home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 840 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NFL
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 285 Udprint
Forfatter Emne: NFL  (Læst 581329 gange)
Urlacher
Reserveholdsspiller

Sv: NFL
« Svar #2460: 25 Jan 2009, 01:15 »

Hvor ser du det?

Jeg ser det over www.streamtvnow.tv, men det koster penge  Smiley

Long Live Spurs!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2461: 25 Jan 2009, 01:16 »

Jeg ser det over www.streamtvnow.tv, men det koster penge  Smiley
Hvad er det overhovedet?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2462: 25 Jan 2009, 01:20 »

Hvad er det overhovedet?

Det er en kamp hvor en række college-seniors spiller for at vise sig frem, i håb om at booste deres draftværdi  Smiley

Træningen betyder dog mest, og den har der været meget fokus på igennem hele ugen

Long Live Spurs!

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2463: 25 Jan 2009, 18:08 »

Er Larry Fitzgerald ikke en af de største overraskelser nogensinde, hvis man tænker på at han er rookie, og nu næsten er den bedste WR i NFL?

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #2464: 25 Jan 2009, 18:41 »

Fitzgerald er ikke rookie, han kom ind i ligaen i år 2004.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #2465: 25 Jan 2009, 18:51 »

Nåå ja, for fanden. Det havde jeg lige glemt -.-

DavidMadsen
Manager

« Svar #2466: 25 Jan 2009, 19:15 »

Nåå ja, for fanden. Det havde jeg lige glemt -.-
Kom igen Thumbs Up
- Men nå. Han er stadig en fantastisk wide reciever Smiley !

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #2467: 26 Jan 2009, 15:21 »

Jeg havde bestemt hellere set Ravens end Cardinals i finalen, men sådan skulle det desværre ikke gå.. Steelers er jeg dog glad for er kommet med. De har leveret super spændende (mest til slut) kampe i store dele af året.
Allerhelst havde jeg set Bears i finalen, men når ens defence spiller som noget fra en juniorliga, så er det svært Opstemt

Build Me Up Buttercup!

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #2468: 26 Jan 2009, 16:25 »

Jeg havde bestemt hellere set Ravens end Cardinals i finalen, men sådan skulle det desværre ikke gå.. Steelers er jeg dog glad for er kommet med. De har leveret super spændende (mest til slut) kampe i store dele af året.
Allerhelst havde jeg set Bears i finalen, men når ens defence spiller som noget fra en juniorliga, så er det svært Opstemt

Så du ville gerne have 2 AFC-hold i Super Bowl?  Smiley

Ja Bears i SB ville være lækkert, men forsvaret er bare ikke hvad det har været  Smiley Der går nok lige et par år før vi kan være contenders igen

Long Live Spurs!

AFC
Gæst

« Svar #2469: 31 Jan 2009, 17:45 »

Så er det imorgen der er Super Bowl. Jeg glæder mig ekstemt til at se den. Glippede Giants - Patriots sidste år, grundet jeg ikke var hjemme, men i år skal jeg ned til en kammerat fra min klasse som er NFL-fans sammen med sin far. Det bliver første gang jeg skal se Super Bowl fuldt ud. Jeg syntes det er de to mest værdige hold til at spille i år. Steelers har haft et massivt forsvar gennem hele sæsonen, og Cardinals har bare vist deres gode offensive side. Især med Fitzgerald. Jeg glæder mig meget til imorgen. Hvad med jer?

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #2470: 31 Jan 2009, 17:48 »

det bliver for fedt.. så halvdelen sidste år eftersom jeg var ekstrem træt fordi vi havde spillet Flagfootball hele dagen så var lige til at slå også kunne jeg ikk mærke det Pga træthed

Lavet Af GadeFM

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2471: 31 Jan 2009, 17:49 »

Så er det imorgen der er Super Bowl. Jeg glæder mig ekstemt til at se den. Glippede Giants - Patriots sidste år, grundet jeg ikke var hjemme, men i år skal jeg ned til en kammerat fra min klasse som er NFL-fans sammen med sin far. Det bliver første gang jeg skal se Super Bowl fuldt ud. Jeg syntes det er de to mest værdige hold til at spille i år. Steelers har haft et massivt forsvar gennem hele sæsonen, og Cardinals har bare vist deres gode offensive side. Især med Fitzgerald. Jeg glæder mig meget til imorgen. Hvad med jer?
Jeg kan desværre ikke se den da jeg skal passe min skolegang Opstemt
Men optager den og ser den om Mandagen med vennerne Peace

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #2472: 31 Jan 2009, 17:51 »

det skal jeg da også.. men jeg har heldigvis fået lov at se den.. Opstemt

Lavet Af GadeFM

Shaft
Manager

« Svar #2473: 31 Jan 2009, 17:51 »

Jep. I morgen er den dag, jeg har set frem til de sidste 3-4 måneder. Super Bowl er en fornøjelse at følge, og glæder mig især til om Steelers forsvar eller Cardinals angreb vinder kampen.

Af den grund, kunne Firstdown.dk også præsentere helt nyt design i morgen. Tjek det ud Wink Smiley

AFC
Gæst

« Svar #2474: 31 Jan 2009, 17:55 »

Havde heller ikke regnet med at få lov til at se den, men fik sku lov hvis jeg tog ned til en ven og så den, hvilket jeg så skal Smiley. Ja, glæder mig også meget til at se om Steelers's forsvar afgører kampen, eller om Cardinals's angreb afgører det.

Sider: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 285 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010