home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 465 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 572282 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3345: 29 Apr 2011, 04:04 »

Jimmy Smith er vel det eneste bud så efter Amukamara røg af brættet.

Chancerne er nok større for Bowers, hvis ikke han skal til at være invalid. Ny Sapp/Rice-duo.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3346: 29 Apr 2011, 04:07 »

Går det ikke snak om at hans knæproblemer gør, at han formentlig ikke kommer til at spille Cornerback i NFL, eller er det bare mig der ikke helt har forstået konsekvenserne af hans skadesproblemer Smiley?

Bowers er DE, så det er nok andre ting, der gør, han ikke skal spille CB.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3347: 29 Apr 2011, 04:08 »

Det kommer vel an på om de skal have fat i den cornerback eller de vælger at tage en senere i draften Smiley

Bowers er DE, så det er nok andre ting, der gør, han ikke skal spille CB.

Poppede lige frem i hovedet Smiley Tidspunktet begyndet at have sin påvirkning Peace

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3348: 29 Apr 2011, 04:10 »

De kan næsten ikke tage Smith, når man tænker på problemerne med Talib. Men man ved jo aldrig. Måske sidder Eagles og krydser fingre for, han er der ved 23.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3349: 29 Apr 2011, 04:11 »

De kan næsten ikke tage Smith, når man tænker på problemerne med Talib. Men man ved jo aldrig. Måske sidder Eagles og krydser fingre for, han er der ved 23.

Der er han ihvertfald spået til at ryge i de fleste mock drafts.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3350: 29 Apr 2011, 04:12 »

Wauw. Adrian Clayborn. Det var lidt tidligt som DE. Han kan kun spille RDE på grund af armen.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3351: 29 Apr 2011, 04:17 »

Så kommer Browns. Er det Bowers nu?

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3352: 29 Apr 2011, 04:18 »

Phil Taylor. Hold da op.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3353: 29 Apr 2011, 04:27 »

Watkins bliver også milionær på at spille på Butte!

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3354: 29 Apr 2011, 04:49 »

Bowers kan stadig gå som etter. Det bliver bare i anden runde...

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #3355: 29 Apr 2011, 07:01 »

Som Rams fan sidder jeg lidt tilbage med en underlig følelse i kroppen. Ingen tvivl om at Robert Quinn er et stort talent. Et af draftens største. Men det er halvandet år siden han har været i aktion, og vores forsvar var ganske fint sidste sæson. Vi har så mistet Atogwe, lederen på defense, men at erstatte ham med en DE forstår jeg ikke. Chris Long og James Hall havde jeg sandt at sige ikke set behøvet udskiftet. Optimalt set ville jeg gerne have haft en WR, men da Green og Jones gik tidligt, kunne det være ligegyldigt. Da de var væk, havde jeg gerne set den kære Prins, Amukamara, komme til St. Louis, for at hjælpe vores formentlig lidt skrattende pass-defense oven på tabet af Atogwe.

Iøvrigt må jeg bare sige: Jake Locker til Titans. Jeg ser ham som et stort talent, men de fleste eksperter er uenige med mig. Hans completing % var vidst ikke skræmmende høj i collage, men nu må vi se. Og Ponder til Minnesota?! Jeg har svært ved at se ham blive en dominerende styrke i NFL, om end han måske er den mest NFL-klar QB.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #3356: 29 Apr 2011, 16:46 »

Jeg er en glad Browns fan. Fantastisk trade. Jeg havde egentligt gerne set en WR i første runde, men Phil Taylor er et godt valg. Han er en kæmpestor space eater oppe foran og jeg håber at han kan spille som B.J. Raji har gjort det i Packers. De er lidt samme type. Men bare alle de valg vi har fået oven i, Mike Holmgren, Pat Shurmur og Tom Heckert har gjort det fantastisk. Jeg satser på at vi finder et mål til Colt McCoy og måske en CB her i anden runde, men lad os nu se. Vi har jo et par valg at tage af.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #3357: 29 Apr 2011, 16:56 »

Jeg er en glad Browns fan. Fantastisk trade. Jeg havde egentligt gerne set en WR i første runde, men Phil Taylor er et godt valg. Han er en kæmpestor space eater oppe foran og jeg håber at han kan spille som B.J. Raji har gjort det i Packers. De er lidt samme type. Men bare alle de valg vi har fået oven i, Mike Holmgren, Pat Shurmur og Tom Heckert har gjort det fantastisk. Jeg satser på at vi finder et mål til Colt McCoy og måske en CB her i anden runde, men lad os nu se. Vi har jo et par valg at tage af.

Alverdens Browns-fans må simpelthen klappe i hænderne. Det var en fantastisk trade. Man kan måske lidt ærgre sig over, de handlede op efter Phil Taylor, der i min verden ikke var røget af boardet, før de faktisk skulle vælge - men hvad ved jeg...

Det sætter dem rigtig solidt op til næste år, og de har allerede flere valg i år.

Hansen53
Lilleputspiller
*

« Svar #3358: 29 Apr 2011, 22:15 »

CAMERON HEYWARD!! hell yeah.. endnu et talent som dick lebeau gan træne op !

Lavezzi
Gæst

« Svar #3359: 06 Jun 2011, 16:07 »

"Adam Schefter
Michael Vick's autobiography released in July. Vick shares untold details about career, imprisonment, comeback. www.michaelvickstor y.com"

Must buy. På hjemmesiden kan man læse et lille udklip af bogen.

Sider: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010