home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 20032 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #60: 12 Dec 2006, 17:20 »

med sådan en udtales så er der ikk noget der hedder 1-0 minium 2-0

Hæhæ. Jeg kan klare presset.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #61: 12 Dec 2006, 17:30 »

Fortsat styring
1. Januar 2015


Den glimrende form er fortsat i La Liga - til en vis grad. Valencia har fortsat med at vinde de fleste kampe, men der har været enkelt skønhedsfejl som et 1-0 nederlag til Betis og en 2-2 kamp mod Atlético. Rasmussen nåede i kampen mod Real Sociedad en milesten i sin karriere. Sin kamp nr. 500 med et klubhold.

Kamp nr. 500 blev vundet med imponerende 6-0. Efterfølgende vandt Valencia over Málaga med 5-0 og til sidst blev det til en 0-1 sejr ude mod Celta Vigo.

Lille juleaften blev Levante, på Mestalla, slået med overbevisende 3-0. Det placerer Valencia på en øjeblikkelig 1. plads med 14 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag. Der er 3 point ned til Barcelona på 2. pladsen.
Det skal i øvrigt lige nævnes, at Leyrielton, med denne kamp, satte rekord som den spiller med flest assists på én sæson. 21 har han lavet i 28 kampe, ganske imponerende og halvdelen af sæsonen er ikke engang spillet til fulde.



Efter at have vunder Champions League i sidste sæson skulle Valencia nu også spille Klub VM. Her kom de op imod amerikanske Salt Lake i en kamp, der blev vundet sikkert med resultatet 4-0.

I finalen var det Corinthians Valencia mødte. Brasilianerne kom bedst fra start og gjorde det hurtigt til 0-1. Valencia ville det dog anderledes. Mit i 2. halvleg udlignede Loiodice, inden Podolski i overtiden afgjorde kampen til spaniernes fordel. Valencia vinder Klub VM for 2. gang på 3 år.
Sejren gav 18 mio. kr. til klubkassen, der nu rummer intet mindre end 1,1 mia. kr.




I Champions League har Valencia domineret siden nederlaget til Shakhtar. De efterfølgende 5 gruppekampe er alle blevet vundet sikkert. Resultaterne ser således ud:

3-1 Valencia - Juventus
6-0 Valencia - Partizan
0-5 Partizan - Valencia
7-0 Valencia - Shakhtar
0-1 Juventus - Valencia

En målscore på 22-1 har imponeret alt og alle og Valencia er dermed klar etter i gruppen, der som sagt startede uheldigt med et nederlag til ukrainske Shakhtar. Der blev taget godt og grundigt revanche hjemme i Spanien, hvor Valencia vandt med imponerende 7-0. Rasmussens største CL sejr som manager.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Primro1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #62: 12 Dec 2006, 17:38 »

Tillykke med endnu en pokal til samlingen  Grin. Synes det er en fed blog du har gang i. Eneste kritikpunkt er, når du skriver dine resultater og overstreger taberen; det slår mig lidt ud af læserytmen, måske kunne du bruge understregning eller andet i stedet.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #63: 12 Dec 2006, 17:39 »

Tillykke med endnu en pokal til samlingen  Grin. Synes det er en fed blog du har gang i. Eneste kritikpunkt er, når du skriver dine resultater og overstreger taberen; det slår mig lidt ud af læserytmen, måske kunne du bruge understregning eller andet i stedet.

Hvorfor gør det dét? Kan du ikke læse navnene, eller hvad? :-)
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Primro1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #64: 12 Dec 2006, 17:44 »

Hvorfor gør det dét? Kan du ikke læse navnene, eller hvad? :-)

Jo, det kan sagtens læses, men det forstyrrer læsningen lidt, fordi øjnene lige skal bruge lidt ekstra tid til at skelne mellem tekst og overstregning når det står "oven i hinanden" i samme farve (måske jeg bare trænger til stærkere briller  Grin)
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #65: 12 Dec 2006, 17:47 »

Jo, det kan sagtens læses, men det forstyrrer læsningen lidt, fordi øjnene lige skal bruge lidt ekstra tid til at skelne mellem tekst og overstregning når det står "oven i hinanden" i samme farve (måske jeg bare trænger til stærkere briller  Grin)

Okay, men det skal jeg nok fikse til næste update så :-)
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #66: 12 Dec 2006, 17:56 »

Fantastiske resultater ! Smiley og tillykke med de 500 kampe !!!

KUTGW
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #67: 12 Dec 2006, 17:57 »

Fantastiske resultater ! Smiley og tillykke med de 500 kampe !!!

KUTGW

Mange tak Wink og var der en bedre måde at fejre det på, end med en 6-0 sejr? Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #68: 12 Dec 2006, 17:58 »

[font=times new roman][size=18pt]

0-1 Juventus - Valencia


syns lige du sagde at du der ikk ville blive nogle 1-0 sejre
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #69: 12 Dec 2006, 18:00 »

syns lige du sagde at du der ikk ville blive nogle 1-0 sejre

Arh hold nu op Grin JEG VANDT 7-0 OVER SHAKHTAR. Det må da retfærdiggøre det.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #70: 12 Dec 2006, 18:49 »

Hold da kæft, en imponerende måde at vinde sin kamp nr. 500 på. Flot, flot!

Tillykke med VM-trofæet for resten.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #71: 12 Dec 2006, 18:53 »

Hold da kæft, en imponerende måde at vinde sin kamp nr. 500 på. Flot, flot!

Tillykke med VM-trofæet for resten.

Tak  crazy
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #72: 12 Dec 2006, 19:27 »

Valencia henter camerounsk Vidunderdreng
1. Februar 2015


"Oprindeligt var det ikke meningen, at jeg ville købe mere ind i denne sæson," udtaler Rasmussen og fortsætter: "...men når man har midlerne til at hente en spiller som Roger Joseph, så skal man også slå til." Og således skete det, at den 20 årige camerounske angriber, Roger Joseph, sluttede sig til Valencia fra Milan for intet mindre end 250 mio. kr. En spiller, der i pressen bliver kaldt "en vidunderdreng," og af mange "den nye Samuel Eto'o."

Spilleren selv udtaler følgende til pressen: "Jeg er kun 20 år og jeg ved at jeg bliver nødt til at beholde begge ben på jorden, selvom det kan virke overvældende, med den sum penge, der er betalt for mig." Han har svært ved engelsk og må tit holde små pauser for at tænke: "I soon be better at english," siger han med et skævt smil.

Roger Joseph har tidligere spillet 69 professionelle kampe, hvoraf 63 af dem er spillet i franske Lille. Herefter skiftede han til Milan, hvor han fik 6 kampe i sidste sæson og nu er han så ny Valencia spiller, og manageren lover ham spilletid: "En spiller med så stort potentiale skal også have kamperfaring," siger Rasmussen.
Roger Joseph har allerede, i en alder af 20, spillet 17 landskampe for Cameroun:

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #73: 12 Dec 2006, 19:48 »

Valencia henter camerounsk Vidunderdreng
1. Februar 2015


"Oprindeligt var det ikke meningen, at jeg ville købe mere ind i denne sæson," udtaler Rasmussen og fortsætter: "...men når man har midlerne til at hente en spiller som Roger Joseph, så skal man også slå til." Og således skete det, at den 20 årige camerounske angriber, Roger Joseph, sluttede sig til Valencia fra Milan for intet mindre end 250 mio. kr. En spiller, der i pressen bliver kaldt "en vidunderdreng," og af mange "den nye Samuel Eto'o."

Spilleren selv udtaler følgende til pressen: "Jeg er kun 20 år og jeg ved at jeg bliver nødt til at beholde begge ben på jorden, selvom det kan virke overvældende, med den sum penge, der er betalt for mig." Han har svært ved engelsk og må tit holde små pauser for at tænke: "I soon be better at english," siger han med et skævt smil.

Roger Joseph har tidligere spillet 69 professionelle kampe, hvoraf 63 af dem er spillet i franske Lille. Herefter skiftede han til Milan, hvor han fik 6 kampe i sidste sæson og nu er han så ny Valencia spiller, og manageren lover ham spilletid: "En spiller med så stort potentiale skal også have kamperfaring," siger Rasmussen.
Roger Joseph har allerede, i en alder af 20, spillet 17 landskampe for Cameroun:




han er gal han er bedre teknisk end Eto'o
Logged

MJ91
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dansk til spansk
« Svar #74: 12 Dec 2006, 21:55 »

Har lige læst hele din nye blog Cube. Endnu en verdensklasse blog fra din side SmileySmileySmiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010