SEPTEMBER
10.09.061. runde i Pokalturneringen
Velbert - Hannover 96OptaktHvad kan man sige op mod sådan en kamp. En sejr forventer jeg selvfølgelig, men regner bestemt også med det bliver en klar sejr.
Chavdar Yankov er endelig klar til kamp, og han får sin debut i denne kamp. Ellers stiller jeg i stærkeste opstilling.
Velbert - Hannover 96 0-6 (0-5)0-1 Selvmål (1)
0-2 Jiri Stajner (6)
0-3 Jiri Stajner (14)
0-4 Jiri Stajner (39)
0-5 Jiri Stajner (45)
0-6 Thomas Brdaric (65)
MOM
JIRI STAJNER - Hannover 96
KampevalueringKampen gik som jeg havd ehåbet og troet på. En sikker og stor sejr og ikke mindst helt fortjent. Det er selvfølgelig lækkert at Jiri Stajner er i fantastisk form og scorer nogle super gode mål i dag. At det måske var på billig baggrund, glemmer vi lige for en stund
Hannover trækker 2. Bundesliga hold
I lodtrækningen til 2. runde i den tyske pokalturnering trak Hannover 96 Essen fra 2. Bundesligaen op af hatten.
Jeg er godt tilfreds med lodtrækningen, og vi skal selvfølgelig slå Essen og spille os i 3. runde.
Kampen spilles 24. oktober
16.08.064. spillerunde i Bundesligaen
Hannover 96 (6) - Werder Bremen (2)OptaktSelvom vi har spillet os op i top 6, som er sæsonens målsætning, bliver det her en kamp som er vanvittig svær. Jeg håber vi kan spille en af vores bedste kamp og få et point eller tre, men der skal arbejdes meget hårdt.
Desværre er min solide højre back, den amerikanske Steven Cherundolo blevet skadet og ikke med. I stedet spiller svenske Christoffer Andersson.
Hannover 96 - Werder Bremen 2-3 (2-2)0-1 Diego (3)
1-1 Chavdar Yankov (9)
1-2 Diego (28)
2-2 Jiri Stajner (43)
2-3 Ivan Klasnic (63)
MOM
DIEGO - Werder Bremen
KampevalueringDiego er en klassespiller!
Selvom vi faktisk spiller en god kamp er godt med hele vejen igennem driver Diego gæk med os hver gang han er i boldbesiddelse. Nederlaget binger os ned på 8. pladsen.
24.08.065. spillerunde i Bundesligaen
Hamborg SV (11) - Hannover 96 (8)OptaktEn sejr over HSV vil bringe mig op i top 6 igen, men det bliver svært nok i sig selv. Hamborg har ikke spillet en stor sæson indtil videre, så vi går efter sejren.
Desværre har vi en del ude.
Steven Cherundolo er klar igen og ryger ind på sin vandte højre back. Chavdar Yankov er desværre blevet skadet igen, så Silvio Schröter spiller højre kant. Min venstre kant ungareren Szaboles Huszti er også skadet. I stedet spiller landsmanden Timo Nagy. Jiri Stajner er træt efter Werder Bremen kampen og spiller ikke i dag.
Hamborg SV - Hannover 96 4-1 (3-1)0-1 Silvio Schröter (1)
1-1 Benjamin Lauth (29)
2-1 Sanogo (38)
RØDT KORT - Franck Fahrenhorst (39)RØDT KORT - Sören Halfar (40)3-1 Trochowski (45)
4-1 Sanogo (51)
MOM
Vicent KOMPANY - HSV
KampevalueringDOMMERSKANDALE!! To røde kort 5 min før pause, så skal det sgu blive svært. Det er noget alvorligt skidt. Det værste er faktisk at jeg til næsten kamp er meget på med skader og karentæner.