home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1092 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 19984 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #30: 10 Dec 2006, 11:14 »

Jeg syntes, at det er en rigtig god blog du har sat igang her. Og tillykke med alle titlerne. Jeg syntes det er en rigtig god og spændene måde du skriver på. Det giver mig virkelig lyst til at læse Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #31: 10 Dec 2006, 11:29 »

Jeg syntes, at det er en rigtig god blog du har sat igang her. Og tillykke med alle titlerne. Jeg syntes det er en rigtig god og spændene måde du skriver på. Det giver mig virkelig lyst til at læse Smiley

Mange tak ska' du ha' Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #32: 10 Dec 2006, 12:40 »

Glæder mig til at se indkøbene i den nye sæson, en arvtager for Klose skal vel findes?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #33: 10 Dec 2006, 12:58 »

Glæder mig til at se indkøbene i den nye sæson, en arvtager for Klose skal vel findes?

Ja, og det kan du lige tro jeg har fundet Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #34: 10 Dec 2006, 13:21 »

Titlen skal forsvares
D. 25. August 2013


..Og Valencia ligner et hold for hvem det er mere end muligt. Først skal vi lige have et kig på, hvem manager Rasmussen hentede til sit hold i Juli måneds transfervindue.

Miroslav Klose har igennem de seneste år brilleret ved at score masser af mål for Valencia, men nu ser hans tid ud til at være ovre. Han havde en gylden periode på 5 sæsoner, hvori han blev holdets topscorer hver gang:

Men den tid er som sagt ovre, og derfor har Kasper Pyndt Rasmussen hentet en fuldgod erstatning i ex-Barca spiller, Bojan. Blot 100 mio. kr. måtte han slippe for den kommende verdensstjerne, der udtrykker tilfredshed med skiftet.

Sammen med Bojan er 2 spillere sluttet sig til holdet. Den ene er den 24 årige målmand, Ismael, der kommer fra en god tid i Juventus. Han forventes dog kun at starte på bænken, da målmænd som Kameni og Enyeama kommer i første række.
Sammen med Ismael har Loïc Abenzoar sluttet sig til truppen. En rigtig stærk højreback og central forsvarer, der kommer fra et ophold i Recreativo de Huelva. Hvis Abenzoar imponerer sin manager vil han med høj sandsynlighed komme til at starte inde, men der er rift om pladsen på højrebacken, hvor Anthony Vanden Borre og Leyrielton også kan spille.
(Tv: Bojan, Midten: Ismael, th: Loïc Abenzoar)


Valencia har spillet 3 kampe i den nye sæson og det er blevet til 2 sejre. Først skulle de op imod Barca i Supercopa'en. Den første kamp tabte de 1-0 og fik 2 mand udvist, den anden kamp vandt de 2-1 og fik igen 2 mand udvist. En forfærdelig start og Barca vandt da også Supercopa'en sammenlagt.
Der er blevet spillet én ligakamp - det var mod Osasuna og her vandt Valencia med imponerende 5-1. 28-årige Lukas Podolski nettede 4 gange i sejren.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #35: 10 Dec 2006, 15:11 »

Er klose stoppet, eller er han solgt?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #36: 10 Dec 2006, 15:26 »

Nej, jeg har ham skam endnu Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #37: 10 Dec 2006, 18:45 »

Nye indkøb og topplacering
D. 24. November 2013


Inden julivinduet lukkede hentede Kasper Pyndt Rasmussen yderligere to spillere for den samlede sum af 660 mio. kr. Mere om dem om lidt.
Nu er vi således nået November og Valencia har netop erobret førstepladsen i La Liga, da holdet for nylig slog ærkerivalerne fra Real Madrid med 2-0 hjemme på Nuevo Mestalla.

De to nye spillere i truppen er ekstremt dygtige og var for få år siden nogen af Europas største talenter. Her er tale om Micah Richards og Raúl García. Begge spillere har kostet 330 mio. kr. og dermed ligger Valencias økonomi i øjeblikket på lige omkring de 550 mio. kr., hvilket dog stadig er en horribel stor sum.


De to nye spillere gav følgende kommentarer til skiftet:

Det er noget jeg har set frem til længe. Jeg har været i Manchester City siden jeg var teenager og jeg følte ikke rigtig jeg kom videre. Det er dejligt at spille i en topklub og jeg føler, at jeg er faldet rigtig godt til her i Spanien.
- Micah Richards

Jeg har haft en god tid i Inter, hvor vi har opnået en del succes, men jeg ville gerne hjem til Spanien og at få et tilbud fra sidste års mestre og forrige års Champions League vindere, var ikke noget jeg kunne afslå sådan lige
- Raúl García



11 kampe er der blevet spiller i La Primera División og blot 2 er ikke endt i sejr for Valencias vedkommende.
Resultaterne ser ud som følger:

0-2 Betis - Valencia
0-0 Valencia - Villareal
2-0 Valencia - Atlético
1-0 Valencia - Deportivo
0-3 Castellón - Valencia
2-1 Getafe - Valencia
1-2 Cádiz - Valencia
1-0 Valencia - Alavés
0-2 Mallorca - Valencia
1-2 Sevilla - Valencia
2-0 Valencia - Real Madrid
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #38: 10 Dec 2006, 18:59 »

Det ser da godt ud. Barre lidt ærgeligt at det lige er Getafe du taber til.

Nogle spændende spillere du har fået til klubben. Kunne man få lov at se SS af de to Micah og Raul Garcia ? Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #39: 10 Dec 2006, 19:01 »

Nej, jeg har ham skam endnu Smiley

Men han stopper snart?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #40: 10 Dec 2006, 19:03 »

Men han stopper snart?

Nej, han er bare blevet ringere pga. alderen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #41: 10 Dec 2006, 19:34 »

Hvad er det foresten for en skrift du bruger?

Han bruger verdana. Kan også ses ved at citere indlægget.  Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #42: 10 Dec 2006, 19:37 »

Jeg har undladt at stemme i afstemningen, men er helt enig i United-styrers indlæg. Jeg savner noget kreativitet og noget anderledes, for du ynder at skrive super godt, men det er ikke en så stor nydelse af læse en blog, når det er det samme om og om igen, bare med en anden klub. Jeg synes ikke, at nogen af afstemningsmulighed erne rammer mit syn

Held og lykke, glæder mig til at læse.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #43: 10 Dec 2006, 20:09 »

Stadig på toppen
D. 11. December 2013


D. 27. November møder Valencia Málaga. En modstander, der skal slås og det bliver de. Kloses tyske arvtager, Podolski netter til 1-0 lige inden pausen. I kampens overtid gør Juárez det til 2-0 på et flot hovedstød. Det bliver også kampens resultat og da Real Madrid samtidig taber har Valencia nu 3 point ned.

D. 30. November udtrykker Enyeama sin utilfredshed med at være reservekeeper. Manageren lover ham at han nok skal få sin chance i de kommende uger, men eksperter ser det dog som usandsynligt at nigerianeren kommer til at overtage for Kameni i det lange løb.
Samme dag møder Valencia Levante ude. Ufatteligt ufortjent vinder hjemmeholdet og Valencia er igen presset i toppen af La Liga.

D. 4. December formår Valencia at slå Charlton med 1-2 ude. Vi har ikke hørt meget om Valencias præstationer i Champions League, men holdet endte i gruppe med Lille, Köln og Charlton. Det er blevet til 3 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag. Det har resulteret i en førsteplads til Valencia.

D. 8. December bliver det Recreativos tur til at få klø, da Raúl García, Sergio Agüero og Bojan netter i en sejr, der lyder på 3-0. Kampens bedste bliver for første gang i sin tid i Valencia, Raúl García, der modtager stående klapsalver fra de 65.000 tilskuere.

D. 11. December kommer Tenerife på besøg og igen sejrer Valencia hjemme på Mestalla - denne gang med 4-0. Leyrielton, Agüero, Bojan og Skjelbred scorer målene. Sidstnævnte kåres også som kampens bedste med et 10 tal. Samtidig sætter Real Madrid point til ved at spille 0-0 mod Gimnástic og Valencia har dermed et hul på 2 point.



Møddet med Barcelona
D. 14. December 2013


I dag kom Barcelona på besøg på Nuevo Mestalla til en topkamp mod Valencia. En kamp, der ikke var videre afgørende nu, men kunne blive det i det lange løb. Topkampene er altid vigtige. Her kommer et referat af kampen:


Spillerne entrerer Nuevo Mestalla med anspændte miner, velvidende at dette er en af sæsonens vigtige kampe. 74.000 ellevilde tilskuere tiljubler dem som kampen går i gang.
Valencia lægger stærkt ud. Garcia fører bolden frem af banen, spiller den videre til Bojan og så scorer han sikkert. Flot kontramål og 1-0 til Che efter blot 1 minut. Barca presser og franske Higuain er flere gange tæt på at udligne indenfor det første kvarter. Første halvleg er en meget kedelig affære og der bliver ikke scoret mere. Micah Richards har dog spillet imponerende godt.
Barca starter 2. halvleg bedst, men det er alligevel Podolski der scorer til 2-0 for Valencia på Bojans oplæg. Barcelona formår aldrig at være rigtig farlige og så gør Podolski det blot til kampens slutresultat, 3-0.




Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #44: 11 Dec 2006, 13:32 »

Lækkert, lækkert, lækkert Cube.. Som altid! Smiley - Kunne du ikke smide et SS af Madrids hold? De må jo også have nogle fantastiske spillere siden de kan holde trit med dig.. ?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010