home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1136 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 20040 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #90: 15 Dec 2006, 20:59 »

Nye græsgange
16. Maj 2016


Så skete det. Manager Kasper Pyndt Rasmussen sagde op i Valencia efter en sæson, hvor han hentede den eneste titel han manglede i skabet, Copa Del Rey. Efter at have slået Deportivo og Barca ud af turneringen slog Valencia i finalen Málaga med 2-0.
I ligaen var det for første gang i 3 år begyndt at knibe og Valencia lå ved Rasmussens afgang ikke til at vinde titlen.

   Jubelscener efter Valencias 5-1 sejr mod
    Liverpool. Men glæden blev overskygget
    af Rasmussens afgang fra posten dagen
    efter.
Til gengæld skaffede Rasmussen, i sin afskedskamp, klubben en 5-1 sejr over Liverpool efter forlænget spilletid. Da Valencia havde tabt med 3-0 i første kamp var en 4 måls sejr nødvendig og de fik de i den måske mest spektakulære kamp Rasmussen har anført sit hold i: Efter ordinær spilletid stod der 3-0 til Valencia og kampen gik ud i forlænget. Her fik Liverpool hurtigt reduceret og så havde Valencia ikke lang tid til at score de 2 mål, der nu var nødvendige, men det gjorde det. I det 118. og 120. minut scorede hhv. Eli Zizov og Lukas Podolski og så kom Valencia minsandten i finalen. En afskedskamp som Rasmussen beskrev "fantastisk" og fansene beskrev "værdig for vores danske konge."

For at opsummere, hvad Rasmussen opnåede i sin afskedssæson for Valencia: Vinder af Supercopa, vinder af Klub VM (for 3. gang), vinder af Copa Del Rey og en finaleplads i Champions League.

Kasper Pyndt Rasmussen har således sagt op i Valencia for at skifte til en anden klub, men hvilken klub er her tale om? Det vil i få en tid til at tænke over.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2006, 21:01 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #91: 15 Dec 2006, 21:01 »

En afstemning er hermed oprettet.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk til...?
« Svar #92: 15 Dec 2006, 21:42 »

God afslutning på en fantastisk tid i det spanske Los che ... 5-1  Shockeret damn

Godt arbejde i endnu en klub , fortsæt arbejdet i din næste klub Smiley

KUTGW
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk til...?
« Svar #93: 16 Dec 2006, 17:22 »

Rasmussen fortsætter i Sunderland
D. 1. januar 2017


Kasper Pyndt Rasmussen valgte at fortsætte sin gloværdige karriere i den engelske Premier League-bundklub, Sunderland. En klub, der trods sportslige problemer havde en økonomi på omkring 250 mio. kr., da Rasmussen overtog holdet. Der resterede to kampe af ligaen, da han overtog og i de to kampe blev det til 1-1 mod Wigan og en formidabel 5-1 sejr over Fulham.

Transfervinduet åbnede og Rasmussen var ikke sen til at handle. Økonomien havde arbejdet sig op på 350 mio. kr. via bl.a. spillersalg og den danske manager brugte hurtigt en pæn sum penge. Først betalte han 80 mio. kr. for brasilianeren, Fernando, hvorefter han slap 70 mio. kr. for forsvarstalentet Matt Wright. Ydermere blev den dygtige angriber, Roberto Jansen hentet i Milan for blot 22 mio. kr.
Med disse indkøb kom Rasmussens hold til at se således ud:

Som det ses fik Rasmussen sig igen en landsmand, nemlig Magnus Troest - tidligere FCM spiller - der skulle få en central rolle i Rasmussens midterforsvar. Men de største profiler måtte være spillere som nyindkøbte Jansen og Fernando samt Bertrand på venstre back positionen.
Bestyrelsen og fansene forventede en sikker midterplacering til Sunderland i Rasmussens første sæson i klubben. En opgave, den positive dansker var sikker på han kunne løfte: "Vi går efter Europa," lød udmeldingen. Medieprognosen lød imidlertid på en 13. plads.

   Sunderland og The Stadium of Light kunne byde et nyt
    ansigt velkommen på sidelinjen. Kasper Pyndt Rasmussen
    har overtaget Sunderland - og det med succes.


Rasmussen skulle ikke have det let fra start. I sine første 5 kampe i spidsen for Sunderland skulle de op imod Manchester United, Arsenal og Chelsea. Det så ikke ud til at blive let, men Sunderland gjorde enhver forventning til skamme. Efter at have slået Leicester med 3-0 i åbningskampen formåede de på mirakuløs vis at spille 2-2 med Arsenal, inden det blev til ligeså overraskende 0-0 mod Chelsea.
Ingen de mødte Manchester United formåede de overraskende at slå Middlesbrough med 0-1 ude. Og så minsandten om de ikke også fik uafgjort mod Manchester United. 0-0 blev det igen.

Således klarede Rasmussen sig igennem sine første 5 kampe i spidsen for Sunderland med uafgjort mod 3 af ligaens allerstørste klubber og sejre mod Leicester og Boro. Hvilken start for den legendariske dansker.



Nu - d. 1. januar - kan vi kigge tilbage på nogle gode måneder for Sunderland. Holdet, der er spået til at ligge under midten besidder en øjeblikkelig ? plads.
Rasmussen fortsatte med endnu 4 kampe, hvor hans mandskab ikke blev besejret: 3-1 over Reading i Carling Cuppen og 2-1, 1-1 og 1-1 mod henholdsvis Wigan, Everton og Liverpool i Premier League. Efter Wigan kampen blev Rasmussen kåret som månedens bedste manager for September:

Sunderland var ubesejret i 11 kampe, da Charlton stoppede dem. Sunderland spillede en miserabel kamp, fik en mand udvist og tabte med 4-0.

Siden har vi ikke set mange udsving fra Sunderland. De har spillet en del kampe uafgjort, vundet nogle og tabt få. Holdet har formået at slå bl.a. Tottenham og Aston Villa, mens det er blevet til nogle skuffende nederlag mod blandt andre Portsmouth og Blackburn (Carling Cuppen - Sunderland er således ude).

   Kampen mod Leicester fik Sunderland ud af en
    uheldig stime. Udekampen endte med en impo-
    nerende 0-5 sejr til de rød-hvide.


I oktober var der ingen priser til Sunderland, men i November blev Rasmussen igen kåret som månedens manager og havde dermed høstet prisen for 2. gang i sine blot 3 måneder som Sunderland boss. Hvor november måned var en stor succes for danskeren og Sunderland blev den næste ganske miserabel. Efter 3-0 sejr over *Bolton begyndte de ud af ingenting pludselig at spille rigtig skidt, hvilket resulterede i blot 1 point i de følgende 4 kampe. Den største skuffelse var kampen mod Stoke, hvor Sunderland førte med 0-2 og endte med at tabe med 3-2. Men så endte stimen lige så pludseligt som den var startet. Sunderland besejrede Leicester ude med overbevisende 0-5 og holdet kan dermed gå til 1. januar med en imponerende 6. plads i Premier League.

Kasper Pyndt Rasmussen fik selvfølgelig ingen hyldest for december måned, men det gjorde hans unge indkøb Matt Wright, der blev kåret til månedens unge spiller.
Stillingen d. 1. januar ser således ud:

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Emillionaire
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #94: 16 Dec 2006, 17:30 »

hvem fik du Damián Juarez fra ?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #95: 16 Dec 2006, 17:37 »

Cube jeg er ked af at sige, Men kæft hvor ser du ikke smart ud på det billede Wink Ellers ser det da rigtig godt ud for Sunderland... Har ham der Roberto Jansen spillet godt, og hvor mange mål ? KUTGW! Thumbs Up
btw hvorfor er Middlesbrough frataget 9 point Huh
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #96: 16 Dec 2006, 19:12 »

Glimrende start og et glimrende valg. Det var naturligvis også Sunderland, min stemme faldt på.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #97: 16 Dec 2006, 19:14 »

Nice cube, går med på DonAbramovich vogn med, kæft et billede Opstemt

Ellers godt, og vil også gerne vide hvorfor de er det

KUTGW
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #98: 17 Dec 2006, 03:40 »

Cube jeg er ked af at sige, Men kæft hvor ser du ikke smart ud på det billede Wink Ellers ser det da rigtig godt ud for Sunderland... Har ham der Roberto Jansen spillet godt, og hvor mange mål ? KUTGW! Thumbs Up
btw hvorfor er Middlesbrough frataget 9 point Huh

Hæhæ Grin Jeg ser ikke smart ud generelt!
Roberto har spillet ganske udemærket og ca. scoret i hver 2. kamp. Kan ikke lige huske, hvor mange mål - skriver når jeg åbner FM engang imorgen/i dag.

Ved faktisk ik helt hvorfor. Det er noget med deres administration. Men grineren nok at klubber kan blive frataget point ude i fremtiden - vidste jeg faktisk ikke før det skete her.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #99: 17 Dec 2006, 03:41 »

hvem fik du Damián Juarez fra ?

Fra Werder Bremen, men han er regen, såh Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #100: 17 Dec 2006, 03:48 »

nice blog cube
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #101: 17 Dec 2006, 13:48 »

nice blog cube

Tak, donut17 Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #102: 17 Dec 2006, 14:00 »

Spændende valg Cube Smiley

Hvor god er Magnus Troest ? og bruger du ham? :p
Logged

Waaah

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #103: 17 Dec 2006, 14:09 »

Spændende valg Cube Smiley

Hvor god er Magnus Troest ? og bruger du ham? :p

Han er ganske udmærket :-) Og ja, som du kan se i mit SS af holdet, bruger jeg ham i startopstillingen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #104: 17 Dec 2006, 14:10 »

Fantastisk at du er i en lille klub nu, virkelig GREAT Thumbs Up Er den indkøbte Wright regen?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010