13. september 2009:Så er livet i superligaen for alvor begyndt og klubben skal fortsætte den rivende udvikling, som vi har været inde i, siden vi startede nede i 2. division.
Der startede vi som bekendt med en ungdomstrup, så stor, at selveste Ajax Amsterdam må gå hjem og lægge sig. Nu er der ikke én eneste Freaksbruger tilbage på ungdomsholdet.
Alle har fået professionelle kontrakter og befinder sig derfor i heltidstrupperne, som i denne sæson ser sådan ud.
Reserveholdet:
Målmænd: FCK88
DelPiero
Forsvarsspillere: KF
Metsu1
Woodfarm
Kudska
Flyver88
Don abramovich
Mikkel.strandgaard
AKLemvig
Andrus
Mijitrix
Møller
bachpoulsen
Midtbanespillere: Tribute
Mikkellas
Zhotlog
FEDTHAGE
Kovacevic
U-4-E!
Phoenix
MeeLo
Michaelk
SLEORT
Gosser
Angrebsspillere:ydersoq
Sehested47
Greve
Fynbo
Niko
Niklasob
Førsteholdet:
Målmænd: g00n (anfører)
Heitmann
cawersk
Forsvarsspillere:Birkedahl
Kerzhakov
Gehyden bab
Berendt
Sirsøndergaard
Soccerpop
Zone43
Kerm
-KNM-
Midtbanespillere:Guldbrand
Brodtgaard
Absalonsen
Crisis.4.U
Desler
Cube (bruges også i angrebet)
Jowi02
ElGuapo
kongkahlenberg
Angrebsspillere:Dolle
Chriz
Ghertesteas
Kev
torkR
Følgende spillere er ikke længere i klubben:
Els og Rammy har trukket sig tilbage fra fodbolden.
Hawk1nZ, haboi, John Spurs, Morientes og Don Thomas er alle uden klub.
Borelli BB spiller i dag i FC Midtjylland.
Der har været en enorm efterspørgsel på næsten alle spillere. Det er vi ved at være vandt til i Rødby, hvorfor Kurt og jeg har bestemt os for, at alle spillere er sat til en salgsværdi på £5.000.000.
Hvis nogle klubber kommer med så højt et bud, så siger vi ja tak – ellers prøver vi at holde på alle.
Der skete dog det triste inden transfervinduets afslutning, at FC Midtjylland bød sølle £230.000 for –KNM-. Jeg skulle netop til at fortælle dem om kravet på de 5 mio., da jeg så, at Suicide har indført en frikøbsklausul på netop £230.000 i
–KNM-’s kontrakt.
Straks tilbudte jeg ham en ny kontrakt uden klausul og lod tilbuddet fra FCM være, da de havde givet mig nogle dagens betænkningstid.
Da dagene var gået og jeg ikke havde modtaget en underskrift på den nye kontrakt, kunne jeg kun forsøge mig med at stalle tilbuddet.
Af en eller anden grund valgte FCM så, at komme med et nyt tilbud med en ny deadline. Det var ganske uprofessionelt af dem, for i samme øjeblik, at deres første tilbud ikke stod ved magt, så signerede –KNM- kontrakttilbuddet fra os og dermed var klausulen ude af billedet og FCM ville ikke handle, da jeg fortalte om prisen på de £5.000.000.
Efter denne fadæse af Suicide er han frataget ansvaret for kontraktforlængelse
rne, så vi ikke lige pludselig seer halvdelen af holdet smutte på lave frikøbsklausuler.
Men hvordan gik det så i de 10 Superligakampe og den ene pokalkamp, som vi indtil videre har spillet?
FC Nordsjælland – Rødby: 5-0
Mål: -
Assist: -
Rødby – AaB: 2-0
Mål: Kerm, ydersog
Assist: cube, jowi01
Frem – Rødby: 1-2
Mål: ElGuapo, Dolle
Assist: SirToby, Kerm
Rødby – FC Midtjylland: 1-0
Mål: Kerm
Assist: Absalonsen
Rødby – FC København: 0-2
Mål: -
Assist: -
Vejle – Rødby: 2-1
Mål: Chriz
Assist: Dolle
Pokal: Døllefjelde-Musse – Rødby: 0-4
Mål: Kev, Crisis.4.U, Ghertesteas (2)
Assist: jowi02 (2), kev, crisis.4.U
SønderjyskE – Rødby: 2-2
Mål: Chriz, Kerm
Assist: Absalonsen (2)
Rødby – AGF: 4-0
Mål: SirSøndergaard, kev, Ghertesteas
Assist: Ghertestea, kev
Rødby – Brøndby: 2-1
Mål: Chriz (2)
Assist: Absalonsen, Crisis.4.U
Randers – Rødby: 2-1
Mål: Dolle
Assist: SirToby
En Ganske udemærket start i ligaen, jeg er vældig tilfreds, selvom resultaterne svinger lidt rigeligt. Det skal i hvert fald ikke ødelægge mit positive syn på sæsonstarten, som har været over al forventning.
Vi har til gengæld et lille problem i klubben.
Der er efterhånden så mange spillere til pladserne på førsteholdet, at det er mig umuligt, at give spilletid nok til, at alle kan udvikle sig.
Derfor har jeg bedt Kurt finde en feederclub til os, så det vil være muligt at låne spillere ud til den klub.
I dag spiller disse folk for det meste i reserveturneringen, hvor udfordringerne ikke er store nok, hvis i spørger mig.
Kurt har fundet et par mulige samarbejdsklubber, så nu er det store spørgsmål, hvilken klub skal vi vælge som feederclub?
Fremad Amager:
Spiller i 2. division øst.
Spillere kan lånes ud og hentes hjem, når vi ønsker det.
En årlig træningskamp skal arrangeres
Pris: £14.470
Glostrup FK:
Spiller i 2. division øst.
Pris: £11.800
Ølstykke FC:
Pris: £14.090
Brug din indflydelse i afstemningen!