home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Genoa - Fordums giganter!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Genoa - Fordums giganter!  (Læst 3443 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #15: 04 Dec 2006, 22:55 »

We believe in you Rumball!
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #16: 04 Dec 2006, 23:05 »

We believe in you Rumball!

Hehe dejligt at vide!

Der kommer gode nyheder i næste update Djævel
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #17: 04 Dec 2006, 23:08 »

Som kommer? Rullende Øjne
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #18: 04 Dec 2006, 23:12 »

Godt at se en ny blog med Genoa... og godt at se du har valgt en stor udfordring i at føre en mindre klub frem...

glæder mig til at følge med i bloggen..
Logged

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #19: 05 Dec 2006, 18:13 »

UPDATE


August 2006


I dag (01/08/2006) på Gazzetta.it:
I Genoa har man efter Hansens hyring registreret et kæmpe underskud, da Hansen efter sigende har opbrugt hele hans transferbudget, det viser de røde tal i månedsopgørelsen i Genoa i dag. Preziosi er dog stadig sikker på at han tog det rigtige valg da han ringede til Hansen. "Henri har ikke gjort et dårligt indtryk på mig eller de andre i bestyrelsen. Han har godt nok brugt hele transferbudgettet for denne sæson uden at sælge én eneste spiller, men vi har set i de sidste 4 kampe at de spillere som han har investeret i kan spille fodbold, og er solide i deres præstationer, og at vi har vundet hhv. 3-0, 2-0, 12-0 og 6-0 taler for sig selv, så det er med stolthed at jeg kan sige at der virkelig er sket en forvandling i de 4 uger han har været her." sagde Preziosi i dag til la Gazzetta dello Sport. Hansen har imidlertid ikke mange kommentarer efter dagens træning; "Lige nu koncentrerer jeg mig om at forbedre sammenspillet mellem vores spillere. Godt nok har vi spillet rigtig flot i de seneste kampe, men jeg mener stadig at holdet har mere potentiale og vil kæmpe for at forbedre chancerne for en tilbagevenden til Serie A." De 4 venskabskampe har givet spillerne i Genoa en masse selvtillid forud for kampen i pokalturneringen som spilles lørdag d. 19/8 her i august mod Spezia, som i øjeblikket spiller i Serie B sammen med Genoa.






Jeg har lavet en masse ændringer indtil videre ved at hente intet mindre end 9 spillere til klubben. Mine indkøb er som følger:

Har ikke foretaget nogle salg endnu.

Hele midterforsvaret er skiftet ud, hele den centrale midtbane ligeså. Har valgt en anden taktik, men har den gamle som back-up hvis resultaterne ikke er gode nok med den nye. Den nye taktik:


Jeg har spillet 4 venskabskampe, ikke mod de størstehold, men mod små hold som burde kunne få spillernes kampform og sammenspil opad, udover det har det indbragt en smule i klubkassen med ca 1mio kr i billetsalg pr kamp. De 4 kampe:

Genoa - Ostiamare 3-0 (2-0)
Genoa - Sancolombano 2-0 (1-0)
Genoa - Alto Adige 12-0 (7-0)
Genoa - Brescello 6-0 (3-0)

Resultaterne er gode nok, og spillerne har vist at de kan score mål. Nu håber jeg at spillerne kan holde kampformen til den første turneringskamp i sæsonen. Jeg er meget spændt og kan mærke på spillerne at de er meget motiverede til kampen, som de 4 venskabskampe spilles på Stadio Luigi Ferrari.

Økonomien er i en ok tilstand, selvom jeg har et underskud på 16,13mio kr., for med de spillere jeg har hentet til klubben forventer jeg at få gode resultater, som i sidste ende vil give god profit via tilskuere, præmiepenge og merchandise. Forventer heller ikke flere store udgifter som kan bringe uorden i regnskabet.
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #20: 06 Dec 2006, 01:04 »

UPDATE


September 2006


I dag (01/09/2006) på Gazzetta.it:
Genoa har haft stor succes med den nye danske manager Hansen, han har hentet intet mindre 15 spillere til klubben hvoraf de 6 er lejet. Yderligere 5 spillere har sat deres underskrifter på fremtidige kontrakter hvoraf den ene spiller er det chilenske stortalent Nicolás Millán som vil skifte til Genoa d. 01/07/2006. Kun 1 spiller har forladt Genoa siden Hansen tog roret, og Genoa har endnu ikke tabt en eneste kamp i hans periode i klubben. Udover de sportslige succesoplevelser har Hansen også haft stor succes på det økonomiske område, da han har forvandlet et underskud på ca. 16mio kr. til etunderskud på blot ca. 3mio kr på 1 måned, han har også udtalt at han er glad for de store fremskridt som klubben har gjort, både sportsligt og økonomisk. "Jeg er ikke urolig hvad klubbens økonomi angår, jeg har helt styr på den, vi har mange fans som køber billetter til vores kampe. Det skaber stor profit, hvilket er vigtigt for denne klub. Indtil videre er alt gået over forventning, og jeg ser lige nu frem til vores åbningskamp i Serie B på hjemmebane mod Juventus hvor holdet bliver sat på en hård prøve. Juventus er store favoritter, men alt kan ske i fodbold, og selvfølgelig går vi efter en sejr, det vil vi gøre uanset hvilket hold vi møder", lød det selvsikkert fra manageren som ikke lægger skjul på at han store ambitioner i Genoa. Med 3-1-sejren over AlbinoLeffe i onsdags i Coppa Italia er Genoa nu klar til næste runde hvor de skal kæmpe mod sidste års Serie A-2'ere, den første kamp vil blive spillet i Rom på Stadio Olimpico d. 08/11/2006. "Jeg har ingen kommentarer til kampe så langt ude i fremtiden, og min fremgangsmåde går efter at tage 1 kamp ad gangen, og vores næste kamp er mod Juventus."

















Jeg har ikke hentet flere spillere på nuværende tidspunkt på fast kontrakt, men har lavet fremtidige aftaler med 5 spillere, og så har jeg lejet 6 spillere.




Den økonomiske situation ser bedre og bedre ud, klubbens værdi stiger, det samme gør indtægterne. Udgifterne bliver også større og større, men kan ikke følge med indtægterne, så inden længe vil jeg have et overskud på nogle få millioner kr., og håber på at "inden længe" er ultimo september, dvs. at jeg i september måned skal have et overskud på over 5mio kr.

De seneste kampe siger mig at holdet kan spille fodbold og finde vejen til netmaskerne, især Adaílton har hjulpet holdet godt på vej med 5 scoringer i 3 kampe.



Resultater:

Coppa Italia 1. kval.-runde:
Genoa - Spezia 4-0

Coppa Italia 2. kval.-runde:
Genoa - Napoli 2-0

Coppa Italia 3. kval.-runde:
Genoa - AlbinoLeffe 3-1
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rumball
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #21: 06 Dec 2006, 13:08 »

Nogen kommentarer? Vil gerne vide hvad jeg kan gøre bedre så folk gider bruge tid på at læse mit arbejde og komme med endnu flere kommentarer og respons. Ubeslutsom
Logged

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mastikainen
Gæst
 
Sv: Genoa - Fordums giganter!
« Svar #22: 07 Dec 2006, 18:11 »

Nogen kommentarer? Vil gerne vide hvad jeg kan gøre bedre så folk gider bruge tid på at læse mit arbejde og komme med endnu flere kommentarer og respons. Ubeslutsom

Det er da bare at fortsætte. For hvis du ikke skriver noget nyt så falder "læsertallet" jo.....

Mastek
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010