home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 97681 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #615: 11 Jan 2007, 21:18 »

Jubii Opstemt
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #616: 11 Jan 2007, 21:20 »

nooooooooooooo ta til Bayern istedt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #617: 11 Jan 2007, 23:19 »

Far er ikke sur, far er skuffet..

..ticked off
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #618: 11 Jan 2007, 23:23 »

Far er ikke sur, far er skuffet..

..ticked off

Hehe, har du snart været andet end skuffet over mine sidste valg Z43  funny
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #619: 11 Jan 2007, 23:30 »

Hehe, har du snart været andet end skuffet over mine sidste valg Z43  funny

Kun Barca..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #620: 12 Jan 2007, 17:14 »



Manager præsenteret i AS Roma
9. marts 2018


På et stort anlagt pressemøde på Stadio Olimpico præsenterede AS Roma i dag deres nye træner. Og det blev som forventet den danske manager John Petersen der blev afsløret.

Over 10.000 fans og presse var mødt frem til dagens pressemøde på Stadio Olimpico, mens det dobbelte måtte blive udenfor stadion, og der var fra start lagt op til pomp og pragt, når den nye træner skulle præsenteres. Samtidig skulle der afsløres nye trøjer. Derfor var der store forventninger til dagens pressemøde.

Dagens pressemøde startede med en lille gennemgang af klubben fra bestyrelsesformand Giovanni Ferreri, og derefter kunne han så præsenterer den nye træner John Petersen.

Vi har arbejdet knald hårdt på at få en rutineret og succesfuld manager på posten, og det mener vi helt sikkert er lykkedes efter danske John Petersen har underskrevet en kontrakt.
Han startede med mange sæsoner i den danske storklub Brondby IF, som han nåede at fører til fire pokaltitler, samt to mesterskaber inden han drog videre ud for at gøre et forsøg på at redde Odd Grenland i Norge. Det kiksede desværre. Men endnu et succesfuld ophold i spanske Alicante, sikrede oprykning og senere pokalfinale for det lille hold. Det betød et tilbud fra giganterne Barcelona, som han førte tilbage til toppen af Spanien. Det er vores håb, at han kan gøre det sammen med vores elskede Roma hold, der siden 2001 ikke rigtig har været i toppen af Serie A.


Herefter kom danskeren på scenen til et fyrværkeri show, og til tonsvis at blitzlys. Og en kongelig modtagelse af de mange Roma fans der var mødt frem! Han navn blev sunget – og det selvom han endnu ikke er startet rigtig op i klubben. Forventningerne til danskeren er store her i Italien.

Jeg glæder mig utroligt meget til at komme i gang her i Rom. Der er ingen tvivl om, at vi skal tilbage som et af Italiens bedste hold, og vi skal uden tvivl være det bedste hold i Rom!
Jeg har nogle krav til fans og ledelsen i klubben. I må tro på de ting jeg laver. Nogle ting er utraditionelle, men de virker. Det har jeg vist de andre steder, så håber I vil lade mig gøre det på min måde. Og husk nu: ”Hvor intet vover, Intet vinder”


Da danskeren var færdig med sin lille tale, så var det tid til at præsenterer nye trøjer. Roma har de sidste mange år haft Diadora som trøjesponsor, mens Mazda har fået frontpladsen på maven. Dette er slut nu. Den danske manager har en rigtig god ven i Hummel, og derfor bliver det nu det danske firma der skal være sponsor i AS Roma, mens den italienske tv-kanal Rai overtager pladsen på maven. Desuden har Banca de Roma fået en lille plads brystet.

Giovanni Ferreri siger om aftalerne: ”John ønskede at vi skulle spille i Hummel i fremtiden, og det var vi med på. Vores aftale med Diadora udløber efter den sæson vi er midt i, og derfor kan vi skifte til Hummel fra den nye sæson. Aftalen er ikke helt så givtig som hvis vi havde fortsat med Diadora, men det var tid til nytænkning på alle fronter her i klubben. Desuden er der nogle features i den nye trøje, hvilket skulle give os nogle fordele!
Aftalen med Rai sikre os, at vi for fremtiden vil blive vist rigtig meget i tv. Det vil øge interessen for vores hold, og helt sikkert være med til at sikre en masse fremtidig fans. Vi ser meget frem til begge aftaler, og glæder os til den nye sæson.


Hummel ejer Christian Stadil var selvsagt også en meget stolt mand i dag
Det er en kæmpe dag i Hummels historie. Aldrig har vi sponseret et så stort hold, og derfor er jeg selvfølgelig meget glad for at min kammerat John Petersen har været med til at sikre os denne aftale. Samtidig har han været med til at udvikle nye features i trøjerne, som vi ikke kan fortælle noget om, da vores konkurrenter ikke gerne skulle få samme idé.







De nye trøjer



Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Olimpico venter? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #621: 12 Jan 2007, 17:17 »

Fede trøjer, specielt 1 og 3 med den detalje at der er snore i Smiley og fedt design og logoer i første Smiley
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #622: 12 Jan 2007, 17:23 »

Super valg Grin Gal nogle fede trøjer Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #623: 12 Jan 2007, 17:46 »

Fedt klubvalg, Roma har altid været sjove at spille med i FM. Flotte trøjer, dog ville en stroke omkring Roma logoerne virkelig have givet dem et bedre finish.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #624: 12 Jan 2007, 17:47 »

kan du have ret í Dau, men er nu ok tilfreds Opstemt .. Men vil overveje det til næste gang Smiley .. Thanx
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #625: 12 Jan 2007, 17:49 »

kan du have ret í Dau, men er nu ok tilfreds Opstemt .. Men vil overveje det til næste gang Smiley .. Thanx

Ulve-effekten lagde jeg ikke mærke til umiddelbart, rigtig fedt lavet.. Er det noget som du selv har tilføjet, eller noget som allerede lå i templaten (som jeg går ud fra du arbejder med Smiley)
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #626: 12 Jan 2007, 17:50 »

Det er noget som jeg selv har lavet Opstemt

Men ja arbejder ud fra template Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #627: 12 Jan 2007, 18:02 »

Et dejligt skifte til endnu en storklub.

Det bliver spændende at se om du kan følge op på pompøse start med nogle resultater...

Flot arbejde med trøjerne.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #628: 12 Jan 2007, 18:46 »

nnnoooooooooooo du skulle have valgt BAYERN MÜNCHEN!
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Pressemøde]Orgoglio della Rom - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #629: 12 Jan 2007, 18:47 »

sjove trøjer xD
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010