan DU blive manager for DIT favorit," kort pause og ind kommer sir alex ferguson og siger : " drømmer du om at sætte Ole Gunnar Solkjær ind på banen i 89 min så han kan score det afgørende mål? jeg har gjort det masser af gange og nu er det DIN tur, med FM07 styrer DU holdet mod succes" kameraet skifter til den muskuløse mand der siger:"og bestiller du nu får FM-biceps-improver med i købet, så du kan komme iform og få veltrimmede overarme, alt imens du vinder pokaler til din favorit klub" kameraet skifter til forskellige managers der siger"Jeg har altid mit FM spil med mig, uanset om jeg rejser eller er på Nou Camp til CL finalen" og "FM07 gav mig inspiration til hvordan vi skulle undgå nedrykning" og "jeg droppede en træner karriere for brasilien til fordel for FM07", kameraet skifter til modellen som siger"bestil FM07 nu for kun 400kr"

Det er jo genialt det der funny
funny HAHA kæft det' grineren ! funny

haboi
Juniorspiller
**

« Svar #6: 14 Dec 2006, 08:35 »

He He kan sagtens forstille mig det.. funny funny

Mit spørgsmål er dog...Hvad fanden laver du oppe på det tidspunkt på en skide torsdag Huh
Og hvorfor ikke bare smide en DVD skive på istedet for TVshop  Huh

vesperGT
Manager

« Svar #7: 14 Dec 2006, 09:01 »

Mit spørgsmål er dog...Hvad fanden laver du oppe på det tidspunkt på en skide torsdag Huh
Og hvorfor ikke bare smide en DVD skive på istedet for TVshop  Huh

Han har vel bare ikke et liv......

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #8: 14 Dec 2006, 12:57 »

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Brodtgaard
Manager

« Svar #9: 14 Dec 2006, 13:04 »

Hehe - good one

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Berendt
Manager

« Svar #10: 14 Dec 2006, 13:10 »

hehe, vær sød vi de ... øhh ... anderledes... Donut er god nok... Wink kender ham fra IRL... Opstemt men den ide der?... Jeg nægter at kende til den, udover at han ringede og vækkede mig lidt over seks!!!! "Hey, har kommenteret din blog, og så tjek lige mit nye indlæg, hvis du alligevel skal op nu..."  ticked off

Rullende Øjne

donut17
Ynglingespiller

« Svar #11: 14 Dec 2006, 15:45 »

Og hvorfor ikke bare smide en DVD skive på istedet for TVshop Huh
Han har vel bare ikke et liv......
Orkede ikke film, og grunden til, at jeg var vågen på en torsdag er at jeg p.t ikke går i skole
hehe, vær sød vi de ... øhh ... anderledes... Donut er god nok... Wink kender ham fra IRL... Opstemt men den ide der?... Jeg nægter at kende til den, udover at han ringede og vækkede mig lidt over seks!!!! "Hey, har kommenteret din blog, og så tjek lige mit nye indlæg, hvis du alligevel skal op nu..." ticked off

Rullende Øjne
Du har godt af at blive vækket
« Seneste Redigering: 14 Dec 2006, 15:47 af donut17 » Logged

Forza FCK

Soccerpop
Gæst

« Svar #12: 14 Dec 2006, 15:52 »

Orkede ikke film, og grunden til, at jeg var vågen på en torsdag er at jeg p.t ikke går i skole

Hvorfor spillede du ikke bare FM 07, så kunne du sætte Ole Gunnar Solskjær ind i det 89. min. så han kunne score det afgørende mål. Rullende Øjne crazy

donut17
Ynglingespiller

« Svar #13: 14 Dec 2006, 16:06 »

Spillede også, dog med west ham, og har ikke Hr.Solkjær

Forza FCK

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010