home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 929 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bog du har læst/købt for nylig?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Bog du har læst/købt for nylig?  (Læst 11752 gange)
wirenfeldt
Gæst

Bog du har læst/købt for nylig?
« : 12 Dec 2006, 13:16 »

Yes! Titlen siger sig selv? Endelig er jeg begyndt at læse igen, istedet for at bruge min tid ved unødvendige ting på computeren.. Jeg har lige været et smut i London (Som blandt andet indeholdte et guidet tur på Stamford Bridge, sweet), hvor jeg købte Pelè's selvbiografi! Og hold kæft den er klasse. Så ville lige anbefale den. Har kun læst lidt over 150 sider, men synes allerede den er klasse!
Desuden fik jeg også fingrene i God's biografi, (red. R. Fowler).. Smiley

- wirenfeldt.

FCK88
Manager

Sv: Bog du har læst/købt for nylig?
« Svar #1: 12 Dec 2006, 13:18 »

Yes! Titlen siger sig selv? Endelig er jeg begyndt at læse igen, istedet for at bruge min tid ved unødvendige ting på computeren.. Jeg har lige været et smut i London (Som blandt andet indeholdte et guidet tur på Stamford Bridge, sweet), hvor jeg købte Pelè's selvbiografi! Og hold kæft den er klasse. Så ville lige anbefale den. Har kun læst lidt over 150 sider, men synes allerede den er klasse!
Desuden fik jeg også fingrene i God's biografi, (red. R. Fowler).. Smiley

- wirenfeldt.

Pelé's selvbiografi er en fantastisk bog.. skrev årsopgave om ham og brugte bogen som inspirationskilde og jeg fik sgu 11 for opgaven Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

vesperGT
Manager

« Svar #2: 12 Dec 2006, 13:19 »

Må jeg i samme ombæring anbefale Tyvenes Marked af Jan Guillou (staveplade crazy)

Fantastisk bog, jeg er faktisk ikke engang færdig med den endnu, men den er absolut fængende Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 12 Dec 2006, 13:21 »

Sidste bog jeg læste var Dan Browns "Engle & Dæmoner" - forgængeren til "Da Vinci Mysteriet". SUPER bog! Også derfra jeg blev inspireret til at lave det ambigram af mit navn, som er mit profilbillede for tiden.  Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 12 Dec 2006, 13:28 »

Sidste bog jeg læste var Dan Browns "Engle & Dæmoner" - forgængeren til "Da Vinci Mysteriet". SUPER bog! Også derfra jeg blev inspireret til at lave det ambigram af mit navn, som er mit profilbillede for tiden.  Opstemt

Sejt nok, det var også den bog jeg læste sidst  Thumbs Up Og samme mening..

Jeg er i øjeblikket i gang med den 3. Dan Brown bog som faktisk kom før Da Vinci og Engle og Dæmoner, nemlig Morderisk Bedrag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 12 Dec 2006, 13:39 »

Dejligt med lidt respons i tråden.. Kunne bare godt tænke mig I lige kort kunne fortælle om handlingen? Smiley

Att.: wirenfeldt: http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Laesehesten/Boeger2004/20041220054427.htm

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 12 Dec 2006, 13:41 »

Dejligt med lidt respons i tråden.. Kunne bare godt tænke mig I lige kort kunne fortælle om handlingen? Smiley

Arg, du forlanger sq meget Casper... Okay da, Engle og Dæmoner handler om at anti-stof bliver stjålet og plantet i Vatikanet et sted, med 24 timer til det eksplomderer. Samtidig bliver 5 kardinaler kidnappet, og så går jagten ellers rundt for at finde dem... Det er også med Robert Langdon som i Da Vinci, og han er ikke blevet mindre klog Smiley

Morderisk bedrag handler om en senators datter som tager til Nordpolen fordi de har fundet en metorit som indeholder liv fra andre planeter.. Men samtidig er der nogen som er ude på at slå hende og nogle andre forskere ihjel.

Det er sgu svært at opsummere en bog Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #7: 12 Dec 2006, 14:41 »

Lige nu er jeg har jeg gang i Hobbitten. En kanon bog som jeg selvfølgelig har læst før, men nu er jeg dog igang med den på engelsk, hvilket giver en lidt andet oplevelse, det er dog bestemt ikke en negativ ting.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Danneskiold
Juniorspiller
**

« Svar #8: 12 Dec 2006, 17:42 »

Ringenes herre er et must. Også selvom man allerede har set filmen.

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #9: 12 Dec 2006, 17:45 »

Mario Puzos The Godfather er også ganske fortrinlig. Er man til spænding og pinsler, vil jeg anbefale Vi lever! af Piers Paul Read. Handler om et flystyrt i Andebjergene, som nogen måske kan huske? Er baseret på virkelige hændelser! Tro det eller ej.

cube
Manager

« Svar #10: 12 Dec 2006, 17:54 »

Jeg læste Drageløberen af Khaled Hosseini i sommers og hold da kæft, hvor er det en god bog. Jeg er selv en stor tilhænger af Dan Browns bøger, men denne her overgik dem sgu. Virkelig en stærk historie, og én af de mest fængende bøger jeg har læst.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2006, 17:56 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst

« Svar #11: 12 Dec 2006, 18:12 »

Pyh, har efterhånden læst en del bøger, og af Dan Browns bøger mangler jeg kun Tankados Kode (staveplade) Alt hvad manden rører ved bliver til guld!  Da jeg endnu ikke er så gammel, har jeg self også været igennem alle de diverse romaner for lidt yngre folk (Harry Potter, Skammerens datter, Erik Menneskesøn, osv.) Men skal jeg anbefale nogle bøger, må det nok blive Nick Hornbys Fodboldfeber, der er den populære forfatters selvbiografi, og et must for enhver Arsenal fan (*host* Hawk!nZ). Men ellers er min dansk lære meget, meget glad for bøger, og en sjælden gang rammer hun da også gode bøger, kan dog ikke lige remse dem op nu. Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #12: 12 Dec 2006, 18:21 »

Pyh, har efterhånden læst en del bøger, og af Dan Browns bøger mangler jeg kun Tankados Kode (staveplade) Alt hvad manden rører ved bliver til guld! 

Nemlig! Jeg har netop til min fødselsdag fået Morderisk Bedrag og Tankados kode. High five! Det sidst nævnte er jeg igang med netop nu er og omkring de 80 sider fra slutningen. Og damn den er for nice Opstemt

Ellers har jeg læst stort set alle HP bøgerne, pånær den allernyeste. Så har jeg læst Helligt blog, hellig gral. Til sidst men ikke mindst et have af selvbiografier af prof fodboldspillere (Pele, Schmeicel, Jan Heintze, David Beckham, Ebbe Sand, Michael Laudrup og så videre....)

vesperGT
Manager

« Svar #13: 12 Dec 2006, 18:29 »

Må jeg i samme ombæring anbefale Tyvenes Marked af Jan Guillou (staveplade crazy)

Fantastisk bog, jeg er faktisk ikke engang færdig med den endnu, men den er absolut fængende Thumbs Up

Okay så...... Here Goes:

MEGET kort fortalt, handler bogen om en række overklasse familier, hvis børn stjæler fra hinandens forældre, og hvor det langsomt, men meeeeeeget sikkert bliver optrævlet....... Jan Guillou (staveplade), kan lidt som Dan Brown holde læseren fanget i bogen.... Ikk et dårligt træk for en forfatter funny

Og ellers ville jeg forfærdeligt gerne læse Engle og Dæmoner igen, hvis jeg kunne finde den Græder

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #14: 12 Dec 2006, 18:47 »

Harry Potter er uden tvivl et must..
Jeg læser mest fagbøger, så jeg kan nok ikke være så meget med i denne tråd Grin
Men jeg får da nogle idéer til hvad jeg kan gå i gang med.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010