home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 784 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update19 - Brugernes Blog
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Update19 - Brugernes Blog  (Læst 110754 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #780: 27 Dec 2006, 16:41 »

Du var efterhånden svær at komme udenom...   Wink

Det må jeg da også være?  Rullende Øjne
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #781: 27 Dec 2006, 16:43 »

hvordan laver man sit billede om til png-fil? :S
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #782: 27 Dec 2006, 16:44 »

hvordan laver man sit billede om til png-fil? :S

Du kan sikkert gøre det i Paint.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #783: 27 Dec 2006, 17:15 »

hvordan laver man sit billede om til png-fil? :S

Det er i hvert fald ved at være oppe over, hvis man skal nå at have sit billede med, så se at få sendt dem til birkedahl.
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #784: 27 Dec 2006, 17:34 »

dejligt med en kamp på U19 landsholdet! Opstemt
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #785: 27 Dec 2006, 18:06 »

Kunne der i stedet ikke blive lavet en tråd med bloggen og en med kommentarer.

Så er der mere overblik.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #786: 27 Dec 2006, 20:25 »

Sådan, dejligt at se at det stadig kører rigtig godt for alle vores hold.  Thumbs Up Vi går hårdt efter Superligaen... Tillykke til alle på vores ungdomshold og reserverne. Man skal godt nok ikke sælge skindet før bjørnen er skudt og alt det der, men I knægte står sgu klar med alle kanonerne, når bjørnen kommer.  Grin Nu skal os på 1.holdet bare leve op til det samme...
Hvordan ser det efterhånden ud med tilbud fra udlandet, Bade? Der må da komme lidt flere tilbud efter alle de landholds-debuter vi har haft, tillykke til alle jer!

hvordan laver man sit billede om til png-fil? :S
Bare send det som bmp eller jpg-fil. Jeg laver dem om til png.
Logged

Veni, vidi, vici

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #787: 27 Dec 2006, 20:38 »

Jeg tror snart det er på tide at søge nye græsgange (læs: måløv), er utilfreds med ikke at være fast mand på reserveholdet, men også at overlade pladsen til en ekstra u-18'er, som nok højst sandsynligt er bedre....... Græder
Logged

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #788: 27 Dec 2006, 21:57 »

Du var efterhånden svær at komme udenom...   Wink

 Jaa, men er stadig beæret over at være med i truppen også selvom jeg måske ikk' får så mange kampe det første år ihvertfald ..
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #789: 27 Dec 2006, 22:49 »

I førsteholdstruppen og på U-21 landsholdet. Nu kører det!

Skal Rødby ikke snart til at have sponsor på trøjerne?
Logged

greve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #790: 27 Dec 2006, 22:56 »

Hvilken skade er det jeg er løbet ind i?
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #791: 27 Dec 2006, 23:26 »

21. juni 2009:


Velkommen til årets store sæsonupdate!


Det er jo egentlig ikke så længe siden, at jeg skrev sidste update til jer, men der er alligevel sket en del siden og der vil komme til at ske en del fremover, som jeg allerede nu kan fortælle jer om.
Men for at I ligesom skal kunne holde overblikket vil jeg sætte denne sæsonupdate op, som de andre.



Vi starter derfor med ungdomsholdets bedrifter:


Efter at næsten alle spillere i løbet af sæsonen blev rykket op på reserveholdet, lykkedes det for FC Fyn og Frederikshavn at overvinde de tilbageværende Rødbydrenge og derfor tæller statistikken for de 40 kampe, da også et par nederlag, hvilket vi jo ikke har været forskånet for længe.
Men lad os da lige tage et kig på stillingerne, der alligevel er rigtig flotte.








Sådan ser det ud, selvom vi kun stiller med halvt så mange, som sidste år.

3. U-ligatitel i træk!




Topscorerlisten ser ved sæsonafslutningen sådan ud.





Absalonsen fører igen assistlisten.




Og man kan vel godt kalde det en magtdemonstration, når de 7 bedst spillende i ungdomsrækken alle bærer den røde trøje…


Som forsvarende pokalmestre var der pres på drengene i årets udgave af samme turnering. Det var dog ikke til at se, da både FC Midtjylland, Silkeborg, Brønshøj, Lyngby og Korup fik gevaldige stryg, men så var vejen til finalen også banet og her kunne der måske komme lidt nerver på.
Havde der været det var det dog ikke til at se, for knægtede sendte Ab hjem til Gladsaxe med et nederlag på 3-0 og så var trofæet hjemme for 3. gang i træk.















Reserverne er jo med tilgangen af alle de unge, blevet helt ustyrlige. De har gennem sæsonen været altdominerende og det vil de sikkert også være næste år, når nu truppen tæller så mange stærke spillere. Det bliver spændende at se hvilke spillere, der kan tåle konkurrencen fremover.









Dejligt at se et Rødbyhold, der går ubesejret gennem deres liga og som en sidegevinst kun har lukket 7 mål ind på 22 kampe.



Ikke overraskende at vi igen markerer os stærkt på målscorerlisten. Igen med Dolle helt øverst, selvom han har spenderet lidt tid på førsteholdet de seneste måneder.

 



Assistlisten er lige så flot at kigge på og mange spillere tiltrækker sig opmærksomhed her



Vi skal da også lige have med, at der igen var en kraftig overvægt af Rødbyspillere i toppen, da listen over bedst spillende gutter blev offentliggjort.




















Efter sidste update resterede der 10 kampe i 1. division. Der var 6 point op til 1. pladsen og der var 5 point ned til nærmeste konkurrent, så vi kunne klare ærterne selv, hvis ellers den gode stime kunne vare ved.
Vi måtte lægge alle point til både FC Midtjylland og B93, men kunne alligevel holde os på den eftertragtede 2.plads, der sikrer os direkte oprykning til det forjættede land – Superligaen!







Endnu en hel sæson, hvor vi kun stillede op efter hjemmebanetaktikken og 1. pladsen er hjemme. Alt hvad der hedder udebanetaktik er lagt på hylden og vil ikke blive brugt, hvis vi da ikke havner i en eller anden megakrise.
 
Nu glæder vi os bare over den videre eventyrfortælling og at vi er kvalificeret til Danmarks fornemmeste række!



Topscorerlisten i ligaen er ikke så imponerende, som den tidligere har været, men den bærer tydeligt præg af, at Kerm har gjort sit indtog på holdet. Han spiller fast i forsvaret og er med sine 195 cm. ellers vores hemmelige våben på dødboldene.




På assistlisten er der flere, der melder sig under fanerne.




For hvad angår stabilt godt spil over hele sæsonen, så er det vores ene centerforsvarer Birkedahl med fremme igen, men det er dog Chriz og Kerm, der ligger med de bedste karakterer.














Alle har virkelig gjort det godt igen i år og vi har overgået alle forventninger, som både Kurt Thorsen og omverdenen stillede til os før sæsonen begyndte.
De regnede med at vi skulle kæmpe om nedrykning, men en god start ude mod henholdsvis Holbæk og Lyngby, hvor vi klarede uafghort i begge opgør, gav os mere blod på tanden.
Næste sæson skal vi bevise, at vi hører til i den bedste række, hvor vi jo også kommer til at møde de gode hold hele 3 gange, hvilket kan gøre sit til, at vi kommer ind i en dårlig periode.
Vi håber bare på overlevelse, men nu må vi se hvad tiden bringer…


Nu er vi nået frem til noget af bloggens mest efterspurgte, nemlig spillerinfo på jer alle, så I kan se hvor meget jeres stats har ændret sig.
Jeg har igen delt folk op efter hvilket hold man spiller på, dog er der ikke flere FmFreaks-brugere på Ungdomsholdet, hvorfor denne kategori helt udgår fra og med nu.
Når nu I kigger på jeres stats, så prøv at sammenlign med tallene fra sidste år og med alle andres stats, så I får et godt indblik i hvordan det går med udviklingen i hele truppen og om der måske er tegn på, at nogle klarer det bedre end andre, hvilket jo både kan betyde, at de spiller sig af holdet, men også at andre måske spiller sig på.





Reserveholdet:


Målmænd:



DelPiero



FCK88



Heitmann



haboi
















Forsvarsspillere:



Kerzhakov



Mijitrix
 



Møller



Bachpoulsen
 



Ak Lemvig



Kudska



Andrus



Flyver88


Don Abramovich



KF



Woodfarm
 



gehyden bab



Mikkel-strandgaard















Midtbanespillere:



SirToby



Mikkellas



Zhotlog



U-4-E!



Crisis.4.U



Absalonsen
 



FEDTHAGE



Kovacevic



Tribute



Morientes
 



SLEORT



MeeLo



Gosser



Michaelk



KongKahlenberg



phoenix















Angrebsspillere:



Greve



Niklasob
 



Niko



Sehested47



Ydersog
 



Fynbo



torkR



Kev














Divisionsholdet:


Målmænd:



G00n

viceanfører



Borelli BB
 



Cawersk















Forsvarsspillere:


Metsu1

Anfører



Birkedahl



Sirsøndergaard



-KNM-
 



Soccerpop



Berendt



Zone43



Kerm















Midtbanespillere:



jowi02



Guldbrand



Desler
 



Don Thomas



Brodtgaard



John Spurs



ElGuapo



Hawk1nZ

Bruges i også som angriber



cube

bruges også som angriber















Angrebsspillere:



Chriz



Dolle



GHERTESTEAS




















Det er hele holdet, som det ser ud nu, men det tror jeg ændrer sig indenfor meget kort tid. Suicide har nemlig ikke indgået nogle aftaler om kontraktforlængelse r med de spillere, som jeg ved sidste update fortalte havde udløb her til Juli.
Derfor ser det ud til at vi må tage afsked med nogle prominente navne, som har givet sig fuldt ud for klubben i alle de 3 sæsoner, som vi indtil nu har spillet.
Spillerne har samlet nået 152 kampe på førsteholdet, hvori de scorede 27 mål og lagde op til 25 andre scoringer, så det er altså spillere, der har en stor ære i, at vi er hvor vi er i dag.
Forlængelserne kan nåes endnu, men jeg tror ikke på at de kommer og det er dermed med sorg i stemmen, at vi allerede nu siger farvel og tak til Morientes, haboi, FCK88, Don Thomas, Hawk1nZ og John Spurs.
Sidste år sagde vi farvel til Rammy og Els. Dem har jeg lige fulgt op på, men ingen af dem har fundet sig en ny klub.





Så er vi vidst nået til oplysningpunktet, hvor jeg kan sprede lidt lys over hvordan danmarksturneringen er forløbet.

Brøndby vinder superligaen med FCN og FCK som nr. 2 og 3. Viborg og OB rykker ned.

FCM og Rødby BK rykker så op fra 1.divisionen, mens Fremad Amager, FC Fyn og FC Fredericia må tage den triste tur ned.

I 2.dision vest vinder Brabrand og de får også oprykningspladsen. Varde og Hobro må finde sig i at rykke ned. Hvilket de meget pudsigt også gjorde sidste år. (Det må være en bug)

Brønshøj napper førstepladsen i 2. division øst og rykker op sammen med LFA. Værløse og Greve lander på de sure pladser, så farvel og tak til dem.

Pokalturneringen blev vundet af Brøndby over FCN.

FCK nappede som sidste år Supercuppen.

Royal League blev vundet af Lillestrøm, der slog FCN 2-1.





Og nu til noget helt andet, som fra bloggens start er blevet efterspurgt af mange.
Databasen er nemlig ved at blive lagt op, så du selv har mulighed for, at spille med FmFreaks-holdet. Du kan hente databasen ved at klikke på linket og husk så, at du skal fortælle spillet, hvilken database den skal bruge, når du starter dit nye spil op. (Databasen er pt. ikke lagt op, så I må være tålmodige lidt endnu.)



Det var alt for denne gang folkens, nu er der dømt sommerpause i hele 14 dage, inden det så går løs i Superligaen.
Vi krydser alt hvad der kan krydses for, at vi ikke ryger lige så hurtigt ned, som vi rykkede op.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 23:57 af Bademesteren » Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update15 - Brugernes Blog
« Svar #792: 27 Dec 2006, 23:32 »

Øv, jeg ligner ikke den store spiller, jeg håbede på at blive (måske skyldes det mangel på førsteholdstræning Wink)

Men fedt at vi rykkede op.
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Update16 - Brugernes Blog
« Svar #793: 27 Dec 2006, 23:35 »

anden bedst average rating på U18..... (stolt) Opstemt
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

greve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Update16 - Brugernes Blog
« Svar #794: 27 Dec 2006, 23:36 »

Godt at se at jeg udvikler mig til en god angriber (der bliver skadet hele tiden) Forseglede Læber
Logged

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010