home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 97901 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [nyt rygte]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #600: 11 Jan 2007, 13:53 »

du ska da tage schalke og føre dem op, og så vende hjem til dk igen. Du skal lige slutte udlandseventyret færdigt med maner og endnu en oprykning.  Thumbs Up
Logged



Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [nyt rygte]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #601: 11 Jan 2007, 14:04 »

ja tag schalke 04... det ville være fedt hvis du fik ført dem op i toppen af tyskland igen...
« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 14:05 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [nyt rygte]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #602: 11 Jan 2007, 15:04 »

Roma er da for cool et hold Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Soccerpop
Gæst
 
Sv: [nyt rygte]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barç
« Svar #603: 11 Jan 2007, 16:43 »

Står 1860 München ikke uden træner? Huh Rullende Øjne
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [nyt rygte]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #604: 11 Jan 2007, 16:46 »

bli træner i Bayern München det er spændende
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [nyt rygte]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #605: 11 Jan 2007, 18:06 »



Interview med John Petersen

Vi har på Kicker.de været så heldige, at den ombejlede danske træner John Petersen har valgt at ville bruge noget af sine sparsomme tid med familien til at lave en artikel sammen med os. Vi vil her prøve at finde ud af om John er at finde i Tyskland indenfor de nærmeste dage.

Du er de seneste dage rygtet til forskellige klubber, er der noget hold i dem?

De fleste rygter starter jo for det meste ikke, hvis der ikke er lidt hold i dem. Så ja, har hørt fra nogle klubber. Men vil da ikke udtale mig om, hvor jeg ender.

Du er rygtet til fire klubber, nogen du vil udelukke?

De eneste jeg kan udelukke lige nu er Schalke 04, da de jo som bekendt ansatte en træner så sent som i dag. Så det er jo helt sikkert det ikke bliver dem. Men ellers kan jeg ikke udelukke noget!

Men er tysk fodbold noget for dig?

Ja, hvorfor skulle det ikke være det? Jeg kan ikke se problemet i at starte som træner i Tyskland. Jeg skal bare til en klub, hvor ambitionerne er tilstede, og der er mulighed for at arbejde med talenter ligeså.


Tyskland eller Italien?

Du har i de seneste dage holdt ferie med familien, mens din agent Ivan Marco Benes har arbejdet hårdt for dig. Hvorfor har du valgt det?

Efter tiden i Barcelona havde jeg behov for at være sammen med min familie. I tiden i Barcelona var vi nødt til at have bodyguards omkring os hele tiden pga. trusler fra Alicante fans. Det var ikke den sjoveste tid vi har oplevet. Så der var behov for noget familie pleje, og det har vi så brugt den sidste uge på. Nu er tiden så småt ved at være inde til, at vi igen går igang med at finde nyt sted.

Nu siger du selv tiden i Barcelona var hård, men er det så ikke netop Tyskland - hvor folk er mere rolige - at du skal til?

Nu har det ikke afskrækket mig at være i centrum - problemet var jo, at jeg skiftede fra et lille spansk hold, der forventede jeg blev længe til en storklub. Det er ikke noget man lige accepterer i Spanien, men er sikker på jeg ikke vil have problemer andre steder uanset valg af land.

Hvad mener du at dine forcer er som træner?

Jeg har kun forcer - ej, jeg foretrækker at spille flot offensiv fodbold, og at være mest i boldbesiddelse. Derfor skal jeg til en klub, hvor holdets spillere er vant til offensiv fodbold med teknikken i højsædet.

Vi vil gerne takke dig meget for at du tog tid til interviewet - og håber at se dig i Tyskland

Jamen det var så lidt, og lad os se hvor jeg ender

Det var så vores lille interview med den danske træner John Petersen. Han var jo ikke meget for at give nogle informationer omkring hans fremtid, men vi synes stadig at det blev et godt interview. Håber i nød det ligesom os.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #606: 11 Jan 2007, 18:15 »

Jeg er så godt, som sikker på du fortsætter i Bajeren nu.. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Østergård
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barç
« Svar #607: 11 Jan 2007, 18:19 »

Jeg er så godt, som sikker på du fortsætter i Bajeren nu.. Peace

Ditto  Grin
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #608: 11 Jan 2007, 18:21 »

Lækkert skrevet interview... Tag Schalke, få dem op i toppen hvor de hører til igen.
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Østergård
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barç
« Svar #609: 11 Jan 2007, 18:23 »

Lækkert skrevet interview... Tag Schalke, få dem op i toppen hvor de hører til igen.

Der står i interviewet Schalke har fået en anden træner .. Så det sker nok ikke Grin


De eneste jeg kan udelukke lige nu er Schalke 04, da de jo som bekendt ansatte en træner så sent som i dag. Så det er jo helt sikkert det ikke bliver dem. Men ellers kan jeg ikke udelukke noget!

[/font]
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #610: 11 Jan 2007, 18:26 »

Jeg forstår slet, slet ikke dem, som ikke vil have JS til Roma. Jeg hader Roma IRL, men det er da en af de absolut fedeste klubber i FM. Og samtidig tror jeg, at der er langt mere udfordring i Roma end Bayern. Smiley
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barç
« Svar #611: 11 Jan 2007, 18:27 »

Der står i interviewet Schalke har fået en anden træner .. Så det sker nok ikke Grin


HAHA! Opstemt Jah okay. min fejl. Amen så stemmer jeg for Bayern.  Thumbs Up
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #612: 11 Jan 2007, 19:08 »

ROMA, ROMA, ROMA!! 8D Har været en af mine favoritklubber i Italien i lang tid.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #613: 11 Jan 2007, 19:58 »

bayern - eller hvad med lyon en stor klub de kommer langt hver i europa
Logged



Læs min blog Randers FC

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [interview]Fyret i Barça, Hva nu? - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça
« Svar #614: 11 Jan 2007, 20:57 »



Roma tæt på dansker
8. marts 2018

Efter måneds lange forhandlinger, så ser det endelig ud til at den danske succestræner John Petersen har fundet sin nye klub. Ifølge kilder tæt på AS Roma, så mangler kun de sidste formaliteter inden danskeren kan præsenteres på et stort anlagt pressemøde på Stadio Olimpico.

Romas ejer Giovanni Ferreri havde følgende kommentar til La Gazzetta dello Sport:
"Vi er meget tæt på vores nye træner, og det er en træner der sidst har været i FC Barcelona. Navnet vil jeg ikke ud med, men det burde være til at regne ud."

Danskerens agent Ivan Marco Benes vil ikke udtale sig om det forestående skifte, men siger kun, at John Petersen er meget tæt på en nye kontrakt, og at man forventer ham præsenteret i den nye klub indenfor meget kort tid.

Tilgengæld er den danske træner mere åbenmundet, selvom hans agent udtrykker sig mere stilfærdigt.
"Jeg glæder mig meget til at komme til Italiens hovedstad, og ser frem til at få holdet helt frem i Serie A! Det er en kæmpe udfordring for mig, og en udfordring jeg ser meget frem til. På sigt vil jeg uden tvivl blive den største manager i klubbens historie, og jeg vil fører holdet til deres første mesterskab siden 2001."

Med den kommentar ligger manageren et stort pres på sig selv, men skaber uden tvivl også glæde hos Rom klubbens fans, der er kendt som nogle af de mest fanatiske i Italien.

Dermed ser det ud til at danskeren ender i Italien.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010