|
Mernild
|
|
Fedt med nogen danskere på banen.. Der er der såmænd ikke noget i vejen med. men hvem er det nu liiiige Morten Jensen er, og hvor har han Alle De penge fra.. :O 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hehe, sådan..  Han er sku nok undergrundshandler. .  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
Stoffer udentvivl
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Hmm... tror han er brugtvognsforhandle r. Kan man da kun være med det navn. Den "kendte" dansker.... Morten Jensen hehe. Det er god stil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mijitrix
|
|
Hmm... tror han er brugtvognsforhandle r. Kan man da kun være med det navn. Den "kendte" dansker.... Morten Jensen hehe. Det er god stil  det er osse en godt bud
|
|
|
|
|
|
Come On You Spurs COYS
lurking
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Jeg tror han handler med kvinder........ Alfons er det ikk ordet jeg leder efter her?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Jeg tror han handler med kvinder........ Alfons er det ikk ordet jeg leder efter her?
Muligvis.... eller bare navnet Klaus Pagh 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
Morten Jensen! det er da vores alle sammens ven fra de kendte tv programmer Morten og Peter.. han er da helt klart gået The Business way og blevet en smule rig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
 Mon det er en tilfældighed at disse to fine herrer hedder Peter Palland og MORTEN JENSEN Det er MORTEN OG PETER som overtager Newcastle i 2008. Lidt vildt ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Haha.. Der var jeg vist lidt for langsom..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fjedder
|
|
hehe ja.. jeg gad ikke lige lede efter billed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Gad vide om Peter er med i forhandlingerne?? Han er jo som bekendt... helt TOSSET med FO'BOL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Det gir sku gode penge sådan et tv program
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Muligvis.... eller bare navnet Klaus Pagh  Nå ja, det er det over-alfonsen hedder.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
Gad vide om Peter er med i forhandlingerne?? Han er jo som bekendt... helt TOSSET med FO'BOL
hahah.. Ja det skulle ikke undre mig, men som sædvanlig er det morten der tager æren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|