home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1082 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 71325 gange)
S!mon
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #345: 27 Jan 2007, 23:05 »

jaah vi vil ha update Peace
Logged

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

Emillionaire
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #346: 27 Jan 2007, 23:21 »

jaah vi vil ha update Peace

Hørt Hørt !
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #347: 27 Jan 2007, 23:29 »

UUUUUUUUUUUUUUUUUPD ATE!!!!!!!!!!!!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #348: 28 Jan 2007, 15:43 »

ved jeg... savner også mit hold... men har ikke haft tid den sidste uge... håber at vende tilbage med en update i morgen aften...
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #349: 28 Jan 2007, 17:25 »

Har lige læst hele din blog. Fantastisk, ganske enkelt. Dansk Double, UEFA cup guld og en masse fede talenter, ligesom i din FM06 blog.

Du har faktisk inspireret mig til at prøve at lave et "youth Dream Team". Men måske skulle jeg prøve med Brøndby, når nu du har prøvet med FCK  Wink
« Seneste Redigering: 28 Jan 2007, 17:36 af Dusty78DK » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #350: 28 Jan 2007, 19:07 »

Har lige læst hele din blog. Fantastisk, ganske enkelt. Dansk Double, UEFA cup guld og en masse fede talenter, ligesom i din FM06 blog.

Du har faktisk inspireret mig til at prøve at lave et "youth Dream Team". Men måske skulle jeg prøve med Brøndby, når nu du har prøvet med FCK  Wink

Takker Opstemt dejligt at få ros af sidste års sølvvinder... Wink

Hm, ved ikke om jeg har lavet et "youth dream team", har jeg måske nok... Men jeg forsøger bare at kører den stil jeg altid har spillet med, lad os kalde den "Lyon-planen" (eller "Lyhne-planen Peace ")... Wink bare for at give den et navn... Peace

Men hvis du selv vil forsøge, og gøre det som blog, synes jeg ikke du skal tage FCK, den kan nemt ende med at minde meget om min, ikke at det gør noget, men det er allerede sket Wink .. Og hvis du forsøger med Brøndby, kan det ske at den kommer til at minde om JohnSpurs' "Brøndby - Mesterskabet skal hjem igen"....
Forsøg derimod med FC Midtjylland, eller en mindre udenlandsk klub... Wink fx Rangers, Rosenborg eller Gladbach Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #351: 29 Jan 2007, 12:11 »

FC København i næsten umulig gruppe i Champions League!!!

Læs mere i næste update!
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #352: 29 Jan 2007, 15:31 »



16.-31. August 2007
Så kom sæsonen igang



Lørdag, d. 18. august 2007

FC København (3) - (0) Vejle BK
SAS Ligaen - runde 7

Kampen i tal:
1-0 S. Cárdenas ,56'
2-0 Aílton , 72'
3-0 J. Tomasson , 75'
Dommer: P. Rasmussen
Bedste spiller: S. Cárdenas
Tilskuertal: 19.191, Parken


Startopstilling:
Andersen - Vinzents, Gravgaard, Corluka, Wendt - Hæstad - Cárdenas, dos Santos, Laudrup - Tomasson, Aílton
Bænken:
Christiansen, Hangeland, Grønkjær, Qvist, Jacobsen, Silberbauer, Allbäck

Efter fem minutter er det Mads Laudrup der er lige ved at sende FC København foran, da han sender et langskud afsted. FC København sidder sikkert på den første halvetime, og har flere gode afslutninger, men ingen formår at få bolden det sidste stykker over stregen. FC København må være skuffet over ikke at være foran ved pausen.

FC København foretager ingen udskiftninger i pausen.
Efter 10 minutter er det Sherman Cárdenas der endelig sender FC København på tavlen, da han sender en aflevering fra Jon Dahl Tomasson i mål. Det bliver også til 2-0, da Aílton modtager en bold fra Mads Laudrup, og skyder den ind første gang. Jon Dahl Tomasson gør det til 3-0, da han header et dybt indlæg fra Oscar Wendt ind.
Efter en fantatisk halvleg kan FC København være tilfredse med de 3 point.



Mandag, d. 20. august 2007

Forsvarsprofil vil væk fra FC København
Vedran Corluka vil væk fra FC København


Der har i de sidste par dage været meget snak om hvorvidt Vedran Corluka var tilfreds med at være i FC København. I dag lader det til at Nicklas Lyhne Johansen har accepteret Vedran Corlukas ønske om at blive sat til salg.

- Det er trist at Vedran ønsker at forlade klubben efter kun et år, især fordi jeg ikke kan forstå hans pointe med at niveauet i klubben er for lavt, og at vi ikke kan vinde store titler. Det synes jeg ellers vi beviste sidste år i UEFA Cuppen, men lad det være op til ham, sagde en skuffet Nicklas Lyhne Johansen, der sidste sommer hentede det kroatiske forsvarstalent for næsen af flere storklubber.



Tirsdag, d. 21. august 2007

FC København (1) - (1) Red Star
Champions League - 3. kvalifikation 2. kamp

Kampen i tal:
1-0 Aílton , 15'
E. Thadeu skadet , 67'
1-1 M. Purovic , 73'
Dommer: C. Dávilla
Bedste spiller: N. Zlatkovic
Tilskuertal: 25.113, Parken


Startopstilling:
Andersen - Vinzents, Gravgaard, Hansen, Wendt - Hæstad - Cárdenas, dos Santos, Laudrup - Qvist, Aílton
Bænken:
Christiansen, Hangeland, Riise, Bojan, Jacobsen, Silberbauer, Allbäck

Kampen er lidt over 10 minutter gammel da Nikolaj Hansen sender det første FCK-skud afsted. Et par minutter senere bruger Lasse Qvist sin hurtighed til at komme forbi forsvaret, og sender bolden ind til en fri Aílton der gør det til 1-0.
Efter en lille halvtimes spil trækker Sherman Cárdenas bolden forbi en forsvare, men hans skud rammer overliggeren.

FC København foretager to udskiftninger i pausen. Ud går en små skadet Sherman Cárdenas og en træt Aílton. Ind istedet kommer Bjørn Helge Riise og Bojan.
Red Star forsøger fra starten af andenhalvleg at ligge et højt pres på FC København. Det giver dem et par afslutninger, men ingen af dem bliver rigtig farlige. Vi skal helt frem til et godt kvarter før tid, hvor Milan Purovic udligner for Red Star. Kort efter er det FC København der ligger presset, og Bojan sender bolden på overliggeren. Med 10 minutter igen bliver en småskadet Mads Laudrup ersattet af Michael Silberbauer. Det er det sidste der rigtig sker i en lidt kedelig kamp, som sikkert sender FC København i Champions League gruppespil.



Onsdag, d. 22. august 2007

HIK-forsvarer til FC København
Nicolaj Berendt skifter til FC København


Det kom bag på det fleste at FC København valgte at hente en reservespiller fra Hellerup IK til klubben, men Nicklas Lyhne Johansen var ikke i tvivl:

-Jeg ved godt at det kan virke mærkeligt at jeg henter en helt ukendt spiller til klubben, men jeg har på det varmeste fået ham anbefalet. Jeg håber Nicolaj kan leve op til de forventninger jeg har til ham.

Hovedpersonen selv havde følgende kommentar:
-Jeg var overrasket da Nicklas ringede. Men jeg var ikke lang tid om at beslutte mig. Jeg har altid holdt med FCK og det her er virkelig en drøm der går i opfyldelse.

Samtidig afviser FC København at de ønsker at sælge det amerikanske talent Nik Besagno, efter at nogle norske klubber har vist interesse.



Torsdag, d. 23. august 2007

Lodtrækninger for FC København
Lodtrækning til Champions League og Pokalturneringen


I dag var der både lodtrækning i den danske Pokalturnering og til Champions League Gruppespil.
Først blev der trukket lod til den danske Pokalturnering, hvor F.C. København i tredje runde skal en tur til der nordjyske, for at spille mod FC Hjørring. Kampen bliver spillet onsdag den 19. september.
Hjørring hører til daglig til i midten af midten af 2. Division Vest.

I Champions League var FC København kommet i 3. seedningslag, hvilket betød at klubben med sikkerhed ville undgå følgende hold:
Basel, Besiktas, Bordeaux, Dynamo Kiev, Lens, Sporting Lissabon, Werder Bremen.
En ønskepujle for FC København ville være, Milan, Steaua og MTZ-Ripo, mens dødenspujle ville være Barcelona, Bayern München og Sampdoria.

FC København skal være heldige for at få succes i årets Champions League, da de endte med at være i gruppe med:



FC Barcelona:
Nation: Spanien
Træner: Frank Rijkaard
Hjemmebane: Camp Nou, Barcelona (98.000 siddepladser)
Profiler: Lionel Messi, Ronaldinho og Carles Puyol
Sidste sæson:
Barcelona havde en god sæson sidste år, og vandt det spanske mesterskab og FIFA Confederations Club Cup. Holdet blev nummer to i den spanske pokalturnering, den europæiske Super Cup, men vandt dog den den spanske Super Cup i denne sæson. Sidste år nåede de semifinalerne i Champions League.


FC Bayern München:
Nation: Tyskland
Træner: Felix Magath
Hjemmebane: Allianz-Arena, München (66.000 siddepladser)
Profiler: Oliver Kahn, Roy Makaay og Owen Hargreaves
Sidste sæson:
Bayern München havde også en god sæson sidste år, det blev til sejr i Bundesligaen, DFB-Pokalen og Liga-Pokalen. Sidste år tabte de i Champions League første knockout runde.


FC København:
Nation: Danmark
Træner: Nicklas Lyhne Johansen
Hjemmebane: Parken, København (42.192 siddepladser)
Profiler: Michael Gravgaard, Jon Dahl Tomasson og Aílton
Sidste sæson:
FC København overraskede det meste af fodboldverden, da de vandt UEFA Cuppen. De udover blev det også til sejr i den hjemlige turnering og den danske Landspokalturnering . Forventingerne er store i hjemlandet. Sidste år blev de nummer tre i deres gruppe.


Sampdoria:
Nation: Italien
Træner: Walter Alfredo Novellino
Hjemmebane: Luigi Ferraris, Genovo (36.536 siddepladser)
Profiler: Fabio Bazzani, Emiliano Bonazzoli og Angelo Palombo
Sidste sæson:
Sampdoria vandt det italienske mesterskab i en sæson hvor flere af de normale storklubber var hårdt ramt af den store skandale i italiensk fodbold. De var ikke med i nogle europæiske turneringer.


Alle grupperne i Champions League:
Gruppe A:
Milan (Ita) , Steaua (Rom) , Bordeaux (Fra) , Aston Villa (Eng)
Gruppe B: Manchester United (Eng) , Roma (Ita) , Dynamo Kiev (Ukr) , Heerenveen (Hol)
Gruppe C: Valencia (Spa) , Benfica (Por) , Werder Bremen (Tys) , Rosenborg (Nor)
Gruppe D: Real Madrid (Spa) , Celtic (Sko) , Sporting Lissabon (Por) , AEK (Græ)
Gruppe E: Arsenal (Eng) , Porto (Por) , Besiktas (Tur) , Rapid Wien (Øst)
Gruppe F: FC Barcelona (Spa) , Bayern München (Tys) , F.C. København (Den) , Sampdoria (Ita)
Gruppe G: Inter (Ita) , PSV (Hol) , Lens (Fra) , MTZ-Ripo (Hvi)
Gruppe H: Lyon (Fra) , CSKA Moscow (Rus) , Basel (Sch) , Debrecen (Ung)

Det ser ikke godt ud for FC København, der må forventes at kæmpe hårdt om tredjepladsen i gruppen.



Fredag, d. 24. august 2007

Real Madrid (2) - (4) FC København
UEFA Super Cup

Kampen i tal:
1-0 Raúl , 1'
1-1 S. Cárdenas , 37'
1-2 J. Tomasson , 45'
1-3 Aílton , 54'
2-3 R. van Nistelrooy , 65'
2-4 M. Gravgaard , 87'
Dommer: M. Riley
Bedste spiller: G. dos Santos
Tilskuertal: 18.501, Stade Louis II


Startopstilling:
Christiansen - Vinzents, Gravgaard, Hangeland, Wendt - Hæstad - Cárdenas, dos Santos, Laudrup - Tomasson, Aílton
Bænken:
Andersen, Hansen, Riise, Bojan, Jacobsen, Silberbauer, Allbäck

Real Madrid fik den bedste start på kampen, da de efter bare 1 minut kommer foran på mål af anfører Raúl. Efter lidt over en halvtime, med meget pres fra FC København, kommer de endelig på tavlen, da Kristofer Hæstad spiller Sherman Cárdenas helt fri efter et frispark. I halvlegens overtid er det Giovani dos Santos der spiller Jon Dahl Tomasson helt fri, og han gør det så til 2-1.

FC København foretog ingen udskiftninger i pausen.
Efter 5 minutters spil er det igen Giovani dos Santos der spiller Jon Dahl Tomasson fri, men han rammer ikke målet. Kort efter er det så Sherman Cárdenas der spiller Aílton fri, og han har lidt mere held i sin afslutning. 10 minutter efter svare Real Madrid igen, og Guti spiller Ruud van Nistelrooy fri så han let kan gøre det til 2-3. Med et kvarter igen, kom der friske ben på banen for FC København, nemlig Nikolaj Hansen, Bjørn Helge Riise og Bojan, som erstattede Brede Hangeland, Mads Laudrup og Jon Dahl Tomasson. Kort efter er Bjørn Helge Riise tæt på at gøre det til 4-2, men hans skud går lige over mål. 5 minutter før tid lukker Michael Gravgaard kampen for FC København, da han kommer op og header et hjørnspark ind til 4-2.
Sidste sæson overraske FC København alle ved at vinde UEFA Cuppen, sejren over Real Madrid er en lige så stor overraskelse.



Tirsdag, d. 28. august 2007

Corluka solgt til Spanien
Vedran Corluka solgt til Valencia


Vedran Corluka blev i dag præsenteret som ny spiller i spanske Valencia. Han er skiftet fra danske FC København, og havde sidste år stor succes i klubben.

-Jeg er lettet over udsigten til at spille i en af verdens bedste ligaer. Det er nu jeg skal vise at jeg er en af de bedste forsvare i verden, sagde den ambitiøse kroat.

Vedran Corluka siges at havde sikret FC København omkring 30 mio kroner.
Nicklas Lyhne Johansen skulle eftersigne allerede være på jagt efter en ny forsvare, selvom han mener at klubben er dækket ind.
-Vedran vil blive savnet, men jeg føler at Brede og Nikolaj er udemærket ersatninger i første omgang. Jeg kan dog ikke udelukke at der bliver hentet en ny på et tidspunkt. Dog skal vi også huske at der er et par gode forsvarstalenter på andenholdet, fx Albrechtsen, Berendt og Hreinsson, for ikke at glemme Besagno.



Fredag, d. 24. august 2007

AaB (1) - (2) FC København
SAS Ligaen - runde 8

Kampen i tal:
1-0 P. Kristensen , 45'
1-1 J. Tomasson , 63'
1-2 M. Gravgaard , 90'
Dommer: H. Jensen
Bedste spiller: M. Gravgaard
Tilskuertal: , Aalborg Stadion


Startopstilling:
Christiansen - Vinzents, Gravgaard, Hangeland, Wendt - Hæstad - Cárdenas, dos Santos, Laudrup - Tomasson, Aílton
Bænken:
Andersen, Hansen, Riise, Bojan, Jacobsen, Silberbauer, Allbäck

AaB ligger ud med at presse FC København højt oppe på banen, og kommer til at par chancer, men de før ikke scoret. Faktisk er det Oscar Wendt der før kampens første store chance med Jimmy Nielsen får slået bolden over mål. FC København har haft en meget passiv første halvleg, og derfor er det fortjent at Patrick Kristensen sender AaB foran lige før pausen.

I pausen vil Ulrich Vinzents og Aítlon taget ud, ind kom Lars Jacobsen og Bojan.
FC København ser ud til at være mere oplagte i anden halvleg, og Jon Dahl Tomasson udligner også til 1-1, da han runder Jimmy Nielsen efter at havde modtaget en lang bold fra Bojan. 5 minutter før tid er Giovanni dos Santos tæt på at sende FC København foran, men til AaB's held rammer han ikke målet. Det gør Michael Gravgaard efter et hjørnespark kort for tid, og sender FC København foran.
FC København er nu ubesjrede i 10 kampe i denne sæson.



Tirsdag, d. 28. august 2007

Laudrup til FC København
Andreas Laudrup slutter sig til sin bror i FCK


FC København skrev idag under på en aftale med Andreas Laudrup, hvilket der nu sikre dem den nye generation af Laudrup familien.
Andreas Laudrup skifter til FC København fra Lyngby hvor han har vist godt spil de sidste par år. Aftalen gælder frem til sommeren 2010, og Lyngby skulle havde fået omkring 1 mio kroner for Andreas Laudrup.

-Jeg har holdt øje med Andreas længe, og er glad for at jeg nu endelig har fået ham til klubben. Jeg er sikker på at han nok skal blive en rigtig god spiller, sagde Nicklas Lyhne Johansen.

Andreas Laudrup skal i første omgang spille på klubbens andenhold, og man regner med at han kan blive en af de vigtige spillere i denne sæson i 2. Divisionen, og måske være klar til førsteholdet allerede næste sæson.



I næste update vil der komme præsentation af truppen... Nogen der har foreslag til hvad den skal indeholde? eller skal den bare være enkel?
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #353: 29 Jan 2007, 15:46 »

Rigtig god opdate.. Gode resultater, især sejren over Real Madrid.
Har ikke nogen specielle ønsker til præsentationen af truppen.
For min skyld må den godt bare være enkel.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Andreas87
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #354: 29 Jan 2007, 15:55 »

Kunne det evt være dig selv, der var den ukendte reservespiller fra HIK?? men rigtig god blog.. jeg nyder den til trods for at jeg selv er brøndby fan...
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #355: 29 Jan 2007, 16:00 »

det kører jo godt flot sejr over Real og en rigtig godt skrevet blog
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #356: 29 Jan 2007, 16:11 »

Haha, du købte dig selv Opstemt
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #357: 29 Jan 2007, 16:22 »

Er du med i spillet, dukket op som regen, eller selv sat dig ind?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #358: 29 Jan 2007, 16:40 »

Rigtig god opdate.. Gode resultater, især sejren over Real Madrid.
Har ikke nogen specielle ønsker til præsentationen af truppen.
For min skyld må den godt bare være enkel.
Okai, tror jeg leger med lidt grafik så .. og jah, dejlig sejr over Real, men tror alligevel CL giver mig problemer i år...

Kunne det evt være dig selv, der var den ukendte reservespiller fra HIK?? men rigtig god blog.. jeg nyder den til trods for at jeg selv er brøndby fan...
Godt at hører at stadig flere brøndby-fans følger min blog... Wink Og joh det er mig selv.

det kører jo godt flot sejr over Real og en rigtig godt skrevet blog
Takker Smiley

Haha, du købte dig selv Opstemt
Jeps, lige at jeg selv var med...

Er du med i spillet, dukket op som regen, eller selv sat dig ind?
Jeg er regen... var med i den der face-in-game-koncurrance... Wink havde jeg lagt mig selv ind, havde jeg skrevet det i starten af bloggen
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #359: 29 Jan 2007, 17:53 »

Truppen 2007
Førsteholdstruppen for foråret 2007


Målmænd:


Forsvar:



Midtbane:




Angreb:


Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010