home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 20042 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #75: 12 Dec 2006, 21:59 »

Har lige læst hele din nye blog Cube. Endnu en verdensklasse blog fra din side SmileySmileySmiley

Mange tak Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #76: 12 Dec 2006, 22:29 »

Joseph leverer stærkt indtryk
13. Februar 2015


3 kampe har han spillet, den unge Roger Joseph, og, hvor mange mål har han scoret? Hele 4 er det minsandten blevet til og én gang er han blevet kåret til kampens bedste spiller. "Det har været fantastisk at opleve modtagelsen i klubben - især efter min første kamp, hvor jeg fik scoret to gange," udtaler spilleren selv.



3 vigtige kampe
21. Februar 2015


Den følgende kamp mod Real Madrid var selvfølgelig en regulær topkamp, men en topkamp, hvori Valencia kunne tillade sig at sætte point til:

Kampen starter uden de store chancer, men efter 20 minutters spil kommer hjemmeholdet, Real, i front på et kontraangreb, hvor Robinho netter. Det er Real Madrids første halvleg, men der bliver ikke scoret yderligere inden pausen. En af Valencias dårligste halvleger i denne sæson.
Og madrilenerne fortsætter blot efter pausen, 2-0. For at understrege fiaskoen bliver Joseph skadet i slutminutterne, og selvom Agüero reducerer i overtiden er nederlaget en realitet. Holdet har dog endnu 3 point ned til Real Madrid på 2. pladsen.



Den næste kampe stod mod Ajax i Champions League 1/8 finalen. En kamp som Valencia burde vinde, på trods af Ajax' hjemmebanefordel:

Første halvleg forløber uden de store chancer, men i overtiden får Ajax smidt Nigel de Jong ud og så ser det godt ud for Valencia, der lægger tryk på og kort efter kommer foran ved Agüero. Valencia spiller dog en noget broget kamp. Der bliver ikke scoret flere mål i dag.


I dag mødte Valencia så Barcelona i den 3. vigtige kamp på stribe. Opgøret i dag kunne være vitalt i mesterskabskampen. Men Valencia var på hjemmebane og favoritter:

De første 35 minutter bliver uden de store begivenheder, men pludselig bliver Eli Zizov, helt ubegrundet, vist ud og nu bliver det for alvor svært for Che, der sætter Bojan ind som enlig angriber på toppen. Alligevel har de kort efter 2 gode forsøg, men der står 0-0 ved pausen.
Der opstår sjældent mere end halve chancer, men pludselig falder en lang bold ned til Bojan, der får den bakset i nettet, 1-0 til Valencia.
I det 73. minut får Barca Gonzalo Castro vist ud og så ser det betydeligt lettere ud for hjemmeholdet og Bojan får fire forsøg, der er uhyggeligt tæt på at gå ind.
Valencia slår, fuldt fortjent, Barcelona med 1-0 hjemme.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #77: 13 Dec 2006, 19:53 »

Tryk på i toppen
11. April 2015


Valencia har ikke levet op til sidste sæsons flotte præstation i La Liga. Trods en perfekt start er der hårdt pres på i toppen af tabellen, hvor Real Madrid hele tiden har ligget og jagtet holdet, der trods alt kun har tabt 3 ligakampe. Real Madrid og Valencia har i øjeblikket begge 74 point, men sidstnævnte er etter i kraft af en bedre målscore.

"Vi har været lettere svingende på det sidste, men ligger alligevel nr. 1 og det viser styrke," udtaler Rasmussen til spansk presse.
Noget, der på det sidste har bekymret er Eli Zizov, der slet ikke har slået til i Valencia. Han blev hentet for 150 mio. kr., men har endnu ikke scoret over 5 mål. Spilleren udtaler selv: "Det kræver lidt tilvænning at komme til en ny klub og det har taget lidt længere end jeg har forventet. Jeg vil helt sikkert være 100% tændt fra næste sæson." Israelitten skal dog være optimistisk, for Rasmussen har sagt, at han vil få svært ved at tilspille sig en plads i startopstillingen, da truppen råder over "verdensklasse angribere". Valencia råder pt. over spillere som Bojan, Podolski, Agüero og Joseph.

I Champions League mødte de Ajax i 1/8 delsfinalen - et hold, de sidste år sendte ud af turneringen i de sene kampe. Det skete også denne gang. Valencia fik, efter 0-1 ude, det samme resultat hjemme og gik dermed videre til kvartfinalen med sammenlagt 2-0.
Her mødte man engelske Arsenal og det skulle blive en stor succesoplevelse for Valencia, der fik 1-1 i England og hjemme i Spanien formåede at vinde med hele 3-0. Det var Agüero, Marcelo og García, der stod for målene.



Stabile indsatser
7. Maj 2015


Real Sociedad - Valencia: Rasmussen tillader at kalde sit hold storfavoritter og de lever op til det. García og Joseph scorer målene i sejren, der lyder på 1-2.

Sevilla - Valencia: Copa Del Rey semifinalens første kamp. Eli Zizov får chancen fra start og han afgører kampen i overtiden. I det 93. minut sender han et langt indlæg fra Marcelo i nettet til en Valencia sejr på 0-1.

Ciudad Murcia - Valencia: Favoritterne fra Valencia lever op til forventningerne med en sejr. Målscorerne er Bojan (2 gange), Leyrielton, Mohamed Sissoko og Armand Traoré. Samtidig spiller Real Madrid uafgjort og Valencia har nu 3 point ned til dem.

Lazio - Valencia: Lazio er modstanderen i semifinalen. Valencia dominerer kampen fra start til slut, men Lazio holder stand og kampen ender, til Lazios held, 0-0.

Valencia - Atlético: Efter 4 udekampe vender Valencia tilbage til Nuevo Mestalla, hvor de igen formår at dominere kampen fra start til slut uden at score. Et skuffende pointtab og 0-0 igen. Med 4 kampe igen er der 1 point ned til Real Madrid.

Valencia - Lazio: Hvis Valencia vinder kan de være i deres 3. CL finale på 4 år. De vinder; Bojan, Podolski, Traoré og García netter en gang hver i sejren, der lyder på imponerende 4-1. Valencia skal møde Barcelona i finalen.

Levante - Valencia: Hjemmeholdet får ikke et ben til jorden i dagens kamp. Valencia vinder med 0-5 i en kamp, hvor Roger Joseph brillerer med 4 mål, mens Lukas Podolski scorer et enkelt. Samtidig spiller Real Madrid uafgjort med Cádiz og Valencia har dermed 3 point ned.

Valencia - Sevilla: Copa Del Rey semifinalens 2. kamp: Valencia står med det bedste udgangspunkt efter 1-0 ude, og da Podolski scorer i dag ser sejren sikker ud. Leyrielton udbygger og så ender kampen 2-0. Valencia er klar til endnu en finale.

Ja, der blev i sandhed gået til stålet i de to semifinalekampe.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2006, 23:57 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #78: 13 Dec 2006, 20:05 »

Det ser da godt ud for dig   Thumbs Up

Men jeg håber nu at du skifter til en ny klub efter sæsonen.. og det må meget gerne være en klub, der måske ligger og kæmper om nedrykning..   Wink  For det er da ved at være lidt for nemt er det ik ?
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #79: 13 Dec 2006, 20:54 »

Det ser da godt ud for dig   Thumbs Up

Men jeg håber nu at du skifter til en ny klub efter sæsonen.. og det må meget gerne være en klub, der måske ligger og kæmper om nedrykning..   Wink  For det er da ved at være lidt for nemt er det ik ?

Så længe jeg synes det er sjovt, er det ligemeget, om det er for nemt Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #80: 13 Dec 2006, 21:21 »

Champions League finalen
20. Maj 2015


I dag mødte Valencia Barcelona i deres 3. Champions League finale på blot 4 år. Med en sejr i dag kunne klubben vinde turneringen for 2. gang i træk, hvilket selvfølgelig ville være fantastisk, eftersom det er 25 år siden det sidste skete. Det var Milan, der gjorde det dengang i 1990.
Vi fik kommentaren fra et par involverede inden kampstart:

Vi glæder os meget allesammen. Vi prøvede det sidste år og nu sker det igen og det er alle meget tilfredse med. Forhåbentlig kan vi vinde, som vi gjorde det sidste gang vi spillede mod Barcelona.
- Kasper Pyndt Rasmussen

Valencia er favoritter, men vi kommer ind til kampen med vilje og gejst, og jeg er sikker på at vi kan spille op, hvis ikke vinde, over dem. Vi vil gå hele vejen.
- Ronaldinho, Barcelona

Der er ingen tvivl om at vi skal passe på Ronaldinho. Han er rutineret med henblik på store kampe og hans enorme erfaring kan blive et våben mod os. Forhåbentlig formår vi at tæmme ham i dag, men nerverne kan let spille én et pus.
- Micah Richards, Valencia



Holdene stiller op med følgende opstillinger:

Vel har Ronaldinho spillet en del kampe, men han er 35 år og den reelle trussel for Valencia bliver muligvis franskmanden Gonzalo Higuaín, der også er klubbens topscorer. Det er en spiller Valencia før har haft problemer med at tæmme. Forhåbentlig kan de gøre det i dag.



Kampstart!
Efter blot 6 minutters spil får Bojan en gylden mulighed, da en lang bold dumper ned til ham. 10 minutter senere får Podolski frit skud, men Barca keeper Persson redder bolden på flotteste vis. Første halvleg forløber med små chancer til begge hold, men det står 0-0 ved pausen. Valencia har dog været en smule bedre.
2 minutter efter pausen slår Podolski til. Han modtager en stikning fra Abenzoar og sender den elegant forbi Persson. 0-1 til Valencia! 12 minutter senere kommer de dog ned på jorden igen. Ronaldinho og Higuaín spiller fint sammen og så står der 1-1 ved sidstnævnte.
4 minutter yderligere passerer og så er Podolski igen på pletten og gør det til 1-2. Han ved altid, hvornår han skal slå til, den mand. Selvsamme Podolski er i det 78. minut uhyggeligt tæt på at udbygge, men han skyder over mål.
Barca prøver forgæves at udligne i slutfasen, men det sker ikke og Valencia vinder Champions League nok engang.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #81: 13 Dec 2006, 21:24 »

Tillykke med titlen! Du owner efterhånden alt du er med må man sige.. Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #82: 13 Dec 2006, 21:59 »

De bliver ved
20. Juni 2015


Der var aldrig rigtig tvivl om, hvem, der skulle løbe med titlen. Valencia gjorde det igen - for 3. gang i træk nu. Holdet startede sæsonen med at være ubesejret i de første 10 kampe, men så begyndte der at komme mindre ridser i lakken. Valencia tabte bl.a. til Real Madrid, der stadig har Michael Laudrup ved roret, men så blev det heller ikke meget værre.
Madrilenerne var i sæsonens løb et par gange tæt på Los Che, men mestrene havde hele tiden det forspring, der blev afgørende til sidst. I sidste ende var der 5 point ned til rivalerne; Valencia sluttede med 93 point efter de 38 kampe - to point mindre end sidste år, men stadig imponerende.


I Copa Del Rey nåede man igen finalen. En sejr var stærkt efterstræbt, da holdet under Rasmussen udelukkende var sluttet som 2'er i denne turnering, og endnu engang lignede Valencia en taber; Acuña og Robinho bragte i 1. halvleg Real Madrid i front. Det frembragte vrede reaktioner fra Rasmussen i pausen, men intet nyttede. Real Madrid var næsten uhyggeligt gode i denne kamp som de vandt med overbevisende 0-3 og Rasmussen måtte skuffende konstatere at hans hold er forbandet i Copa Del Rey sammenhæng. Hele 5 Valencia spillede modtog et 5-tal for præstationen.
Valencias sidste kamp i sæsonen blev muligvis også den dårligste.

Kasper Pyndt Rasmussen er blot 38 år gammel, men han er alligevel allerede nr. 11 på Europas Hall of Fame og nr. 14 på den verdensomspændene liste. Han er nr. 3 i Spanien og nr. 1 i Danmark.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #83: 13 Dec 2006, 22:18 »

SÅDAN !!! Smiley " The double"

Opstemt har lige fået læst siden sidste kommentar, men ser rigtig godt ud

KUTGW !
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #84: 14 Dec 2006, 11:47 »

Interview med Rasmussen
1. August 2015


Du har vundet alt, hvad der er værd at vinde på klubniveau. Hvad er dine planer for fremtiden?
Lige nu har jeg ingen planer for fremtiden. Jeg nyder bare min tid her i Spanien og håber vi kan blive ved med at vinde trofæer. Men på et eller andet tidspunkt skal jeg selvfølgelig videre. Om det bliver efter denne sæson eller om flere år kan jeg ikke sige.

Man hører om at du skulle have mere end 600 mio. kr. til rådighed til indkøb. Hvorfor har du ikke gjort brug af nogle af alle de penge og forstærket truppen?
Ganske enkelt fordi jeg ikke mener truppen kan forstærkes. Men vent bare - jeg kan afsløre at der i hvert fald vil komme én ny spiller til.

Kan du løfte sløret for, hvilken type spiller det er vi har med at gøre?
Det er en stor og stærk målmand, der har lidt af manglende spilletid på det sidste. En målmand, der vil kunne tage over når Kameni stopper.

Hvad er målsætningen for den kommende sæson?
At - for første gang - vinde samtlige turneringer vi deltager i.

Held og lykke
Jo tak.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #85: 14 Dec 2006, 12:19 »

Optakt
1. September 2015


Valencia lagde ud med at slå Real Madrid med overbevisende 0-4 i den første kamp i Supercopa. Podolski og Joseph strålede i angrebet og det ser ud til at de supplerer hinanden perfekt.
I returkampen vandt Valencia 2-1 og fik dermed Supercopa sejren med samlet 6-1. Et nyt trofæ til samlingen.

Inden den næste kamp, som var UEFA Super Cup finalen mod Liverpool, skrev Valencia kontrakt med Atlético målmanden, Torsten Wolf. En yderst talentfuld tysker, der ikke havde fået nok spilletid i Atlético. Han skiftede for den ringe sum af 92,5 mio. kr.

Rasmussen roser især målmandens fysik og evner som leder.

Det så ud til at Rasmussens drøm om at vinde samtlige turneringer skulle briste, da 2/3 af hans hold ikke kunne spille UEFA SC finalen pga. landsholdssamlinger - derfor måtte fuldstændig ukendte spillere som Leal, Grotteria, Larsen og Val spille fra start og det så dermed mere end sort ud.
Helt som forventet vandt Liverpool kampen. Cifrene lød på 1-0, men kampen var faktisk mere lige end man umiddelbart skulle have troet. Holdene havde hver 10 skud på mål.

              

Markerede spillere er nøglespillere.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #86: 14 Dec 2006, 14:51 »

klasse angriber du går hen og henter her
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #87: 14 Dec 2006, 17:15 »

Takker.

Som i kan se har jeg oprettet en ny afstemning, der kan være med til at bestemme min fremtid som manager.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #88: 14 Dec 2006, 17:28 »

Har stemt på "Ja, til et middelhold" på grund af jeg synes du skal forsøge at stable noget op, måske et bundhold ^^

God update Smiley
Logged

NisseQl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #89: 14 Dec 2006, 17:53 »

Hel kanon blog , har stem "Ja, til bundhold" Da jeg selv synes det er mere spændende og man skal virkelig kunne finde nogle talenter osv for at kunne få sådan et hold til at blive til noget.. Har selv tænkt på at gøre det.. er den bedste manager i mit spil (2016) ^^

NisseQl
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010