home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 572255 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #3360: 30 Jul 2011, 22:56 »

Der sker sku ting og sager efter lockouten blev løst.

Eagles ser RIGTIG stærke ud med det der virker som en god ny organisation, hvor FA indtil videre har clicket fuldstændig. Skræmmende defensiv de har fået sig efter Asomugha, Rodgers-Cromartie og Babin er kommet til. Det betyder nok et farvel til Asanthe Samuel, da de ikke kan have 3 stjerne cornerbacks, jeg tror at de kan få rigtig meget for ham, da der er mange hold, der søger en corner back eksemplificeret af, så mange der missed out på Asomugha.
Derudover har de signet Young som backup til Vick, mens Kolb er røget til Cardinals som del i Rodgers-Cromartie handlen. Tror egentlig det er et godt fit for både Eagles og Vince Young. Reid lærte Vick at spille i lommen, lad os se om han ikke også kan lære Young det. Derudover tror jeg at Vick om nogen kan lære Young ikke at være doven.

Belichick kan godt lide ballademagere og da han ikke havde noget i Pat's, hvorfor så ikke hente 2? Haynesworth og Ochocinco er kommet til Patriots og Belichick kan om nogen få typer som dem til at præstere. Chad kan blive et RIGTIGT farlig mål for Brad, lad os se om han kan stå for presset for at blive holdt op mod Moss hele tiden, som han utvivlsomt vil.

Reggie Bush er røget til Dolphins, der nu står med 3 stærke backer mon ikke en af dem ryger? Desuden er de også tæt på Kyle Orton, hvilket betyder at det bliver Tebow Time i Denver!

Seahawks ligner dog lidt et "?" efter Hasselbeck er røget til Titans, hvor de har hentet ingen mindre end Travaris Jackson ind til at kæmpe om pladsen med Whitehurst, det skal dog siges, at de også har ansat Travaris tidligere angrebs coach i Vikings. De har dog hentet Sidney Rice, der er lidt af en risk, da han ikke har den bedste skadeshistorik, men når han er i form er han virkelig god. Det ligner, at der kommer maksimal press på All Day i Vikings, når man skiller sig af med Rice.

Det var bare lidt af alt det der er sket!

Lavezzi
Gæst

« Svar #3361: 31 Jul 2011, 00:35 »

Der sker sku ting og sager efter lockouten blev løst.

Eagles ser RIGTIG stærke ud med det der virker som en god ny organisation, hvor FA indtil videre har clicket fuldstændig. Skræmmende defensiv de har fået sig efter Asomugha, Rodgers-Cromartie og Babin er kommet til. Det betyder nok et farvel til Asanthe Samuel, da de ikke kan have 3 stjerne cornerbacks, jeg tror at de kan få rigtig meget for ham, da der er mange hold, der søger en corner back eksemplificeret af, så mange der missed out på Asomugha.
Derudover har de signet Young som backup til Vick, mens Kolb er røget til Cardinals som del i Rodgers-Cromartie handlen. Tror egentlig det er et godt fit for både Eagles og Vince Young. Reid lærte Vick at spille i lommen, lad os se om han ikke også kan lære Young det. Derudover tror jeg at Vick om nogen kan lære Young ikke at være doven.

Belichick kan godt lide ballademagere og da han ikke havde noget i Pat's, hvorfor så ikke hente 2? Haynesworth og Ochocinco er kommet til Patriots og Belichick kan om nogen få typer som dem til at præstere. Chad kan blive et RIGTIGT farlig mål for Brad, lad os se om han kan stå for presset for at blive holdt op mod Moss hele tiden, som han utvivlsomt vil.

Reggie Bush er røget til Dolphins, der nu står med 3 stærke backer mon ikke en af dem ryger? Desuden er de også tæt på Kyle Orton, hvilket betyder at det bliver Tebow Time i Denver!

Seahawks ligner dog lidt et "?" efter Hasselbeck er røget til Titans, hvor de har hentet ingen mindre end Travaris Jackson ind til at kæmpe om pladsen med Whitehurst, det skal dog siges, at de også har ansat Travaris tidligere angrebs coach i Vikings. De har dog hentet Sidney Rice, der er lidt af en risk, da han ikke har den bedste skadeshistorik, men når han er i form er han virkelig god. Det ligner, at der kommer maksimal press på All Day i Vikings, når man skiller sig af med Rice.

Det var bare lidt af alt det der er sket!
Ifølge diverse NFL-insidere vil Eagles beholde alle 3. De vil kun trade Samuel, hvis de får et super godt tilbud, hvilket de nok godt kan, men som det ser ud nu, vil de gerne beholde alle 3.

Orton kommer ikke til Miami, da de har hentet Matt Moore. Dog burde det, imo, stadig være Tebow-time i Denver.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #3362: 01 Aug 2011, 20:48 »

Randy Moss går på pension! Den havde jeg sgu ikke set komme.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #3363: 02 Aug 2011, 01:12 »

Er ikke så overrasket over det. Han har ledt efter et hold han kan vinde noget med, og intet af de hold har brug for ham nu.
Eagles har et lidt uhyggeligt hold i år, men jeg glæder mig mere til at se Lions. De virker virkelig til at være på vej frem, og jeg håber Stafford kan holde frisk!

Og så venter jeg på at Colts forstærker sig på defence, og ikke bare fyrer og trader alt og alle  Tunge

19-18!

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #3364: 02 Aug 2011, 01:15 »

Hvornår begynder den nye sæson?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3365: 02 Aug 2011, 01:29 »

8 september er først betydende kamp.

Jilech
Gæst

« Svar #3366: 02 Aug 2011, 01:29 »

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #3367: 02 Aug 2011, 18:53 »

Hvor mange kampe viser TV2 Sport live hver week?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Badefar
Manager

« Svar #3368: 02 Aug 2011, 19:07 »

Hvor mange kampe viser TV2 Sport live hver week?

De viser altid en kamp klokken 19 søndag og Monday Night kampen. De gange hvor der er Thursday Night kamp plejer det også at være dem der viser den.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #3369: 02 Aug 2011, 19:12 »

De viser altid en kamp klokken 19 søndag og Monday Night kampen. De gange hvor der er Thursday Night kamp plejer det også at være dem der viser den.
Tror jeg køber NFL Game Pass, det ser svedigt ud Opstemt

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3370: 02 Aug 2011, 19:22 »

Bare af ren nysgerrighed men hvad er et NFL game pass?

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Jilech
Gæst

« Svar #3371: 02 Aug 2011, 19:35 »

Bare af ren nysgerrighed men hvad er et NFL game pass?

Adgang til alle kampe live eller hvornår man nu har lyst til at se dem.

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3372: 02 Aug 2011, 19:36 »

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages <--- adgang til alle kampene for ca 1300 for en sæson.

Eller 1000 for et hold kun. Synes godt nok det er pænt peberet for at følge et hold.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #3373: 02 Aug 2011, 19:41 »

Fedt man hehe det kunne være at det skulle prøves hehe
Så kan man da også få set alle kampene i stedet for dem som bliver vist herhjemme

Eneste minus for mit vedkomne er at det er på engelsk...
Jeg er elendig til at forstå sproget når de taler så hurtigt

Men det er jo trods alt kampene det handler om

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Lavezzi
Gæst

« Svar #3374: 02 Aug 2011, 20:17 »

Det er pisse nice. Har haft Game Pass de seneste to sæsoner. Kan kun anbefale det. Du skal bare være opmærksom på, at hvis du bestiller det, så er det sat til, at du bestiller Game Pass hvert år, og at NFL.com bare kan trække pengene. De sender dog altid en mail inden de trække pengene op til en ny sæson. Det er bare meget rart selv at kunne styre, om man vil bruge penge på det sæsonen efter.

Sider: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010