home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update19 - Brugernes Blog
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Update19 - Brugernes Blog  (Læst 110238 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #855: 11 Jan 2007, 11:46 »

Det lyder som om, at du ikke er tilfreds med tilværelsen i Rødby Boldklub.

Der er sikkert en spiller eller to, der gerne vil have din plads på førsteholdet, så hvis du meget gerne vil aflades til Midtjylland, så sig bare til.


Indlæg slettet.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #856: 11 Jan 2007, 13:49 »

Så indhentede alderen mig åbenbart.  Ubeslutsom

Først vraget som anfører og derefter ned i mørket til reserverne  Græder

Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #857: 11 Jan 2007, 13:55 »

Så indhentede alderen mig åbenbart.  Ubeslutsom

Først vraget som anfører og derefter ned i mørket til reserverne  Græder



Det er en trist skæbne.   Græder


Du er vores svar på Per Nielsen, men desværre har du ikke fået opbygget samme mentale stats, som ellers ville kunne give dig en plads på holdet, trods den dårlige fysik.
(Han er også sat på reserveholdet af Brøndby)
Logged

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #858: 11 Jan 2007, 14:01 »

Dejligt at se at jeg stadig scorer lidt mål .. Selv på dette høje niveau Peace
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #859: 11 Jan 2007, 17:22 »

Endelig er jeg en del af 1. holds truppen Smiley

Nu glæder jeg mig endnu mere til updates'ene Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #860: 11 Jan 2007, 18:38 »

Så indhentede alderen mig åbenbart.  Ubeslutsom

Først vraget som anfører og derefter ned i mørket til reserverne  Græder



Det er intet, jeg gik fra topscorer til indskifter til klubløs.. Man skal åbenbart ikke være over 20 i denne klub for at blive smidt ud!  ticked off
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #861: 11 Jan 2007, 18:50 »

Efter i lang tid at havde været undermachet på ungdomsholdet, er det rart at se at jeg er rykket direkte på førsteholdet. Nu har jeg bare et håb. Køb nogle bedre forsvarsspiller. Jeg kan ikke lukke forsvaret af alene(endnu).
Når vi har vundet mesterskabet, vil jeg gerne sælges.
Logged

It's gonna be legendary

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update18 - Brugernes Blog
« Svar #862: 11 Jan 2007, 23:37 »

31. marts 2010:



Så er vi nået 11 kampe længere hen i ligaen, hvilke vil sige, at der nu kun resterer 12.


Meget er sket siden sidst I hørte fra Rødby.
Noget af det vigtigste er jo udviklingen i klubben og her fortsætter vi heldigvis i den positive retning.


Det var en stolt Kurt Thorsen, der på et pressemøde i september måned kunne offentliggøre, at Rødby Boldklub havde indgået samarbejde med den traditionsrige klub Fremad Amager.
Samarbejdet indeholdte aftale om, at Rødby kunne benytte Fremad Amager som satelitklub ved at leje spillere ud til Amagerkanerne, så disse spillere kunne udvikle sig på optimale vilkår, når den stod på førsteholdskampe i 2. division contra kampe for 2.holdet i reserveligaen.


Rødby Stadion har igennem efteråret ændret sig fra at have plads til 1.500 stående tilskuere, til nu også at have plads til 1.000 siddende.
Men jeg tror godt vi kan forvente endnu en udbygning inden for kort tid, for mens byggeriet stod på, spillede vi kampene i Nykøbing Idrætspark, hvor vi trak omkring 9.000 tilskuere til Superligakampene.
Indtil videre må vi dog nøjes med plads til 2.500 på Stadio Communale…


Vinterpausen var igen præget af transfervinduet, hvor dette vindues historie handlede mest om jowi02, der har en fast plads på bænken, hvis ikke han starter inde. Jowi02 var dog ikke tilfreds med sin status og har længe ønsket mere spilletid, hvilket fik Midtjylland frem på banen for gud ved hvilken gang. Om det er Borelli BB, der giver dem gode tips derovre ved jeg ikke, men FCM er ret offensive og er ude efter næsten alle vores spillere.
Denne gang var det altså jowi02 og problemet bestod i, at Kurt blandede sig i forhandlingerne og mente at £350.000 var en så god pris, at han accepterede tilbuddet med det samme.
Igen havde jeg ikke meget at gøre, men forsøgte mig med et nyt kontrakttilbud til jowi02, hvor jeg lovede ham at vi ikke ville stå i vejen for et skifte, hvis bare buddet lød på de magiske £5.000.000.
Det accepterede jowi02 heldigvis, inden han nåede at sige ja tak til FCM og dermed faldt handlen på gulvet med et brag og vi slap gennem transfervinduet i fuldt antal.


Det var også i vinterpausen, at samarbejdet med Fremad Amager for alvor kunne starte op, da det først var efter transfervinduets åbning, at det var muligt at udleje spillere til klubben.

Følgende spillere har fået tilbudt at få førsteholdsbold i Fremad Amager frem til sommerpausen:

FCK88, Andrus, KF, Kudska, Flyver88, Don Abramovich, mikkel-strandgaard, Tribute, Meelo, Phoenix, MichaelK, ydersog, Fynbo og torkR.

Alle har valgt at acceptere låneaftalen og vi ser, med spænding, frem til resultaterne af forårets ophold i den traditionsrige klub.



Siden sidst har vi også fået forlænget en del kontrakter.
Det er både spillere på første- og andetholdet, som har sat deres signatur på papirerne, mere bestemt er det:

Gosser, Heitmann, torkR, Niklasob, ElGuapo, Phoenix, Dolle, Niko, SLEORT, SirSøndergaard, woodfarm og –KNM-.

Det var også blevet tid for udløb af stabens kontrakter. Her var der dog intet problem i, at få vores Fysioterapeut (dingenoderjavs), Målmandstræner (misterFCK)og Almindelige træner (wirenfeldt) til at forlænge med hele 3 år hver.

Der er dog stadig 2 spillere, der har kontraktudløb til sommer. Det er gode gamle Metsu1 og Brodtgaard, der tilsammen er nede på en acceleration på 11 og pace på 13.
De to har til sammen spillet 129 kampe indtil nu, men har måtte se deres pladser forsvinde ud i mørket, når de unge drenge er blevet rykket op og har fået en chance for at spille sig på holdet.
De unge er blevet modnet godt de sidste år, mens Brodtgaard og Metsu1 har måtte føle alderen tære på deres kræfter.
Selvom fremtiden i Rødby ser sort ud for de to herrer, som har gået så meget igennem sammen med klubben, så går de stadig forrest til træning og lærer godt fra sig til de unge. 




Men hvordan gik det så i de 11 Superligakampe og de 2 pokalkampe, som vi indtil videre har spillet?


Pokal: FC Hjørring – Rødby: 0-3
Mål:   Guldbrand, Ghertesteas, kev
Assist:   SirSøndergaard, jowi02, gehyden bab


RødbyHorsens: 3-1
Mål:   cube (2)
Assist:   Zone 43, cube (hvordan det så kunne gå til?)


RødbyFC Nordsjælland: 3-1

Mål:   Absalonsen, Dolle (2)
Assist:   cube (2), Absalonsen


AaB – Rødby: 1-0
Mål:   -
Assist:   -


RødbyFrem: 2-0
Mål:   Brodtgaard, Desler
Assist:   Crisis.4.U, gehyden bab


FC Midtjylland – Rødby: 1-0
Mål:   -
Assist:   -


FC København – Rødby: 2-2
Mål:   Kerm, cube
Assist:   Absalonsen (2)


Pokal: OB – Rødby: 0-3
Mål:   KongKahlenberg, Ghertesteas, kev
Assist:   SirSøndergaard, KongKahlenberg, kev


BrøndbyRødby: 2-5
Mål:   Kerm, Chriz (4)
Assist:   Soccerpop, ElGuapo, Absalonsen, Dolle (2)


Som optakt til den første kamp efter den lange pause, var det et naturligt valg, at invitere Fremad Amager på besøg i Rødby.
De valgte dog at stille op uden én eneste af vores udlejede spillere, hvorfor vi må følge nøje, om de overhovedet har tænkt sig at benytte sig, af de mange talenter, der pludselig er kommet til deres klub.

RødbyFremad Amager: 6-0
 Mål:   cube, Chriz, Dolle, kev, Ghertesteas
Assist:   Soccerpop, cube, Chriz, jowi02, Ghertesteas, SirSøndergaard


Så er vi tilbage i ligaen igen…

Rødby – Vejle: 2-0
Mål:   Dolle (2)
Assist:   Absalonsen, Chriz


Rødby – SønderjyskE: 6-1
Mål:   Ghertesteas, kev (3), crisis.4.U (2)
Assist:   Guldbrand, SirSøndergaard, Desler, kev, ghertesteas (2)


AGF – Rødby: 2-3 (Vi var bagud med 12 min. igen)
Mål:   Kerm, SirToby, Ghertesteas
Assist:   Ghertesteas, Absalonsen (2)


Rødby – Randers: 4-1
Mål:   Kerm, cube, Absalonsen, Dolle
Assist:   Zone43, Soccerpop, Absalonsen, Dolle


En stribe gode resultater er det blevet til på det sidste, hvilket har flyttet os fra en godkendt 5. plads til en outstanding 2. plads i ligaen!

Vi er ”kun” 7 point efter AaB, der ser ud til at køre mesterskabet hjem. Dog skal det lige siges, at FCK ånder os i nakken, da de kun er 3 point fra os…

Jeg havde håbet på en midterplacering, efter sidste update ville jeg gå efter en kvalifikationsplads til Royal League, nu vil jeg bare holde fast i vores 2.plads, som kan kvalificere os til europæisk fodbold næste sæson, hvis ellers fodboldguderne er med os.

12 kampe igen kan alt ske…    Rullende Øjne
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #863: 11 Jan 2007, 23:44 »

Det ser jo superb ud Thumbs Up

2 assist, så bliver det ikke større \o/
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update17 - Brugernes Blog
« Svar #864: 12 Jan 2007, 00:31 »

Det er en trist skæbne.   Græder


Du er vores svar på Per Nielsen, men desværre har du ikke fået opbygget samme mentale stats, som ellers ville kunne give dig en plads på holdet, trods den dårlige fysik.
(Han er også sat på reserveholdet af Brøndby)

Per Nielsen er da ikke den værste at blive sammenlignet med  Wink

Når jeg nu engang stopper karrieren, er der så en mulighed for, at jeg kunne blive ansat i trænerstaben?? Jeg vil jo meget gerne, stadig være en del af dette fremragende mandskab, selvom jeg ikke kan være med på højeste niveau mere.

Det er intet, jeg gik fra topscorer til indskifter til klubløs.. Man skal åbenbart ikke være over 20 i denne klub for at blive smidt ud! ticked off

Ja, så kan jeg godt se, at jeg ikke skal klage - det var måske din indstilling, der ikke var god nok  Wink (jeg laver bare spas)
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update18 - Brugernes Blog
« Svar #865: 12 Jan 2007, 08:30 »


Der er dog stadig 2 spillere, der har kontraktudløb til sommer. Det er gode gamle Metsu1 og Brodtgaard, der tilsammen er nede på en acceleration på 11 og pace på 13.
De to har til sammen spillet 129 kampe indtil nu, men har måtte se deres pladser forsvinde ud i mørket, når de unge drenge er blevet rykket op og har fået en chance for at spille sig på holdet.
De unge er blevet modnet godt de sidste år, mens Brodtgaard og Metsu1 har måtte føle alderen tære på deres kræfter.
Selvom fremtiden i Rødby ser sort ud for de to herrer, som har gået så meget igennem sammen med klubben, så går de stadig forrest til træning og lærer godt fra sig til de unge. 

Ja ja... man kan jo ikke være lige hurtig gennem hele karrieren Skuffet   Med de flotte drible-stats mv. er det jo heller ikke nødvendigt  Wink
Men godt at se, at man stadig går forrest til træningen, og endda kan score i superligaen Smiley

Sikke flotte resultater !  Håber at vi kan holde fast i den flotte 2. plads.  Vi skal sgu spille europæisk næske år !

KUTGW Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Update18 - Brugernes Blog
« Svar #866: 12 Jan 2007, 22:08 »

Rigtig gode resultater! Europe, here we come! Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update18 - Brugernes Blog
« Svar #867: 12 Jan 2007, 22:11 »

Det jo trist det her, men giver jo egentlig sig selv, at de unge bliver klart bedre end dem der starter fra 23 år og opefter Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Update18 - Brugernes Blog
« Svar #868: 12 Jan 2007, 22:15 »

Endelig kom jeg med i noget offensivt, og to oplæg i ligaen og et i en venskabskamp er da ikke så ringe, og så var det ene enda mod Brøndby Hævet Øjenbryn
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update18 - Brugernes Blog
« Svar #869: 16 Jan 2007, 08:14 »

Så er vi klar til Update 19 Opstemt
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010