home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 97402 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #675: 14 Jan 2007, 17:42 »

heeh, det ser utrolig godt ud John... er imponeret over hvor meget tid du bruger på det... hvad med alle de børn du tager dig af, bliver de aldrig skuffet over FM får mere tid... Wink ej, KUTGW

Hehe - jo det er de nok Wink

Ej, synes nu ikke det er så meget tid  crazy Det da vigtig at passe FM, og nu havde jeg endelig en HEL fri weekend. Næste weekend skal de piger jeg træner spille stævne, og weekenden efter er der Personalweekend på arbejdet  Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #676: 16 Jan 2007, 15:12 »

kan vi snart håbe på en opdate?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #677: 16 Jan 2007, 18:32 »

20' 0-1 Bojan Krkic, str
53' Yilmaz Kazim(Ata)

Atalanta vs AS Roma 0-1 (0-1)
En første halvleg på det jævne blev afløst af en fremragende anden halvleg, hvor det dog ikke lykkedes os at score. Vi kom foran 1-0 efter tyve minutter, da Bojan Krkic udnyttede et straffespark begået mod ham selv. Det blev stillingen ved halvleg. I anden halvleg fik Atalante en mand smidt ud, men vi fik alligevel ikke scoret, tilgengæld var sejren aldrig i fare denne gang.

25' 1-0 Mattia Brighi, str
94'(ET) 1-1 Gerd Müller

Vicenza vs AS Roma 1-1 (1-0) - Coppa Italia
Vi vandt 1-0 i første kamp på hjemmebane, derfor forventede jeg egentlig en rimelig nem kamp, men alligevel kom vi bagud med 1-0 efter femogtyve minutter. Den stilling holdt helt til slut, og derfor skulle vi ud i forlænget spillet, hvor jeg fortalte Gerd Müller at nu måtte han sku til at vise sit værd, og det gjorde han bare fire minutter senere, da han blev matchvinder.










8' 1-0 Bojan Krkic
15' 2-0 Gerd Müller

AS Roma vs Messina 2-0 (2-0)
Sejr mod Messina var kravet da gutterne løb på banen, og det valgte de klogeligt nok at adlyde. 2-0 blev resultatet efter en kamp vi dominerede fra start til slut. Endnu engang kom Bojan på måltavlen, men ikke mindst, så scorede tyske Gerd Müller for anden gang i træk.

21' 0-1 Bojan Krkic
44' 1-1 Gian. Sandri
46' 2-1 Gian. Sandri

Modena vs AS Roma 2-1 (1-1)
Vi var endelig ved at have kontakt med Juventus og Milan i toppen af Serie A igen, men nu kom vi igen ned på jorden igen, da Modena sendte os tilbage til Rom med et nederlag på 2-1, og det selvom vi kom foran med 1-0. Det er ikke godt nok, at vi på den måde smider point hele tiden.

14' 1-0 Gerd Müller
41' 2-0 Bojan Krkic

AS Roma vs Treviso 2-0 (2-0)
Efter skuffelsen i Modena, så var dagen kommet hvor gutterne skulle rejse sig. Heldigvis blev det gjort på flot vis, da først Gerd Müller sendte os i front med 1-0 og siden udbyggede Bojan Krkic føringen, så stillingen ved pausen var 2-0. Desværre formåede holdet ikke at score yderligere, men de tre point var vigtige.




Her top fem i Serie A efter 17 kampe

1. AC Milan     37 point
2. Inter FC      33 point
3. AS Roma    32 point
4. Juventus    32 point
5. Treviso      29 point
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCK bedste support
Gæst
 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #678: 16 Jan 2007, 18:38 »

Hej John.

Det er en rigtig flot blog, du har lavet. Jeg har lige læst den sidste havldel og den lyder rigtig god. Jeg vil gerne læse mere. Glæder mig til opdateringen næste gang. Hehe Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [update]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #679: 16 Jan 2007, 19:13 »

Læs Opstemt

Den var for hurtigt væk fra toppen, så hiver den lige op igen - sorry Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [update]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #680: 16 Jan 2007, 19:24 »

er der en der hedder Gerd Müller  Shockeret       der var kattens
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [update]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #681: 16 Jan 2007, 23:07 »

Mange tak til jer der har fulgt min blog, men er nu lige rundet 2019, så holder en pause i dette spil.. Lysten har ikke været der til dette spil de sidste par dage, så den update der kom har været klar i nogle dage.

Jeg ved endnu ikke om denne blog vender tilbage. Spillet er gemt, så det kan være lysten kommer retur! Men vil meget gerne takke jer der har fulgt bloggen!

Måske kommer der en ny med et andet hold, men lige nu er dette i hvert fald på pause!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: [Blog slut/pause]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #682: 16 Jan 2007, 23:28 »

Det er fuld kommen iorden, hvis mesteren ikke vil, Skal han heller ikke.
Jeg ved hvordan det er, har jo gjort det igår. Håber den starter på et tidspunkt igen. For det var/er en kanon god blog.
Logged

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Blog slut/pause]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #683: 17 Jan 2007, 00:05 »

Som jeg sagde er jeg ked af at se den her blog stoppe, men håber da at du starter en ny eller fortsætter den her på et tidspunkt - Glæder mig ihvertfald!
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: [Blog slut/pause]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #684: 17 Jan 2007, 00:07 »

Synes dette har været en fed blog, John.. Smiley
Lov mig, at der kommer en mere fra din side!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Blog slut/pause]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #685: 17 Jan 2007, 10:48 »

Det er sku helt i orden, John... 12 sæsoner er også lang tid...

Men du dukker vel nok op med et eller andet Wink
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!!!BACK!!!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #686: 02 Mar 2007, 21:41 »

En overraskende comeback har i de sidste dage ligget og ulmet, og i dag blev det så en realitet. En af de længste blogs overhovedet på FmFreaks er nu tilbage i topform efter længere tids genoptræning efter en skade!

"Jeg er tilbage i topform, men det har virkelig været hårdt arbejde at komme tilbage. Men jeg er sikker på, at det her er det rigtige at gøre. Jeg har overvejet det i et godt stykke tid nu!
Jeg håber derfor også, at der er nogen der vil følge mit comeback. Giv mig gerne en tilbagemelding"
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [!!!BACK!!!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #687: 02 Mar 2007, 21:43 »

En overraskende comeback har i de sidste dage ligget og ulmet, og i dag blev det så en realitet. En af de længste blogs overhovedet på FmFreaks er nu tilbage i topform efter længere tids genoptræning efter en skade!

"Jeg er tilbage i topform, men det har virkelig været hårdt arbejde at komme tilbage. Men jeg er sikker på, at det her er det rigtige at gøre. Jeg har overvejet det i et godt stykke tid nu!
Jeg håber derfor også, at der er nogen der vil følge mit comeback. Giv mig gerne en tilbagemelding"


Yes! Denne + Metsu1 Newcastle blog er simpelhen de bedste her på siden. Glæder mig til første update Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [!!!BACK!!!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #688: 03 Mar 2007, 15:24 »

ingen tvivl, kanon blog der er tilbage!!! Opstemt Welcome back Wink
Logged


SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [!!!BACK!!!]Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #689: 03 Mar 2007, 18:30 »

KANON! Håber du vil smutte tilbage til Brøndby igen, hvis det bliver muligt, for jeg har det lidt ambivalent med italienske hold. Kan godt lide din blog, men kan ikke fordrage noget der har med italien at gøre.

Så du må gerne skifte klub.
Logged


Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010