home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Genoa - Fordums giganter!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Genoa - Fordums giganter!  (Læst 3442 gange)
Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Genoa - Fordums giganter!
« : 01 Dec 2006, 20:32 »

GENOA


- Fordums Giganter -



Info om dette spil

Ligaer:


Hovedmål:
Ligge nr 1 i den verdensomspændende Hall of Fame

Delmål:
Mit første delmål er at ende på en placering i Serie A som giver adgang til europæisk turnering
(Der bliver lavet nye delmål når jeg bliver manager for andre hold og/eller jeg fuldfører et delmål)



Denne blog vil ikke gå i dybden med enkelte kampe, men mere beskrive den sportslige udvikling i klubberne jeg er manager for. Opdateringer vil komme meget spredt, da jeg ikke altid har så meget tid.


Det er min aller første blog, så I må meget gerne sige til hvis I synes der mangler noget.
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #1: 01 Dec 2006, 20:49 »

Det lyder da spændende. Tror klart jeg vil følge med Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #2: 01 Dec 2006, 20:51 »

Måske den nye rusurection, ligesom dusty, han startede jo med genoa!
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #3: 01 Dec 2006, 20:56 »

Måske den nye rusurection, ligesom dusty, han startede jo med genoa!

Fedt Grin jeg valgte Genoa fordi de engang var topklub, men nu er "bund"-klub, og jeg vil så få dem på ret køl igen (de ligger godt nok nr 1 i Serie B irl, men hva' fa'en, sidste sæson var de jo i Serie C1).
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #4: 01 Dec 2006, 21:16 »

Kan man Forvente en update mere idag ?
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #5: 01 Dec 2006, 21:25 »

Kan man Forvente en update mere idag ?

Det skal du ikke regne med, har virkelig travlt i denne weekend, desværre.. Men mandag aften kommer der helt sikkert en update Smiley (medmindre min internet-forbindelse ryger en tur)


EDIT: Hvis jeg er heldig kan jeg nå en lille update i aften, men langt fra sikkert.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 21:30 af Rumball » Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bskov
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #6: 01 Dec 2006, 21:29 »

Fedt Grin jeg valgte Genoa fordi de engang var topklub, men nu er "bund"-klub, og jeg vil så få dem på ret køl igen (de ligger godt nok nr 1 i Serie B irl, men hva' fa'en, sidste sæson var de jo i Serie C1).

Og fordi jeg valgte det sammen med dig Opstemt Wink

Syg blog Opstemt
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #7: 01 Dec 2006, 21:30 »

Det skal du ikke regne med, har virkelig travlt i denne weekend, desværre.. Men mandag aften kommer der helt sikkert en update Smiley (medmindre min internet-forbindelse ryger en tur)


EDIT: Hvis jeg er heldig kan jeg nå en lille update i aften, men langt fra sikkert.

Ærgeligt det ikke kommer før. Mens så må jeg jo bare vente Smiley
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #8: 01 Dec 2006, 21:33 »

Og fordi jeg valgte det sammen med dig Opstemt Wink

Syg blog Opstemt


Ja ok, hvis du så gerne vil have en del af credit'en, så værsgo' ticked off Grin
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bskov
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #9: 01 Dec 2006, 21:35 »


Ja ok, hvis du så gerne vil have en del af credit'en, så værsgo' ticked off Grin

Det var bedre  Cool funny
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #10: 04 Dec 2006, 22:10 »

UPDATE



Pressekonferencen og den første dag i Genoa


I dag (01/07/2006) på Gazzetta.it:
De fremmødte pressefolk blev mødt af en kæmpe overraskelse da den nye manager for Genoa blev præsenteret her til morgen. Henri Svahn Hansen er navnet på den totalt ukendte danske manager, som fortalte om sine ambitioner i klubben Genoa CFC. "Mine ambitioner er at føre Genoa tilbage til starten af det 20. århundrede da Genoa var magtfatoren i italiensk fodbold. Det er en stor ære, og overraskelse, at blive præsenteret her i dag som Genoa-manager. Jeg blev virkelig stolt da jeg modtog opringningen fra Enrico Preziosi i aftes, og jeg hastede til lufthavnen for at nå det første og hurtigste fly derned. Jeg ser frem til at se hvad fremtiden bringer, og jeg kan allerede nu sige at der kommer store ændringer." Lød det fra manageren der efter sigende har en kæmpe udfordring foran sig. Et nyt kapitel i Genoas historie, som bestyrelsen ser frem til, mens en stor del af tilhængerne viste deres frustrationer i en voldelig demonstration uden for Stadio Luigi Ferrari, og det medførte til en del smadrede biler og politiet måtte anholde 23 personer.



Da jeg var kommet ud på træningsanlægget satte jeg spillerne i nye træningsgrupper.
Efter træningen kunne jeg godt se at der skulle nye kræfter til, så hele aftenen og natten brugte jeg på at sende bud ud på spillere, bl.a. Josep Guardiola som er klubløs, Dennis Petersen og Morten Rasmussen fra Brøndby IF. Mit transferbudget er ikke vanvittigt stort (22,34mio kr), så har også sendt lejetilbud af sted rundt omkring i verden. For ikke at ødelægge klubbens økonomi alt for meget ( Djævel) har jeg bedt om at få en såkaldt "moderklub" så jeg gratis kan låne kvalitetsspillere.


Jeg har også udarbejdet en taktik som vil blive testet i nogle venskabskampe inden længe.
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #11: 04 Dec 2006, 22:22 »

Hey, mand! Ripoff!!  funny

Nej, helt ærlig. Det er cool nok. Jeg tror nok jeg skal følge med og knibe en tåre over min gamle klub  Græder
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #12: 04 Dec 2006, 22:23 »

Hey, mand! Ripoff!!  funny

Nej, helt ærlig. Det er cool nok. Jeg tror nok jeg skal følge med og knibe en tåre over min gamle klub  Græder

Hehe, måske et lille link så jeg kan se hvad du har kunnet gøre ved Genoa? Smiley
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #13: 04 Dec 2006, 22:27 »

Hehe, måske et lille link så jeg kan se hvad du har kunnet gøre ved Genoa? Smiley

Tjek eventuelt min signatur  Wink


Edit: Bedrifter med Genoa i FM06:

1. Sæson: Vinder Serie C
2. Sæson: Vinder Serie B
3. Sæson: nr. 4 i Serie A
4. Sæson: Bliver nr. 2 i Serie A, nr 2. i pokalen og ryger ud i UEFA Cup'ens semifinale  Shockeret
5. Sæson: Siger op i Februar efter et katastrofalt 0-4 nederlag til Arsenal i CL ottendedelsfinalen. På det tidspunkt er holdet skuffende - for mig i hvert fald - nr. 4 i Serie A.

Senere samme sæson bliver jeg ansat i Juventus og skal til VM I Sydafrika med Danmark, men det må du selv læse om   Smiley


Såååå ... du får noget at leve op til  Hævet Øjenbryn  Wink
« Seneste Redigering: 04 Dec 2006, 22:43 af Dusty78DK » Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #14: 04 Dec 2006, 22:46 »

Tjek eventuelt min signatur  Wink


Edit: Bedrifter med Genoa i FM06:

1. Sæson: Vinder Serie C
2. Sæson: Vinder Serie B
3. Sæson: nr. 4 i Serie A
4. Sæson: Bliver nr. 2 i Serie A, nr 2. i pokalen og ryger ud i UEFA Cup'ens semifinale  Shockeret
5. Sæson: Siger op i Februar efter et katastrofalt 0-4 nederlag til Arsenal i CL ottendedelsfinalen. På det tidspunkt er holdet skuffende - for mig i hvert fald - nr. 4 i Serie A.

Senere samme sæson bliver jeg ansat i Juventus og skal til VM I Sydafrika med Danmark, men det må du selv læse om   Smiley


Såååå ... du får noget at leve op til  Hævet Øjenbryn  Wink


Shockeret Shockeret Shockeret Well, wish me luck! hehe håber da at jeg kan gøre dig kunsten efter (eller ihvertfald nogenlunde).. Ubeslutsom
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010