AUGUST 2006
04.08.06Sidste opvarmningskamp inden turneringsstart
Hannover 96 - Hannover 96 u19OptaktSidste kamp inden turneringsstart har Hannover 96 valgt at spille mod sine egne talenter. Søren Bjerg udtalte efter gårsdagens træning at kampen var en intern kamp som spilles i stedet for et træningspas. I samme kommentar sagde manager at resultatet var fuldstændig ligegyldig i en kamp som denne.
Hannover 96 - Hannover 96 u19 4-0 (2-0)1-0 Erik Jendrisek (30)
2-0 Jiri Stajner (34)
3-0 Jiri Stajner (65)
4-0 Vahid Hashemian (90)
MOM
STEVEN CHERUNDOLO
KampevalueringJeg er godt tilfreds med kampen. Resultatet siger ikke som meget, men spillet var vigtig. Jeg synes det lykkes. Jeg er endvidere meget glad for at Jiri Stajner var meget skarp. Det bliver meget vigtigt om 9 dage når første kamp i Bundesligaen spilles.
13.08.061. spillerunde i Bundesligaen
Leverkusen - Hannover 96OptaktENDELIG kommer dagen for første spillerunde i Bundesliga. En dag jeg har set frem til med spænding. VI møder Leverkusen på udebane. Leverkusen er meldt som svage favoritter, men jeg mener bestemt vi har chance for at tage point med hjem fra Leverkusen.
Desværre har Chavdar Yankov karentære efter sit røde kort i en træningskamp. Silvio Schröter overtager hans plads på højre kant.
Leverkusen - Hannover 96 2-1 (0-1)0-1 Vahid Hashemian (34)
1-1 Barnd Schneider (46)
2-1 Stefan Kissling (74)
MOM
Hans Jörg Butt - Leverkusen
KampevalueringØV. Vi spiller en helt fantastisk kamp, men desværre vælger Hans Jörg Butt at stå helt fantastisk i denne kamp. Bittert for os, fordi vi faktisk havde total fat i dem - især i første halvleg.
19.08.062. Spillerunde i Bundesligaen
Hannover 96 (12) - Bielefeld (15)OptaktFørste hjemmekamp i sæson spilles mod Bielefeld. En kamp som bare skal vindes. Til kampen har jeg dog en del problemer med skader osv.
Chavdar Yankov har stadig karentæne. Hans afløser Silvio Schröter blev desværer skadet sidste kamp. Det betyder at Jan rosenthal er blevet rykket op fra 2. holdet og direkte ind i start 11.
Hannover 96 - Bielefeld 2-0 (1-0)1-0 Jan Rosenthal (3)
2-0 Jiri Stajner (73)
MOM
Sören HALFAR - Hannover 96
KampevalueringEn helt fortjent sejr til os. Vigtigt at starte sæsonen sådan på hjemmebane. Nu skulle vi gerne være igang, og glæder os allerede til kampeni næste uge på udebane i Bochum.
23.08.063. spillerunde i Bundesligaen
Bochum - Hannover 96OptaktEfter sidste uges sejr er vi blevet gjort til favoritter i udekampen mod Bochum. Det håber jeg bestemt vi kan leve op til, men er lidt nervøs for det kan gå galt.
Chavdar Yankov er tilbage efter karentænen men er ugens løb blevet skadet ligesom sidste uges koment Jan Rosenthal. Det betyder at Silvio Schröter spiller sin 2. kamp i sæsonen.
Bochum - Hannover 96 0-2 (0-0)0-1 Jiri Stajner (78)
0-2 Jiri Stajner (85)
MOM
JIRI STAJNER - Hannover 96
KampevalueringEn tæt kamp som blev afgjort af en spiller - JIRI STAJNER. En super indsats af angriberen. Det er super lækkert at have spillere der bare afgører kampe på egen hånd. Nu er vi pludselig efter 3 kamp på vej mod toppen. Der er nu engang der det er sjovest at være.