home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1119 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 51 Udprint
Forfatter Emne: (NNEEJJ)Frankfurt - Tidl. klub: Brøndby, Odd, Alicante, Barça, Roma  (Læst 102305 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #330: 20 Dec 2006, 23:58 »

FC København - Brøndby IF 0-1
En super indstilling endte med en fortjent sejr efter en kamp, hvor vi skabte rigtig mange chancer. Målet blev sat ind i det 82. minut af Henok Goitom





Linus Hallenius til Helsingborgs IF

Hallenius fik ikke meget spilletid hos os, men nåede at opleve et New Firm opgør hvor han blev den store synder. Men nu skal han altså tørne ud for Helsingborgs IF, der har betalt 29.000.000 kroner for den unge angriber.


Hallenius tilbage til Sverige






Brøndby IF - AaB 1-0

Der har været nok at juble over for Brøndby

Igen dominerede vi på hjemmebane, hvor vi altid er stærke. Og vi endte endnu engang med en sejr, da Millán sendte sejrsmålet i kassen
Esbjerg fB - Brøndby IF 1-1
En meget lige kamp endte fortjent med 1-1. Vi kom ellers foran med 1-0 da Duncan scorede igen
Brøndby IF - FC Porto 3-0(Uefa Cup 1. runde, 1. kamp)
En superb sejr over FC Porto. Det var helt ekstremt så godt vi spillede i dag, og sejren på 3-0 var fortjent. Det var rigtig godt, at Porto og Pato ikke fik et udebane mål. Vores mål blev scoret af Duncan, Kielstrup(straffe) og Foged
Brøndby IF - Silkeborg IF 1-0
Igen en god sejr, da Simon Poulsen sendte de tre point hjem til os
IF Skjold Birkerød - Brøndby IF 0-3(Landspokal 3. runde)
Sikker videre deltagelse i landspokalen, vores mål blev scoret af Foged, Poulsen og Duncan
AC Horsens - Brøndby IF 1-1
7-20 i chancer siger lidt om hvor meget vi dominerede i denne kamp. Vi kom da også foran 1-0 ved Poulsen, men kunne altså ikke holde
FC Porto - Brøndby IF 0-0(Uefa Cup 1. runde, 2. kamp)
YES. Vi er i gruppespillet. Det er sku kanon. Frygtede virkelig Porto, men vi holdt stand i alle halvfems minutter, og det var vildt godt. Vi og FCK er i gruppespillet, mens Vejle røg ud til Sevilla
AGF - Brøndby IF 2-4
Efter en elendig første halvleg hvor vi var bagud med 2-1, så kom vi virkelig tilbage i anden halvleg og vandt til sidst med 4-2 på mål af Ehn(selvmål), Pode, Nilsson og Millán





Vores gruppe i Uefa Cuppen

RSC Anderlecht
Det belgiske hold har overflåd i talenter, og bliver svære at have med at gøre

Paris-SG
Det tidligere storhold er på vej til at rejse sig

Rosenborg BK
Det norske storhold er altid svære at spille mod, men vi har en god statistik mod dem

FC Basel
Schweizisk fodbold er på vej frem, og det med Basel i førersædet

Men vi glæder os til at møde disse hold, og vi tror på videre deltagelse


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #331: 21 Dec 2006, 00:01 »

Ubesejret NICE !!! god Update :... Du får sku da nogle penge i kassen for dine reserver hva ?
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #332: 21 Dec 2006, 00:04 »

Glæder mig til kampen mod PSG. Kan du ikke lave lidt ekstra optakt til kampen mod dem?
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #333: 21 Dec 2006, 00:05 »

Lige et SS af min økonomi pt.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #334: 21 Dec 2006, 00:05 »

Glæder mig til kampen mod PSG. Kan du ikke lave lidt ekstra optakt til kampen mod dem?

Kan da gøre et forsøg Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ragin6
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #335: 21 Dec 2006, 02:33 »

Hejsa... Sad og brugte et godt stykke tid på at læse denne blog igennem da jeg selv er Brøndby fan og så du havde nogle problemer med at få resultaterne til at rykke osv.. Jeg har selv stor succes med Brøndby med en taktik som jeg selv har opfundet (ved selvfølgelig ikke om andre bruger den men den er ikke standard i spillet...)

Jeg spiller en 4-3-1-2 hvor midtbanen ligger med en central midtbane spiller og 2 kanter som er sat til at løbe hele vejen op. Den offensive midt ligger også til at løbe op sammen med angrebet... Det giver mange mål og hvis du kan skaffe et stabilt forsvar (jeg bruger som regel Perper med en blanding af Henrik Kildentoft og så en anden spiller jeg køber udefra, en med rutine men som stadig er halvung...) så er mesterskabet hjemme.
Mentaliteten skal stå i den offensive sektor, ca halvvejs. Tempoet skal være normalt men hevet lidt henad mod hurtig, og udover det krydser jeg kun "tæt markering", "brug targetman", "brug spilfordeler" og "kontraangreb" af... Så sætter jeg selvfølgelig de spillere der skal være, som regel med den offensive midtbane som spilfordeler og en stor stærk og luft dygtig angriber som targetman... Prøv det, hvis det skuffer kan du altid skifte tilbage ;P Jeg har bare haft stor succes med det
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #336: 21 Dec 2006, 02:36 »

Har arbejdet meget på taktikker, da jeg ikke har kunnet finde en der var god nok, og havde ikke spillertyperne til det fodbold jeg gerne ville spille. Nu er det imidlertid lykkedes foreløbig som du kan se på den seneste update.
Men tak for kommentaren. Håber du kunne lide bloggen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #337: 21 Dec 2006, 10:38 »

Så lige en teaser

Næste Update

Kan Brøndby holde dampen oppe?
Hvordan går det i Europa?
Og start på Royal League
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #338: 21 Dec 2006, 10:41 »

Superb resultater, og spænende gruppe du er havnet i Opstemt

Kan man forvente en update i løbet af dagen? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #339: 21 Dec 2006, 10:43 »

jep forvent den i aften.. tager på arbejde nu fra 11 - 17, men så skal jeg nok gøre den klar.. Den kunne blive smidt op hurtigt, men SLEORT har jo bedt om optakt til PSG kampen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #340: 21 Dec 2006, 10:46 »

jep forvent den i aften.. tager på arbejde nu fra 11 - 17, men så skal jeg nok gøre den klar.. Den kunne blive smidt op hurtigt, men SLEORT har jo bedt om optakt til PSG kampen Opstemt

Superb Thumbs Up

God arbejdsdag Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #341: 21 Dec 2006, 10:50 »

Tag da lige og smid en stemme i afstemningen der er smidt op - og så giv lige en begrundelse til stemmen
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #342: 21 Dec 2006, 10:54 »

Tag da lige og smid en stemme i afstemningen der er smidt op - og så giv lige en begrundelse til stemmen

Selvfølgelig Smiley

Jeg forventer mindst en 2. plads (der er forventninger efter den seneste update), du starter med at dele et par røvfulde ud, hvor så at du i den sidste kamp tager det stille og roligt også bliver også kommer der et andet hold og snupper 1. pladsen af den grund Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #343: 21 Dec 2006, 11:34 »

mesterskab til bif er normalt ikke noget godt men med dit arbejde er det fuldtfortjent
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - Mesterskabet det skal hjem igen
« Svar #344: 21 Dec 2006, 12:05 »

Med lidt held og hvis du kan holde dampen oppe bliver du 2'er i gruppen og jeg tror, at det bliver efter P.S.G. men Anderlecht er altid farlige.

Hvem møder du hhv. ude og hjemme??

btw: Kanon update  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 51 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010