home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  1.FC Kaiserslautern
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 1.FC Kaiserslautern  (Læst 2647 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #15: 05 Jan 2007, 09:05 »

Ja, jeg ved det godt... Rammy må have lært mig det på et tidspunkt  Huh

Tilbage til historien: For at starte med en kedelig ”event”, så fortsatte mit mareridt med Danmark. I min 5. kval.-kamp vandt jeg dog 2-0 ude over Luxembourg…, men i den efterfølgende kamp blev det 0-3 mod Finland…, og så fik jeg nok – så jeg indleverede min opsigelse. Det danske fodboldforbund spurgte, om jeg ikke ville overveje min opsigelse, men jeg takkede nej!

Så derfor kunne jeg igen koncentrere mig 100% om Tysklands bedste hold 1. FCK

Med mit mesterskab – er jeg nu repræsenteret, som den 10. bedste danske manager i ”Hall of Fame”. Derudover indbragte mesterskabet 11,25 mio. £ i pengepræmie!

Derudover var der følgende betydningsfulde kåringer:

Kerlon blev nr. 2 i ”German Player of the Year” efter van der Vaart
Jeg blev kåret til årets træner
Dahlberg og Kerlon kom på årets hold
1. FCK’s U19-hold vandt deres turnering
Årets signing stod Werder B. for – via Kocak Celaleddin for 0 £

Mine godkendte bedrifter i UEFA’en resulterede i et hop på 47 pladser på den europæiske rangliste, så jeg nu ligger nr. 85 med 32.456 pts. På den økonomiske rangliste har jeg foretaget et lille hop, så jeg nu ligger nr. 66 med 34,5 mio. £. Barca er fortsat nr. 1 med 516 mio. £.

Ved overgangen til den nye sæson fik jeg yderligere følgende nyheder:

Fritz-Walter-Stadion bliver udvidet med 2850 pladser, så kapaciteten ved sæsonstarten bliver 51350.
Træningsfaciliterne er under opgradering
Klubben har fået en ny 5-årig sponsoraftale
Transferbudgettet er sat til hele 15 mio. £

Og med hensyn til transfers, så skulle der handles…og målet var en super-angriber… Jeg fik handlet følgende, før der gik ”ged” i den:

28-årige Massimo Donati (Italy) fra Milan – free transfer
18-årige Walter Rosa (Uruguay) fra Penarol – 70k £
18-årige Vasil Capo (Albanien, 3 landskampe) fra KF Tirana – 100k £
25-årige Mirko Vucinic (Montenegro) fra Lecce – 9,75 mio. £…i balancen blev den dog registreret som 19,25 mio. £…  ticked off

Af væsentlige handler ud af truppen var…

Tulio de Melo til Cruzeiro til 3 mio. £

Efter 4 sejrerige træningskampe havde jeg fundet mine 18 foretrukne spiller til den nye sæson:

GK Jürgen Macho
DR Vasil Capo
DC Ismaël Bouzid
DC Leandro Castan
DL Axel Bellinghausen
DMC Freddy Guarín
MC Renato
MC Kerlon
MC Massimo Donati
FC Mikael Dahlberg
FC Mirko Vucinic

Sub1 Nico Adami – middel keeper fra egne rækker… Bedre reserve søges!
Sub2 Mathieu Beda
Sub3 Frank Finke – 17-årige talent, som fik debut på førsteholdet sidste sæson!!
Sub4 Walter Rosa
Sub5 Kasper Hämäläinen
Sub6 Stefan Djurovic
Sub7 Axel Flick – “Super-topscorer” for U19-holdet i forrige sæson. Blot 16-årig tysker fra egne rækker!  Thumbs Up

Og umiddelbart er der krummer i drengene. Inden bundesligaens start deltog jeg i ”German League Cup”, og det blev med stor succes. I den første kamp vandt jeg sikkert 3-1 over HSV. Derefter ventede FC Bayern i finalen. Det blev en meget tæt kamp, hvor Bayern startede bedst, men min nye striker, Vucinic sikrede, med 2 mål, mig en finalesejr på 2-1. Min første sejr over FC Bayern og klubbens første titel i League Cup’en i 109 år!!!  Opstemt
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1.FC Kaiserslautern
« Svar #16: 11 Jan 2007, 13:32 »

Dette bliver umiddelbart mit sidste indlæg til denne historie - af en primær årsag: Målet er nået!

1.FC Kaiserlautern er uden tvivl det bedste hold i det tyske. Jeg har spillet 10 kampe i den nye sæson, og jeg har fejet al modstand til side, selv i CL. Selv mit unge talent - som jeg nu kalder Axel "Völler" Flick - viser tænder. "Völler" har jeg sat på, da han har fået stemplet som den nye Rudi Völler  Thumbs Up

Jeg vil dog fortsætte spillet - men i mindre omfang... Spillet vil jeg hive frem, når jeg har brug for nogle positive oplevelser, så  Wink

Nej, i stedet vil jeg lancere en ny historie en af de kommende dage. Det vil blive en historie, som vil kræve langt mere af mig som manager - så derfor: Hold øje med min næste blog - den vil være mere omfattende og med billeder - rammy er ved at oplære mig i det  Smiley
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010