home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1234 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102314 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #300: 19 Dec 2006, 22:21 »

Svingende resultater, dog flest sejre og det er jo godt. Ærgeligt at du taber nogle kampe og ryger ud af mesterskabskampen, men du må op på hesten og kæmpe videre for en UEFA Cup plads. Kan man få et SS af stillingen så vi kan fornemme hvad du kan nå og ikke kan nå Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #301: 19 Dec 2006, 22:22 »

Et SS af stillingen ville være dejligt.... Du får sku nogle penge i kassen ? Opstemt

God update !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #302: 19 Dec 2006, 22:23 »

hehe - sæsonen er jo færdig som jeg skrev, men mente bare updaten ville blive for lang, hvis jeg smed det hele op på en gang Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #303: 19 Dec 2006, 22:25 »

Jeg synes sku det er en god blog. Fint med opdatering hver 3. måned. Smiley
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #304: 19 Dec 2006, 22:58 »

Fantastisk! Usammenlignelig blog, som aldrig må stoppe!

En gang Brøndby, altid Brøndby!
Logged


Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #305: 19 Dec 2006, 23:01 »

Du må have fået nogle gode fortjenester på de mange spillere Smiley Skidt pyt med Royal League, lorte turnering.
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #306: 19 Dec 2006, 23:04 »

Hvad er l'oreal league?
Logged


Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #307: 20 Dec 2006, 01:23 »

Kan den her blog blive bedre.. tror jeg næppe.. fantastisk godt skrevet, plus at du lige runder de skarpe kanter Smiley
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #308: 20 Dec 2006, 07:30 »

Du må have fået nogle gode fortjenester på de mange spillere Smiley Skidt pyt med Royal League, lorte turnering.

NEMLI den turnering er kun skabt for forvirringens skyld ! Skuffet Shockeret
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #309: 20 Dec 2006, 15:18 »

SÆSONAFSLUTNINGEN

Brøndby IF - FC København 2-1 efter forlænget(Landspokal semifinale, 2. kamp)
Vi er i finalen for tredje år i træk efter en flot kamp på hjemmebane. Det var to offensive hold, men med os i førersædet, men det var FCK der kom foran med 1-0 ved Aílton, men i starten af anden halvleg fik vi udlignet, da Foged sendte et frispark i kassen. Dermed skulle vi i forlænget spilletid, hvor vi sikrede os videre deltagelse med sejrsmålet i det 117. minut, det var dog et selvmål af FCKs Nicklas Svendsen
Brøndby IF - FC Midtjylland 0-0
Stadig trætte efter semifinalen mod FCK lykkedes det os kun at opnå 0-0 hjemme mod FC Midtjylland
AC Horsens - Brøndby IF 2-2
Endnu engang kom vi ikke fra Horsens med en sejr, dog fik vi point, da Goitom og Pato sikrede os 2-2
Brøndby IF - Randers FC 2-0
Vi sejrede hjemme mod Randers FC. En kamp der skulle vindes, og vi viste flot spil. Målene blev scoret af Pato og Marcus






Tredje pokaltitel i streg
13. maj 2010

Af Michael Winther-Rasmussen

Brøndby fans klar til kamp


0-1 Morten Friis(45')
1-1 Marcus Pedersen(45'+3)
2-1 Simon Poulsen(86')
3-1 Marcus Pedersen(89')

Brøndby IF vs Esbjerg fB 3-1(1-1)

For tredje år i træk var Brøndby IF i finalen, og for tredje år i træk kunne de tage pokalen med hjem.

Foran 42183 tilskuere i Parken var Brøndby meget nervøse før kampen, da man måtte undvære topscorer Alexandre Pato. Men det viste sig dog at være ubegrundet. Efter en kedelig første halvleg kom der foran alvor gang i kampen kort før pausen, da Morten Friis først sendte Esbjerg foran med 1-0 - og dermed på vej mod titlen. Men inden dommer Martin Larsen kunne fløjte til pause, så havde norske Marcus Pedersen fået udlignet til 1-1. Det var dermed lige ved halvleg.

I anden halvleg var der lidt flere chancer til begge hold, men det lykkedes ikke for nogle af holdene at få scoret. Og med fem minutter tilbage af kampen, så det ud til at holdene måtte ud i forlænget spilletid for at finde dette års pokalmestre, men så slog Brøndby til, da først Simon Poulsen i det 86. minut og sidenhen Marcus Pedersen med sit andet mål i kampen kunne afgøre det til stillingen 3-1. Dermed kunne Brøndby fejre sin tredje pokaltitel i træk.



Endnu engang hævede Brøndby pokalen





Vilfort hentet tilbage til Brøndby

Vilfort tilbage i Brøndby

Manden med 217 kampe for Brøndby er nu tilbage i klubben efter kun tretten måneder i Leeds United FC.

"Jeg har savnet atmosfæren omkring Brøndby, og er derfor meget glad for at være tilbage i klubben. Jeg har haft en lærerig tid i Leeds United, og er helt sikker på at jeg nu kan bidrage med nye ting til scoutnetværket omkring Brøndby. Bare vent, jeg finder talenter til klubben lød det fra Kim Vilfort under pressemødet i Vilfort Lounge.

"Det har været meget vigtigt for mig at få Kim Vilfort tilbage, når han nu gerne ville tilbage til os. Vi er glade for at byde Vilfort velkommen tilbage var Per Bjerregaards kommentar under pressemødet.










Viborg FF - Brøndby IF 2-1
En elendig kamp i Viborg, og vi tabte helt fortjent. Vores mål blev scoret af Marcus Pode
Vejle B - Brøndby IF 1-0
Endnu et dumt nederlag, men vi kunne ikke nå højere i tabellen uanset hvad
Brøndby IF - FC København 3-1
Dejligt at slutte med en sejr over rivalerne, og samtidig sende DM til Odense i stedet for FC København. Vores mål blev sat ind af Duncan(2) og Millán
Brøndby IF - AGF 1-1
Sluttede af med 1-1 hjemme mod AGF, vores mål blev scoret af Millán





Til slut screenshots af stillingerne



SAS Ligaen




2. division Øst




U18 Ligaen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #310: 20 Dec 2006, 15:43 »

Starte godt, slutter skidt Smiley

Forhåbenligt bliver det bedre i den kommende sæson Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #311: 20 Dec 2006, 17:44 »

Hvis du kan undgå at vinde mesterskabet næste år, er der noget galt! Virkelig et superhold du har!
Logged


Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #312: 20 Dec 2006, 18:04 »

Ærgeligt med den placering i ligaen. Dit hold må sgu snart vinde den titel! EFFEKTIVITET! Djævel

KUTGW
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #313: 20 Dec 2006, 18:11 »

Hvis du kan undgå at vinde mesterskabet næste år, er der noget galt! Virkelig et superhold du har!

Holdet er da ikke skidt, men der jo udskiftning hele tiden i startelleveren! Og det bliver der også til den nye sæson. Ham Per Bjerregaard kan give mig grå hår i hovedet  ticked off
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #314: 20 Dec 2006, 18:33 »

Holdet er da ikke skidt, men der jo udskiftning hele tiden i startelleveren! Og det bliver der også til den nye sæson. Ham Per Bjerregaard kan give mig grå hår i hovedet  ticked off

Han er heller ikke ligefrem min yndling Rullende Øjne hverken i FM og irl.....
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010