home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Midtjylland - Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland - Tråden  (Læst 107913 gange)
Niicklas12
Ynglingespiller

Sv: FC Midtjylland - Tråden
« Svar #435: 24 Mar 2009, 10:29 »

Aab har heller ikke ligefrem været prangende i ligaen.. Men ligemeget. FCM havde jo også spillere ude, Kolja, Olsen. 2 meget vigtige spillere for holdet. Så vidt jeg har læst var det kun Bøgelund Aab havde ude.. Men igen underordnet.. Mit indtryk var bare at FCM lagde stort pres på Aab i dele af kampen, Også efter at de var i undertal, og måske også blev snydt for et mål/straffe eller sådan noget ifl. Thomasberg. Men jeg så det som sagt ikke selv..

Ikke for at køre det for meget over på AaB, men de spiller der ikke var med til kampen igår var, Augostinussen (anfører, meget vigtig), Kjetil Wæhler, Bøgelund, Steve Olfers, Caca, Curth, (Ronni Schwartz).. så i hvert fald 6 spillere som er potentielle startere i AaB.. og bemærkelsesværdigt hele 3 forsvarsspillere som er berretiget en startplads.. AaB er ubesejrede i SAS-ligaen, siden Rioch blev fyret, og det er altså et halvt år siden nu.. så synes måske ikke du har fat i den lange ende når det gælder præstationerne i SAS-ligaen.
For at vende tilbage til FCM, så synes jeg at det er træls at høre på alle de undskyldninger med dommeren.. Dommeren dømte efter min mening en udemærket kamp og jeg synes ikke at FCM er blevet unfair behandlet.. Samtidig så synes jeg ikke at det er et super godt træk af trænere og ledere i klubben og gå ud og sige at de føler at de er blevet snydt, det må jo skabe en eller anden uro på holdet, og så snart der kommer en lille dom imod dem, så knækker de jo bare sammen, og synes det hele er unfair.. Det mener jeg ikke de gjorde igår, men sådan tror jeg det vil blive hvis de fortsætter med sådan nogle udtalelser..
For at rose FCM lidt, så synes jeg at det var deres bedste kamp i forårssæsonen, men synes dog ikke at de havde fortjent sejeren på den baggrund. Og som sagt, så var der momenter hvor FCM var bedre end AaB, men de var ekstremt indeffektive, og så kan det jo være ligegyldigt om man spiller bedst, og har mest boldbesidelse, hvilket de jo for den sags skyld ikke havde igår..
« Seneste Redigering: 24 Mar 2009, 12:57 af Niicklas12 » Logged

motZ
Gæst

« Svar #436: 27 Mar 2009, 19:28 »

Synes næsten min signatur kræver en forklaring herinde.

Jeg synes ikke Thomas er den rigtige ledere for vores ellers ambitiøse hold. Og hvorfor gør jeg ikke det? Ja, jeg ser ikke Thomas for en naturlig leder for et hold som FC Midtjylland, der næsten forlanger guld i år 2011. Med den dybeste respekt til Thomas, så skal han af pinden som første mand med det store ansvar. Thomas har ikke erfaringerne, eller for den sags skyld evnerne som cheftræner. Thomas er og bliver en assistenttræner, og jeg ser ham gerne fremover som assistent i klubben, men ikke som cheftræner.
I stedet for ville jeg gerne have set Troels Bech tilbage i klubben og med Thomas som hans assistent.

Jeg synes selv dette ligger op til en spændende debat. For er Thomas den rette mand, hvis vi skal vinde guld år 2011? Mit svar er et rungende nej. 

Er fuldt ud enig med dig i dette. Lige fra starten af da Thomas blev udnævnt som cheftræner har jeg ikke været begejstret. Erik Rasmussen, som har været den bedste træner for os nogensinde, vælger at træde af og så forventer man da også at der kommer en ordenlig afløser ind i stedet for. I stedet vælger man at tage Thomas ind som aldrig nogensinde har været cheftræner for et hold. Som du nævner kunne Troels Bech være en god mulighed at hente ind, da han netop har erfaringen som cheftræner og selvom han ikke har skabt de helt store resultater i f.eks Esbjerg så tror jeg at han har træner-evnerne til at kunne løfte vores hold helt op til mesterskabet inden 2011. Med nogle fornuftige indkøb kan dette godt lade sig gøre og jeg håber da inderligt at Thomas bliver smidt tilbage på sin assistenttræner-plads som hjælper for en mulig ny træner.

motZ
Gæst

« Svar #437: 09 Apr 2009, 23:05 »

Men det kunne da være vi skulle have gang i denne tråd igen?

Vi møder jo Vejle i morgen hvor kravet selvfølgelig er 3 point. Kristian Ipsa er endelig tilbage. Gudskelov. For er efterhånden træt af Danny Califf, og kan stadig ikke se hvorfor vi købte ham. Han er noget så langsom og har generelt bare ikke gjort det tilfredsstillende efter min mening.

Truppen mod Vejle:
Martin Raska
Lasse Heinze
Danny Califf
Winston Reid
Kristian Ipsa
Filip Marcic
Jesper Juelsgård
Christopher Poulsen
Christian Sivebæk
Danny Olsen
Izunna Okechukwu
Mikkel Thygesen
Jonas Borring
Mads Hvilsom
Jude Nworuh
Frank Kristensen
Ken Fagerberg

Lasse Heinze
Marcic - Ipsa - Reid - C. Poulsen
D. Olsen - Thygesen - Izunna? - Borring
Ken Fagerberg - Frank Kristensen

3-1!

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #438: 10 Apr 2009, 21:12 »

En 3-2 sejr efter at have været bagud 0-2. Synes bestemt ikke sejren er fortjent, men FCM var bare skarpere i chancerne, trods nogle store redninger af Jimmy Nielsen (og hans drop).

Første halveg var ikke særlig køn. Thygesen havde en stor chance ellers var det Vejle der havde de store chancer. Ingen FCM'er skillede sig rigtigt ud, men Nworuh fik virkeligt løbet i angrebet. Han prøvede virkelig. Ellers holdt Reid godt styr på den store Salou. Califf og specielt Marcic så virkelig skidt ud i anden halveg. Godt Thomasberg fik sendt Ipsa ind i stedet. Han havde meget bedre styr på Brian Nielsen. På de kontramuligheder der kom var vi tilgengæld utrolig skarpe og fik scoret 3 hurtige mål. Specielt efter Danny Olsen kom op i angrebet og Sivebæk på fløjen begyndte der at ske noget.

former zoesuckins

motZ
Gæst

« Svar #439: 12 Apr 2009, 19:18 »

Som du nævner så spillede Califf ikke særlig godt. Kan stadig ikke se hvorfor vi købte ham, og mindes ikke en kamp hvor han har spillet på niveau med hans makker i det centrale forsvar, Winston Reid.
Er også positivt overrasket over Sivebæk som spillede meget tilfredsstillende i kampen mod Vejle og håber han kan fortsætte sit gode spil som han vel egentlig først har vist nu, for før i tiden har jeg ikke kunne lide ham. Lavede for mange dumme fejl. Mistede bolden hele tiden i sine løb op ad kanten.
Og så må jeg sgu indrømme at Brian Nielsen scorede et rigtig godt mål. Begge af Vejles mål var rigtig gode og der var ikke det helt store at gøre for Heinze, inde i målet.

Mht. kampen i morgen mod AGF, så er det da klart at vi skal hive en sejr hjem og få 3 point så vi kan rykke yderligere væk fra Aab som jo tabte point mod OB i dag.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #440: 13 Apr 2009, 14:03 »

Vi starter som vi sluttede mod VB idag mod AGF. Med Ipsa på backen i stedet for Marcic (heldigvis), Sivebæk på fløjen og Danny Olsen rykket op som hængende. Sådan gik det jo helt fantastisk mod Vejle så forhåbentlig kan vi få scoret nogle mål idag. Håber meget Califf har en bedre dag idag.

EDIT: Desværre går Olsen allerede ud nu og ind kommer Nworuh. Ærgeligt. Synes Olsen spillede meget bedre end Nworuh mod Vejle, der til gengæld virkelig kæmpede om alle bolde i angrebet (modsat Frank) uden at være farlig.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 14:08 af Zeptor » Logged

former zoesuckins

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #441: 13 Apr 2009, 15:03 »

Så scorede Nworuh efter flot at have gået forbi en AGF'er. Skønt!

former zoesuckins

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #442: 13 Apr 2009, 15:05 »

Det var ikke lang tid i anden halvleg de skulle bruge Smiley

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #443: 13 Apr 2009, 15:27 »

Skidt at AGF kan score 2 mål på så kort tid. De er ved at lave et FCM comeback fra sidste runde Skuffet

former zoesuckins

verdenskrig
Manager

« Svar #444: 13 Apr 2009, 15:30 »

Det var fandme da dårligt forsvarsspil Huh

Hvordan kan man tillade sådan noget crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #445: 13 Apr 2009, 15:33 »

Jeg holder selvfølgelig med AGF da jeg er AaB fan, men er ret sikker på FCM vinder den kamp, AGF er inde i en dårlig periode.

ManUtd83
Manager

« Svar #446: 13 Apr 2009, 15:45 »

Vild kamp Smiley Farlige Frank er sgu oppe på siden af Djiby Fall nu. Ikke en dårlig præstation.

motZ
Gæst

« Svar #447: 13 Apr 2009, 18:05 »

Ja, Farlige Frank er sgu for alvor farlig lige for tiden. Håber sgu han kan fortsætte det gode spil.

I øvrigt synes jeg det fungerede fint med Frank og Jude ved siden af hinanden oppe i angrebet. Synes godt at Thomasberg kunne forsøge at gøre det noget mere.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #448: 13 Apr 2009, 18:23 »

I øvrigt synes jeg det fungerede fint med Frank og Jude ved siden af hinanden oppe i angrebet. Synes godt at Thomasberg kunne forsøge at gøre det noget mere.

Mod Vejle gik det ikke særligt godt. Det var først da Olsen kom derop angrebet begyndte at blive farligt.

former zoesuckins

motZ
Gæst

« Svar #449: 13 Apr 2009, 18:26 »

Mod Vejle gik det ikke særligt godt. Det var først da Olsen kom derop angrebet begyndte at blive farligt.

Danny Olsen hører imo til på kanten. Sivebæk er slet ikke i nærheden af Danny Olsen på den højrefløj.

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010