|
Zone 43
|
|
Colorado Rapids har skiftet hjemmebane.
Stadion navn: Dick’s Sporting Goods Park Plads til: 18.000
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Nogen som kan finde følgende:
C. Pizzaro til Chelsea - Kontraktlængde?
Danny Philliskirk fødselsdato?
Jacob Mellis fødselsdato og position?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Jacob Mellis fødselsdato og position?
Jacob Mellis - Football Transfer Rumours Club Sheffield Utd League English Premiership Position Midfielder Date of Birth 08/Jan/1991 Country of Birth England
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
C. Pizzaro til Chelsea - Kontraktlængde?
Pizarro had been expected to put pen to paper on a four-year deal at Stamford Bridge with unsettled defender Khalid Boulahrouz tipped for a move in the opposite direction
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Tony, du er en fucking helt!
Så mangler vi bare:
Danny Philliskirk fødselsdato?
Michael Beauchamp til Nunberg kontraktlængde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Tony, du er en fucking helt!
Så mangler vi bare:
Michael Beauchamp til Nunberg kontraktlængde?
Til og med 2007
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Til og med 2007
Han har netop overstået et lejeophold hos dem, og så er han blevet købt. Det er længden på den nye kontrakt jeg gerne vil have? Eller har jeg misforstået noget... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
Han har netop overstået et lejeophold hos dem, og så er han blevet købt. Det er længden på den nye kontrakt jeg gerne vil have? Eller har jeg misforstået noget...  Så vidt jeg kunne se, så har han tegnet kontrak for 2006 og 2007.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Så vidt jeg kunne se, så har han tegnet kontrak for 2006 og 2007.
Ok, stadig ingen info på : Danny Philliskirk fødselsdato?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Har fundet en fejl i den nye update. David Williams (BIF) har engelsk pas, og tæller derfor ikke for en "ikke-eu spiller".
Hvis du vil have engelsk 2. nationality til David Williams, så skal du hente den nye FreakUP Future....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaylord
|
|
Her er en liste over de ting, som er tilføjet:
Owen Hargreaves til Manchester United Roberto Carlos til Fenerbache Christoph Metzelder til Real Madrid Christian Bolaños til OB Rajko Lekic til Esbjerg Mladen Petric til Dortmund Mark Viduka til Newcastle Mohammed Akinci til Konyaspor Ari Da Silva Ferreira til AZ Jobi McAnuff til Watford Lukasz Fabianski til Arsenal Valdo til Espanyol SCott Parker til West Ham Mart Poom til Watford Stuart Parnaby til Birmingham Anthony Vanden Borre til Fiorentina Hernan Crespo til Inter Nadir Belhadj til Lyon Jaques Faty til Marseille Jussie til Bordeaux Mikkel Rygaard Jensen til Charlton Jimmy Nielsen til Leceister Hans Adu Sarpei til Leverkusen Luke Varney til Charlton Thomas Villadsen til Emmen Junichi Inamoto til Frankfurt Jakub Blaszczykowski til Dortmund Alexander Kacaniklic til Liverpool Christian Giménez til Hertha Berlin Giovanni Federico til Dortmund Diego Klimowicz til Dortmund Lukas Sinkiewicz til Leverkusen Manuel Friedrich til Leverkusen Titus Bramble til Wigan Juan Angel til New York Bruno N'Gotty til Leceister Stanislav Sestak til Bochum Javier Pinola til Nurnberg Anthar Yahia til Bochum Hugo Almeida til Werder Bremen Khalifa Cisse til Reading Ashkan Dejagah til Wolfsburg Gledson til Stuttgart Kevin McKenna til Köln Morten Friis til Emmen Ovidiu Burca til Cottbus Robert til Betis Antoine Sibierski til Wigan Gareth Bale til Tottenham Jeppe Brandrup til Randers Gary Mackay Steven til Liverpool Sulley Ali Muntari til Portsmouth Yildiray Basturk til Stuttgart Scott Brown til Celtic Timo Hildebrand til Valencia Fredrik Winsnes til Strømsgodset Peter Madsen til Brøndby Simon Nagel til VFF Pape Diop til OB Rivaldo til AEK Athen Mohammed Zidan til HSV Kosi Saka til HSV Diego Klimowicz til Dortmund Mike Zonneveld til PSV Kennedy Bakircioglü til Ajax Emil Ousager til Randers Mike Hanke til Hannover Zoro til Benfica Scott McDonald til Celtic Sergiu Radu til Wolfsburg Finas Gekas til Leverkusen Arturo Vidal til Leverkusen Florent Sinama-Pongolle til Recreativo Fabrice Muamba til Birmingham David Luiz til Benfica Andras Simon til Liverpool Lucas til Liverpool J'Loyd Sammuel til Bolton Luca Toni til Bayern Munchen Marcell Jansen til Bayern Munchen Hannes Sigurdson til Viking Jean-Claude Darcheville til Rangers Razak Pimpong til Viking Arturo Lupoli til Fiorentina Andre Bergdølmo til Strømgodset Leonardo til Ajax Jose Sosa til Bayern Munchen Markus Kiesenebner til Lillestrøm German Lux til Mallorca Greg Halford til Reading Fredrik Stenman til Gronningen Gabi til Zaragoza Sylvain Distin til Portsmouth Efstathios Aloneftis til Cottbus Arruabarrena til AEK Athen Danny Philliskirk til Chelsea Jonathan Woodgate til Middlesbrough Gekas til Leverkusen Roberto Ayala til Villareal Alexis til Valencia Aldo Duscher til Lyon Nicki Christensen til Horsens Thomas Kortegaard til Horsens
Tilføjede spillere:
Jacob Mellis fra Sheffield United Danny Philliskirk fra Oldham Elias Wagner fra Wacker Gary Mackay Steven fra Ross County Yuri Berchiche Izeta fra A. Bilbao Bruce Lalombongo fra Lausanne Jose Oscar Flores fra Lyn Mathias Almeyda fra Lyn Andras Simon fra MTK Jonathan Dos Santos fra Barcelona
2. nationalitet rettet for flere spillere Bl.a. David Williams
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
hvad med Henry og Toure til Barca?
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|
AldiAllan
|
|
hvad med Henry og Toure til Barca?
Toure er ikke sikker endnu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
niller122
|
|
der stå på barca's hjemmeside han blir præsenteret tirsdag..
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER
|
|
|
|
|