|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
er det ikke noget med de skifter gratis indburdes eller så noget
Det ved jeg faktisk ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Der er jo også de tre spillere der er skiftet til Real Madrid. Jeg vil lige finde noget om dem og så komme op med det : )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Spiller: Luis Boa Morte Fra: Fulham Til: West Ham Pris: ?
Spiller: Fernando Gago Fra: Boca Til: Real Madrid Pris: ?
Spiller: Marcelo Fra: Fluminese (tror jeg det staves) Til: Real Madrid Pris: ?
Spiller: Gonzalo Higuian Fra: River Til: Real Madrid Pris: ?
\o/
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
\o/
Jaja bare fordi man lige skal se noget i tvet blvier man overhalet indenom : ) PS: Marcelo har kontrakt til 2012(Fundet på Real Madrids Officiele hjemmeside)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Silkeborg IF
Ændringer i forhold til sidste update.
Manager Preben Lundbye Asst. Mrg. Peder Knudsen Målmandstræner Finn Secher Sportschef Ebbe Sand
Tilgange: Steven Lustü Fra Lyn (Norge) 2 års kontrakt Start 1/1-07
Anton Smedegaard Fra LFA 3 års kontrakt Start 1/1-07
Casper Henningsen Fra Slagelse 2½ års kontrakt Start 1/1-07
Afgange: Jesper Overgaard (2. div.) Til Thisted 1½ års kontrakt til d. 30/6-2008 Start 1/1-07
Kontraktforlængelse r: Søren Ulrik Vestergaard Frem til 31/12-2007
Thorbjørn Holst Rasmussen Fuldtids frem til 1/7-2007
Lasse Jørgensen Frem til 1/7-2007
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
Derby køber David Jones fra Man. Utd. for 1 mio. pund + 0,2 mio ved 20 kampe. Kontrakt på 3½ år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Hej freaks!
Er der nogen der kan finde info på de 3 spillere der kommer til FCM's ungdoms Akedemi den 10. Januar?
Det drejer sig om Izunna Arnest Ozochukwu,Sekou Jababeth Oliseh og Sylvester Emeka Igboun.
På forhånd tak.
Rooland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
\o/
Hvad er deres kontrakt længde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad er deres kontrakt længde?
Det kan jeg lige finde ud af  George Boyd (England) Position: Angriber Fra: Stevenage Borough Til: Peterborough United Pris: 3 mio. kr. Luis Boa Morte (Portugal) Position: Angriber Fra: Fulham Til: West Ham Pris: Ikke oplyst (angiveligt 55 mio. kr) Lloyd Opara (England) Position: Angriber Fra: Peterborough Til: Burton Pris: Låneaftale Peter Till (England) Position: Angriber Fra: Birmingham Til: Grimsby Pris: Fri transfer Neill Collins (Skotland) Position: Forsvarer Fra: Sunderland Til: Wolverhampton Pris: 1, 5 millioner kroner Keith Lowe (England) Position: Forsvarer Fra: Wolverhampton Til: Cheltenham Town Pris: Låneaftale Mark Crossley (England) Position: Målmand Fra: Fulham Til: Sheffield Wednesday Pris: Låneaftale Kelvin Etuhu (Nigería) Position: Angriber Fra: Manchester City Til: Rochdale Pris: Låneaftale Kevin Burgess (England) Position: Forsvarer Fra: Middlesbrough Til: Darlington Pris: Fri transfer
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Marchena
|
|
Cañizares har fået en ny kontrakt på 2 år og Albelda en på 6 (Begge fra Valencia)
Tavano lånt ud til AS roma
|
|
|
|
|
|
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!" - George Costanza http://threelittlefantas.blogspot.com/
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Det kan jeg lige finde ud af  George Boyd (England) Position: Angriber Fra: Stevenage Borough Til: Peterborough United Pris: 3 mio. kr. Luis Boa Morte (Portugal) Position: Angriber Fra: Fulham Til: West Ham Pris: Ikke oplyst (angiveligt 55 mio. kr) Lloyd Opara (England) Position: Angriber Fra: Peterborough Til: Burton Pris: Låneaftale Peter Till (England) Position: Angriber Fra: Birmingham Til: Grimsby Pris: Fri transfer Neill Collins (Skotland) Position: Forsvarer Fra: Sunderland Til: Wolverhampton Pris: 1, 5 millioner kroner Keith Lowe (England) Position: Forsvarer Fra: Wolverhampton Til: Cheltenham Town Pris: Låneaftale Mark Crossley (England) Position: Målmand Fra: Fulham Til: Sheffield Wednesday Pris: Låneaftale Kelvin Etuhu (Nigería) Position: Angriber Fra: Manchester City Til: Rochdale Pris: Låneaftale Kevin Burgess (England) Position: Forsvarer Fra: Middlesbrough Til: Darlington Pris: Fri transfer Det kunne også være rart med Kontrakt længder på dem hvor det er muligt at finde det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimu