home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet igen] F.C. København - "Den Umulige Drøm"  (Læst 74117 gange)
Berendt
Manager

Sv: F.C. København - "Den Umulige Drøm" (FM 2007)
« Svar #75: 14 Dec 2006, 17:14 »

Afrikansk talent til F.C. København

Lørdag d. 26/8-2006

F.C. København skrev i dag under på 5'årig aftale med Abdoulrazak Traoré, 17'årige midtbane spiller fra Elfenbenskysten. Abdoulrazak Traoré er hentet i norske Rosenborg for omkring 400.000 kroner.

-Abdoulrazak er en meget talentfuld kantspiller, som jeg tror vi kan forvente os meget af om et par år. Skal jeg sammenligne ham med en af de spillere der er på førsteholdet nu, må det være Jesper Grønkjær, sagde Carsten V. Jensen, sportsdirektør i F.C. København.

Superligaen mod Viborg FF

Søndag d. 27/8-2006

1-0 M. Allbäck , 18'
2-0 M. Pode , 68'
3-0 L. Jacobsen , 94' (straffe)

Der var tale om et top opgør, da F.C. København i dag tog i mod Viborg FF. Viborg lå før kampen nummer 4, mens F.C. København var at finde på pladsen over, som nummer 3:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Tobias Linderoth (defensiv) - Lebohang Mokoena (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Marcus Pode
Bænk: Wang Dalei , Nikolaj Hansen , Martin Bergvold , Kristoffer Hæstad , William Kvist , Michael Silberbauer , Fredrik Berglund
Skadet: Benny Gall , Gunnar Thor Gunnarsson , Brede Hangeland , Lasse Qvist , Wesley Sonck

Efter lidt over et kvarter fik F.C. København et frispark i deres venstre side. Det blev taget hurtigt af Jesper Grønkjær, der fandt Marcus Allbäck i feltet, som havde tid og plads til at vende rundt og sikkert skyde bolden i mål bag John Alvbåge. Ellers var det en lidt kedelig første halvleg, hvor begge hold havde et par chancer.

I pausen blev Verdan Corluka taget ud og erstattet af Nikolaj Hansen. Anden halvleg var kun et par minutter gammel, da Marcus Allbäck havde den første chancen. Med godt 20 minutter igen, var det de svenske angribere Marcus Allbäck og Marcus Pode der stod bag målet til 2-0, da Marcus Allbäck afdriblede et par forsvarsspillere og fandt Marcus Pode helt fri foran et tomt mål. Med 10 minutter igen, blev Lebohang Mokoena og Bjørn Helge Riise skiftet ud, ind i stedet kom William Kvist og Michael Silberbauer. I overtiden var det Lars Jacobsen, der scorede på et straffespark begået på Marcus Pode.

Med sejren kom F.C. København op på førstepladsen, da Brøndby hjemme vandt 2-0 over F.C. Nordsjælland.

Sydamerikansk talent til F.C. København

Mandag d. 28/8-2006

I dag skrev F.C. København under på en forhånds aftale med kun 14'årige Nicolás Millán, der kommer fra den chilenske storklub Colo Colo, for omkring 2,4 mio.
Aftalen betyder at Nicolás Millán allerede nu kommer til Danmark, og begynder at træne med klubbens ungdomshold, og når han så fylder 17 skriver han under på en professionel kontrakt, der så gælder frem til 2011.

-Vi har længe forhandlet med Nicolás, men det er først nu det endelig er lykkes os at få ham til at skrive under. Et valg fra hans side som jeg er utrolig glad for, lød det fra Nicklas Lyhne Johansen, cheftræner i F.C. København.

Superligaen mod Aalborg BK

Onsdag d. 30/8-2006

1-0 S. Nomvethe , 8'
Udvist T. Augustinussen , 76'

Nicklas Lyhne Johansen udtalte før kampen, at han regnede med at hans mandskab ville vinde i Aalborg. Et krav som næsten er en selvfølge i en klub som vil vinde mesterskabet:
Målmand: Jesper Christiansen
Forsvar: Lars Jacobsen - Michael Gravgaard - Verdan Corluka - Oscar Wendt
Midtbane: Bjørn Helge Riise - Tobias Linderoth (defensiv) - Lebohang Mokoena (Offensiv) - Jesper Grønkjær
Angreb: Marcus Allbäck - Marcus Pode
Bænk: Wang Dalei , Nikolaj Hansen , Martin Bergvold , Kristoffer Hæstad , William Kvist , Michael Silberbauer , Fredrik Berglund
Skadet: Benny Gall , Gunnar Thor Gunnarsson , Brede Hangeland , Lasse Qvist , Wesley Sonck

Efter de første 2-3 chancer til F.C. København, var det alligevel AaB's Siyabonga Nomvethe der gjorde det til 1-0, på AaB's første chance. Selvom F.C. København efter scoringen forsøgte at lægge et højere pres på AaB, og formåede at komme til et par store chancer, få de ikke scoret. Så en smule ufortjent var det AaB der var foran ved pausen.

I pausen blev Bjørn Helge Riise og Marcus Allbäck taget ud, de blev erstattet af Michael Silberbauer og Fredrik Berglund. I anden halvleg skete der ikke så meget før Thomas Augustinussen fik det røde kort for at havde tacklet Lebohang Mokoena voldsomt bagfra. F.C. København forsøgte herefter med et endnu mere offensivt pres, det betød at Verdan Corluka blev taget ud og ersattet af Nikolaj Hansen. End ikke det større pres, og 4 minutters tillægstid var nok til at F.C. København formåede at vende kampen.

F.C. København taber med et mere arbejdsomt og effektivt AaB-mandskab.

Brandrup til SønderjyskE

Torsdag d. 31/8-2006

Fra dags dato, og for resten af sæsonen, vil F.C. Københavns Jeppe Brandrup, 21år, være udlejet til Viasat Divisions klubben SønderjyskE. Dog kan F.C. København i følge aftalen mellem de to klubber altid kalder spilleren hjem hvis der skulle blive behov for det.
SønderjyskE har fået en god start på den nye sæson og ligger nummer 2, a point med Næstved der fører rækken.

Samtidig er Thomas Villadsen, der hidtil har været udlejet til samarbejdsklubben Sandefjord, blevet hjemkaldt. Dels for at blive behandlet i Danmark, men også for at komme i førsteholdstruppen.

Byens Hold

Fredag d. 1/9-2006

Da der i dag skulle registeres spillere til gruppefasen i Champions League, valgte F.C. København af præsenterer klubbens tre hold.
Førsteholdet er et stærkt og ungt mandskab med gennemsnitsalder på 23 år. Her kan man finde landsholdsspillere fra Norge, Sverige, Danmark, Belgien, Canada, Sydafrika, Island og Kroatien.
Andenholdet er et talentfuldt hold, med flere lovende spillere på. Blandt andet ungdomslandsholdssp illere fra Colombia, Danmark, Norge, Sydafrika, Sverige og USA.
På trods af at det er et U/18-hold, er det et meget ungthold, med mange spændende spillere, blandt andet Nicolás Millán, Jacob Albrechtsen og Sean Christoffersen.

Førsteholdet:
Træner: Nicklas Lyhne Johansen
Målmænd:
Jesper Christiansen , 28 år
Thomas Villadsen , 21 år
Wang Dalei , 17 år (Ikke-EU'er)

Forsvarere:
Verdan Corluka , 20 år (Ikke-EU'er)
Michael Gravgaard , 28 år (viceanfører)
Gunnar Thor Gunnarsson , 20 år
Brede Hangeland , 25 år
Nikolaj Hansen , 19 år
Lars Jacobsen , 26 år
Oscar Wendt , 20 år

Midtbanespillere:
Martin Bergvold , 22 år
Jesper Grønkjær , 28 år
Atiba Hutchinson , 23 år (Ikke-EU'er)
Kristofer Hæstad , 22 år
William Kvist , 21 år
Mads Laudrup , 17 år
Tobias Linderoth , 27 år (anfører)
Lebohang Mokoena , 19 år (Ikke-EU'er)
Bjørn Helge Riise , 23 år
Michael Silberbauer , 25 år

Angribere:
Marcus Allbäck , 33 år
Fredrik Berglund , 27 år
Marcus Pode , 20 år
Lasse Qvist , 19 år
Wesley Sonck , 28 år

Andenholdet:
Træner: Benny Gall
Målmænd:
Benny Gall , 35 år
Martin Jakobsen , 18 år
Lee Langeveldt , 19 år (Ikke-EU'er)

Forsvarere:
Christian Møller , 17 år
Nik Besagno , 17 år (Ikke-EU'er)
Peter Piil , 20 år
Peter Møller Rasmussen , 19 år
Jamilton Rivero , 21 år (Ikke-EU'er)
Niklas Svendsen , 19 år

Midtbanespillere:
Sherman Cárdenas , 16 år (Ikke-EU'er)
Cihan Harmankaya , 19 år
Maan Jamil , 19 år
Stefan Monberg , 19 år
Jacob Neestrup , 18 år
Christoffer Olsen , 22 år
Saban Özdogan , 16 år
Abdoulrazak Traoré , 17 år (Ikke-EU'er)

Angribere:
Martin Bernburg , 20 år (skifter til F.C. Nordsjælland efter nytår)
Vegard Braathen , 19 år (på lån fra Tromsø)
Erton Fejzullahu , 18 år
Phillip Hansen , 19 år
Matías Quintana , 16 år (Ikke-EU'er)
Mads Thomsen , 17 år

U/18-holdet:
Træner: Torben Storm
Målmænd:
Sebastian Clausen , 16 år
Mikkel Hasling , 15 år
Anders Kofod , 15 år
Frederik Vang Larsen , 17 år

Forsvarere:
Jacob Albrechtsen , 16 år
Rasmus Bogh , 18 år
Jesper Christiansen , 15 år
Bongumusa Mthethwa , 18 år (Ikke-EU'er)
Casper Windfeld , 17 år
Güney Öscan , 17 år

Midtbanespillere:
Kenneth Beck , 17 år
Thomas Christiansen , 17 år
Sean Christoffersen , 16 år
Thomas Delaney , 14 år
Kim Dyppel , 16 år
Cagri Erdem , 16 år
Marc Del Hende , 15 år
Lasse Horn , 15 år
Danny Jensen , 17 år
David Larsen , 16 år
Andreas Moos , 16 år
Niklas Asp Nielsen , 14 år

Angribere:
Malik Conradsen , 16 år
Sadulla Elezi , 14 år
Jonas Henriksen , 15 år
Nicolás Millán , 14 år (Ikke-EU'er)
Magnus Sonne , 15 år

Udlejet spillere:
Morten Bertolt , 22 år (udlånt til Sandefjord)
Drasko Bozovic , 18 år (udlånt til Sandefjord, Ikke-EU'er)
Jeppe Brandrup , 21 år (udlånt til SønderjyskE)
Mathias Gravesen , 20 år (udlånt til Sandefjord)
Rydell Poepon , 19 år (udlånt til Sandefjord)

Pressemeddelse fra F.C. København - Næste trin mod en stor klub

Fredag d. 1/9-2006

F.C. København har siden ansættelsen af Nicklas Lyhne Johansen udviklet sig til Skandinaviens største klub, hvilket kvalifikationen til UEFA Champions League bevidner.
Som det første blev der sat et nyt og effektivt spilsystem igang. Spillerne har været gode til at vænne sig til den nye måde at spille på, og det har givet de nødvendige resultater, fx 2-1'sejren over Ajax Amsterdam i tredje runde af kvalifikationen til Champions League.
Herefter blev de nødvendige forstærkninger hentet til klubben. Der blev hentet spillere der trods en general ung alder, alle har vist at de kan begå sig på det niveau klubben ønsker at spille på. Her er der tale om indkøbene af fx forsvarsspilleren Verdan Corluka, afrikaneren Lebohang Mokoena, nordmanden Bjørn Helge Riise og angriberen Marcus Pode. Samtidig er der også hentet spillere der kan blive de helt store profiler i klubben i fremtiden. Spillere som Sherman Cárdenas, Gunnar Thor Gunnarsson og Nicolás Millán.
Nu går klubben så igang med det næste trin i vejen mod en status som europæisk storklub: Teamet bag spilleren. Det betyder at klubbens ledelse og cheftræner gennemgår den øvrige trænerstable samt fysioterapeuter og spejdere.
Her skal det nævnes at klubben netop har forlænget samarbejdet med en fysiske træner Anders Storskov, så samarbejdet gælder frem til 2010.

Møller
Gæst

« Svar #76: 14 Dec 2006, 17:21 »

Ser jo rigtig godt ud Smiley endelig er du igang igen !!

NP: 1 UGE TIL FERIE ! Smiley 10 DAGE TIL JULEAFTEN ^^

Berendt
Manager

« Svar #77: 14 Dec 2006, 17:25 »

Ser jo rigtig godt ud Smiley endelig er du igang igen !!
Jah det ser helt okay ud.. Wink men hvad mener du med at jeg er igang igen? Peace

Rullende Øjne

Mikkellas
Gæst

« Svar #78: 14 Dec 2006, 18:32 »

Undskyld jeg først skriver en kommentar nu.

Flot at du formår at gå videre efter 1-1 i PARKEN, en sejr i Amsterdam er fantastisk flot. Desværre havner du i "The group of death", ligesom Brøndby gjorde i 1998/1999. Men tænk på det positive. Du skal virkelig satse på hjemmebane. Du skal bare sørge for at du vinder dine kampe hjemme eller får hevet nogle uagjorte hjem. På udebane skal du bare have uafgjort eller holde æren i hold.

Du kan snart ikke have flere talenter, du har da snart købt alle dem der er i spillet. Det lover godt for fremtiden Thumbs Up

Og så her til sidst vil jeg gerne lige se et SS af Atiba Hutchinson Smiley

Berendt
Manager

« Svar #79: 14 Dec 2006, 18:52 »

Undskyld jeg først skriver en kommentar nu.

Flot at du formår at gå videre efter 1-1 i PARKEN, en sejr i Amsterdam er fantastisk flot. Desværre havner du i "The group of death", ligesom Brøndby gjorde i 1998/1999. Men tænk på det positive. Du skal virkelig satse på hjemmebane. Du skal bare sørge for at du vinder dine kampe hjemme eller får hevet nogle uagjorte hjem. På udebane skal du bare have uafgjort eller holde æren i hold.

Du kan snart ikke have flere talenter, du har da snart købt alle dem der er i spillet. Det lover godt for fremtiden Thumbs Up

Og så her til sidst vil jeg gerne lige se et SS af Atiba Hutchinson Smiley
Gør ikke noget du først skrive nu Wink bare rolig...

Er ikke helt enig med dig i vurderingen af gruppen, synes selv gruppen minder meget om den FCK var i i år. Der er ikke den store forskel på Arsenal og Man Utd i FM, det samme gælder Roma og Celtic... og Benfica er vel Benfica Wink dog mener jeg at jeg har et stærkere hold end det Ståle har haft at arbejde med, hvilke kan være med til at sikre de 2-3 mere, som kan sende os videre... Jeg ved godt jeg skal spille min chancer, og i kommer ikke til at følge et F.C. K.-hold der pakker sig nej, for ikke at tabe..

Et SS at Hutchi skal du nok få senere, men det bliver ikke lige nu...

Møller
Gæst

« Svar #80: 14 Dec 2006, 19:02 »

Mener med en ordenlig blog ^^

Berendt
Manager

« Svar #81: 14 Dec 2006, 19:03 »

Mener med en ordenlig blog ^^
Nårh, okai... Opstemt så jeg med

Mikkellas
Gæst

« Svar #82: 14 Dec 2006, 19:06 »

Gør ikke noget du først skrive nu Wink bare rolig...

Er ikke helt enig med dig i vurderingen af gruppen, synes selv gruppen minder meget om den FCK var i i år. Der er ikke den store forskel på Arsenal og Man Utd i FM, det samme gælder Roma og Celtic... og Benfica er vel Benfica Wink dog mener jeg at jeg har et stærkere hold end det Ståle har haft at arbejde med, hvilke kan være med til at sikre de 2-3 mere, som kan sende os videre... Jeg ved godt jeg skal spille min chancer, og i kommer ikke til at følge et F.C. K.-hold der pakker sig nej, for ikke at tabe..

Et SS at Hutchi skal du nok få senere, men det bliver ikke lige nu...

Okay, det kan jeg så godt se nu, men  ved ikke med styrkeforholdende mellem klubberne i FM, da jeg ikke har det nye endnu. Smiley

Berendt
Manager

« Svar #83: 14 Dec 2006, 19:11 »

Okay, det kan jeg så godt se nu, men  ved ikke med styrkeforholdende mellem klubberne i FM, da jeg ikke har det nye endnu. Smiley
Nej, okai... Men de er jo også forholdvis tætte i virkeligheden... Den største forskel er ikke spillerens niveauer, men taktiken bag holdet..

Mikkellas
Gæst

« Svar #84: 14 Dec 2006, 21:45 »

Ok, kommer der nogle updates i aften og et SS af "Hutch"? Smiley

Berendt
Manager

« Svar #85: 14 Dec 2006, 21:59 »

Du kan da godt lige få et SS af Atiba, men han er jo ikke benyttet så meget, så han har ikke udviklet sig så meget endnu.

Men nej, der kommer ikke nogen update før i næste uge... har været syg de sidste par dage, og det er derfor jeg har haft så meget tid til at spille... Nu er jeg rask, og weekenden er fuld af planer Smiley

Rullende Øjne

Mikkellas
Gæst

« Svar #86: 14 Dec 2006, 22:08 »

Han ser da god ud, og han kan stadig nå og udvikle sig meget i og med at han ikke er mere end 23 år, så brug ham dog Wink

Berendt
Manager

« Svar #87: 14 Dec 2006, 22:15 »

Han ser da god ud, og han kan stadig nå og udvikle sig meget i og med at han ikke er mere end 23 år, så brug ham dog Wink
hehe, jah han kan udvilkle sig meget... lige som alle de andre jeg har der kan spille hans pladser... jeg forsøger at give dem alle sammen spille tid Wink

Mikkellas
Gæst

« Svar #88: 14 Dec 2006, 22:26 »

Det er også fint nok, så får du jo en vanvittig god off. midtbane i fremtiden, hvis ingen af dem bliver solgt Thumbs Up

Berendt
Manager

« Svar #89: 14 Dec 2006, 22:28 »

jah det har jeg... det var også derfor jeg valgte at sælge to så dygtige spillere som Hjalte Nørregaard og Razak Pimpong...

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010