home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 97515 gange)
mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #645: 13 Jan 2007, 15:04 »

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #646: 13 Jan 2007, 15:10 »

Transferupdate fra Rom
1. september 2018

Ja, så er jeg tilbage. Denne gang for at opdaterer jer på sommerens transferhandler, så I kan få et indblik i hvordan vores trup ser ud til den kommende sæson! Jeg vil ikke her præsenterer jer for alle spillere, men kun de nye. Herefter vil jeg forberede en præsentation af spillerne, så I kan se de kommende mestre.

Vi har brugt mange penge på nye spillere i dette vindue, men har tilgengæld også fået godt med penge ind, og det selvom vi har hentet hele elleve spillere ind og kun solgt tre.

Her kommer handlerne. Vi starter med de spillere der har forladt hovedstaden.

<< Svetoslav Vasilev: Vores venstrekant har besluttet sig for at det var tid til nye udfordinger. Det var derfor helt naturligt at Ferreri accepterede da Real Madrid sendte et bud på 385.000.000 kroner plus 20% af næste videresalg. En rigtig god handel, der allerede der skabte god økonomi til nye indkøb.

<< Giannis "Sfaki" Sfakianakis: Super angriberen fik desværre også accepteret et bud fra en spansk klub. Denne gang var det Valencia, og denne gang var buddet 340.000.000 kroner plus yderligere 20% ved et videresalg. En meget trist handel, men en god pris.

<< Josef Vik: Venstrekanten skifter til Atalanta. Han var udlejet hele sidste sæson, og derfor er dette ikke det store tab. Desuden må man sige at 115.000.000 er en god pris for en reserve.

Så må vi hellere til de spillere som vi i klubben har valgt at hente ind.

>> Lauri Dalla Valle: En spiller som jeg kender fra Brøndby, han har siden dengang udvikle sig meget, og derfor ser jeg ham som et godt valg til en af angrebspladserne. Han skal dog ikke vide sig 100% sikker på at han bliver fast mand. Prisen på finnen bliver omkring 65 millioner kroner.

>> Boris Mendy: Franskmanden forstærker vores højreside, men må forvente at tage en plads på bænken fra start. Han er hentet for 85 millioner i Atalanta.

>> Sven Bender: Den tyske defensive midtbanespiller går helt sikkert ind på den defensive midtbane. Han var sidste sæson en af de bedste spiller i Serie A, og derfor er det noget af et scoop at få ham på fri transfer.

>> Jordi Cabal: Endnu en defensiv midtbane spiller. Spanieren er kommet til fra Sporting Gijon, og er også hentet på en fri transfer. Han kommer til at være reserve for Sven Bender.

>> Tomas Böhm: Tjekkisk højreback der er hentet Real Madrid på fri transfer. Han kommer til at være reserve for Omar Benzerga, som dog har været ramt af en del skader i sin Roma tid. Derfor må Böhm forventes at få en del spilletid alligevel.

>> Éverton: Ung brasiliansk kantspiller der kommer til at spille på U-20 holdet, en spiller der godt kan stilles lidt forventninger til.

>> Daniel Casado: 22-årig argentiner der er hentet for omkring 36 millioner kroner i Chievo. Han spiller på højrekanten og går ind som førstevalg. Og han er en spiller jeg i fremtiden forventer mig rigtig meget af.

>> Dag Alexander Olsen: Norsk angriber, der forventes at blive tredjevalg i angrebet efter Bojan og Gerd Müller. Men helt sikkert en spiller jeg er meget glad for at have fået til klubben. Nordmanden kommer til at koste klubbe 87.500.000 kroner.

>> Gerd Müller: Tysk angriber, der forhåbentlig bomber ligeså meget som sin navnebror, der bombede tilbage i 70'erne. Jeg tror på at det er et rigtig godt køb. 44 millioner måtte vi af med for tyskeren.

>> Kyrylo Guk: Ukraineren på 23-år, som jeg kender fra FC Barcelona, hvor han var min forsvarsdirigent. Det samme bliver han nu i AS Roma. Jeg er meget glad for at have fået ham for bare 70 millioner kroner.

>> Georginio Wijnaldum: Sidste indkøb er hollænder, og en spiller jeg forventer mig rigtig meget af. Han er 27-år og går direkte ind på venstrekanten. Han forventes at skabe mange assist i den kommende sæson.

På trods af at vi har mistet to af vores bedste offensive kræfter fra sidste sæson, så forventer jeg alligevel at vi kan spille med om top fire i denne sæson. Jeg er i hvert fald meget fortrøstningsfuld.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #647: 13 Jan 2007, 15:12 »

Haha Opstemt Tillykke med Gerd Müller
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #648: 13 Jan 2007, 15:13 »

Når nu du er så langt fremme, kan du så ikke give os SS'ere af alle de handler? bare så vi kan få en idé om hvad de forskellige kan?.. ellers ser det rigtig godt ud Opstemt
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #649: 13 Jan 2007, 15:14 »

hmm.. kan overveje det til updaten på spillertruppen, men er bare så trættende at skal tage SS hele tiden Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #650: 13 Jan 2007, 15:19 »

hmm.. kan overveje det til updaten på spillertruppen, men er bare så trættende at skal tage SS hele tiden Wink

det ved jeg godt, det er bare meget sjovt når du er så langt fremme Smiley
Logged


Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #651: 13 Jan 2007, 20:47 »

Du må da have en pænt bred trup Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #652: 13 Jan 2007, 21:38 »

Haha Opstemt Tillykke med Gerd Müller
Jep, han skal nok bombe de andre hold sønner og sammen funny
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #653: 13 Jan 2007, 22:29 »

Spillerpræsentation - og starten af sæsonen!
2. oktober 2018

Så er vi kommet igang med den nye sæson, og vi har indtil videre spillet fem kampe i Serie A, mens det er blevet til to kampe i første runde af Uefa Cuppen.

Vi startede sæsonen op med et møde hjemme mod Bologna. En kamp der skulle vindes, og det blev den, da vi kunne skrive tre point på kontoen. Så var det tid til kamp mod Dundee Utd i Uefa Cuppen, den første kamp stod hjemme på Olimpico - og trods en udvisning af Mattia Iaquinta allerede efter to minutter, så lykkedes det os at sikre en 4-1 sejr.

Efter sejren over Dundee, så kom vi for alvor ned på jorden i næste kamp, da AC Milan på San Siro sendte os tilbage til Rom med et sviende 5-1 nederlag. Det var ikke sjovt, men fortjent! Siden den kamp er det blevet til to sejre og en uafgjort i Serie A, hvilket placerer os på en femte plads, men kun med to point op til nummer et Juventus.

Returkampen i Uefa Cuppen endte med 0-0, og dermed er vi i gruppespillet, hvor vi skal møde Espanyol(Esp), 1860 München(Ger), Nantes(Fra) og Rapid(Rom), så der burde være chance for videre deltagelse.

I får lige kampene i tal:
AS Roma vs Bologna 1-0
AS Roma vs Dundee Utd 4-1
AC Milan vs AS Roma 5-1
AS Roma vs Palermo 0-0
Livorno vs AS Roma 0-2
Dundee Utd vs AS Roma 0-0
AS Roma vs Chievo 1-0

Samlet målliste for vores hold: Bojan(3), Wijnaldum(2), Casado(1), Guk(1), Dalla Valle(1), Selvmål(1)

Så skal vi have præsenteret truppen:

Målmænd



Første målmand er uden tvivl Henrique. Jeg ser ikke Alex som god nok til førsteholdet endnu, men han er uden tvivl en lovende keeper. Det er bare ikke nok, hvis vi vil blande os i toppen af rækken. Så Henrique kan forvente pladsen mellem stængerne et godt stykke tid ud i fremtiden.

Forsvar



I forsvaret er der mere kamp om pladserne. Den mest sikre mand i forsvaret er nytilkomne Kyrylo Guk, der som skrevet tidligere er kommet til fra min tidligere klub. Sammen med ham forventes Figueroa, van Schijndel og Benzerga at tage pladserne. Men kampen er der i denne kæde.

Midtbane



Midten er også godt besat, men her er der tilgengæld fire sikre startere, da Casado, Wijnaldum, Bender og Iaquinta alle er mine klare førstevalg. Tre af dem er hentet her i pausen, mens jeg jo kender Iaquinta fra min tid i Brøndby. Bender var sidste år den bedste defensive midtbanespiller i Serie A.

Angreb



I angrebet er kun Bojan Krkic sikker starter, men de sidste fire kommer til at kæmpe om pladsen ved siden af ham.

Det var så gennemgangen af truppen, og dermed er vi for alvor klar til denne sæson, som allerede er godt igang.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #654: 13 Jan 2007, 23:22 »

Fedt lavet Smiley gode indkøb og god start på nær 5-1 til milan Smiley

KUTGW
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #655: 13 Jan 2007, 23:28 »

Jeg skal da lige hilse og sige at den lille designer inde i maven, har fået lov at komme ud!
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #656: 14 Jan 2007, 00:16 »

Ja da, maksimalt fedt lavet med de trøjer! Fonten er rigtig fed såvel som designet... Smiley Lover godt for sæsonen...
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #657: 14 Jan 2007, 00:41 »

God trup Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #658: 14 Jan 2007, 01:10 »



Topopgør på Delle Alpi
14. oktober 2018

På Stadio Delle Alpi tørnede Serie As tophold Juventus Turin FC og AS Roma sammen i en kamp, som alle havde store forventninger til.

Kampen var fra start meget lige, og på mange punkter fik de to hold neutraliseret hinanden. Derved kunne der komme til at gå længe inden kampen første mål var en realitet. Sådan skulle det dog ikke gå!

Efter elleve minutter spil kom Juventus anfører Stefano Galbiati højest efter et hjørnespark, og sendte med et flot dirigeret hovedstød bolden over i modsatte siden uden chance for Roma keeper Henrique. Dermed var Juve foran med 1-0, og på vej til at øge deres forspring i Serie A.

AS Roma holdet havde dog ikke i sinde at give sig så let, og de fortsatte ufortrødent. Eneste ændring var at det så ud til at holde virkelig kom igang med Juves scoring. Der skulle da også bare gå syv minutter inden Rom holdet havde udlignet til 1-1, da Michele Bisegna kom igennem på kanten, og sendte bolden sikkert i kassen. 1-1, en stilling der holdt til pausen.

"Vi kan godt være tilfredse med vores indsats her i første halvleg, selvom vi kom bagud gav vi ikke op. Jeg tror virkelig på vi kan overraske folk og tage alle tre point med hjem herfra Delle Alpi" lød det på vej til pausen fra Romas forsvarsgeneral Kyrylo Guk.

Sådan blev det dog ikke i anden halvleg, da kampen for alvor døede ud, og begge hold fik neutraliseret hinaden. Derfor endte kampen med 1-1, og begge hold kunne fortjent tage ét point med sig hjem. Resultatet betyder at Treviso overtager førstepladsen, men det med samme pointantal som Juventus, nemlig 13. Roma ligger efter kampen på en sjetteplads med 11 point.





Bojan førte an

3-0 (2-0)

11' 1-0 van Schijndel, str
20' 2-0 Bojan Krkic
88' 3-0 Bojan Krkic


18. oktober 2018

Første kamp i Uefa Cuppen blev spillet hjemme på Stadio Olimpico, hvor alle tre point skulle hentes mod rumænske Rapid Bukarest.

Vi var tilbage i stærkeste opstilling, da Raymond van Schijndel returnerede efter sin skade. Det gjorde han med bravour, da han udnyttede et straffespark i det 11. minut begået mod angriberen Bojan Krkic.

Efter tyve minutter øgede Bojan Krkic til 2-0 foran de 46805 tilskuere. Denne stilling holdt til pausen, hvor der ikke var meget utilfredshed at spore i omklædningsrummet.

Anden halvleg blev en tam affære, men en enkelt scoring kunne tilskuerne dog varme sig på, da Bojan Krkic med sit andet mål scorede til slutresultatet 3-0, og dermed kunne vi skrive tre point på tavlen i Uefa Cup Gruppespillet.




31' 1-0 Anthony Taylor
36' 2-0 Bojan Krkic
70' 2-1 Gyan Asamoah
73' 2-2 Gyan Asamoah

AS Roma vs Udinese 2-2 (2-0)
Vi spiller en rigtig god første halvleg, men skuffer ekstremt i anden halvleg efter Bisegna må gå ud med en skade. For første gang har jeg været utilfreds med Kyrylo Guks indsats, den var under standard i dag.

4' 0-1 Bojan Krkic
26' 0-2 Mattia Iaquinta
41' 0-3 Dag A. Olsen
45' 0-4 Bojan Krkic

Napoli vs AS Roma 0-4 (0-4)
Efter den noget skuffende anden halvleg imod Udinese, så var det tydeligt at drengene ville revanchere sig i dagens kamp, og det gjorde de så med en 4-0 sejr, og ikke mindst, så fik debutanten Dag Alexander Olsen scorede en enkelt gang, mens han også lavede assist til en enkelt. Flot debut, og rart hvis vi nu har to der kan score.

19' 1-0 Bojan Krkic
59' 2-0 Dag A. Olsen

AS Roma vs Brescia 2-0 (1-0)
Hjemme på Stadio Olimpico skulle Brescia sendes hjem uden point, og det blev som forventet, da vi med en fortjent 2-0 sejr sendte Brescia hjem. Bojan viste endnu engang sin skarphed foran mål, og samtidig så lykkedes det for hans norske makker at sende bolden i mål for anden kamp i streg.





Bojan blev igen matchvinder

0-1 (0-0)

0-1 Bojan Krkic


1. november 2018

På Llouis Companys kunne vi med en sejre næsten sikre os videre deltagelse efter to kampe, men det skulle vise sig at blive akkurat så svært som vi regnede med. Espanyol er bestemt ikke et dårligt hold, og derfor var stillingen da også 0-0 ved halvleg, og det tiltrods for at det var med os i dominans. Vi fik efter 21 minutter skadet Mattia Iaquinta, og ikke nok med det så er vores andetvalg på den offensive midtbane Bisegna også skadet, så derfor måtte vi ty til tredjevalget Lauri Dalla Valle, men jeg er sikker på han nok skulle løfte opgaven i anden halvleg.

Anden halvleg startede meget roligt, og ingen af holdene spillede videre godt, men heldigvis fik vi i det 72. minut hul på det hele, da Bojan Krkic slap alene i gennem, og der svigter spanioleren ikke - 0-1 til os.

Efter 94 minutter fløjtede dommer Matthew Carter af, og dermed kunne vi tage tilbage til Rom med tre point, og være meget tæt på videre deltagelse.




Håber meget på en masse kommentarer! Hvad siger I til denne form for updates - har behov for at vide om jeg skal fortsætte sådan? også blandet det lidt med updates fra trænerens hoved Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (ny updatemåde)Orgoglio di Roma - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #659: 14 Jan 2007, 01:18 »

god feature med at vise din gruppe H i Uefa Cup på den måde
Logged

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010