home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 581326 gange)
Ben92
Gæst

Sv: NFL
« Svar #2475: 31 Jan 2009, 18:19 »

Glæder mig helt vildt til kampen, hvor dregene kommer på besøg hos mig, hvor vi skal se den. Problemet er bare at jeg skal til dansk termins prøve 8.15. Skuffet Men sidste års lykkedes det mig at få 10 med tømmermænd og kun to timers søvn, så må jeg bare håbe det sker igen. God kamp til alle Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #2476: 31 Jan 2009, 19:47 »

Jeg glæder mig som en lille til kampstart, selvom vi, New England, ikke deltager i år. Det gør vi næste år!! Rullende Øjne .. Nå, anyways, så tror jeg godt at man forvente en fed kamp mellem de to mandskaber, hvor jeg naturligvis håber, at Cardinals kan overraske endnu en gang.

Dejlig at have fri om mandagen, fordi man skal til lægen om eftermiddagen. Thumbs Up

Glæder mig helt vildt til kampen, hvor dregene kommer på besøg hos mig, hvor vi skal se den. Problemet er bare at jeg skal til dansk termins prøve 8.15. Skuffet Men sidste års lykkedes det mig at få 10 med tømmermænd og kun to timers søvn, så må jeg bare håbe det sker igen. God kamp til alle Smiley

Haha, godt gået! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2477: 01 Feb 2009, 15:11 »

Jep. I morgen er den dag, jeg har set frem til de sidste 3-4 måneder. Super Bowl er en fornøjelse at følge, og glæder mig især til om Steelers forsvar eller Cardinals angreb vinder kampen.

Af den grund, kunne Firstdown.dk også præsentere helt nyt design i morgen. Tjek det ud Wink Smiley

Super Bowl er noget helt for sig selv, og selvom man ikke er interesseret i NFL skal det næsten ses. Et show uden lige!

Men faktisk må jeg indrømme at NFL draften de seneste år har fået mere kriller frem i maven på mig end Super Bowl  Smiley

Long Live Spurs!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #2478: 01 Feb 2009, 15:13 »

Nogle der ved præcist hvornår kampen begynder?

N17
Manager

« Svar #2479: 01 Feb 2009, 15:14 »

00.30

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager

« Svar #2480: 01 Feb 2009, 15:17 »

Glæder mig helt vildt! En af mine venner har spillet 500 kr på Steelers, og skal over til ham for at se den. Så jeg håber lidt på Cardinals, fordi han altid praler med, hvor god han er til at oddse Peace

DavidMadsen
Manager

« Svar #2481: 01 Feb 2009, 15:29 »

Jeg har stadig ikke helt besluttet mig om hvor meget jeg vil se, eller om jeg overhovedet vil se noget af den.
Jeg er medium stor NFL fan, og burde egentligt se den, specielt fordi vi har fagdag imorgen. Kun 5 timers skole, og vi skal spille noget handelsspil hele dagen, hvor jeg er kommet i en elendig gruppe, med en masse folk som jeg ikke kan lide. Så bliver nok hjemme alligevel.. Smiley

Shaft
Manager

« Svar #2482: 01 Feb 2009, 15:47 »

Altså du er ikke Medium stor NFL fan, hvis du overhoved er i tvivl om du gider se kampen..
Selv de mindste NFL fans ser kampen. Det er den sidste kamp, og de den næste (med undtagelse af Pro Bowl) kommer først til september næste år.

N17
Manager

« Svar #2483: 01 Feb 2009, 15:51 »

@Shaft: Det er vidst til september i år de næste kommer.. Ellers bliver det fanme lang tid at vente i 1½ år Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2484: 01 Feb 2009, 15:52 »

Altså du er ikke Medium stor NFL fan, hvis du overhoved er i tvivl om du gider se kampen..
Selv de mindste NFL fans ser kampen. Det er den sidste kamp, og de den næste (med undtagelse af Pro Bowl) kommer først til september næste år.

Jeg tænkte det samme. Jeg forstår ikke hvordan du overhovedet kan være i tvivl, når du selv lige har sagt at du sikkert ikke tager i skole imorgen alligevel. Du vil fortryde det om et par uger når der ikke er mere NFL og du savner det  Wink

Men så snart Super Bowl er ovre, kan vi nørder fokusere fuldt ud på NFL Draften. Glæder mig som et lille barn til juleaften!  Grin

With the 1st pick in the 2009 NFL Draft, the Detroit Lions pick: Who will it be?  Wink

Long Live Spurs!

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #2485: 01 Feb 2009, 15:54 »

At misse Super Bowl er ligesom at misse VM, EM og CL-finale i fodbold

Shaft
Manager

« Svar #2486: 01 Feb 2009, 15:54 »

@Shaft: Det er vidst til september i år de næste kommer.. Ellers bliver det fanme lang tid at vente i 1½ år Opstemt

Jaja, var også det jeg mente  crazy

@Urlacher
Lige præcis!

At misse Super Bowl er ligesom at misse VM, EM og CL-finale i fodbold

Lige præcis!

United-styrer
Gæst

« Svar #2487: 01 Feb 2009, 15:55 »

Når man er 14 år, er det relativt sent at gå i seng klokken 5-6 om morgenen, uanset hvor stor fan man er.

Shaft
Manager

« Svar #2488: 01 Feb 2009, 15:56 »

Når man er 14 år, er det relativt sent at gå i seng klokken 5-6 om morgenen, uanset hvor stor fan man er.

Well, ikke for mig. Hellere ej da jeg var i den alder.

N17
Manager

« Svar #2489: 01 Feb 2009, 15:57 »

Enig, men når han alligevel siger, at han ikke tager i skole og han overvejer den, så ville man jo ikke være i tvivl, hvis man var stor NFL fan!
Mener dog slet ikke man bør overveje at blive hjemme fra skole pga. en sport!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 164 165 [166] 167 168 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010