home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 174 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  1.FC Kaiserslautern
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 1.FC Kaiserslautern  (Læst 2646 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
1.FC Kaiserslautern
« : 02 Dec 2006, 12:42 »

1.FCK er et gammelt hold som blev startet i 1900. Holdet havde sin bedste periode i 40 og 50'erne..., mens de havde et lille comeback i starten af 90'erne, men derefter gik det galt og nu ligger de og roder rundt i 2. bundesliga.

Med en meget økonomisk træner i sædet samt en træner der ikke gider at høre på spillere der tuder og har stjernenykker… ticked off … er det mit mål at ændre på det!

Først lidt om klubben og dens ambitioner:
Klubbens status er selvfølgelig professionel og dens reputation er ”National”, hvilke er ok i henhold til at erhverve nye spillere. Klubbens værste rivaler er FC Bayern (jeg hader dem også) og Karlsruhe, hvilke jeg får fornøjelsen af i 2. bundesliga.

Økonomisk er klubben lidt i vanskeligheder qua et lån på 13,75 mio. £, hvilke hiver lidt i klubkassen hver måned, men heldigvis slutter lånet i 2010…, så der er lys forude. Derudover har 1FCK et lækkert stadion, Fritz-Walter-Stadion, med en kapacitet på 48500, hvor af de 32137 er ”seated”. og med en stor opbakning til kampene burde en økonom som undertegnede nok få vendt den økonomiske situation.

Træningsfaciliteter ne er Good/Average…, hvilke er ok…men det skal selvfølgelig forbedres når økonomien er til det.

Balance: 1 mio. £…så der er et stykke op til de 100 rigeste klubber, hvor Auxerre ligger nr. 100 med 24 mio. £ i balancen…

Medierne har inden sæsonstarten skudt på en slutplacering som nr. 2

Med ovenstående informationer – er der ingen tvivl om, at klubben forventer gode resultater fra starten…så slinger i valsen accepteres ikke.

Nå, men jeg måtte i gang med alle mine gøremål:

1. Trænerne: Først skal jeg have en trænerstab, således at jeg som mindst 3-stjerner ved samtlige ”øvelser”. En meget vigtig øvelser som i det længere perspektiv giver gode spillere til 1. holdstruppen fra U19-holdet.

2. Taktikken skal på plads – jeg starter ud med min egen speciel fra FM06, som første mig fra Waasland i den belgiske 2. division til at blive træner i Chelsea

3. Indkøb af nye spillere…….og nej. Klubben har givet mig et budget på 68k £…, hvilke jeg ikke kunne finde forstærkninger for… I stedet så jeg på spillere, hvis kontrakt var ved at løbe ud, og her blev det til 3 spillere: Kasper Hämäläinen (AM RLC fra de finske), Jussi-Pekka Savolainen (AM RLC fra de finske) og Mikael Dahlberg (ST fra de svenske). Alle med tiltrædelse ultimo november.

Så kunne jeg gå i gang…
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #1: 02 Dec 2006, 13:16 »

Holdet blev sat og der var ingen tvivl om, at det var et hold fra 2. bundesliga. To tyskere var at finde blandt de 11 startende…

Desværre skulle det hurtigt vise sig, at jeg har fået taget forkert fat…med en forkert taktik og nogle spillere, som ikke burde være i klubben. Efter 10 kampe i ligaen havde jeg 3 sejre og 7 uafgjorte…og jeg kunne max score 2 mål, selvom jeg havde 25 chancer… Dette betyd en 7. plads, men heldigvis er 2. bundesliga en liga, hvor alle slår alle – så der var hverken langt til toppen (eller bunden, for den sags skyld).

Derfor søgte jeg ”rådgivning” her på site’n…og faldt over et indlæg (1 taktik ud af 100) fra ”Gillerfm”… Den måtte jeg prøve. Derudover rystede jeg posen med min spillere…og efterfølgende vandt jeg 3-2. Min første kamp med 3 mål!!! Dette måtte være taktikken for mit 1FCK…

Trods endnu et par uafgjorte begyndte kurven af vende for mig…og da jeg gik på vinterferie, efter 19 kampe, havde jeg erobret 1. pladsen – a pts. med Braunschweig.

Den tyske pokal var jeg færdig i efter et hjemmenederlag på 1-2 til Fürth, også fra 2. bundesliga.

Vinteren gik og jeg fik mine spillere tilbage fra div. skader – så nu havde jeg kun et mål: At vinde 2. bundesliga  Djævel

Efter 5 kampe havde jeg fået et forspring på hele 1 pts…, og så kom testen. Jeg skulle møde Braunschweig på udebane. Med 2 skader var jeg lidt bekymret, men omvendt burde min modstander ligge i bunden af ligaen i forhold til medierne spådom inden sæsonen, så jeg håbede på 3 pts.

Kampen startede…og kampen viste, at mine drenge nu var blevet til mænd. 3-0 i pausen og 4-1 ved slutfløjtet – så det var en meget stolt træner der kunne rejse med holdet hjem og nu havde jeg skabt et hold på 4 pts., med 8 kampe tilbage…  crazy
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Primro1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #2: 02 Dec 2006, 13:47 »

Spændende klubvalg, der indeholder stof til en god blog Thumbs Up .Savner dog lidt billeder.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #3: 02 Dec 2006, 13:52 »

Det samme her.. Synes det er godt skrevet, med tilpas meget tekst. Men billederne mangler. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #4: 02 Dec 2006, 14:55 »

Jeg er ikke så stiv i alt dette endnu  Forlegen - så jeg skal lige finde ud af, hvorledes jeg smider billeder ind...og så skal de nok komme  Hævet Øjenbryn
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Primro1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #5: 02 Dec 2006, 14:58 »

M.h.t. billeder er der god hjælp at hente i denne guide:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #6: 02 Dec 2006, 15:04 »

Jeg er ikke så stiv i alt dette endnu  Forlegen - så jeg skal lige finde ud af, hvorledes jeg smider billeder ind...og så skal de nok komme  Hævet Øjenbryn
Okay, det lyder godt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #7: 03 Dec 2006, 15:04 »

Nå, men jeg har kæmpet med det - men kan sq ikke hitte ud af det med billederne  Sur

Men historien forsætter alligevel... Efter mit lille forspring forventede jeg en sikker vej til mesterskabet i 2. bundesliga, men pludselig skulle jeg blive ekstremt bekymret.

I min kamp nr. 28 skulle jeg møde nr. 3 i ligaen, Greuther Fürth. På forhånd en svær kamp...og det skulle også vise sig at være en lidt for hård nød at knække. MEN det var ikke nederlaget, som var problemet. I overtiden mener min midtbane-profil og topscorer, Demaï, at tingene ikke er gået efter hans hoved - så han nikker en modstander en skalle, resultat: 5 dages karantæne  ticked off Ikke nok med at modstanderne nu var kommet tættere på mig, så skulle jeg også undvære min stjerne...

I den efterfølgende kamp fortsatte det. Jeg kommer planmæssigt foran 2-0 hjemme mod Jena..., men igen ser en af mine spillere rødt...og kampen ender 2-2  Shockeret

Og hvad siger man...alle gode gange 3... I min næste kamp, mod Køln, får jeg fandme endnu et rødt kort  crazy Til mit held får Køln også et i 2. halvleg og det lykkes mig at hive en 2-1 sejr hjem...selvom statistikken sagde 17-1 i Køln's favør!!!! Mit første mål var et selvmål af Køln  Grin

I de sidste 4 kampe strammer spillerne heldigvis op - og sikre 1FCK oprykning og mesterskabet i 2. Bundesliga. Med mig følger xxx og xxx.

Årets spiller i mine øjne er Aïmen Demaï, trods hans hjernblødning... En spiller jeg vil anbefale alle der læser denne tråd... Desværre for mig er min ass. manager og Demaï ikke gode venner..., så jeg overvejer lidt situationen!

Derudover vil jeg anbefale min straffesparksspecia list: Axel Bellinghausen, DL. Jeg har også flere gode unge spillere..., men nu skal jeg lige teste dem i 1. Bundes, før jeg vil komme med nogle anbefalinger på dem  Wink

Sidste, økonomien er nede på 0,5 mio. på balancen, hvilket er ok...for jeg får forhåbentlig en indsprøjtning, nu hvor jeg rykker op...

Næste indlæg vil komme i næste weekend  Smiley
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #8: 03 Dec 2006, 15:05 »

Ps. "medoprykkerne" blev Karlsruhe og Freiburg...
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #9: 21 Dec 2006, 08:40 »

Nå, så er jeg tilbage...lidt senere end lovet...men min 2. sæson med Kaisern skulle blive meget interessant.

Jeg fik i første omgang 1,4 mio £ at købe ind for...og derfor tænkte jeg, at jeg skulle have en stærk spiller til den defensive midtbane...og valget var ikke så svært, da der var minimum som havde interesse i at skifte til 1. FCK, så jeg sikrede mig Freddy Guarín, en 20-årig colombianske landsholdsspiller. En spiller som skulle vise sine kvaliteter  Thumbs Up

Jeg kom hen til sæsonstarten og skulle "vejes" fra første fløjt, da jeg hjemme skulle møde mægtige FC Bayern. Mit hold kæmpede godt, hvorfor jeg kunne nøjes med et 0-1 nederlag. Det var et acceptabelt resultat.

Det gav åbenbart mit hold blod på tanden, da jeg i de efterfølgende 10 kampe fik point, hvor den bedste sejr kom i Stuttgart med cifrene 2-0.  Smiley

I den 12. runde kom mit andet nederlag, 0-1 hjemme mod Dortmund. En kamp, hvor jeg havde chancer...men Dortmund var stærkste. Efter denne nedtur fortsatte mit hold de gode takter og jeg kunne gå vinterpausen i møde med en en 3. plads i bagagen Grin Langt over mine, klubbens og pressens forventninger!!!!! Eneste negative i efteråret var min hurtige exit i pokalturneringen, hvor jeg i 2. runde tabte 0-1 til Leverkusen.

Pga. mine gode resultater forhørte jeg mig i bestyrelsen, hvorvidt jeg kunne få lidt ekstra penge til indkøb. Dette blev modtaget positivt, hvorfor jeg pludselige have 6 mio. £ at købe for - det samme som var i klubkassen...og da der er forbedringer i gang med stadion, valgte jeg kun at benytte halvdelen. Derfor blev det til følgende to forstærkninger: 22-årige Renato fra Atlético Mineiro (2,9 mio. £) og 20-årige Stefan Djurovic fra OFK Beograd. Begge spillere, som gik direkte ind på holdet!

Som efteråret startede, sådan startede foråret...kampen mod FC Bayern...og her blev jeg blæst ud af banen... 4-0 til Bayern  Græder og jeg var på 4. pladsen. Jeg hader at tabe til Bayern!!!

I efterfølgende kampe skulle det gå op og ned, da flere af mine profiler fik længere skader. Både Renato og Guarín fik 2 måneders pausen, samt min topscore var ude i 3 måneder..., men alligevel lå jeg konstant på 4./5. pladsen.

Slutningen at sæson blev noget af en karruseltur. I kamp nr. 29 og 30 slog jeg HSV 2-0 hjemme og Karlsruhe 5-3 ude og pludselig lå 3. pladsen og dermed CL-billetten inden for rækkeviden. Jeg var helt oppe at ringe..., men så løb jeg ind i problemer. I kamp nr. 32 skal jeg møde Bochum hjemme...umiddelbar t en sikker sejr, men det skal et rødt kort ændre på..., så jeg taber 1-2. Pressen spørg efterfølgende til episoden og jeg er stik tosset... Resultat: Fodboldforbundet giver min 1 dags karantæne  ticked off Dermed kan jeg kun følge holdet fra tribunen ude mod Werder Bremen (nr. 6) og denne taber jeg 0-2...og nu er jeg nummer 6  Sur

Sidste spillerunde - hjemme mod Nürnberg. Leverkusen og Werder ligger begge 1 point foran mig og jeg skal have 5. pladsen for at komme i UEFA'en... Holdet kæmper hårdt, men resultatet udebliver...så jeg må nøjes med 0-0, til trods for et annulleret mål  crazy

Jeg kigger med spænding på de øvrige resultater og kan konstatere, at Werder er snublet i deres sidste kamp via et klart 4-0 nederlag til Mainz Shockeret Dermed er vi a point, men da jeg slutter med +16 i målscore og Werder med +14 snupper jeg den vigtige 5. plads Opstemt Fuck det var sindssygt!!!!

Holdet der gjorde det umulige var:
GK Jürgen Macho (7.25) – med på årets hold
DR Mathieu Béda (7.00)
DC Ismaël Bouzid (7.35) – med på årets hold
DC Moussa Ouattara (7.24) – med på årets hold
DL Axel Bellinghausen (7.17)
DMC Freddy Guarín (7.29) – med på årets hold
MC Renato (7.30)
MC Kasper Hämäläinen (7.04)
MC Jussi-Pekka Savolainen (7.06)
FC Mikael Dahlberg (7.04) – holdets topscorer
FC Stefan Djurovic (6.94)

Tyske mestre blev i meget sikker stil FC Bayern, ligesom de også snuppede pokalen  Skuffet

Men konklusion: En fantastisk sæson med et meget tilfredsstillende resultat og med en balance på 12 mio. £ (5. pladsen gav 7,25 mio. £
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #10: 22 Dec 2006, 09:24 »

Som afslutning på sæsonen blev Dahlberg kåret til ”Fans Player of the Year”. Derudover blev Guarín kåret til årets bedste indkøb i bundesligaen, hvilke også kan ses på øvrige klubbers interesse i ham, herunder Monaco, Ajax og HSV.

Ved overgangen til 3. sæson havde bestyrelsen følgende meddelelser:
- De 16363 ståpladser opgarderes til siddepladser, så dermed bliver samtlige 48.500 pladser på stadion nu siddepladser.
- Youth facilities opgraderes I løbet af nogle måneder fra average facilities + youth academy til…???
- Bestyrelsen forventer en respektabel placering, hvilke må formodes at være en plads mellem 6-10. Pressen forventer en 7. plads.

Klubbens økonomi fik også et bust via sæsonbilletter samt TV-midler, så pludselig havde jeg en balance på 29,5 mio. £. Dette gør klubben til den 75. rigeste klub. Nr. 1 er Barcelona med 539 mio. £.

Til den nye sæson lavede jeg begrænsede investeringer, nemlig to nye angribere: Manuel Carvalho (20-årig brasilianer) til en værdi på 50k £ og Tulio de Melo (23-årig brasilianer) på en free transfer. Derimod signede jeg 4 nye/ekstra trænere – så der dermed er 100% opdateret på det område.

Derudover fik jeg i sommerpausen et ”bijob”. Jeg blev nemlig dansk landstræner. Danmark er pt. nr. 10 i verden!!! Derfor skulle jeg have en ordentlig stab, så først signede jeg Franco Baresi fra Milan som ass. manager og dernæst Michael Schjønberg som U19-ansvarlig…

Qua min 5. plads i 2. sæson havde jeg sikret min adgang til mini-pokal-turneringen før sæsonen. Her skulle jeg i kvartfinalen møde Werder Bremen. Dette blev til en sikker 2-0 sejr…, men så skulle jeg møde FC Bayern i semi’en…og det blev et klart 1-4 nederlag, trods 1-1 ved pausen…, men stemningen var god – så holdet var klar til sæsonstarten…

…og hvilken sæsonstart. I første kamp skulle vi på en svær opgave, nemlig ude mod Hertha BSC. 1-1 i pausen, men så to’ fanden ved mit hold og på bl.a. 2 mål af Renato vandt jeg hele 5-2  Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #11: 02 Jan 2007, 12:03 »

Først, Godt nytår


Efter min første kampe sikrede jeg klubben, i mine øjne, en verdensstjerne: Kerlon fik jeg i hus via 14,5 mio. £. Det skulle vise sig at være en fantastisk investering!

Bundesligaen

Min fantastiske start skulle vise sig at fortsætte. I mine første 9 kampe blev det til 9 sejre, hvoraf de to vildeste kampe var dem mod Hannover og Nürnberg. I hjemmekampen mod Hannover var der ingen tvivl om udfaldet, da jeg vandt sikkert 5-1... Derimod var der mega drama på drengen i udekampen mod Nürnberg... I kampen havde vi begge 15 chancer, hvoraf Nürnberg havde 8 på kassen, mens jeg havde 7..., men her et resume af stillingen løbende:

Nürnberg 0-4 1.FCK (13 min.)
Nürnberg 2-4 1.FCK (29 min.)
Nürnberg 2-5 1.FCK (pause)
Nürnberg 4-6 1.FCK (78 min.)
Nürnberg 4-7 1.FCK (fuldtid)

Fuldstændig vildt... Nå, men mit første nederlag skulle indfinde sig i udekampen mod Dortmund, da jeg slap der fra med 1-2..., hvilket var fuldt fortjent. Inden vinterpausen skulle jeg have endnu et nederlag, nemlig ude mod FC Bayern, som vandt sikkert 0-2. Men dette blev min 2 eneste nederlag... Derudover havde jeg to uafgjorte, mens resten var sejre. Det var mig en sikker 1. plads til vinterpausen, da de øvrige tophold havde snublet flere gange, hvorfor jeg havde hele 8 pts ned til FC Bayern på 2. pladsen  Opstemt

Pokalen

Her havde jeg igen problemer. En af årsagerne er, at jeg ikke må bruge mere end 3 "ikke-eu-spillere" i denne turnering, så i 2. runde tabte jeg 1-2 ude til 1860 München, som pt. ligger i regional-ligaen Huh

UEFA Cup'en

Qua min gode placering i bundesligaen i forrige sæson, havde jeg kvalificeret min til denne turnering, hvor jeg i første omgang var seedet til 1. runde. Her skulle jeg møde Dynamo Kiev i første runde. Det var en hård modstander, men det lykkes mig at vinde 5-2 samlet. Dermed var jeg kvalificeret til gruppespillet  Thumbs Up

Her var jeg til gengæld i 5. seedingspulje, så derfor ventede der udelukkende gode modstandere: Athletic Madrid, Celtic, Bordeaux og Zenith Peterburg. Heldigvis viste mit hold, at det indeholder både kvalitet og en portion held, da det blev til sejre over Bordeaux og Zenith Peterburg, mens jeg fik uafgjort mod Celtic og Athletic. Det gav 8 pts. og en 1. plads i gruppen.

Lodtrækning blev derimod noget crap...da jeg trak Deportivo i den efterfølgende runde...og hvis jeg vinder den hedder det enten Lazio eller Chelsea!!!!  crazy

Men alt i alt et perfekt efterår  Smiley

I vinterpausen havde jeg ikke de store muligheder, da jeg havde brugt alle mine midler på Kerlon... Men pludselig byd FC Bayern 10 mio. £ + 30% ved viderealg på Renato..., hvis værdi pt. er sat til 4,3 mio. £. Et fantastisk tilbud, og Renato ville formentlig blive tosset hvis jeg sagde nej, så jeg accepterede... Jeg byd derfor på 3 nye spillere..., men da alt var ved at være på plads...faldt handlen sammen med FC Bayern, da de ikke alligevel havde råd til Renato... Så derfor ingen handler... Dog skrev jeg under med Donati fra Milan, som slutter sig til klubben  ved den kommende sommer  Smiley

Den første kamp i foråret 2009 blev også en succes: 1-0 hjemme over Hertha, og da Bayern tabte deres første kamp...ja, så hed forespringet nu 11 pts., dog vednter Schalke og Stuttgart i de komme kampe...på udebane

Danmark

Min indsats som landstræner er dog en anden historie..., da det kun er blevet til 3 uafgjorte i mine kval.-kampe..., hvorfor Danmark nu ligger nr. 14 på ranglisten Græder
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #12: 03 Jan 2007, 18:14 »

Foråret blev en langt mere broget tid for mine spiller, fans samt bestyrelse...

Bundesligaen

Efter 12 kampe var min sikre 1. plads begyndt af smuldre...via 5 nederlag, her i blandt bl.a. endnu et nederlag til Dortmund(hjemme) og en røvfuld i HSV på 0-5...så med 5 kampe igen af turneringen havde jeg nu 4 pts. ned til Werder B., 6 pts. til HSV og 7 pts. til FC Bayern.

I min kamp nr. 30 skulle jeg en tur til Wolfsburg (nr. 16). En kamp jeg skulle have point i, da Werder dagen i forvejen havde vundet...og betingelser blev ikke bedre, da begge mine højre backs var skadet - så derfor måtte jeg benytte 16-årige Frank Finke..., som jeg har en del forventninger til... Til trods for en acceptabelt kamp af Finke, så fejlede holdet som helhed, og jeg måtte tage hjem med en 0-3'er...  ticked off

Dermed kun 1. pts. til Werder!!! Med bekymrede mine gik jeg ind til hjemmekampen mod Gladbach - 3 pts. var kravet! OG det gjorde det med en sikker 3-1 sejr..., men Werder vandt også...så fortsat 1 pts....og 3 kampe retur!

Deefter ventede Frankfurt ude, mens Werder skulle til Stuttgart. Hämälainen og Renato sikre mig en 2-0 sejr i 1. halvleg..., mens Stuttgart vinder over Werder  Grin Men det vildeste ved kampen var, at 16-årige Finke blev kampens spiller Huh

4 pts. forspring og 2 kampe retur...det måtte nu ikke gå galt, selvom jeg i kamp 33 havde FC Bayern hjemme... Efter 20 min. gjorde Djurovic det til 1-0...guldet kunne så småt duftes..., men Podolski udlignet allerede i det 22. minut! Stillingen ved pausen. I Werder var den også 0-0 i opgøret med Dortmund! 50 min. spillet og Werder kommer på 1-0... 62. min., og FC Bayern bliver resuceret til 10 mand! Werder kommer på 2-0...og 3-0...mens jeg brænder et hav af chancer, MEN trods det bliver det til pts. for første kan mod FC Bayern  Smiley

Sidste spillerunde og der er 2 pts. mellem Werder og mit mandskab  Huh I sidste spillerunde skulle jeg til Mainz, mens Werder skulle til HSV..., så derfor var vægtede det mest til min side.

Kampene startede...og efter 2 min. gør Dahlberg det til 1-0 Hævet Øjenbryn 16 min. spillet og HSV kommer på 1-0  funny 21. min. kommer HSV på 2-0 Grin...men så sker der lidt i min kamp..., da Mainz garner 3 gange og dermed står den pludselig 3-1 til Mainz  Shockeret Til mit held øger HSV, så de fører 3-0 i pausen. Mesterskabet synes være hjemme  Opstemt 47. min. og Dahlberg gør det igen...så 2-3! 48. min. - Werder får reduceret til 1-3! 73. min. og Dahlberg laver nr. 3., så 3-3, mens den mellem HSV og Werder står 4-2! I det 89. laver Renato en pind, men desværre scorer Mainz i overtiden...så kampen slutter 4-4. I HSV skete der ikke yderligere...SÅ DERMED VAR JEG/1. FCK TYSKE MESTRE!!!!  Opstemt Sølv gik dermed til Werder, mens HSV tog bronze. FC Bayern måtte nøjes med 4. pladsen og UEFA'en  Grin

UEFA Cup'en

Mit europæiske eventyr sluttede meget "sikkert"..., da Deportivo var en for stor mundfuld for mit mandskab. I den første kamp, i Deportivo, havde jeg flere muligheder og generelt var det en meget lige kamp, men alligevel vandt Deportivo 2-0. Det var et svært udgangspunkt inden returen hjemme...og her fejlede holdet...bl.a. qua en dårlig holdmoral via svigtende resultater i ligaen...så jeg tabte ligeledes hjemme, dog her "kun" 0-1, så jeg blev sendt ud med en samlet 0-3'er...  Skuffet

Vinder blev Dortmund via en 1-0 sejr over Chelsea!

Champions league blev vundet af 

Danmark

Min dårlige stil med Danmark fortsatte i 2009... I mit forsøg på at rejse mig, tabte jeg hjemme 1-2 mod Tyskland og dermed ser det meget sort ud mht. kval'en til VM i 2010.

Øvrigt

I april måned besluttede bestyrelsen at tilbyde mig en kontraktforlængelse - en 4-årig af slagsen. Forlængelse indholdte en væsentlig lønstigning, fra 4.000 £ og ugen til 13.000 £ om ugem, så dermed et klart udtryk for bestyrelsens tilfredshed med deres manager  Thumbs Up
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #13: 03 Jan 2007, 18:26 »

PS. Barcelona vandt 3-1 over Tottenham i finalen af CL.
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #14: 04 Jan 2007, 11:51 »

Hej Erhardt, det er sku godt gået med et hold som 1. FCK at vinde det tyskemester skab så hurtigt. Men lige som mange andre savner jeg lidt billeder Grin Pøj pøj med de næste mange år i 1. FCK
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010