home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:31:04 morfar Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 74183 gange)
Berendt
Manager

Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #330: 23 Jan 2007, 09:28 »

rigtig god blog. Fedt at du har hentet "manden med den gyldne inderside" hjem igen  funny funny funny
Jah, det bliver spændende at følge ham, han skal nok blive et hit.

virkelig fed update, og gode talenter du køber...Peace
Jah, satser på at købe spillere, som vil være til gavn i flere sæsoner, altså unge talenter... Ved godt Jon Dahl ikke er det, men han kommer med rutinen Opstemt

Dejlig lang update Smiley Godt med Jon Dahl og fedt med nogle talenter, det kan jo kun gå opad for dig Thumbs Up
Det håber jeg da, selvom det efter sidste sæson er svært at vinde mere... Mangler UEFA Super Cup, Champions League, Royal League og Club World Cup... så har jeg vundet alt som er muligt Wink

Vil lægge en dej på den bog Peace den er sgu mulig!! Grin
hehe, bare du så ikke gøre det på min udgave Wink

?? Hvad ??
Men det her er en kanon blog, den er sammen med Alexsn's blog den bedste herinde indtil videre Thumbs Up
Nicobong henviser til den forklaringen jeg har givet ham på bloggens navn...
Og takker, har ikke lige læst med på Alexsn's blog, men er det ikke med Deportivo?

det bliver mere spændende at følge denne blog for hver gang du køber en spiller

nu købte du jo lige det spanske stortalent Merida
Jah, Merida er en dygtig spiller... Men tror heller ikke der kommer flere spillere i år Wink

Rullende Øjne

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #331: 23 Jan 2007, 12:16 »

Og takker, har ikke lige læst med på Alexsn's blog, men er det ikke med Deportivo?

Jo det er det  Opstemt Men der er lang vej til at præstere det du har præsteret  Thumbs Up

Berendt
Manager

« Svar #332: 23 Jan 2007, 14:07 »

Jo det er det  Opstemt Men der er lang vej til at præstere det du har præsteret  Thumbs Up
hehe, takker Opstemt

Berendt
Manager

« Svar #333: 23 Jan 2007, 21:10 »

1.-15. August 2007
Så kom sæsonen igang

Onsdag, d. 1. august 2007

IFK Göteborg (0) - (2) FC København
Champions League - 2. kvalifikation 2. kamp

Kampen i tal:
0-1 G. dos Santos , 29'
0-2 M. Allbäck , 36'
A. Gerba skadet , 42'
Dommer: C. Foy
Bedste spiller: G. dos Santos
Tilskuertal: 17.894, Gamla Ullevi

Startopstilling:
Andersen - Jacobsen, Gravgaard, Corluka, Elmer - Silberbauer, Hæstad, dos Santos, Merida - Aílton, Allbäck
Bænken:
Christiansen, Hangeland, Riise, Qvist, Wendt, Mokoena, Laudrup

Efter 1 minutsspil er det Giovani dos Santos der viser lovende samarbejde med Francisco Merida, og sender bolden på overliggeren. Efter 5 minutter bliver Aílton spillet fri i feltet, men han sparker lige på Bengt Andersson. Efter 20 minutter får IFK Göteborg deres første chancer. Det giver dem et hjørnespark, som de ikke udnytter. Efter en halvtime videresnitter Marcus Allbäck bolden videre til en frem stormende Giovani dos Santos der gør det til 1-0. Marcus Allbäck er også manden der gør det til 2-0, da Aílton spiller ham helt fri på midten.

Ingen udskiftninger er foretaget i pausen.
Allerede efter 15 sekunder i anden halvleg, kom Bengt Andersson på arbejde, da Aílton sendte et langskud afsted. Kort efter rammer Michael Silberbauer stolten. FC København har forsat deres pres fra første halvleg. Langsomt kommer IFK Göteborg tilbage i kampen, men de formår aldrig at blive rigtig farlige, og FC København kan sikkert køre en 2-0 sejr hjem.
FC København går videre med samlet 4-2. Kampen mellem H. Tel-Aviv og Red Star endte 1-0. Hvilket betød at holdene måtte helt ud i straffesparkskoncur rence, før Red Star sikrede sig videre deltagelse.

Lørdag, d. 4. august 2007

FC Midtjylland (1) - (2) FC København
SAS Ligaen - runde 4

Kampen i tal:
0-1 J. Tomasson , 18'
1-1 D. Sørensen , 27'
1-2 J. Tomasson , 81'
Dommer: C. Larsen
Bedste spiller: J. Tomasson
Tilskuertal: 12.473, SAS Arena

Startopstilling:
Andersen - Jacobsen, Gravgaard, Corluka, Elmer - Silberbauer, Hæstad, Merida - Tomasson, dos Santos - Aílton
Bænken:
Christiansen, Hangeland, Riise, Pode, Wendt, Mokoena, Laudrup

Først efter næsten 20 minutter kommer kampens første skud på mål, da Simon Poulsen skyder lige på Stephan Andersen. Stephan Andersen sætter derefter et FCK-kontra igang, og dos Santos får sat et par forsvarsspillere af og kan spiller Jon Dahl Tomasson helt fri foran mål, 1-0. Efter 25 minutter tester Akeem Agbetu Stephan Andersen, som har svært ved at holde bolden og giver hjørne. Akeem Agbetu er også manden der skaber FC Midtjyllands mål, da hans skud rammer stolpen, og havner for i fødderne på Dennsi Sørensen der scorer.

FC København foretog ingen udskfitninger i pausen.
Efter et par minutters spil er det Dennis Sørensen tæt på at sende FC Midtjylland foran, men Stephan Andersen viste gode reflekser. Med lidt over en halvtime igen blev Aílton taget ud, ind istedet kom Marcus Pode, Samtidig går FC København over og spiller 4-4-2. Med 20 minutter igen kommer Jon Dahl Tomasson helt fri, men han sparker forbi mål. Med 10 minutter tilbage er det Jon Dahl Tomasson der sender FC København foran, da han afslutter et rigtig flot opspil, ved køligt at sende bolden i mål. Mads Laudrup erstatter Francisco Merida og får dermed de sidste 5 minutter på banen.
FC København vinder en spændende kamp. Samtidig stort tillykke til Michael Silbauer der spillede sin SAS Liga-kamp nummer 200 i karrieren.

Tirsdag, d. 7. august 2007

Unge argentinere til FCK
Jonathan Ortiz og Diego Blanco skifter til FC København

Sidste år rejste Nicklas Lyhne Johansen til Sydamerika og kom hjem med Matías Quintana og Nicolás Millán, som begge har gjort det godt på ungdomsholdet. I år var Nicklas Lyhne Johansen afsted igen, og denne gang vendte han hjem med 16'årige Jonathan Ortiz der netop var rykkede op til Benfields førstehold, og Diego Blanco, også 16 år, som ligeledes var ny i Independiente.

-Jeg er faktisk ikke i tvivl, Jonanthan og Diego er på niveau med Matías og Nicolás, hvis ikke bedre. De vil helt sikkert komme til at klare sig godt her i København, sagde den unge cheftræner, Nicklas Lyhne Johansen og forsatte:

-Det var var en fornøjelse at opleve spillere fra sydamerika træne, man kan virkelig se at de nyder at lege med bolden. Alt i alt kom der vel 5-6 mulige emner ud af det, men det er langt fra sikkert at vi kan få alle til klubben.

Samtidig blev der også sagt farvel til to spillere fra FC København, nemlig Christian Møller og Thomas Villadsen, som begge er blevet fristillet da de ikke har kunne slå igennem i klubben.
Casper Windfeld har også sagt farvel, dog bare for en stund. Han er taget til Kalmar FF på en leje aftale.

Onsdag, d. 8. august 2007

Red Star (0) - (3) FC København
Champions League - 3. kvalifikation 1. kamp

Kampen i tal:
0-1 Aílton , 11'
0-2 L. Qvist , 64'
0-3 G. dos Santos , 71'
Dommer: D. Gallagher
Bedste spiller: G. dos Santos
Tilskuertal: 11.499, Stadion Crvena Zvezda

Startopstilling:
Christiansen - Jacobsen, Gravgaard, Corluka, Elmer - Cárdenas, Hæstad, dos Santos, Merida - Aílton, Mokoena
Bænken:
Andersen, Wendt, Silberbauer, Qvist, Hangeland, Riise, Allbäck

Efter 5 minutter spiller Giovani dos Santos bolden ind til Aílton som får vendt om og skydt over mål. 10 minutter inde i kampen, er det igen Aílton der skaber problemer for Red Star, denne gang opfanger han en tabt bold fra Goran Djurdjevic i målet, og gør det til 1-0. Efter en halvtime er det den bulgariske angriber Martin Stefanov der har Red Star's første chance, men Jesper Christiansen for den skubbet forbi mål. Et par minutter før tid kommer Sherman Cárdenas fri over kanten og får sendt et hårdt skud på stolpen.

I pausen blev Lebohang Mokoena taget ud, og ind kom Lasse Qvist.
2. halvleg var i starten en kedelig affærer med Giovani dos Santos som eneste lyspunkt, både når det galt tekniske detajler og erobinger af bolden langt fremme på banen. Målscoren til 1-0 Aílton viste at han også kan ligge op til mål, da han efter en god times spil spiller Lasse Qvist helt fri, 2-0. Små 10 minutter senere modtager Giovani dos Santos bolden fra Sherman Cárdenas, og efter et træk ind i feltet gør han det til 3-0.
Sejren sætter FCK's ene fod i gruppespillet i årets Champions League, da holdet regnes for klare favoritter til returkampen.

Søndag, d. 12. august 2007

FC København (2) - (0) AGF
SAS Ligaen - runde 5

Kampen i tal:
1-0 S. Cárdenas , 42'
2-0 M. Allbäck , 88'
Dommer: P. Rasmussen
Bedste spiller: B. Hangeland
Tilskuertal: 29.508, Parken

Startopstilling:
Christiansen - Jacobsen, Gravgaard, Hangeland, Elmer - Cárdenas, Hæstad, dos Santos, Merida - Aílton, Mokoena
Bænken:
Andersen, Wendt, Silberbauer, Qvist, Hansen, Riise, Allbäck

I starten af kampen virker begge hold meget opsatte på at komme frem og få det første mål, men man skal helt frem til efter en halv times spil, før AGF er lige ved at få bolden i mål i to omgange, men heldigvis for FC København er Jesper Christiansen hurtig. Med 5 minutter igen, sender Lebohang Mokoena et hårdt indlæg indover, og foran mål kommer Sherman Cárdenas løbene og gør det til 1-0.

I pausen blev der ikke foretaget nogle udskiftinger for københavnerne.
Efter godt en times spil er Giovani dos Santos på spil, da han opfanger en bold fra Lebohang Mokoena, men han formår ikke at sende i bolden i målet. Med lidt over 10 minutter igen blev Giovani dos Santos taget ud efter en halvdårlig indsats, ind kom Marcus Allbäck. Det er Marcus Allbäcks kamp nummer 50 for FC København. Med et par minutter igen når Marcus Allbäck en aflevering fra Lebohang Mokoena, og sender bolden videre til Aílton inde på midten, som gør det til 2-0.
FC København vinder en kamp, hvor de ikke levede op til deres bedste. Hermed ligger de nummer 1 efter de første 5 kampe, 2 point ned til Esbjerg.

Onsdag, d. 15. august 2007

AB (1) - (3) FC København
SAS Ligaen - runde 6

Kampen i tal:
0-1 J. Tomasson , 11'
0-2 G. dos Santos , 47'
1-2 C. Christiansen , 56'
1-3 L. Qvist , 75'
Dommer: H. Priegal
Bedste spiller: K. Hæstad
Tilskuertal: 8.902, Gladsaxe Stadion

Startopstilling:
Christiansen - Jacobsen, Gravgaard, Corluka, Elmer - Cárdenas, Hæstad, dos Santos, Merida - Aílton, Tomasson
Bænken:
Andersen, Wendt, Silberbauer, Qvist, Hansen, Riise, Allbäck

FC København får en næsten perfekt start på kampen, da Jon Dahl Tomasson header et indlæg fra Aílton i mål efter cirka 10 minutter. Ellers sker der ikke det store i første halvleg. AB forsøger flere gange at tilspille sig nogle chancer, men en stærk FCK-defensiv holder dem godt væk.

I pausen blev en træt Aílton skiftet ud med Lasse Qvist, mens Francisco Merida blev erstattet af Oscar Wendt.
Efter knap 2 minutter får FC København igen en drømmestart på halvlegen, da Giovani dos Santos scorer sit femte mål i denne sæson, da han sætter indersiden på et indlæg fra Jon Dahl Tomasson. 10 minutter efter for Christian Christiansen sendt AB tilbage i kampen, da han scorer på Yaro Yaro's indlæg. Bjørn Helge Riise kommer ind istedet for Sherman Cárdenas da der mangler 20 minutter. Med et kvarter igen kommer Lasse Qvist foran AB-forsvaret, og kan dermed sende Giovani dos Santos' frispark videre i mål.
Selvom FC København de sidste par gange ikke har været optimale på udenbane, vinder de fortjent idag.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #334: 23 Jan 2007, 21:14 »

Dejlig update, kunne man få et ss af de to talenter? Kan ikke finde dem i mit spil Smiley

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #335: 23 Jan 2007, 21:18 »

Det ser jo godt ud.. Både resultat mæssigt, men bestemt også blog mæssigt.. Har endelig fundet lidt tid til at følge lidt med, og må sige det er rigtigt godt.. Flot opsætning, godt sprog.! Fortsæt endelig.

Brøndby IF & Chelsea FC

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #336: 23 Jan 2007, 21:34 »

Perfekt start og ja jeg vil også gerne se SS af de 2 talenter Wink

Nicobong
Ynglingespiller

« Svar #337: 23 Jan 2007, 21:34 »

Og forresten kunne det aldrig falde mig ind at lægge en på din Wink

S!mon
Ynglingespiller

« Svar #338: 24 Jan 2007, 11:41 »

kan heller ikk finde de 2 talenter i mit spil...

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

Berendt
Manager

« Svar #339: 24 Jan 2007, 14:05 »

Dejlig update, kunne man få et ss af de to talenter? Kan ikke finde dem i mit spil Smiley
Joh, kommer der i aften Smiley

Det ser jo godt ud.. Både resultat mæssigt, men bestemt også blog mæssigt.. Har endelig fundet lidt tid til at følge lidt med, og må sige det er rigtigt godt.. Flot opsætning, godt sprog.! Fortsæt endelig.
Takker, og godt du er begyndt at følge med... flere læsere er det der holder mig igang Smiley

Perfekt start og ja jeg vil også gerne se SS af de 2 talenter Wink
Og forresten kunne det aldrig falde mig ind at lægge en på din Wink
Som sagt kommer der SS'ere i aften, og tak, det er jeg virkelig glad for Wink

kan heller ikk finde de 2 talenter i mit spil...
Grunden til at i ikke kan finde dem, er at de er regenspillere... Wink jeg fandt dem ved at sidde og se de sydamerikanske klubber igennem for nye og "gamle" talenter, altså dem jeg også så på sidste sæson, og så dem som er "lavet" til denne sæson..

Berendt
Manager

« Svar #340: 25 Jan 2007, 18:43 »

Diego Blanco
Jonathan Ortiz

De SS'ere jeg har lovet jer... De er ikke vildt gode, men tror på de kan blive rigtig gode Opstemt

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #341: 25 Jan 2007, 18:47 »

Diego Blanco
Jonathan Ortiz

De SS'ere jeg har lovet jer... De er ikke vildt gode, men tror på de kan blive rigtig gode Opstemt

De ser lovende ud, specielt ham der Ortiz  Thumbs Up

mrfair
Gæst

« Svar #342: 26 Jan 2007, 10:04 »

Fed blog
Glæder mig til at læse mere

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #343: 26 Jan 2007, 11:10 »

Super blog - har stadig svært at læse dine ny indlæg teksten er meget udtydelige - håber det bliver ændret  Peace

Tro du kan vinde the treble igår  Thumbs Up

Læs min blog Randers FC

F.C.K.
Gæst

« Svar #344: 27 Jan 2007, 11:51 »

Vi vil vi vil.... HA UPDATE !!!!

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010