home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 122006 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: (Upd)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #720: 07 Apr 2007, 12:50 »

det er en god blog

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Dusty78DK
Manager

« Svar #721: 13 Apr 2007, 13:16 »

En rigtig god blog du har bygget op her. Sad i går eftermiddags, hvor burde have lavet noget fornuftigt, og læste hele historien, lige fra den betonplagede vestegn til de bonede gulve i Europa. Rigtig godt sat op, gode resultater, overraskende klubskifte osv. - den her blog har det hele!  Smiley

Det kan godt være du startede den her blog i december, men jeg vil forudsige at du kan risikere at være en alvorlig bejler til "bedste blog 2007" med denne blog.  Thumbs Up

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #722: 13 Apr 2007, 13:36 »

Ham almeida i angrebet, er vel ikke ailton fra fck?

Dusty78DK
Manager

« Svar #723: 13 Apr 2007, 22:11 »

En lille ekstra ting: Jeg tager hatten af for dit store talentarbejde i Brøndby, det var sgu' smukt. Kan du give nogle tips til mig? Stoler du på dine scouts, kigger du efter bestemte evner? Er det en Save-Game editor  crazy? Har du den sygeste shortlist gemt på PC'en?  Opstemt

SIIIIG NOGET!!

Skriv eventuelt en guide her til sitet!  Thumbs Up 

N17
Manager

« Svar #724: 21 Apr 2007, 22:34 »

En lille ekstra ting: Jeg tager hatten af for dit store talentarbejde i Brøndby, det var sgu' smukt. Kan du give nogle tips til mig? Stoler du på dine scouts, kigger du efter bestemte evner? Er det en Save-Game editor  crazy? Har du den sygeste shortlist gemt på PC'en?  Opstemt

SIIIIG NOGET!!

Skriv eventuelt en guide her til sitet!  Thumbs Up 

Talentarbejde er noget af det sjoveste i FM synes jeg, og det er virkelig et arbejde at være igennem.

Jeg stoler på mine scouts, men kigger også i de mindre rækker - og tjekker gns. stats osv for at se om de kan slå igennem i en tidlig alder! Det er vigtigt for mig, at de kan spille på et rimeligt niveau i en tidlig alder! Ellers kigger jeg efter evner, som jeg mener jeg kan bruge på mit hold senere hen! Også giver jeg dem spilletid når de er omkring de 16-17 år, bare ti minutter i de små kampe, og lader dem indimellem spille Royal League og Pokalturneringerne!

Jeg har ikke haft tid til at spille de sidste par dage, men har da overvejet et nyt spil med Brøndby, hvis jeg igen kører død i dette spil. Det er langt henne nu synes jeg, men kan godt lide spillet, og hvem ved om Brøndby bliver ledige igen senere hen Wink

Ham almeida i angrebet, er vel ikke ailton fra fck?

Nej det er det dog ikke Smiley

Dejligt at bloggen er oppe og køre igen Opstemt

Uden tvivl min yndlings blog.. Peace

Glæder mig og se hvad du kan få ud af Frankfurt.. Held og lykke..

Takker mange gange, og håber på en update i løbet af natten, måske først i morgen engang.

En okay start på sæsonen, hvilken plads ligger du på?

Ellers er grafikken som sædvanlig i top Thumbs Up
I CHL, er det jo også en gruppe vhor du har muligheder for at gå videre Smiley

KUTGW Thumbs Up

Ligger nummer 5!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #725: 22 Apr 2007, 03:38 »

En sikker 2-0 sejr blev hevet hjem på Commerzbank-Arena. Der var aldrig tvivl om udfaldet, og da Komarov kort inden i anden halvleg sendte os i front, så var det en spadser tur mod enden, og da Santos blev smidt ud var det hele sikkert. Pamic lukkede kampen endeligt med målet til 2-0. Endnu engang imponerende Christian Christensen med en forrygende præstation der endnu engang gav gjorde ham til MOM for femte gang i otte optrædener.

En udvisning til NK Goricas målmand efter otte minutter sendte os på vej mod storsejren, og det blev det, da vi smadrede Gorica med hele 5-0(Kender I noget til det resultat FCK fans Wink). Desværre gav kampen også en skade til vores tyve-årige dansker Christian Christensen der holdes ude i de næste 2-3 uger.

I en svær udekamp lykkedes det for os, at komme hjem med ét point på en udligning med et kvarter tilbage af Tomislav Pamic. Kort før tid blev Dortmund reduceret til ti mand, men på den korte tid der var tilbage lykkedes det ikke for drengene at hente sejren.

En dum fejl fra vores forsvar sendte kampen i forlænget spilletid, men to minutter før denne var slut sendte Roberto Hernández bolden i kassen, og afgjorde dermed kampen fortjent til vores fordel. I næste runde venter 1860 München.

En god sejr hjemme over Leverkusen sender os op på andenpladsen i Bundesligaen, og dermed er vi helt tilbage i topstriden, og håber om endnu en mesterskabstitel.

Med en sejr i denne fjerde rundes Champions League kamp på udebane mod NK Gorica. Så kunne vi med stor sandsynlighed komme videre til kvartfinalen, og vi fik den forventede sejr, og med denne sejr mangler vi nu kun et enkelt point for at komme videre.

Dagens udekamp var præget af, at vi allerede inden kampen måtte lave tre ændringer pga. skader, og da vi allerede efter 21 minutter af dagens kamp havde foretaget vores tre udskiftninger også pga. skader, så var det for alvor svært at tro på tre point. Det endte da også med et nederlag på 1-0, selvom vi trods skaderne havde spilovertaget.

Et hurtigt mål i hver halvleg sendte de tre point ind på vores konto. En rigtig god indsats trods de mange skader.

Ser vi bort fra kampen mod Aachen, så har det været en rigtig god tid i de seneste måneder, og jeg er meget fortrøstningsfuld i kampen om mesterskabet. Når vi har alle spillere klar, så jeg ikke i tvivl om, at vi har rækkens bedste hold, og samtidig er Almeida begyndt at score mål, selvom han ikke startede som mit førstevalg.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

Sv: (NY Upd)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #726: 22 Apr 2007, 11:07 »

Kan se jeg har lavet en lille fejl i Stuttgarter Kickers kampen, det var selvfølgelig 1-2 at Roberto Hernández gjorde det til Opstemt

Desuden er der vidst nogle stavefejl, men det blev sent Wink - Undskyldninger er der nok af

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #727: 22 Apr 2007, 11:13 »

Som vanligt godt grafik, gode resultat og sidst men ikke mindste godt skrevet!  Smiley

N17
Manager

« Svar #728: 22 Apr 2007, 16:03 »

En svær udekamp mod Hannover 96 endte med en fortjent 1-0 sejr til os. Med dagens sejr er vi nu kun to point efter Kaiserslautern og ét efter Bayern.

Millán på vej tilbage?

Det er måske ikke en rammende overskrift for hvad der er ved at ske, men træner John Petersen er i gang med at sikre sig Sevillas stærke angriber Nicolas Millán, der gerne vil spille højere end den næstbedste række i Spanien. Derfor går rygterne nu på, at han og John Petersen bliver genforenet hos de tyske mestre Eintracht Frankfurt.

Det har ikke været muligt at få kommentarer fra hverken John eller Nicolas.

Genforenes John og Nicolas?

Dagens hjemmekamp kunne sikre os den videre deltagelse i årets Champions League, men i stedet så kommer vi nu til at skulle bruge minimum ét point i den sidste kamp på udebane mod Sporting Lissabon, der til gengæld skal bruge en sejr.

Vi skuffer endnu engang på hjemmebane, denne gang mod Werder Bremen, hvor vi trods stort spilovertag ikke kunne få bolden ind over stregen. Derfor måtte vi nøjes med 0-0 og et enkelt point i kampen om mesterskabet.

0-0 på udebane er bedre end 0-0 på hjemmebane, men stadig er det ikke godt nok, hvis vi som det gerne skulle være, skal blive mestre når sæsonen er omme.

Med en sikker 2-0 sejr er vi videre i årets Champions League, og med sejren tog vi Deportivo med os videre, da de i sidste kamp slog NK Gorica på udebane.

En god sejr på udebane mod Osnabrück sender os alene på andenpladsen i Bundesligaen. Vi er stadig lidt efter Kaiserslautern, men jeg tror på at vi nok skal nå dem.

Ajax venter i knockoutrunden

Det blev den hollandske storklub Ajax Amsterdam der i dag blev trukket op af hatten, da der blev trukket lod til første knockoutrunde i Champions League.

Lodtrækningen parrede følgende hold:
Ajax vs Eintracht Frankfurt
Porto vs Arsenal
Juventus vs Leverkusen
Leeds vs Valencia
Lille vs Recreativo
Deportivo vs Chelsea
Liverpool vs Real Madrid
Benfica vs FC Bayern

Med dagens storsejr hjemme på Commerzbank-Arena på hele 4-1 over mægtige FC Bayern Münich. Dagens resultat betyder at vi overtager førstepladsen i Bundesligaen med to point ned til Kaiserslautern på andenpladsen.

For en uge siden tilbøde 1860 mig jobbet som træner – et tilbud jeg afslog. I dag stod vi så overfor hinanden i DFB Pokalturneringen 3. runde, og det endte med en helt fortjent 2-1 sejr til mine drenge fra Frankfurt. I næste runde venter Bundesliga toeren Kaiserslautern.

Nu går vi ud af år 2019, så skal der da lige et SS af stillingen i 1. Bundesliga.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #729: 22 Apr 2007, 17:01 »

Nice. Håber du kan holde stilen, så du kan vinde mesterskabet Opstemt

Hva har du fået inspiration igen, så du kan brygge videre på denne her klasse tråd Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager

« Svar #730: 22 Apr 2007, 19:07 »

Millan har skrevet under

Nicolas Millán har i dag underskrevet en 1½ årig kontrakt med Eintracht Frankfurt og hans træner fra Brøndby tiden John Petersen.

”Jeg er meget glad for igen at kunne komme til at arbejde sammen med Nicolas. Han var et kæmpe talent dengang, og er nu mere moden og klar til at tage et stort ansvar i kampen om at vinde årets Bundesliga titel.”

Dagens udekamp mod Schalke 04 skulle gerne give tre point i jagten på mesterskabet efter den overståede vinterpause, men det gjorde den ikke, og vi måtte rejse hjem med et skammeligt 4-1 nederlag efter en 1-0 føring. Udvisningen af Marcos Puente efter 17 minutter gjorde forskellen, og vi er nu nummer to igen. Førstepladsen kan dog tages tilbage i næste runde på udebane mod Kaiserslautern.

To røde kort – et til hvert hold – sendte kampen ned på et lavt blus, men med mange hårde tacklinger. De store chancer blev det dog ikke til, og derfor måtte tilskuerne tage til takke med en nulløsning.

Debut til Nicolás Millán resulterede i en fortjent sejr hjemme på Commerzbank-Arena, da samme Millán sendte et frispark i kassen i første halvlegs overtid. Det blev kampens eneste mål.

En helt igennem skidt start efter pausen kulminerede endnu engang med et 1-0 nederlag på udebane mod Burghausen. Fra at være nummer ét ved pausen, så vi nu nummer to med fire point op til Kaiserslautern.

Et hattrick af Millán sikrede os sejren, hvilket var meget vigtigt for resten af den igangværende sæson, hvis vi vil med helt op i toppen og vinde mesterskabet.

Det blev en nulløsning på Amsterdan ArenA, og det kan vi godt være tilfredse med, selvom vi havde flere chancer til at sikre en sejr. Vi fik desværre Millán skadet godt fem minutter før pausen. Han forventes ude i de næste tre uger.

Dagens kamp på Commerzbank-Arena endte i et antiklimaks, da vi pressede Gladbach i bund gennem alle halvfems minutter, men i stedet for en sejr til os, så endte det med en sejr til Gladbach, da de udnyttede to kontraangreb. Det sidste i det 93. minut.

Så sluttede det også i Pokalturneringen, da Kvartfinalen blev stop. Kaiserslautern – Bundesligaens førerhold – gjorde det slemme ved os, da de med et mål efter 116 minutter sendte os ud af turneringen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #731: 22 Apr 2007, 19:28 »

Citat af: John Spurs

Der kan man bare se hvem der er bedst! Ej, ærgeligt med et par pointtab, men godt at se Millan i topform for Frankfurt Smiley

N17
Manager

Sv: (Upd 19.07)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #732: 22 Apr 2007, 21:28 »

Fire mål scorede vi i dagens kamp, og det endte med en sejr på 3-1, så de taktiske ændringer der blev lavet op til dagens kamp var åbenbart det værd. Jeg håber denne taktik kan give flere sejre i den kommende tid.

Returkampen skulle i dag spilles på Commerzbank-Arena, og på baggrund af vores svingende resultater, så skulle vi i dag gerne spille op til vores bedste, og det gjorde vi, da vi hev en 3-0 sejr hjem, og dermed er videre i Champions League.

Lodtrækning af CL Kvartfinale

Der blev i dag trukket lod til Kvartfinalen af Champions League, og denne lodtrækning betyder at vi kommer til at stå overfor Deportivo la Coruna, der sammen med os gik videre fra Gruppe G.

Lodtrækningen gav følgende kampe:
Eintracht Frankfurt vs Deportivo la Coruna
Arsenal vs Juventus
Recreativo vs Leeds
Bayern Münich vs Real Madrid

Et meget dumt nederlag, andet er der ikke at sige til dagens kamp, hvor vi brændte chancer en masse.

Med dagens sejr har vi stadig en teoretisk chance for at vinde mesterskabet inden de sidste ni kampe går i gang. Vi har syv point op til førstepladsen, så det bliver meget svært nu.

På udebane mod Leverkusen blev det til endnu tre point, og nu er der otte kampe tilbage, og kun fire point op nu. Det begynder at lugte af ædelt metal igen, og vi er nummer to nu.

Med dagens sejr hjemme på Commerzbank-Arena har vi nu mindsket Kaiserslauterns forspring til bare to point. Det så sort ud, men nu det helt åbent igen.

Første kamp i Champions League kvartfinalen mod Deportivo la Coruna endte med en nulløsning, selvom Deportivo i de sidste minutter af første halvleg blev reduceret til ti mand. Nu bliver det svært at komme videre.

Desværre dummede vi os i dagens udekamp, da vi havde muligheden for at komme i front af Bundesligaen. Vi har stadig to point.

Med et 2-1 nederlag i sidste minut af dagens anden kamp af kvartfinalen af Champions League, så er vi nu ude af kampen om europa. Vi kom bagud i starten af kampen på endnu et drop af vores målmand Zimmermann, men vi fik udlignet på straffespark, hvor Deportivos målmand blev smidt ud. Desværre slog de kontra til sidst, og vandt kampen med 2-1.

”Tænk hvis vi var 11 mand” blev der sunget fra vores fans under dagens kamp, da vi ved stillingen 1-0 blev reduceret til 10 mand, og igen senere til 9 mand, og alligevel scorede vi tog gange mod deres ene, og fik dermed en 3-1 sejr der sendte os i front af Bundesligaen. Nu kan vi selv afgøre det igen.

På trods af at vi tabte dagens kamp, så ligger vi stadig nummer et, men vi har kun ét point ned til de to hold på de næste pladser. Men vi kan stadig selv afgøre det med fire kampe endnu.

Med dagens sejr er der nu ét point ned til nummer to, og tre point til nummer tre. Det betyder at vi stadig i de sidste tre kampe selv kan afgøre mesterskabet.

Trods hjemmebanefordel, og chancen for at komme foran med tre point inden de sidste to kampe, så lykkedes det ikke. Vi endte med en kedelig 0-0, hvor vi brændte en masse chancer. Vi har nu kun ét points forspring inden de sidste to kampe.

Med disse resultater ligger vi pt. nummer ét i række, i de to sidste kampen møder vi rækkens nummer to Bayern Münich, og i sidste kamp nummer fem Schalke 04!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zone 43
Manager

Sv: (Upd 21.28)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #733: 22 Apr 2007, 21:36 »

Samlet set har det set skide godt ud. Ærgeligt, at det er begyndt og svinge lidt, og surt mod Deportivo Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Marchang
Landsholdsspiller

Sv: (Upd 21.28)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #734: 22 Apr 2007, 22:43 »

Ser godt ud. ærgeligt det med CL.

Kan man få et SS af Millan?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010