Morientes
|
|
Nej inde under spilleren kan du at han skifter til Real 1/1-07. De problemer jeg havde blev løst med at geninstall. updaten og starte spillet op på ny...
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
rudz
|
|
Mit spil vil heller ik starte op når jeg sætter den rigtige CD i  Hører ikke så tit at det vil starte med den forkerte 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Som sagt virker spillet fint efter re install.. meeen når jeg skal se mine kampe er tempoet stadig helt i bund under højdepunkter, men ikke under kommentar... er der nogen der har en go forklaring på det 
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
* Feature med at vælge database ved nyt spil er 100% spild af plads og tid
Vel ikke hvis nogen skulle få den ide at spille scenarios med db?
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
SLEORT
|
|
Som sagt virker spillet fint efter re install.. meeen når jeg skal se mine kampe er tempoet stadig helt i bund under højdepunkter, men ikke under kommentar... er der nogen der har en go forklaring på det  Gjorde den også hos mig, men pludselig så jeg lyset! Fandme om ikke jeg satte højdepunktshastighe den op! Nu kører det normalt. OG BOLDDRENGENE RAMMER MÅLMANDEN MEGET BEDRE!
|
|
|
|
|
|
|
|
jacobhs
Lilleputspiller
|
|
Efter at have opdateret med patchen er der kommet en ny og ret kritisk fejl i spillet.. Når jeg køber en spiller, så betaler jeg ALTID det dobbelte af den aftalte transfer!!!!! Dette ødelægger sit budget temmelig voldsomt kan i nok regne ud... Nogen som har samme problem???
|
|
|
|
|
|
|
|
Numquam Moribimur
|
|
 Etter å ha lest denne tråden blir jeg veldig usikker på om jeg skal laste ned patchen, eller vente litt for å se om SIGames kommer med en ny versjon av patchen med et par stabiliserende rettelser...
|
|
|
|
A devil in red
|
|
|
|
Hexokain
|
|
Problemet med hastigheden i kampene kan løses ved at skifte skin tilbage til default.... og så plejer der jo altid at være probz med den første patch...
|
|
|
|
Smile and wave boys.... just smile and wave
|
|
|
|
labomb
|
|
Jeg synes ikke at have oplevet at man betaler dobbelt op for en transfer mht. økonomien.
|
|
|
|
|
|
|
|
labomb
|
|
Og jeg har ikke oplevet problemer med importering af taktikker og træningsprogrammer. Jeg hentede patchen på fmfraks hjemmeside. Med dem fra de andre sider synes jeg at jeg havde problemer...måske kan dette være en årsag til jeres problemer?
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Gjorde den også hos mig, men pludselig så jeg lyset! Fandme om ikke jeg satte højdepunktshastighe den op! Nu kører det normalt. OG BOLDDRENGENE RAMMER MÅLMANDEN MEGET BEDRE!
Juuuhuuu 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mart
|
|
Mit spil vil heller ik starte op når jeg sætter den rigtige CD i  Havde det samme problem.Den sagde at den ikke kunne ikke LOCATE THE CD. Så jeg åbnede og lukkede drevet og trykkede på mit icon og det startede op  Prøv lige det
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Jeg har endnu ikke startet et nyt spil efter jeg har installeret patchen, men jeg synes, det er blevet meget svært at vinde på udenbane efter, jeg har installeret patchen.
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
Her er hvad jeg syntes om 7.0.1 :
+ Nice med ordentlig match engine + Syntes at være hurtigere i netspil(?!) - kan nogen af-/bekræfte? - For mange mål bliver scoret på frispark, enten direkte eller via hovedstød fra et Eks: PSV lavede 20 på sådanne ud af 53 mål i en sæson (AI hold) - Kontrakt buggen er farlig, pas på med at tilbyde kontrakter hvis der er chance for spilleren ikke vil forny - du kan miste ham.
Overall:
Rigtig god, kan klart anbefales..
|
|
|
|
|
|
|
|