home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 19962 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #15: 09 Dec 2006, 12:37 »

Må jeg ikke få et SS af Bangura ? Jeg havde ham i et spil i 06 i Aalesund, og kunne godt tænke mig at se ham i 07 Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #16: 09 Dec 2006, 12:40 »

Må jeg ikke få et SS af Bangura ? Jeg havde ham i et spil i 06 i Aalesund, og kunne godt tænke mig at se ham i 07 Smiley

Gerne:
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #17: 09 Dec 2006, 12:48 »

Hvilke af dem i truppen er regens? Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #18: 09 Dec 2006, 12:51 »

Javier Expósito og så tror jeg også at Damián Juárez er det. Ellers er der ikke nogen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #19: 09 Dec 2006, 12:58 »

Ok Smiley hvornår kommer næste update? For jeg er hooked Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #20: 09 Dec 2006, 12:59 »

Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #21: 09 Dec 2006, 13:00 »

Ok Smiley hvornår kommer næste update? For jeg er hooked Opstemt

Forhåbentlig inden længe Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #22: 09 Dec 2006, 13:27 »

Hvilken af svarende under afstemningen er den som U-S og undertegnede efterlyser? Huh
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #23: 09 Dec 2006, 13:29 »

Hvilken af svarende under afstemningen er den som U-S og undertegnede efterlyser? Huh

Mere historiepræget.

EDIT: Eller udelukkende historiepræget for den sags skyld, men det er jo ikke min opgave at sige, hvad du mener? Wink
« Seneste Redigering: 09 Dec 2006, 13:31 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #24: 09 Dec 2006, 13:40 »

Godt nytår!
D. 1. Februar 2013


En halv sæson er spillet til ende og Los Che ligger på en umiddelbar 1. plads i La Liga. Holdet har nemlig sejret i de sidste 7 kampe, mens Real Madrid i deres sidste kamp tabte til Barcelona ude. Kasper Pyndt Rasmussen udtaler: "Real Madrid henter os ikke - vi er en klasse bedre." Ja, manden har tydeligvis en mand med selvtilliden i orden. Han har dog også noget at have den i, da hans hold er nr. 1 på Europaranglisten og har vundet deres samtlige seks kampe i Champions League gruppen i denne sæson.

Valencia har lavet en rundspørge, for egen regning, der påviser at 89% af fansene er tilfredse med holdets umiddelbare position, mens 6% er utilfredse og de resterende 5% synes at manageren skal smides på porten, hvis han ikke henter klubbens første mesterskab i lang tid.

Januarvinduet er netop lukket og den karismatiske dansker har hentet to spillere til klubben, hvor enkelte spillere (læs: Vicente og Joaquín) er ved at være oppe i årene. Derfor blev først italieneren Simone Loiodice (th.) og dernæst nordmanden Per Ciljan Skjelbred (tv.) hentet. Den samlede pris for de to lød på 167,5 mio. kr.
Samtidig blev franske Charles N'Zogbia solgt til Inter for 220 mio. kr. En pæn pris.




Loiodices debutkamp
D. 3. Februar 2013


7 sejre i træk - således ser det ud for Kasper Pyndt Rasmussen og Valencia når man kigger på ligaen, og holdet kan i dag, d. 3. Februar, hente den 8. Rekorden for Valencia er stadig 9 kampe og den blev sat for 2 år siden.

Det er samtidig i dag, at den 23 årige italiener, Simone Loiodice, får debut får Valencia. Venstrefløjen har tidligere
spillet 8 U21 landskampe, men har stadig sin første A landskamp til gode, hvilket måske kan undre, eftersom hans kvaliteter er i top.

Spillerne træder ind på banen og mødes af tilskuernes brøl. Der er især klapsalver til den nye, der ser noget forbløffet ud over det overvældende syn af 74.000 begejstrede tilskuere. Dagens modstander er Deportivo la Coruña - ikke en kamp, hvori man kan tage sejren for givet. Vi vil i dag følge Simone Loiodice og analysere hans debutkamp:

Efter blot 3 minutters spil kommer Valencia i front. Det er Sissoko, Agüero og Klose, der arbejder fornemt sammen og til sidst er det sidstnævnte der banker den i nettet. Simone er ikke med i scoringen. 10 minutter senere får Simone sin første betydelige boldberøring, da han sender en god aflevering ind til Agüero, der tackles og Valencia får frispark lige udenfor feltet. Simone sparker selv frisparket - et ganske godt forsøg, men målmanden redder. Så sker

   
Miroslav Klose åbnede scoringen i dag
der nogen uheldigt; Simone Loiodice bliver småskadet og bliver skiftet ud i pausen. Hvis man skal give ham en karakter for den ene halvleg han spillede i dag, må den ligge omkring middel. Han formåede ikke at sætte sig igennem, men det var der til gengæld mange andre, der heller ikke har gjort i 1. halvleg, selvom Valencia er foran.
Marcelo erstatter således Simone Loiodice på venstrefløj positionen efter pausen. Efter 71 minutter er det Agüero, der fumler bolden i nettet og så synes sejren sikker. Inden da er Los Che dog uheldige to gange, da Klose og Sissoko må skiftes ud med skader. Sejren kommer aldrig i fare og Valencia vinder deres 8. sejr på stribe. Holdet har i 23 kampe kun lukket 8 mål ind.
 

Efter kampen fik vi følgende kommentar fra den unge italiener: "Det var rigtig sjov at spille i dag. Jeg fik dog lidt problemer med lysken lige inden pausen, men det er vist ikke så slemt og jeg forventer snart at være tilbage. Det er rart at få bekræftet, at man kan være med på det her niveau."




Den økonomiske situation
D. 4. Februar 2013


Det ser uhyggeligt godt ud rent økonomisk for Valencia, der bare udvikler sig mere og mere på den front. Holdet er i øjeblikket nr. 9 over Europas rigeste klubber, men ledelsen forventer yderligere avancement efter denne sæson. Efter juli er balancen steget med 100 mio. kr., hvilket er rigtig flot. Klubben er for første gang efter Kasper Pyndt Rasmussen overtog den over de 800 mio. kr.

« Seneste Redigering: 09 Dec 2006, 16:14 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #25: 09 Dec 2006, 13:41 »

Til jer 4, der efterlyser noget mere fortælling i bloggen: Opfyldte denne update jeres behov?

Mere konstruktiv kritik =) Det er dét jeg lever og ånder for.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #26: 09 Dec 2006, 15:24 »

det er jo kanon cube/kasper.. du styrer jo for vildt mand Peace KUTGW crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #27: 09 Dec 2006, 15:49 »

Fortsat på toppen
D. 5. Marts 2013


Juan Soler, præsident i Valencia, har skamrost den danske manager på det seneste. Valencia er fortsat på toppen og det har de efterhånden været et stykke tid nu. Der er dog ikke langt ned til Real Madrid, der ligner de eneste udfordrere for Los Che.


Senest satte madrilenerne, til Valencias store held, point til mod Castellón, mens Valencia slog Recreativo med 1-0 på et mål af Lukas Podolski. Dét betyder at Valencia nu har 3 point ned til Real Madrid. Det største hul hidtil i denne sæson.

Noget Valencia er blevet rost meget for er deres defensiv. I 28 ligakampe har de kun lukket 9 mål ind. Samtidig scorer holdet mere end 2 mål i snit og Rasmussen kan dermed stille sig godt tilfreds med sit mandskabs præstationer.

I Champions League klarede man sig således videre fra gruppespillet og nu hed modstanderen Köln, der overraskende var gået til 1/8 delsfinalen. Det første opgør endte 1-1 på tysk grund. I returkampen spændte Valencia imidlertid buen og vandt med hele 5-0. Dermed er holdet nu videre til kvartfinalerne med samlet 6-1. Overbevisende.

Copa Del Rey har også været en god oplevelse for Che fansene, der har set deres mandskab kvalificere sig til semifinalen med først 0-1 nederlag og dernæst 4-1 sejr over Atlético Madrid. 4-1 sejren var en kamp, man sent vil glemme. Der stod 1-1 indtil det 81. minut og Che skulle score 2 gange for at gå videre, men så slog reserven Ñíguez pludselig til og nettede 2 gange og da Klose ligeledes nettede, endte kampen 4-1.

Således er status altså for Valencia:




Kommentarer til Valencias sæson som den er forløbet indtil nu:

Jeg har hele tiden vidst at vi var de bedste. Når sæsonen er slut er vi helt sikker klar etter i La Liga. Prøv bare at se, hvor lidt mål vi lukker ind, mand. Kan Real Madrid eller Barca eller Atlético det? Nej, det tror jeg ikke. Ha!
- Leo Alonso, kæk Valencia-fan

Valencia har vist tålmodighed, offervilje, kampgejst og styrke i de vigtige kampe, og det er dét, der kendetegner et tophold. Jeg tror vi kan forvente os meget mere af et hold, der efter min mening ligner en retmæssig tronarving for Barcelona, der har vundet mesterskabet de sidste 4 år.
- José Javier Avelón, spansk sportskommentator og fodboldekspert.

Vi har spillet rigtig godt i de afgørende kampe og jeg tror det er dét, der har gjort udslaget. Det hjælper selvfølgelig også at vi ikke har lukket særlig mange mål ind. Stor cadeaut til Kameni for dét, men selvfølgelig også vores forsvar som har stået fantastisk. For mit vedkommende er det nok ved at ebbe lidt ud. Jeg nærmer mig de 35 år og jeg er begyndt at overveje min fremtid.
- Miroslav Klose, legendarisk bomber i Valencia.

Vores force har været det meget stabile niveau, vi har holdt, men også at vi altid har haft tro på os selv og har turdet satse. Jeg er ikke bange for at sige, at vi er verdens bedste hold, for det er vi, og vi bliver kun bedre. Bare vent og se. Vi bliver det nye Barcelona.
- Kasper Pyndt Rasmussen, succesrig manager i Valencia.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #28: 10 Dec 2006, 10:58 »

Gyldne dage for Los Che
D. 20. Juni 2013


Efter 8 år i skyggen af Barcelona og Real Madrid er Valencia endelig tilbage. I den forgangne sæson vandt klubben, til fansenes store begejstring, endelig titlen hjem til Mestalla. Over de 38 ligakampe viste Valencia et evigt stabilt niveau og formåede kun at tabe 3 kampe og lukke 15 mål ind. Holdet tabte  til Real Madrid i 3. sidste runde, men på det tidspunkt var Los Che ikke til at hente.
"Det kunne ikke blive meget større for os," udtaler Kasper Pyndt Rasmussen. "Nu har jeg prøvet at vinde alt, hvad der er værd at vinde indenfor klubfodbold, men det stopper ikke her. Vi vil hele tiden søge at udvikle os. Nu er vi jo også faldet ned som nr. 2 på Europaranglisten og det vil vi gerne rette op på."

Grunden til at Valencia dumpede en placering - fra 1 til 2 - på den europæiske rangliste over klubhold, var fordi at holdet ikke nået længere end kvartfinalen i Champions League. Sidste stop blev rivalerne fra Real Madrid, der slog holdet ud med samlet 4-0. Det er også netop Real Madrid, der nu ligger nr. 1 på ranglisten.

I Copa Del Rey nåede Valencia finalen, hvor modstanderen hed Barcelona. Sidstnævnte kom bedst fra start og førte med 0-1 indtil langt inde i 2. halvleg, hvor Miroslav Klose så fik udlignet. Det mål kan have været hans sidste på topplan. Tyskeren er nu 35 år gammel.
Kampen fandt ingen afgørelse i ekstra tid og så blev det tid til straffesparkskonkur rence. Her var Barcelona stærkest og catalanerne vandt dermed finalen.

Men alt i alt var det en rigtig god sæson for Valencia, der sluttede således af med 89 point og en målscore på +54. Manager Kasper Pyndt Rasmussen og hans mandskab går en lys tid i møde.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #29: 10 Dec 2006, 11:12 »

Godt nytår!
D. 1. Februar 2013


Rigtig god update. Har ikke lige tid til at læse de efterfølgende, men jeg håber, at de er skrevet i samme stil. Fremragende Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010