er nysgerrig for at hører mere om hvilken taktik og træning du bruger :-)
Hmm, jaah men... Min taktik hedder, hvis vi bare ska sætte tal på 4-1-3-2, men du vil nok hører mere
faktisk er det også forkert at sige at den kun hedder det, for det sker at jeg også bruger bademesterens.
Når jeg bruger 4-1-3-2 er det en taktik jeg har lavet sammen med en kammerat, som er en ændret form af bademesterens. Og så forsøger jeg at presse modstanderen over hele banen, selvfølgelig afhængigt af hvem jeg møder.
I europa, hvor jeg tit møder hold der er bedre end mig, spiller jeg mere defensivt og med kontra. Men det er også det du vil læse i andre taktik guides.
Men primært er det pres- og kantspil jeg benytter, og så selvfølgelig en position som for mig altid er et most, den defensive midtbane.
Og med hensyn til træning, er det mange forskellige programmer jeg selv har smeltet sammen.
Jeg synes kun du skal skifte layout hvis du har et nyt godt et, som er lige så overskueligt som det du har nu.
Tillykke med resultaterne, det er sgu imponerende:D Jeg er nået til starten af 3. sæson med FCK og har ikke nær så gode resultater som dig.
Først, jeg skifter ikke layout, med mindre det bliver bedre, selvfølgelig.
Og takker. Det er gået over alt forventning, det kan jeg ikke benægte... Dette er nok mit FCK-spil nummer 500 siden Champions Manager 97/98, tror jeg. Så kender klubben, men har heller aldrig haft samme store succes, udover min sidste blog... Med Nicklas Lyhne Johansen... Ved ikke hvad hemmeligheden er?... Lyhne, måske?
Berendt den her blog er for klasse og resultaterne kan jeg ikke snakke om uden at få tåre i øjnene det her er klasse
Ej, Niklas... det går jo ikke... så må jeg hellere spille dårligere næste år
Så har jeg lige skimtet hele bloggen igennem ( læst alle overskrifterne)
og det ser sku meget godt ud.. Især med Uefa Cup trofæet..
selvom jeg havde håbet du ville tabe for stadig at have lidt realisme i bloggen..
men med sejren i Uefa cuppen har du jo bare lagt ekstra meget pres på dig selv. For når man først har fået 1 bid af kagen.. så vil man sku også ha resten..!! Så Europæisk succes er et krav fra nu af..
- Kunne man evt forestille sig et skifte til en ny klub i den næremeste fremtid.. eller er du loyal, og holder dig til FCK ? ( Håber selv på det første.. og gerne til en af de mindre europæiske klubber lidt ala Nürnberg, Charlton, Espnayol osv.)
Jah, jeg ved godt det er at sætte kæmpe pres på mig selv, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Og jah, det er ikke særlig realitisk, men det er nu engang det der er sket i spillet... Ved godt jeg lovede en realitisk blog...
Personligt er det meget sjældent jeg skifter klub i løbet af mine spil. Men kommer der et godt tilbud kan det ske... Dog skal det siges at pga mine indkøb og sådan vil jeg helst blive.
Rigtig god blog.. Keep on the good work
Takker