Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I går
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 984 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
30
Forfatter
Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm" (Læst 74376 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
«
Svar #240:
15 Jan 2007, 21:13 »
Kun finalen, den er så STOR! Go FCK!
Berendt
Manager
«
Svar #241:
15 Jan 2007, 21:29 »
okai, så... så bliver det sådan
.. Yes, he is back ..
Mikkellas
Gæst
«
Svar #242:
15 Jan 2007, 21:54 »
Det bliver spændende at se om du får det trofæ til København
Berendt
Manager
«
Svar #243:
15 Jan 2007, 23:03 »
16. Maj 2007
UEFA CUP FINALE
Interview med trænerne
Den første træner der kom ind til interview med pressen var Sevillas Juande Ramos, kort efter kom Nicklas Lyhne Johansen ind og satte sig på sin plads.
Jour.: "Hr. Johansen, dette er uden tvivl den største kamp for dansk fodbold siden EM-finalen i 92. Er du sikker på dit unge hold kan klare presset?"
NLJ :
"Som jeg ser på det, er det ikke os der er presset. Det er Sevilla der kommer som forsvarende mestre, og som en klub med større international rutine. Presset er på dem, ikke os."
Jour.: "Hr. Ramos, er du enig i det?"
JR :
"Nej, det er jeg ikke. Københavns unge spillere kommer ind på Hampden Park, og vil for første gang opleve hvordan presset er på begge hold til sådan en finale. De fleste medier har udråbt os som favoritter, hvilket vil sige, FC København skal bevise de kan vinde."
Jour.: "Hr. Ramos, i mangler både Ricardo Carvalho i forsvaret, og Jesús Navas på den kanten, hvor stor betydning har deres savn?"
JR :
"Det er helt sikkert to spillere der har været vigtige for os i år, så de vil selvfølgelig være savnet. Men jeg føler ikke at det vil gøre den store forskel. Vi har stadig en bedre trup en København."
Jour.: "Hr. Johansen, Sevilla mangler de to stamspillere, er det noget i vil forsøge at udnytte?"
NLJ :
"Selvfølgelig vil vi det. En hver fodboldtræner ved at det kan være guldværd, i dag bogstavligtalt, at udnytte modstanderens svagheder. Der er jo en årsag til de har været stamspillere. Dem Juande vælger at bruge i dag vil ikke have samme klasse."
Jour.: "Hr. Ramos, du var igår ude og fortælle pressen, at du frygter Bjørn Helge Riise på FC Københavns kant. Men hvad med Aílton Almeida der har været uhyggelig giftig i foråret?"
JR :
"Aílton Almeida er helt sikkert en profil på Københavns hold, men hvem er det der serverer bolden til ham? Aílton er ikke farlig alene."
Jour.: "Hr. Johansen, dine forsvarere er langsommere end fx Suazo i Sevillas angreb, hvad vil du gøre ved det?"
NLJ :
"Hvordan jeg vil spille i aften ønsker jeg ikke at udtale mig om. Men en angriber som Suazo der kun har lavet 7 mål i denne sæson, kan ikke være farligere en Aílton der har lavet 21 mål siden nytår."
De hjemlige rækker
Sevilla:
Sevilla har indtil videre haft en blandet sæson, og ligger i øjeblikket nummer 6 i Primera División. Holdet lade dårligt ud, men omkring halvvejs i sæson kom holdet på rette kurs og etablerede sig som nummer seks efter 18 kampe.
Målmanden Andrés Palop er den spillere der har spillet bedst i den Primera División, han har spillet til 7,07. Mens Julio Cruz er topscorer med 9 mål. Josep Lluis Marti og Jesús Navas er dem der har lagt op til flest mål, nemlig 7 hver.
FC København:
FC København har haft en sublim sæson. Efter lidt svingende resultater har holdet ligget nummer 1 i SAS Ligaen, siden 8. spillerunde. FC København har været meget stabile og har kun tabt tre kampe , vundet 18 af holdets 28 spillede kampe.
Michael Gravgaard topper listen over bedste spillere i SAS Ligaen, foran 3 andre FCK'er, med en gennemsnitsbedømmel
se på 7,70. Topscoreren på holdet er Lasse Qvist og Marcus Pode, som begge har lavet 7 mål. Jesper Grønkjær, er udover den spiller med anden bedst bedømmelse, og den spiller med flest oplæg. Han har lagt på til 9 mål.
Vejene til finalen
Holdopstillinger
KAMPEN
Første halvleg i tal:
K. Hæstad gult kort 13'
B. Hangeland gult kort 14'
Suazo gult kort 17'
M. Allbäck gult kort 25'
j. Escudé gult kort 33'
1-0 M. Gravgaard 37'
J. Grønkjær skadet 45'
Referat af første halvleg:
13. min - Kort efter Sevilla har taget et frispark, spændte Kristoffer Hæstad ben for Ivica Dragutinovic, hvilket udløste kampens første gule kort.
14. min - I en hovedstødsduel, efter et indlæg af Christian Poulsen, nedlagde Brede Hangeland Frédéric Kanouté, det giver Brede Hangeland et gult kort.
17. min - I en løbeduel med Jesper Grønkjær, trakker Suazo i Grønkjærs trøje, hvilket giver Sevilla deres første gule kort i kampen.
25. min - Marcus Allbäck sender Julien Escudé i græsset, efter at havde placeret en albue i ansigtet på ham. Det giver Marcus Allbäck et gult kort.
26. min - Jesper Grønkjær sender Aílton ned bag Sevillas forsvar med en født aflevering. Desværre for FC København sender Aílton bolden langt forbi mål.
33. min - Omkring et frispark holder Julien Escudé Marcus Allbäck fast, hvilket giver Julien Escudé et gult kort.
37. min - Hjørnespark til FC København i deres højreside. Tobias Linderoth sender bolden ind i feltet hvor Michael Gravgaard kom højere end Dusko Tosic, og headede bolden i mål. 1-0!
41. min - Suazo vipper bolden ind til en helt fri Enzo Maresca. Det giver ham en kæmpe chance, men Jesper Christiansen viser stor spil og redder bolden.
45. min - Jesper Grønkjær får et ribbensbrud efter et sammenstød med Ivica Dragutinovic.
Anden halvleg i tal:
E. Maresca skadet 86'
Referat af anden halvleg:
57. min - Michael Silberbauer sender en tværaflevering ind mod nærmeste stolpe, hvor Marcus Allbäck slap fri. Dog fik Andrés Palop fingerspidserne på Marcus Allbäcks skud.
62. min - Suazo kommer forbi Verdan Curluka og før sendt et skud afsted mod Jesper Christiansen. Desværre for Suazo og Sevilla går skuddet lige over overliggeren.
70. min - Suazo kommer igen fri i FCKs felt, og fik igen sendt et skud afsted, denne gang viser Jesper Christiansen klasse og fik fingerspidserne på.
83. min - Wesley Sonck sender en bold ind mod Aílton i feltet, som ligger bolden af for Oscar Wendt der sender et flot skud mod mål, dog får Andrés Palop den ene hånd på. Wesley Sonck fik fat i en repost, men er stolpen er med Sevilla.
84. min - Enzo Marescas må forlade banen efter at havde fået bøjet et ribben. Det skete da han ramlede sammen med Tobias Linderoth.
90. min - Aílton sender Wesley Sonck afsted med en stikning, da Wesley Sonck når feltet sender han bolden tilbage til Oscar Wendt, som igen forsøger sig med et langskud. Igen redder Andrés Palop.
Kampen i tal:
1-0 M. Gravgaard 37'
J. Grønkjær skadet 45'
E. Maresca skadet 86'
Statistik:
Skud : 16 - 11
På mål : 7 - 5
Boldbesiddelse : 49% - 51%
Bedste spiller:
Michael Gravgaard , FC København
Kommentarer efter kampen
Spansk fodboldekspert, spansk tv:
"Jeg havde på fornemmelsen at det ville blive en tæt kamp, dog er jeg virkelig overrasket over at FC København endte med at vinde. Det er stort for dansk fodbold!"
Flemming Østergaard, bestyrelsesformand i FC København:
"Jeg er mere end pavestolt! Det er det her jeg har drømt om siden jeg kom til klubben! En stor stor ros til Nicklas og resten af gutterne!!!"
Nicklas Lyhne Johansen, cheftræner i FC København:
"De næste par dage, hvis ikke uge, vil det være rigtig svært at få armene ned! Dette er jo en sentation!! Desværre for drengene, er vi ikke færdige for i år, så der bliver ingen vild fest i nat. Men en omgang eller to på en skotsk pub vil jeg dog tillade dem."
Tobias Linderoth, anfører for FC København:
"Der er ingen tvivl om at dette er noget af det største jeg nogensinde har oplevet, men helt sikkert det største jeg har oplevet som fodboldspiller!"
Juande Ramos, cheftræner for Sevilla FC:
"Om jeg er skuffet? Det er godt nok det dummest jeg er blevet spurgt om!!! Det er klart at med en klippe som Michael Gravgaard i deres forsvært kan vi ikke gøre særlig meget!"
Christian Poulsen, motor for Sevilla FC:
"Det er klart jeg er skuffet, men jeg er selvfølgelig glad for det som dansker, og som tidligere FCK'er."
Jesús Navas, skadet stjerne for Sevilla FC:
"Det er meget vemodigt at sidde oppe på tribunen, og se holdet tabe. Især når kampen har den betydning som denne. Jeg håber virkelig ikke at jeg nogensinde kommer til at lade holdet i stikken på denne måde igen."
Palle Petersen, målmandslegende i FC København:
"Jeg så kampen derhjemme på TV, og jeg har lige talt med Carsten (V. Jensen, red.), alligevel kan jeg ikke forstå at det lykkes. Intet ondt om Nicklas Lyhne, men jeg havde aldrig troet at det ville ske!"
.. Yes, he is back ..
DrJones
Gæst
«
Svar #244:
15 Jan 2007, 23:04 »
Så nice har ikke lige læst det hele igennem men nice resultat.
N17
Manager
«
Svar #245:
15 Jan 2007, 23:05 »
Godt gået Berendt, tillykke med trofæet
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
DrJones
Gæst
«
Svar #246:
15 Jan 2007, 23:11 »
Har lige læst det efter et par arbrudelser nice resultat.
Mikkellas
Gæst
«
Svar #247:
15 Jan 2007, 23:19 »
Tillykke med UEFA Cup-trofæet. Utroligt at du har formået at vinde UEFA Cuppen allerede i 2007
Møller
Gæst
«
Svar #248:
15 Jan 2007, 23:26 »
Congrats ! !
Godt gået KUTGW !
Berendt
Manager
«
Svar #249:
15 Jan 2007, 23:54 »
Citat af: John Spurs 15 Jan 2007, 23:05
Godt gået Berendt, tillykke med trofæet
Citat af: DrJones 15 Jan 2007, 23:11
Har lige læst det efter et par arbrudelser nice resultat.
Citat af: Mikkellas 15 Jan 2007, 23:19
Tillykke med UEFA Cup-trofæet. Utroligt at du har formået at vinde UEFA Cuppen allerede i 2007
Citat af: Møller 15 Jan 2007, 23:26
Congrats ! !
Godt gået KUTGW !
Tak alle sammen... og jah, det er lidt vildt at det lykkes i første sæson... det havde jeg ikke lige regnet med... i og for sig var det målet med bloggen at få europæisk succes... så enten må jeg stoppe bloggen, eller sætte mig nye mål...
.. Yes, he is back ..
DrJones
Gæst
«
Svar #250:
15 Jan 2007, 23:55 »
Citat af: Berendt 15 Jan 2007, 23:54
Tak alle sammen... og jah, det er lidt vildt at det lykkes i første sæson... det havde jeg ikke lige regnet med... i og for sig var det målet med bloggen at få europæisk succes... så enten må jeg stoppe bloggen, eller sætte mig nye mål...
Nye mål
Berendt
Manager
«
Svar #251:
16 Jan 2007, 00:19 »
nu vil jeg lade jer læsere få lidt med bestemmelse...
Hvad skal være de nye mål for FC København?... Primært for næste sæson??
.. Yes, he is back ..
DrJones
Gæst
«
Svar #252:
16 Jan 2007, 00:24 »
Citat af: Berendt 16 Jan 2007, 00:19
nu vil jeg lade jer læsere få lidt med bestemmelse...
Hvad skal være de nye mål for FC København?... Primært for næste sæson??
Videre fra CHL gruppespil mindst.
Berendt
Manager
«
Svar #253:
16 Jan 2007, 00:42 »
Citat af: DrJones 16 Jan 2007, 00:24
Videre fra CHL gruppespil mindst.
jah, det er et realitisk mål
.. Yes, he is back ..
Berendt
Manager
«
Svar #254:
16 Jan 2007, 02:47 »
17-31. Maj 2007
To pokaler mere i skabet!
Kevin Mensah til FC København
Torsdag, d. 17. maj
Det jyske stortalent Kevin Mensah skifter til sommer den grønne Viborg ud med FC Københavns hvide. Aftalen mellem de to klubber og kom i dag på plads, og det rygtes at Viborg får omkring 90.000 lige nu, og så omkring 20% ved et videresalg.
-
Kevin er et kæmpe talent, og jeg har i længere tid gerne ville have ham til klubben. Nu er det lykkes og jeg glæder mig til at arbejde sammen med ham,
lød det fra en træt Nicklas Lyhne Johansen, der ikke havde fået mange timers søvn efter fest i går aftes.
Kampen i tal:
1-0 J. Curth 45'
F. Winsnes skadet 55'
Bedste spiller:
M. Lustig
AaB (1) - (0) FC København
Lørdag, d. 19. maj
En meget kedelig kamp i Aalborg ender med en ligegyldig 1-0 sejr til AaB, hvilket betyder at FC København, trods træthed efter midtugens finale, er i den danske Landspokalturnering Finale 2007. I finalen venter Viborg der som tidligere nævnt slog FC Nordsjælland ud.
Finalen bliver spillet på tirsdag, den 22. maj i Parken, København.
Kampen i tal:
0-1 M. Allbäck 4'
M. Åslund skadet 45'
0-2 Aílton 45'
M. Allbäck brændte str. 81'
Bedste spiller:
M. Gravgaard
Viborg (0) - (2) FC København
Tirsdag, d. 22. maj
Kun tre dage efter semifinalen, og ikke engang en uge efter den historiske UEFA Cup Finale, var FC København igen at finde i en finale. Denne gang den danske pokalturneringe. Modstanderen var Viborg, som havde vist flot fodbold gennem hele sæsonen, men alligevel kun lå i midten af SAS Ligaen. FC København viste fra start af, at de var bedst. Efter kun 5 minutter scorer Marcus Allbäck direkte på frispark, og herefter havde Viborg ikke meget at skulle have sagt.
Ros til FCK-spillere af UEFA
Torsdag, d. 24. maj
FC Københavns Michael Gravgaard blev kåret til årets tredje bedste spiller i årets Champions League efter Arsenals Thierry Henry og vinderen Antonio Cassano fra Real Madrid. Antonio Cassano blev også turneringens topscorer, også her var han foran Thierry Henry, og Liverpools Craig Bellamy.
Der var tre FCK-spillere at finde på "Årets Hold", nemlig Michael Gravgaard, Vedran Corluka og Bjørn Helge Riise. Der udover var både Antonio Cassano og Thierry Henry på holdet, som også bestod af spillere som Vicente (Valencia), Emerson (Real Madrid) og Philipp Lahm (FC Bayern).
Kampen i tal:
1-0 Aílton 25'
2-0 Aílton 27'
3-0 Aílton 29'
4-0 M. Laudrup 38'
5-0 M. Allbäck 72'
Bedste spiller:
Aílton
FC København (5) - (0) Esbjerg
Fredag, d. 25. maj
FC København har i foråret været uhyggelige. Selvom holdet har tabt et par kampe, har de virkelig vist klasse, og det gik i dag udover Esbjerg, som fik en øretæve på hele 5-0. Sejren betyder også at FC København bliver danske mestre, hvilket fuldender Nicklas Lyhne Johansens første sæson i klubben. Aílton har om nogen været manden bag FC Københavns uhyggelige forår, og i dag scorede han hattrick på bare 4 minutter.
Nicklas Lyhne Johansen, cheftræner i FC København:
-
Der er ingen tvivl om at denne sæson har været en stor drøm. Alt er simplethen gået perfekt, og jeg kan på inge måde klager og noget som helst. Det skal dog siges at det ikke er min fortjenelse det hele, jeg har haft et kanont trænerteam bag mig, og spillerne har alle, hver og en, vist at de fortjener alt det de har oplevet i år!
Michael Manniche, tidliger målkonge i FC København:
-
En ting er at FC København er blevet danske mestre, men de er ikke blevet det med et folk mænd. Nej, der er tale om et ungt, og ikke mindst utrolig talentfuld, hold, som jeg tror vi alle kan forvente os meget af!
Kampen i tal:
1-0 F. Winsnes 8'
2-0 R. Prica 45'
2-1 Aílton 81'
Bedste spiller:
F. Winsnes
AaB (2) - (1) FC København
Søndag, d. 27. maj
AaB formåede endnu engang at give Nicklas Lyhne Johansen problemer. Har må efterhånden betegnes som hans hade modstander. Alligevel vil han nok le som den sidste, da FC København netop er blevet mestre foran AaB.
Aílton viser endnu igen at han næsten ene mand kan holde FC København inde i kampene, og hans mål i aftes var også med til at sætte et endnu større FCK-pres på AaB.
Kampen i tal:
0-1 L. Qvist 19'
0-2 L. Qvist 26'
0-3 C. Sørensen 47'
1-3 R. Lekic 48'
1-4 L. Qvist 60'
2-4 R. Lekic 75'
A. Møller Christensen udvist 80'
2-5 L. Jacobsen 81' str
Bedste spiller:
Lasse Qvist
OB (2) - (5) FC København
Mandag, d. 28. maj
Et træt FC København hold kom direkte fra Aalborg til OB, og fik overraskende lidt modstand af et tamt OB hold, dog kan man i anden halvleg godt mærke at sæsonen mere eller mindre er forbi, og begge hold gav hinanden meget plads. I slutning af kampen begik Anders Møller Christensen dog et dumt straffespark, og blev ganske korrekt smidt ud for sin proffesionelle handling.
Lasse Qvist laver hattrick, og gør dermed opmærksom på at topscoren fra efteråret gerne vil være i førsteholdstruppen efter sommerferien.
Kampen i tal:
1-0 B. Riise 20'
2-0 Aílton 27'
2-1 J. Absalonsen 40'
Bedste spiller:
Vedran Corluka
FC København (2) - (1) OB
Kampen blev langt fra lige så målrig, som da de to hold mødtes i mandags, men igen gør FC København det klart at de er bedst. OB kommer ikke rigtig til chancer, og holder godt fast i bolden på OBs banehalvdel.
.. Yes, he is back ..
Sider:
1
...
15
16
[
17
]
18
19
...
30
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »