home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 97232 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!Update!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #705: 30 Mar 2007, 20:33 »

Hvad vil vi have: Update
Hvornår vil vi have det: NU!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!Update!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #706: 01 Apr 2007, 23:53 »

500 kampe, hva nu??


Ja, efter længere tid må jeg jo hellere skrive lidt til jer igen. Min kone og børn er rejst tilbage til Danmark, så lige nu overvejer jeg meget hvad der skal ske. Min familie vil hjem, men jeg har stadig ambitioner, så hvad gør jeg?

Men det kommer vi tilbage til senere.

Vi har i dag spillet kamp mod Palermo, hvilket var min kamp nummer 500(!) som træner. Jeg er meget stolt over at være nået så mange kampe, men samtidig så ærgede jeg mig over at vi kun fik 1-1, da vi var en mand i overtal! En sejr havde givet mig min samlede sejr nummer 250, men det blev det desværre ikke til. Det kommer dog forhåbentlig senere, og vi er nu uden nederlag i de sidste seks Serie A kampe.

I stillingen ligger vi nummer fire med Juventus, Milan og Inter foran os. Vi har kun fire point op til Juventus på tredjepladsen, mens der er syv til Milan på andenpladsen. Helt i front ligger så Milans bysbørn Inter, der fører Serie A med 48 point - 11 ned til os.

Indtil videre er jeg tilfreds med sæsonen - men jeg må hellere sætte mig tilbage og overveje min fremtid!


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!Ny Update!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #707: 02 Apr 2007, 00:47 »

dejligt at du er tilbage!
Logged


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [!Ny Update!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #708: 04 Apr 2007, 13:34 »

Fornemer jeg en update.? Rullende Øjne
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!Ny Update!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #709: 06 Apr 2007, 01:07 »

Sæsonen slut – hvad nu?!?


Efter en meget svingende sæson står jeg nu tilbage med tankerne om hvad der nu skal ske. Min kone og børn er taget tilbage til Danmark, og jeg sidder her i centrum af Rom med et mandskab der sluttede som nummer seks – altså lige nok til deltagelse i næste års uefa cup, men jeg sidder her alene, og det er ikke holdbart for mig i længden.

I den forløbende sæson har der været tilbud fra rundt omkring, men alle sammen har været i syden, hvor blandt andet Villarreal, Udinese og Recreativo har været fremme med kontrakter, men det er ikke det jeg vil. Jeg vil tættere på familien, og det må så betyde at Danmark, Sverige, Norge – og til
nød England eller Tyskland er de lande jeg skal gå efter. Eneste klub i syden der kan få mig til at blive her er hvis Alicante skulle være interesseret i at få mig tilbage. Det er den største fejl jeg har lavet i min karriere, at droppe dem for Barcelona. Min familie var jo glade der, men sket er sket, og vi er videre i vores liv nu. Men hvad skal jeg nu?!

Indtil videre tager jeg hjem til Danmark på ferie sammen med familie, hvor jeg samtidig vil overveje min fremtid. Hvis jeg bliver i trænerfaget, så skal jeg i nærheden af Danmark – men er det hvad jeg vil?! Eller skal jeg trække mig helt tilbage?!





Jeg lover bedre updates fra næste sæson, hvis der bliver en.. Da denne var spillet færdig!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!Ny Update!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #710: 06 Apr 2007, 01:14 »

Spænende, at se hvor du ender Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Tættere på DK - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #711: 06 Apr 2007, 03:32 »


Francesco Totti ny Roma træner?
d. 30. maj 2019

Efter en skuffende sæson for AS Roma – og manager John Petersen – så ser det ud til at de to parter har valgt at skille deres veje. I hvert fald forlyder det fra kilder nær Roma, at manager John Petersen har fået frie tøjler til at finde en ny klub. Vi har selvfølgelig været i kontakt med den formentlig tidligere Roma træner John Petersen.

”Jeg vil ikke sige så meget med hensyn til sagen, men jeg har jo ikke lagt skjul på at min familie er rejst tilbage til Danmark. Derfor vil jeg selvfølgelig gerne tættere på dem, og det kommer jeg jo ikke uden at finde en ny klub. Så det er pga. familiære årsager at vi formentlig skiller vores veje, og ikke pga. de skuffende resultater i denne sæson.”

Favoritter til at overtage den – snart – ledige managerpost i AS Roma er Gennaro Ivan Gattuso der spillede i AC Milan i hans storhedstid, og så storfavoritten Francesco Totti, der efter et par år uden fodbolden har besluttet sig for at give sig i kast med trænergerningen.

Tilgengæld forlyder det, at flere svenske og norske klubber skulle være ude efter John Petersen, men varmeste emne er indtil videre Energie Cottbus fra Tyskland. Der skulle ikke være nogle store klubber imellem, selvom et par er uden træner – deriblandt Newcastle, Frankfurt og Udinese.






John og Roma skilles
d. 1 juni 2019

Så det endeligt – John Petersen og AS Roma har valgt at skille deres veje, så det er ikke alle veje der fører til Rom. Tilgengæld er John Petersen på vej tilbage mod Danmark, hvor han senere i dag skulle blive præsenteret på et pressemøde i en unavngiven klub. Om det er i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland eller England er der ingen der ved. Men endeligt er det i hvert fald, at det er slut i Italien.

”Vi er kede af at miste en træner af Johns kaliber, men har samtidig valgt at efterkommen hans ønske om at komme nærmere sin familie. Vi ønsker John alt mulig held og lykke, og vil senere vende tilbage med navnet på vores nye træner, når forhandlingerne er færdige!”

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Update 3:32]Tættere på DK - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #712: 06 Apr 2007, 13:20 »

Jeg synes også at du skal vente til en dansk klub er ledig, og så føre dansk fodbold til tops.
Logged

It's gonna be legendary

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Update 3:32]Tættere på DK - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #713: 06 Apr 2007, 15:17 »


d. 1juni 2019

Dansker præsenteret hos de tyske mestre
af Søren Isaksen

Mens det ikke overraskende blev Francesco Totti der overtog trænersædet i AS Roma efter den danske manager John Petersen, så var det mere overraskende, da Eintracht Frankfurt valgte at fyrer deres succestræner, og i stedet ansætte den – knap så succesfulde – danske manager John Petersen.

”Da John blev ledig på markedet, der mente vi at det eneste rigtige der var at gøre, var at tage kontakt til ham og tilbyde ham et job hos os. Han er den træner der kan fører os endeligt op på det niveau vi gerne vil, og han kan være med til at fører os langt i næste års Champions League” udtaler Frankfurt formand Christian Lorenz til Ritzau.

Med det tyske mesterskab i sidste sæson, så virker det noget underligt at fyre en træner, og i stedet ansætte en der kun førte sit hold frem til en sjette plads i sidste sæson, men det vil John Petersen ikke forholde sig til.


”Jeg forholder mig bare til, at jeg fik tilbuddet om dette job, og det var et tilbud jeg på ingen måde kunne takke nej til. Jeg kommer tættere på min familie, kommer til en klub der næste år skal spilles Champions League. En klub hvor der er styr på økonomien – uden den er prangende – samt til en spillertrup der er stort set gearet til det hårde program, hvis vi får de par forstærkninger jeg allerede nu har budt på. Så jeg glæder mig rigtig meget!”

John Petersen starter i Eintracht Frankfurt omgående, og det med første træningspas senere i dag.









d. 4 juni 2019

Nye spillere tæt på Frankfurt

Ifølge kilder tæt på Frankfurt, så har den nye manager John Petersen fået omkring 200.000.000 kroner at købe ind for, og danskeren har tænkt sig at bruge hovedparten af dem.
Kilderne angiver at seks-syv nye spillere vil være at finde i truppen til sæsonstart, hvor også de to lejede spillere Agapito og Goncalves forlader klubben.

Følgende spillere kunne være muligheder hos de tyske mestre:

Facts om Barazite
Hollænder
29 år
Pris: 0 kr

Nacer Barazite, Hamburger SV
Den hollandske offensive midtbane spiller spillede ikke den bedste sæson for Hamburger Sport-Verein i sidste sæson, men et kontraktudløb gør, at vi mener mulighederne er store for at han slutter sig til de sorte fra Commerzbank-Arena.

Facts om Eikrem
Nordmand
28 år
Pris: 0 kr

Magnus Wolff Eikrem, Alavés
Den norske offensiv spiller Magnus Wolff Eikrem formodes også at være og finde på Commerzbank-Arena næste år. Han spillede en rigtig god sæson for det spanske midterhold Alavés i sidste sæson, men et kontraktudløb gør at han frit kan forlade den spanske klub. Det udnytter Frankfurt og John Petersen formentlig.

Facts om Bojan
Spanier
28 år
Pris: 200 mio. kr

Bojan Krkic, AS Roma
Den spanske angriber Bojan Krkic var i sidste sæson John Petersens foretrukne spiller når det kom til AS Romas angreb. Derfor vil det heller ikke være unaturligt, hvis danskeren giver det et forsøg, og prøver at få angriberen til Tyskland. Om det lykkes til en rimelig pris er dog tvivlsomt.

Facts om Guk
Ukrainer
24 år
Pris: 110 mio. kr

Kyrylo Guk, AS Roma
Endnu en spiller der er at finde hos John Petersens tidligere klub AS Roma. Den ukrainske forsvarsspiller har gennem længere tid fulgt John Petersen, og manageren håber meget på, at det igen vil lykkes ham at få Kyrylo Guk med sig. Guk er efter Tottis indtræden i AS Roma blevet placeret på bænken.

Udover disse spillere, så ville det være meget underligt, hvis danskeren ikke forsøger på at finde en ny målmand til klubben, da reservemålmanden er midt i trediverne, nærmere bestemt 34 år gammel, og der er derfor ikke meget fremtid i ham.






Træningskampe overstået – og nye spillere til Frankfurt

To træningskamp er alt hvad det blev til for de forsvarende tyske mestre inden de i dag tager imod Mainz i Liga-Pokal semifinalen, hvilket der også bliver manager John Petersens første officielle kamp. Træningskampene er endt med en sejr og et nederlag, i to kampe hvor spillet ikke har været specielt imponerende.

Nye spillere er der også kommet til klubben fra Commerzbank-Arena. Hele ni nye spillere er det blevet til.

Nacer Barazite er kommet til Frankfurt fra rivalerne Hamburger Sport-Verein, hvor han sidste sæson ikke spillede den bedste kamp. Barazite må forventes at byde ind på en plads i managerens 4-5-1.

Magnus Wolff Eikrem kommer til fra den spanske Primera Division klub Alavés, hvor han har spillet nogle gode sæsoner. Det er virkelig en spillere som manageren må forvente sig store ting af. Han forventes at tage en sikker plads på midtbanen.

Eric Barnes er en hård engelsk forsvarsspillere der kommer til Frankfurt fra engelske Reading, hvor han var krumtappen i forsvaret. Han er en spiller der ikke er bange for at slå sig, hvis det er i holdets bedste.

Bruno Dembelé er klubbens dyreste indkøb forud for denne sæson, med 31 mio. kroner som prisskilt er der store forventninger til den schweiziske målmand. Om han kan slå Ricardo af er ikke sikkert, men set over de næste mange år er det et godt indkøb.

Nejc Benedik kommer fra økonomisk trængte Villarreal, og slutter sig altså til den træner der fandt ham da han var helt ung. Han må dog forventes at have en backup rolle i forsvaret.

Mohammed Ackon og Christian Christiansen skifter begge fra den lille danske klub Vejle Boldklub, og er begge to unge spillere som Frankfurt forventer sig meget af i fremtiden. Det samme gælder for de to andre unge spillere som Frankfurt har hentet, Joaquín Marcilla kommer fra Spaniens nummer tre Recreativo, mens Namli Yildiz kommer fra tyrkiske G. Antepspor.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Ny klub - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #714: 06 Apr 2007, 15:56 »

Ser godt ud Spurs Peace Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny klub - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #715: 06 Apr 2007, 16:25 »

SPænende indkøb, som jeg af gode grunde ikke kender til Smiley (undtagen Eikrem)

Go Frankfurt!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny klub - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #716: 06 Apr 2007, 18:49 »

klik for at se truppen






Vi dominerer kampen stort set fra start til slut, men ender alligevel med at stå tilbage med et nederlag på 2-1, og dermed er vi ude af Liga-Pokalen. Drengene spiller en god kamp, men taber pga. en dommerfejl der sendte Mikhail Komarov i bad allerede i første halvleg.

2-0 sejr i den første Bundesliga kamp var en helt fortjent om end nok en alt for lille en af slagsen Vi kom frem til rigtig mange chancer i dagens kamp, mens Kaiserslautern faktisk ikke skabte en eneste chance som ramte målet, men to ved siden af.

I en meget rodet kamp ender vi med at spille 0-0 på det olympiskestadion i Berlin. Chancemæssigt var vi meget i overtal, men vi kunne ikke udnytte vores chancer. Desværre fik vi Marcos Puente skadet i dagens kamp.










Der var selvfølgelig aldrig nogen tvivl om dagens sejr i udekampen mod regionalliga holdet fra Altlüdersdorf, da vi sendte dem ud af pokalturneringen med en sejr på 4-0. En sejr der aldrig var tvivl om, men hvor tre af målscorene fik scoret deres første sæsonmål.

En svær udekamp mod de spanske mestre fra Deportivo la Coruna skulle vise sig at ende med ét fortjent point, da danske Christian Christensen udlignede Deportivos ufortjente føring. Ét point ude, og vi er godt på vej!

En svær hjemmekamp mod et af de forventede bundhold, endte dog til sidst med en helt fortjent sejr på 1-0 til os, da Kaya Savas sparkede en returbold i mål fra kanten af feltet.

På udebane mod Hansa Rostock gik vi efter alle tre point. Målet lykkedes ikke, og vi måtte rejse hjem med et 0-0 resultat, der dog stadig holder os i toppen af Bundesligaen lige efter Kaiserslautern og Borussia Dortmund. Vi er á point med Dortmund, mens der er et enkelt op til Kaiserslautern.

Sporting Lissabon kom på besøg på Commerzbank-Arena, og måtte tage tilbage til Portugal med et helt fortjent nederlag på 2-0. En forrygende kamp af drengene, og endnu engang lykkedes det for Christian Christensen. Desværre mister vi Magnus Wolff Eikrem til en skade i den kommende måned.

Vi skuffer endnu engang helt ekstremt hjemme på Commerzbank-Arena. Det kan ikke være rigtigt at vi ikke kan score hjemme foran vores eget publikum, der tilmed bakker os helt ekstremt godt op. Vi har de bedste fans.

Vi fører 2-0 på Bruchwegstadion, men alligevel må vi nøjes med et point. Det er bare ikke godt nok, hvis vi vil forsvarer mesterskabet fra sidste sæson. Vi er dog stadig ubesejret, så det er da positivt.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: (Upd)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #717: 06 Apr 2007, 20:17 »

Nice update !§ Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (Upd)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #718: 07 Apr 2007, 01:19 »

En okay start på sæsonen, hvilken plads ligger du på?

Ellers er grafikken som sædvanlig i top Thumbs Up
I CHL, er det jo også en gruppe vhor du har muligheder for at gå videre Smiley

KUTGW Thumbs Up
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Upd)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
« Svar #719: 07 Apr 2007, 12:47 »


Dejligt at bloggen er oppe og køre igen Opstemt

Uden tvivl min yndlings blog.. Peace

Glæder mig og se hvad du kan få ud af Frankfurt.. Held og lykke..
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010