home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1174 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 74281 gange)
DrJones
Gæst

Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm"
« Svar #255: 16 Jan 2007, 13:39 »

Nice Berendt tillykke med mesterskabet også.

Berendt
Manager

« Svar #256: 16 Jan 2007, 14:20 »

Nice Berendt tillykke med mesterskabet også.

Takker Opstemt nu mangler jeg bare lige den sidste kamp, og så kommer sæsonens sidste update... men det bliver nok første i morgen

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #257: 16 Jan 2007, 14:23 »

tillykke med mesterskabet - nu glæder det CL

Læs min blog Randers FC

Berendt
Manager

« Svar #258: 16 Jan 2007, 14:29 »

tillykke med mesterskabet - nu glæder det CL

Skal ihvertfald kvalificeres!!! Det er et most for den kommende sæson!

Berendt
Manager

« Svar #259: 16 Jan 2007, 14:32 »

Ny afstemning!!!

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #260: 16 Jan 2007, 15:01 »

er nysgerrig for at hører mere om hvilken taktik og træning du bruger :-)

Læs min blog Randers FC

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #261: 16 Jan 2007, 15:14 »

Jeg synes kun du skal skifte layout hvis du har et nyt godt et, som er lige så overskueligt som det du har nu.

Tillykke med resultaterne, det er sgu imponerende:D Jeg er nået til starten af 3. sæson med FCK og har ikke nær så gode resultater som dig.

Waaah

Badefar
Manager

« Svar #262: 16 Jan 2007, 15:19 »

Berendt den her blog er for klasse og resultaterne kan jeg ikke snakke om uden at få tåre i øjnene det her er klasse

Guldbrand
Gæst

« Svar #263: 16 Jan 2007, 15:20 »

Så har jeg lige skimtet hele bloggen igennem ( læst alle overskrifterne) Hævet Øjenbryn og det ser sku meget godt ud.. Især med Uefa Cup trofæet.. Shockeret selvom jeg havde håbet du ville tabe for stadig at have lidt realisme i bloggen..   Ubeslutsom

men med sejren i Uefa cuppen har du jo bare lagt ekstra meget pres på dig selv. For når man først har fået 1 bid af kagen.. så vil man sku også ha resten..!! Så Europæisk succes er et krav fra nu af..  Wink   Thumbs Up

- Kunne man evt forestille sig et skifte til en ny klub i den næremeste fremtid.. eller er du loyal, og holder dig til FCK ?  ( Håber selv på det første.. og gerne til en af de mindre europæiske klubber lidt ala Nürnberg, Charlton, Espnayol osv.)  Thumbs Up

peter
Lilleputspiller
*

« Svar #264: 16 Jan 2007, 15:43 »

Rigtig god blog.. Keep on the good work  Wink

Hej har i nogen god i dieer til indkøb med Liverpool FC

Berendt
Manager

« Svar #265: 16 Jan 2007, 18:02 »

er nysgerrig for at hører mere om hvilken taktik og træning du bruger :-)
Hmm, jaah men... Min taktik hedder, hvis vi bare ska sætte tal på 4-1-3-2, men du vil nok hører mere Wink faktisk er det også forkert at sige at den kun hedder det, for det sker at jeg også bruger bademesterens.
Når jeg bruger 4-1-3-2 er det en taktik jeg har lavet sammen med en kammerat, som er en ændret form af bademesterens. Og så forsøger jeg at presse modstanderen over hele banen, selvfølgelig afhængigt af hvem jeg møder. Smiley I europa, hvor jeg tit møder hold der er bedre end mig, spiller jeg mere defensivt og med kontra. Men det er også det du vil læse i andre taktik guides.
Men primært er det pres- og kantspil jeg benytter, og så selvfølgelig en position som for mig altid er et most, den defensive midtbane. Smiley
Og med hensyn til træning, er det mange forskellige programmer jeg selv har smeltet sammen.

Jeg synes kun du skal skifte layout hvis du har et nyt godt et, som er lige så overskueligt som det du har nu.

Tillykke med resultaterne, det er sgu imponerende:D Jeg er nået til starten af 3. sæson med FCK og har ikke nær så gode resultater som dig.
Først, jeg skifter ikke layout, med mindre det bliver bedre, selvfølgelig.
Og takker. Det er gået over alt forventning, det kan jeg ikke benægte... Dette er nok mit FCK-spil nummer 500 siden Champions Manager 97/98, tror jeg. Så kender klubben, men har heller aldrig haft samme store succes, udover min sidste blog... Med Nicklas Lyhne Johansen... Ved ikke hvad hemmeligheden er?... Lyhne, måske? Opstemt

Berendt den her blog er for klasse og resultaterne kan jeg ikke snakke om uden at få tåre i øjnene det her er klasse
Ej, Niklas... det går jo ikke... så må jeg hellere spille dårligere næste år Wink

Så har jeg lige skimtet hele bloggen igennem ( læst alle overskrifterne) Hævet Øjenbryn og det ser sku meget godt ud.. Især med Uefa Cup trofæet.. Shockeret selvom jeg havde håbet du ville tabe for stadig at have lidt realisme i bloggen..   Ubeslutsom

men med sejren i Uefa cuppen har du jo bare lagt ekstra meget pres på dig selv. For når man først har fået 1 bid af kagen.. så vil man sku også ha resten..!! Så Europæisk succes er et krav fra nu af..  Wink   Thumbs Up

- Kunne man evt forestille sig et skifte til en ny klub i den næremeste fremtid.. eller er du loyal, og holder dig til FCK ?  ( Håber selv på det første.. og gerne til en af de mindre europæiske klubber lidt ala Nürnberg, Charlton, Espnayol osv.)  Thumbs Up
Jah, jeg ved godt det er at sætte kæmpe pres på mig selv, så nu må vi se hvordan det kommer til at gå. Og jah, det er ikke særlig realitisk, men det er nu engang det der er sket i spillet... Ved godt jeg lovede en realitisk blog...

Personligt er det meget sjældent jeg skifter klub i løbet af mine spil. Men kommer der et godt tilbud kan det ske... Dog skal det siges at pga mine indkøb og sådan vil jeg helst blive.

Rigtig god blog.. Keep on the good work  Wink
Takker Smiley

cube
Manager

« Svar #266: 16 Jan 2007, 18:28 »

Er imponeret over, hvor udførligt du besvarer enhver kommentar. Selv "god blog"-kommentarerne Wink

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

S!mon
Ynglingespiller

« Svar #267: 16 Jan 2007, 18:33 »

Hmm det er spændene.. Peace

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

DelPiero
Gæst

« Svar #268: 16 Jan 2007, 18:47 »

Fantastisk blog. Selvom jeg er FCM fan er FCK mit yndlingshold i fm-regi. De har et max nice hold og der er masser af muligheder. Jeg er selv i vinterpausen i første sæson, videre til 1/8 dels finalerne i CL slog bl.a. Man. Utd. 2 gange i gruppespillet.

Berendt
Manager

« Svar #269: 16 Jan 2007, 18:49 »

Er imponeret over, hvor udførligt du besvarer enhver kommentar. Selv "god blog"-kommentarerne Wink
hehe, det er heller ikke altid , men nogen gange skal det jo gøres Wink

Hmm det er spændene.. Peace
Hvad er det der er spændende?

Fantastisk blog. Selvom jeg er FCM fan er FCK mit yndlingshold i fm-regi. De har et max nice hold og der er masser af muligheder. Jeg er selv i vinterpausen i første sæson, videre til 1/8 dels finalerne i CL slog bl.a. Man. Utd. 2 gange i gruppespillet.
Cool, det er da heller ikke helt skidt Wink

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010